4x-dor פורסם מאי 15, 2010 דיווח פורסם מאי 15, 2010 השבוע נצא לכיוון צפון מזרח לאי הקסום לא פחות, הולהולה, שבקבוצת האיים המלדיבים מקום מבוקש מאוד בקרב גולשי הגלים. נצא לשדה התעופה Malé International Airport - VRMM http://en.wikipedia.org/wiki/Mal%C3%A9_ ... al_Airport הנתיב שלנו FSIA SID PRA UG465 OTKIR G465 ESKOL STAR VRMM אורך הנתיב 1209 מייל ימי! (זמין ב VROUTE) דפיות: FSIA: http://dl.dropbox.com/u/6121794/FSIA/fsia.pdf (תודה לדורון על הדפיות!) VRMM: http://dl.dropbox.com/u/6121794/MALE/MALE.pdf (שוב תודה לדורון) סינרי: FSIA: FS9 http://flightsim.com/kdl.php?fid=120055 FRMM: FS9 http://flightsim.com/kdl.php?fid=77655 לא מצאתי ל FSX עקב הטיסה הארוכה התארגנות ויציאה החל מ 21:00! ותרשו לי לסיים במשהוא אישי אדום עווללללללללההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!
אורח פורסם מאי 16, 2010 דיווח פורסם מאי 16, 2010 אם יורשה לי להציע, טיסות באורך כזה, לא מתאימות ל TFC. תשתדל להגביל ל 600-700 NM מקסימום. בהצלחה. ותרשה לי לסיים במשהו לא אישי אבל בכל זאת... ביזיון, ביזיון ביזיון ביזיון, ביזיון ביזיון ביזיון, ביזיון ביזיון ביזיון, ביזיון ביזיון ב י ז יון.
Yakov Kraus פורסם מאי 16, 2010 דיווח פורסם מאי 16, 2010 באופן עקרוני אכן הלגים של TFC הם קצרים ומגבלים ל 600-700 מיל מה שנעשה פה זה מסע למזרח להודו והלאה וצריך לעשות דילוגים מעל האוקינוס עד שנגיע לשם והמרחקים הם אכן ארוכים. אני לא הצלחתי להמריא ממאוריסיוס עקב התארגנות לקוייה שלי אבל לפי ההערות של רן לגבי הביזיונות מעניין לדעת מה קרה במסע לאיי סיישל
אורח פורסם מאי 16, 2010 דיווח פורסם מאי 16, 2010 חלילה יעקב, הביזיון קשור ל "ותרשו לי לסיים במשהוא אישי אדום עווללללללללההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!" ולא ל TFC
AaronDagan פורסם מאי 17, 2010 דיווח פורסם מאי 17, 2010 אם יורשה לי להציע, טיסות באורך כזה,לא מתאימות ל TFC. תשתדל להגביל ל 600-700 NM מקסימום. בהצלחה. מכיוון שמדובר כאן בקטע של כ-3 שעות טיסה די משעממת וללא אירועים מעל הים, אני מציע הפעם לבצע "דילוג זמן" - להמהיר את הסים ל-X2 או X4 או יותר, לפי רצונו והעדפתו של כל אחד. תהליך זה יקצר כמובן את משך קטע הטיסה שבין ההמראה לנחיתה, שכמובן ייתבצעו על פי כל הכללים המקובלים ככל שניתן. כמו-כן, הערה לסדר לגבי הטיסה בחברותא: בשלב זה של הטיסות אנחנו בסה"כ כ-4 עד 6 חברים שטורחים להתייצב כל שבוע לבצוע משימות TFC. אני אישית מעדיף לטוס קבוצתי במרווחים קצרים של המראה ואפשר לבצע זאת בלי שום בעייה (אני כזכור המתנתי לדורון ואמון עד שהצטרפו אליי בשבוע שעבר), גם מבלי להכנס להתראות TCAS. אשמח מאד אם תהיו שותפים לדעתי, כי זה בסה"כ הרעיון שלשמו אני לפחות לוקח חלק בפעילות הזו. מי שיש לו השגות או הצעות שונות, כאן המקום והזמן. תודה וחג שבועות שמח לכולכם.
Amon Schneider פורסם מאי 17, 2010 דיווח פורסם מאי 17, 2010 אני בעד לאמץ את הצעתו של אהרון. בנוסף, ובהמשך לנקודה שהעלתי בשבוע שעבר, אני מציע להנהיג נוהל פיקוח ברשת הפנימית. אפשר לעשות סבב בין המשתתפים הקבועים. ה"בקר" התורן ימריא את כולם ויצטרף בזנב השיירה, במרחק שיאפשר לו להנחית את כולם לפני שהוא עצמו ינחת. הוא גם יקבע מסלול להמראה, לנחיתה והליכים (SID-STAR) בהתאם. רצוי שיהיה לו מעט רקע בבקרה, אפילו שזה יתנהל ברשת הפנימית של ה TFC. אם אין מתנדבים בעלי נסיון, אני מוכן לקחת על עצמי את הטיסה הקרובה כמודל, כמובן, אם מנהלי המועדון יאשרו. אני חייב לציין שאין לי ידע או ניסיון בבקרה, למעט מה שצברתי מתוך טיסות בפועל, אולם מאחר ומדובר בנוהל פנימי, אני מניח שאין אנו עוברים על חוקי VATSIM. לשיקולכם, ולאישור המנהלים. חג שמח!
4x-dor פורסם מאי 17, 2010 מחבר דיווח פורסם מאי 17, 2010 היי ההצעה שלי להשבוע. מעל הנקודה ORLOM נעבור למהירות X4 בנקודת ELKEL נחזור למהירות X1. לגבי פיקוח. נראה לי שאם כבר יש צפיפות כלשהיא הדורשת פיקוח והפרדה, זה בהגעה. ביציאה אנחנו די מסודרים בדיווחים פנימיים. אמון אתה מוזמן, מבחינתי לפחות, לקחת על עצמך את נטל הפיקוח השבוע.
AaronDagan פורסם מאי 17, 2010 דיווח פורסם מאי 17, 2010 סיכום הדברים, נכון לערב יום שני, להלן: 1. אמון יבצע פיקוח ביציאה ולקראת נחיתה ביעד . 2. כולנו נעבור למהירות X4 לפי הצעתו של דור. 3. המשתתפים בטיסה ישתדלו לשמור על קצב אחיד וקשר פנימי ככל שניתן כדי שנטוס כקבוצה. 4. לידיעה כללית: מזג האוויר לאורך הנתיב קצת לא יציב (גם בגובה רב) וגם ביעד שלנו התחזית נכון להערב היא גשמים ורוחות. המלצה : לקחת מעט יותר דלק מהדרוש. תוכנת VROUTE עושה את זה יפה. נקווה לכייף והנאה לכולם. להשמע בערוץ ביום חמישי 2045 ז.מ. (בלי נדר...) חג שמח.
Doron_Angel פורסם מאי 17, 2010 דיווח פורסם מאי 17, 2010 חברים, הבזיון לנתיב הארוך - באחריותי ואשמתי. לצערי לא אהיה שוטף לקטע ארוך זה, עקב שירותי לימוזינה מנתב"ג הביתה, אשר עלי לספק לנסיכה הבריטית איתה אני חולק את חיי, עם נחיתתה בטיסה 316 מלונדון לנתב"ג, לאחר ביקור מולדת בממלכה המאוחדת... חג שבועות שמח ונחיתות בטוחות...