Tomer Haim פורסם מאי 18, 2010 דיווח פורסם מאי 18, 2010 היי המטוס ממש ממש יפה וריאליסטי, אך לצערי לא ניתן לשנות אותו יותר מידיי יכלתי לגעת רק בתכונות טיסה: - הגדלתי כוח מנועים - הגדלתי התנגדות גוף ומדפים - מגדלתי את המשקל המירבי ל 6300 לברות - יצרתי מוד PILOT ל VC מצב שמדמה את נקודת המבט במדוייקת של הטייס החוצה ולמכשירים הבסיסיים אין אפשרות לגעת במכשירים כי הם מוטמעים בתוך ה VC, - מד המהירות של מוזר - יש לו VOR ממש מוזר (לא ראיתי כזה מכשיר באף איילנדר בארץ) - הסטארטר ב2 מפסקים במקום אחד שהולך ימינה ושמאלה - ברזי הדלק לא זזים לכל הכיוונים חוצמיזה מכשירים זזים חלק והוא טס די יפה - קבלו תיקון לתכונות טיסה + צביעה: http://www.virtual-flight.com/dl/fsx/bn2f1.zip צבעתי את המטוס בצבעים של חברת שחף כפי שהיו בשנות ה-80/90 קצת היסטוריה: מי שזוכר את הרצליה מלפני 20 שנה בטוח יספר על 3 מטוסים.. AYS , AYA ו AYN מטוסי איילנדר "גדולים" שהיו טסים כמו זבובים מהרצליה וש"ד והופעלו ע"י חברת שחף במשימות שונות: - טיסות ילדים (סבבים) - טיסות רדיו (דיווחי תנועה) - הצנחות - טיסות עבור הצבא (במקום מוניות אויר) - טיסות ללרנקה (לא היה ו סדיר וגם לא צרטר אחר) - לימוד להגדר דו ממנועי - השכרה המטוס הזה לקח בקלות 10 אנשים וההמראה והנחיתה בו היו במהירויות של ססנה 172 מחיר השכרתו היה כמחיר השכרת 172 היום (10 אנשים!!!). פשוט מטוסים מדהימים, טסתי עליהם מצד ימין כ"כ הרבה טיסות בתור ילד... אז לא היית צריך להיות טייס בארקיע, טייס בח"א או מליונר כדי להטיס דו מנועי גדול.. היו ימים, פעם אחרונה שטסתי בו היתה בשנת 1998 AYA נמכר לחברה אמריקאית AYN פורק ונמכר לארה"ב בחתיכות AYS נמכר לעיט מבאר שבע והיום הוא מושבת תמונות: סרט העברת AYA לארהבשימו לב שהמכשור בו שונה ממה שנתנו FLIGHT1) http://www.virtual-flight.com/recommand/recommand.htm תהנו!
Avi - 4X-KDF פורסם מאי 18, 2010 דיווח פורסם מאי 18, 2010 תודה רבה על העידכון. על סמך מה אתה משנה את הנתונים? קיימים מספר ווריאציות למטוס הזה, עם מנועים שונים ומגבלות שונות. http://en.wikipedia.org/wiki/BN-2#Variants יכול ליהיות שהם מידלו דגם מסויים ואתה שינית ביצועים לדגם אחר?
Tomer Haim פורסם מאי 18, 2010 מחבר דיווח פורסם מאי 18, 2010 הם מידלו 2 דגמים: BN2A ו BN2B שניהם בעלי אותם ביצועים. מבחינת התנסות יצא לי לטוס מכסא ימין עשרות שעות על 3 מטוסים בארץ שהם BN2A אז רק אותו אני מכיר. BN2B אמור להיות חדש יותר. בגדול תכננתי להעניק לדגם של FLIGHT1 צבעים ישראליים ושיטוס כמו BN2A ושיכלול פנל של BN2A. רק שאני לא יכול לשנות כלום במכשירים. ל BN2A אמורים להיות 2 מכשירי VOR ופה יש רק 1 ממש מוזר + 2 מכשירי ADF. גם מד המהירות מוזר.. (מוזר לא אומר שלא קיים).