עבור לתוכן
David Bendavid

**אירוע בן גוריון - רודוס - בן גוריון - 29.05 - 1700-2100Z**

Recommended Posts

פורסם
ILS25 ברודוס עדיין בשימוש? לא מזמן אמרו לי שהורידו אותו

אתה יכול לבדוק אם הILS קיים בדפיות החדשות.

בגלל זה אני שואל.

בדפיות רשום שכן, אבל אמרת לי לא מזמן שאין יותר ILS ברודוס.

פורסם
ILS25 ברודוס עדיין בשימוש? לא מזמן אמרו לי שהורידו אותו

אתה יכול לבדוק אם הILS קיים בדפיות החדשות.

בגלל זה אני שואל.

בדפיות רשום שכן, אבל אמרת לי לא מזמן שאין יותר ILS ברודוס.

מתי אני אמרתי לך?

וזה בכלל לא משנה תחפש דפית ותבדוק.

תמונת MAP של רודוס 2010

zgg5xn2dmodg.jpg

פורסם

איזה אירוע!!!!!

חוץ מזה שהייתה לי בעיה במנוע ניכבה לי השמאלי בטעות מצטער ומבקש

סליחה מכל מי שיבשתי אותו בחמש הדקות הקריטיות האלה בהמתנה להמריא על 26

פורסם

שלום לכולם!

היה אירוע נפלא.פיקוח מלא בבן גוריון וברודוס.הגעתי לנחיתה בסביבות 24.00 ופקח הAPR הנחית אותי עם ה"מלכה" מצויין בווקטורים למסלול 25.כהרגלי בבן גוריון ביקשתי ממנו וביצעתי TOUCH AND והיה מגניב.

חברים למרות שיש במסלול זה ILS אז תתרגלו לקחת את היוק ביד אחת וביד השנייה את הטרוטל ולהנחית את המטוס בלי ILS ובלי טייס אוטומאטי.ככה אתם תרגישו ממש את המטוס הכובד שלו ותרגישו שאתם שולטים במטוס ולא הוא בכם.לפי הצורך תשלטו אתם בכוח המנוע תרימו את אף המטוס ה PITCH או תורידו לפי הצורך והעיניים על הVSI לבדוק לפי הצורך את הFPM ואז לאחר הנגיעה תרגישו סיפוק רב שאתם עשיתם את זה כמו טייסים מקצועיים הטובים ביותר.

אז תודה שטסתם VATIL ותזכרו שאנחנו הטובים ביותר.

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם

סיכום אירוע:

1. הפעם לשם שינוי טסתי רודוס-נתב"ג בלבד עם 737-700 זריז ומהיר של PMDG.....

2. צוות הפיקוח היווני - כמו בהרבה אירועים קודמים ובשוטף - אין טעם לחזור או להוסיף על המקצועיות,

בלי ברבורים מיותרים ובעיקר: דאג ליצירת "זרימת תנועה" לתועלת המשתמשים.

3. נתב"ג: לאחר העברה מפיקוח קפריסין (המעולה), ההנמכה שלי התחילה קצת באיחור, לכן הגעתי ל-SOLIN

מעט גבוה מהנדרש, לכן קצב ההנמכה היה מהיר וחד בניגוד למקובל. למרות זאת, פקח גישה שיתף פעולה

יפה מאד ואיפשר לי גישה ישירה ל-ILS12 ללא כל הטרטור של הנמכות לפי הדפית, בעיקר כדי להפריד מול

התנועה היוצאת על 26. מרשים, יעיל ומקצועי. 8)

סה"כ אירוע מכובד עם נוכחות יפה של חברי החטיבה לדורותיהם....... תודות למארגנים....תנו עוד סוכריות כאלה...

פורסם

אצלי דווקא האירוע נגמר על הקרקע..

לפי מה ששמעתי בקשר, היה הרבה מאד בלאגן, הרבה מאד טייסים התפרצו לדברים של אחרים במעבר לתדר וכל טייס שני שפנה אל הפקח התבקש להמתין..

אני באופן אישי לא קיבלתי אישור לדחוף ושני אוירונים בגייטים לידי שביקשו אישור אחרי דווקא כן קיבלו..

אני שמח שהאחרים נהנו

פורסם

חברים אני רואה שהיה כיף ומאד נהנתם, ואני שמח על כך.

חבל שלא יכולתי להשתתף כי הייתי בצפון, מאד הייתי רוצה להשתתף, אך לא יצא.

מאד הייתי רוצה לדעת איזו גישה קיבלתם ברודוס,

האם היו הולדינגים ב-RDS לפני גישה ל-ILSZ25, ואיך הלך?

פשוט אצלי כאשר אני מבצע זאת באוףליין עם ה-737,

ההולדינג ברודוס לא מסתדר ומפקשש את כל הגישה,

אודה לכם על מידע בענין.

פורסם

היה אחלה אירוע. נהניתי לראות ב SI את טוב המטוסים בשני הכיוונים.

כן ירבו אירועים כאלו. במיוחד בלגים קצרים כאלו.

בזמן שהתחברתי פקח DEL התנתק, ובניקוסיה לא היה פיקוח. אבל עצם הפיקוח ביציאה ובהגעה, נתן את התחושה.

פורסם
חברים אני רואה שהיה כיף ומאד נהנתם, ואני שמח על כך.

חבל שלא יכולתי להשתתף כי הייתי בצפון, מאד הייתי רוצה להשתתף, אך לא יצא.

מאד הייתי רוצה לדעת איזו גישה קיבלתם ברודוס,

האם היו הולדינגים ב-RDS לפני גישה ל-ILSZ25, ואיך הלך?

פשוט אצלי כאשר אני מבצע זאת באוףליין עם ה-737,

ההולדינג ברודוס לא מסתדר ומפקשש את כל הגישה,

אודה לכם על מידע בענין.

לפחותכ שאני הגעתי (בערך באמצע האירוע), הגישה היתה בוקטורים.

פורסם

ברוב הפעמים שנחתתי ברודוס עם פיקוח,

הגישה היתה וקטורים ל ILS.

פורסם
חברים אני רואה שהיה כיף ומאד נהנתם, ואני שמח על כך.

חבל שלא יכולתי להשתתף כי הייתי בצפון, מאד הייתי רוצה להשתתף, אך לא יצא.

מאד הייתי רוצה לדעת איזו גישה קיבלתם ברודוס,

האם היו הולדינגים ב-RDS לפני גישה ל-ILSZ25, ואיך הלך?

פשוט אצלי כאשר אני מבצע זאת באוףליין עם ה-737,

ההולדינג ברודוס לא מסתדר ומפקשש את כל הגישה,

אודה לכם על מידע בענין.

לא מובן למה מתפקשש לך.....

וכן קיבלנו וקטורים ( שחוסכים זמן ודלק , אבל מורידים את כל הכיף שבגישה).

בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למחלקת אירועים על אירוע נפלא.

לא יוצא לי הרבה להשתתף , הפעם כן יצא, נהנתי מאוד.

תודה.

פורסם

חברים,

ראשית תודה על תגובתכם, ותארתי שיתנו וקטורים, כמו שמיקי כתב, חסכון בזמן ודלק.

הענין הוא שאני בכל זאת מנסה להתאמן על מצב לא שיגרתי של קבלת הולדינג

ב-RDS, ולאחר מכן יציאה ל-ILS25, אני מכניס את את כל הנקודות ל-FMC,

והכל עובד מצויין עד לרגע הגעה להולדינג, בהולדינג במקום לבצע גישה מקבילית,

הוא מבצע את הפניה שמאלה לכוון 217, אך ממשיך ישר מבלי לבצע פניה ל-037, כדי להשלים את הפניה.

בכל מקרה, אם מישהו מוכן לבדוק את זה, אשמח אפילו לשלוח את תוכנית הטיסה של ה-FMC לבדיקה.

פורסם

הפיקוח היווני מאוד ליברלי- חוץ מהווקטורים קרה לי לא פעם שהמראתי מהשדות שלהם ופשוט קיבלתי DCT לנקודות מרוחקות לדגומא שהמראתי מאתונה לפני שבוע- ב2000 רגל קיבלתי הנחיה להמשיך ל ALKIS

בכל מקרה אני לא מסכים בהכרח שווקטורים זה פישוט של העניין- להפך זה מעודד תרדמת וטייס שלא קורא את התמונה האווירית יכול בשקט לגלות שהוא מקבל הוראה להיכנס לפיינל שהוא נמצא בגובה 10K מעל ה FAF בניגוד ל STAR מסודר שנותן כבר תחזית של הפרופיל הנמכה.

פורסם
חברים,

ראשית תודה על תגובתכם, ותארתי שיתנו וקטורים, כמו שמיקי כתב, חסכון בזמן ודלק.

הענין הוא שאני בכל זאת מנסה להתאמן על מצב לא שיגרתי של קבלת הולדינג

ב-RDS, ולאחר מכן יציאה ל-ILS25, אני מכניס את את כל הנקודות ל-FMC,

והכל עובד מצויין עד לרגע הגעה להולדינג, בהולדינג במקום לבצע גישה מקבילית,

הוא מבצע את הפניה שמאלה לכוון 217, אך ממשיך ישר מבלי לבצע פניה ל-037, כדי להשלים את הפניה.

בכל מקרה, אם מישהו מוכן לבדוק את זה, אשמח אפילו לשלוח את תוכנית הטיסה של ה-FMC לבדיקה.

שלום לידידי משה עוד מתקופת ה"מטרייה"

אני רוצה ללמד אותך כמה דברים בטיסה על הולדינג ועל FMC וגם איך לעבוד ולשנות נתיבים עם HDG SEL למשל ועוד מבלי להיות תלוי בFMC כי נראה לי שאתה לא יודע לעבוד במצבי תנועה והוראות של פקח שמשתנים בפתאומיות .

אז תיצור איתי קשר ותבוא אלי לבקר ואסביר לך הכל .

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם
חברים,

ראשית תודה על תגובתכם, ותארתי שיתנו וקטורים, כמו שמיקי כתב, חסכון בזמן ודלק.

הענין הוא שאני בכל זאת מנסה להתאמן על מצב לא שיגרתי של קבלת הולדינג

ב-RDS, ולאחר מכן יציאה ל-ILS25, אני מכניס את את כל הנקודות ל-FMC,

והכל עובד מצויין עד לרגע הגעה להולדינג, בהולדינג במקום לבצע גישה מקבילית,

הוא מבצע את הפניה שמאלה לכוון 217, אך ממשיך ישר מבלי לבצע פניה ל-037, כדי להשלים את הפניה.

בכל מקרה, אם מישהו מוכן לבדוק את זה, אשמח אפילו לשלוח את תוכנית הטיסה של ה-FMC לבדיקה.

שלום לידידי משה עוד מתקופת ה"מטרייה"

אני רוצה ללמד אותך כמה דברים בטיסה על הולדינג ועל FMC וגם איך לעבוד ולשנות נתיבים עם HDG SEL למשל ועוד מבלי להיות תלוי בFMC כי נראה לי שאתה לא יודע לעבוד במצבי תנועה והוראות של פקח שמשתנים בפתאומיות .

אז תיצור איתי קשר ותבוא אלי לבקר ואסביר לך הכל .

בוקי זאב:4X-MJB

אווו ידידי בוקי, איזה נוסטלגיה 'שנינו יחד תחת מטריה אחת, ובתוך מלכת המטוסים' חחחחחח

ידידי המלומד והמנוסה, קודם כל מקבל את הזמנתך לבקר אצלך, רק תגיד מתי נוח לך.

שנית, ידוע לי שיש מצבים שמשתנים מרגע לרגע, ולכן אני מנסה את המצב הגרוע של ביצוע הולדניג.

ומכוון שיש את האפשרות של שימוש בהולדינג מתוך ה-FMC, אני מנסה גם את האפשרות הזו,

חוץ מהאפשרות הזו, ממש אין לי בעיה להשתמש ב-HDG SEL.

הענין הוא, שאולי גיליתי את אמריקה, ויש בעיה עם הגישה דרך ה-FMC, חחחחחחחח

כי עוד שני חברה לא הצליחו לעשות זאת, וכאשר יש שלושה שלא מצליחים,

אז אני מבקש לבדוק עם עוד חברה יותר לעומק.

אם יגידו לי כולם שאצלהם הכל עובד פיקס, אז אבדוק את עצמי יותר לעומק, אולי טעיתי

באיזה שהוא שלב, ואין לי בעיה לתקן זאת.

בוקי, בכל מקרה מאד אשמח לבקר אצלך, רק תגיד מתי.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...