עבור לתוכן
Atar_Omri

הנמכות עם יוסי, חוויות

Recommended Posts

פורסם

שבת שלום וחג שמח,

אתמול הצטרפתי לטיסה עם יוסי בפעם השלישית, הפעם "חברי לצוות" היו נועם קורנבלום ואמיר פז.

הטיסה יצאה מהרצליה, קיבלנו כמובן יציאה לתל אשרף 1200, דיווחנו לתמרור מעט לפני תל אשרף, וקיבלנו ממנו ישר התרעה על תנועה חולפת בגובה 800, אותו גובה בו אנחנו היינו.

היה מדהים ואולי קצת מפחיד לראות את המטוס חולף 200 מטר מאיתנו באותו הגובה.

המשכנו לבן גוריון כרגיל, קיבלנו וקטורים ל-ILS ונועם ביצע את ההנמכה הראשונה.

יש לציין שבמהלך הטיסה את הקשר עם הפקחים אנחנו ביצענו, כולל רידבקים ובקשות מיוחדות.

המשכנו להמכה השניה, הפעם אמיר על ההגאים, אישרו לנו גובה 2500 רגל והזיזו אותנו מעט מהנתיב על מנת לאפשר עזיבה של מטוס מהיר (בואינג 737-800 לברצלונה).

ביצענו את ההנמכה השניה, ואחריה נתבקשנו להמשיך לטפס על ציר מסלול על מנת לאפשר עזיבה של ישראייר 757.

לאחר הפניה לכיוון מערב אני תופס את השליטה, הפקח מודיע לנו שאת ההנמכה האחרונה נבצע צפונית לשדה ע"י וקטורים בגלל תנועות עוזבות את השדה.

פעם ראשונה בחיים שאני מבצע גישה ל-12 מצפון.

לאחר הנגיעה האחרונה אנחנו בדרך להרצליה בנתיב הרגיל (סגולה, ירקונה), משום מה מוטי הפקח בהרצליה חשב שאני "הקברניט שמש", מילא.

לאחר שנחתנו והמטוס נקשר הלכנו לבקר במגדל פיקוח, איך שהגענו למגדל התבשרנו שיש מטוס עם תקלת קשר בדרך חזרה.

אני כנראה שהוסמכתי לתפקיד עוזר פקח בלא ידיעתי, קיבלתי את הזכות לתת למטוס אישור נחיתה ע"י תאורה.

בזה הסתיימה החוויה הכי טובה שלי בטיסות במטוס קל, בתקווה להמשך יבוא.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות ליוסי, אמיר ונועם שהפכו את הטיסה לחוויה (הזדקרות אהה נועם.. 8) ).

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...