עבור לתוכן
Ido Rosenthal

סופה של עיט תעופה

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

לצערי הרב אנחנו נאלצים להודיע על סגירתה של עיט תעופה. נכון להיום אין לנו את הזמן והאמצעים לתחזק את האתר של עיט ומכיוון שאני לא חושב שקיים מישהו בחטיבה שיוכל להחליף את עומר אנחנו נאלצים לסגור את החברה. אנחנו מודים לכל הטייסים שלקחו חלק בחברה בעבר ובהווה, תודה לכל בעלי התפקידים ותודה לכל חברי החטיבה שלקחו חלק בארועים שלנו.

אני מקווה שאולי ביום מן הימים נוכל להחיות את עיט, כרגע לצערי אני לא רואה אפשרות כזו באופק.

המשך טיסות נעימות בשמיים הוירטואלים

צוות עיט תעופה בדימוס

פורסם

תשמע עידו לדעתי לסגור את החברה ישר זה לא פתרון הכי טוב שאפשר למצוא, אני בטוח שאפשר להקצות כוח אדם מהחטיבה לעיט שכן זו החברה הווירטואלית היחידה בVATIL למטוסים קלים שאליה כל בוגר של IFS יכול להצטרף וזאת אחלה חברה!

למה שלא תנסה קודם לרשום מה חסר לחברה ואני בטוח שיש אנשים בחטיבה הזאת שיתנדבו להחזיק את החברה מכל מיני בחינות

פורסם
תשמע עידו לדעתי לסגור את החברה ישר זה לא פתרון הכי טוב שאפשר למצוא, אני בטוח שאפשר להקצות כוח אדם מהחטיבה לעיט שכן זו החברה הווירטואלית היחידה בVATIL למטוסים קלים שאליה כל בוגר של IFS יכול להצטרף וזאת אחלה חברה!

למה שלא תנסה קודם לרשום מה חסר לחברה ואני בטוח שיש אנשים בחטיבה הזאת שיתנדבו להחזיק את החברה מכל מיני בחינות

חסר לחברה מישהו שיחליף את עומר, וגם אם ימצא כזה חבר חטיבה, הפרוצדורה של העברת הידע מעומר אליו היא כמעט בלתי אפשרית במסגרת זמן של תחביב. נדרש פה הליך חפיפה אינטנסיבי שלדעתי פשוט לא יכול להמצא פתרון אחר, זה לא נגמר בלהחליף WEBMASTER, זה הרבה יותר מורכב, צריך אדם שידע לכתוב בVB.NET תוכנות שעובדות מול FSUIPC וSIMCONNECT, הנעלים של עומר מאוד מאוד גדולות, אם יש מישהו שחושב שהוא יכול להכנס לנעליים האלה אז אני אשמח לשמוע על כך.

סה"כ כרגע האתר של עיט ימשיך לרוץ עד נובמבר ואז תיגמר תקופת האחסון והדומיין אבל בגלל באג במערכת האתר שקיים יותר מחודשיים אין יותר מדי מה לעשות שם

פורסם

ממש חבל, ב-3 חודשים שאני טייס בחברה ממש נהנתי, זה היה ממש חברה מקצועית, והתוכנה BB3 בכלל הפכה את FSX למשהו הרבה יותר מציאותי, מקווה מאד שהחברה תחזור ביום מן הימים.

פורסם

חבל מאוד.

החברה הוסיפה המון ריאליסטיות לטיסה, נהנתי מאוד להיות חבר בה ואני מקווה שימצא מחליף ראוי ושהחברה תפתח בקרוב שוב.

תודה על הזמן הקצר שהייתי חבר בעיט, עשיתם עבודה מעולה עם זה.

נועם

פורסם

חבל מאוד.

חברה וירטואלית וותיקה, רצינית ומוצלחת מאוד. כל מי שהיה חבר בעיט נהנה מאוד לטוס במסגרת החברה. חבל שלא התפניתי הרבה לטיסות בעיט. במעט שעשיתי נהניתי מאוד.

עומר עידו אביב גם יהב ברזילי בעבר ואיך אפשר לשכוח - קולו האגדי של בן זוובנר הנוסע המתמיד :mrgreen: - בחורים מבורכים בכישרון אדיר עשו דברים מדהימים באתר ובתכנה. דברים שכולנו נהננו מהם מאוד.

תקופה כלכך ארוכה. האירועים, המרוצים, המטוסים הסינרים המיוחדים שנבנו במיוחד לצורך אירועים.

תודה רבה לכם על כמה שעשיתם עד היום. הלוואי ויקומו לחטיבה הזאת עוד אנשים מוכשרים כמוכם.

חבל שאי אפשר להמשיך אבל מה לעשות - זה רק תחביב. וכשאין זמן אז התחביבים סובלים ראשונים..

תודה רבה על הכל.

ברוכי.

פורסם

דור מתחלף

לצערנו זה קורה כל כמה שנים...

כולי תקווה שכן תצליחו לאתר את הקוסם שימנף את עיט

תודה ענקית לכם הובלה של מהלך עם המון משמעויות לחטיבה.

מה שכן - דבר אחד אני אשמח לראות שנשאר בשטח - פסטיעיט ...

פורסם
דור מתחלף

לצערנו זה קורה כל כמה שנים...

כולי תקווה שכן תצליחו לאתר את הקוסם שימנף את עיט

תודה ענקית לכם הובלה של מהלך עם המון משמעויות לחטיבה.

מה שכן - דבר אחד אני אשמח לראות שנשאר בשטח - פסטיעיט ...

אפשרי להרים ארוע כזה גם ברמת החטיבה, אני תמיד אשמח לעזור בתחום הסינרי לארוע.

פורסם

אני מצטרף לדברים של ברוכי ואמיר.

זו אכן אבדה לנוף הוירטואלי שלנו, אבל לפחות יש עד נובמבר כדי לנסות למצוא מחליף לעומר.

לכן אני מצטרף לתודות על התרומה האדירה של עיט תעופה לקהילה, אבל עדיין לא רוצה להספיד.

פורסם

שלום,

אני בקושי נכנסתי לכאן בשנים האחרונות, בעיקר מחוסר זמן ועיסוק שלי בדברים אחרים, אבל להודעה הזו אני חייב להגיב ולספר את ההיסטוריה של עיט.

עיט תעופה התחילה כשעומר קהני חיפש אנשים לפתוח איתם VA בתקופה של ישראל אירליינס. עומר אפרת התנדב לבנות את האתר, אני לעצב.

לאף אחד מאיתנו לא היה שמץ של מושג במטוסים קלים, נהלי תעופה וכו'...אבל עשינו את זה בכל זאת, ולמרות שהרבה אנשים כתבו בפורום שזה מיותר, לא יצליח, אי אפשר להפוך תעופה קלה למשהו מגוון ומעניין, וכו' וכו'...

והם צדקו. לפחות כך זה היה נראה אז...

החברה היתה במצב רדום כמעט שנה, עומר ועומר פרשו ואני לקחתי על עצמי את תפקיד ניהול ה-VA (שעבדה על שרת ודומיין חינמיים לגמרי - אתם מוזמנים להסתכל על השרידים בכתובת http://www.ait-air.org/about.asp ). ואז יום אחד, אחרי שנה כמעט שזה לא קרה, עומר אפרת חזר לפורום וחזר להתחבר לICQ (כן, בתקופה שהיינו באמת מדברים בICQ).

החלטנו ביחד לחדש את החברה, ניסינו לפתוח בית ספר לטיסה (שגיא ינאי וקונסטנטין בראשו) אבל לא ממש הצלחנו (כן, הרבה לפני שVFS או IFS נולדו).

במהלך החיפוש שלנו אחר אנשי צוות חדשים עברו רבים: מאפיק ברק, שאף ניהל תקופה מסויימת, ועד לדור ארליך שנעלם ולארז סביר - הרבה מאוד אנשים עברו.

פריצת הדרך היתה בשנת 2004, כאשר עידו רוזנטל נבחר להיכנס כסמנכ"ל החברה, וצוות האתר החדש כלל אותי ואת עומר, ביחד עם עידו ויהב ברזילי. ההרכב הזה הוא זה שהביא לכם את המירוצים, בלקבוקס, חידוש הצי, הסינרים, והפך את עיט תעופה לחברת הוירטואלית המצליחה ביותר בנוף הוירטואלי של ישראל.

בסוף 2006 ותחילת 2007 עומר ואני התגייסנו לצבא. אני עזבתי את עיט תעופה והמשכתי לעזור פה ושם (מה שהפך את עומר לחבר הצוות המקורי היחיד שנשאר), וגם עומר עבד אך לאט לאט גם זה פחת (מסיבות כאלה ואחרות). אביב קרבל הביא איתו לחברה מוטיבציה ורוח חדשה, אבל זה לא הספיק ולצערי החברה הגיעה למצב שבה היא נמצאת כיום, בו צוות החברה מבין שבמתכונת הנוכחית אין טעם להמשיך.

אישית, כמו עידו, גם אני מקווה שבעוד כמה שנים (אחרי הצבא וכו') נוכל להתפנות שוב ולחזור לתחביב ולחברה שאיחדה את כולנו. עד אז, התמונות והסרטונים על המחשב שלי מ-6 השנים שעברו מאז הקמת החברה הם זיכרון אדיר של מה שאני רואה (וסליחה לכל אנשי אלעל למיניהם) כחברת התעופה הכי חדשנית, פעילה ומצליחה שהיתה כאן אי פעם.

זהו, עכשיו אני אחזור לאנונימיות שלי... :D

פורסם

אךךך אךךך עיט תעופה.

כל הקריירה הוירטואלית שלי בערך התחילה שם...

אחרי שסיימתי את VFS, הגעתי איכשהו לעיט, למדתי לבד IFR, והתחלתי לחרוש את הארץ...

את כל החברים המצוינים שהכרתי מהחטיבה, יהב, עידו, עומר, עומרי, אוהד, וכולם, בהתחלה, הכרתי בעיט, אפילו הייתה לי קבוצה במסנג'ר בשביל זה.

גם לVATIL בעצם הגעתי דרך עיט, והיום חבורת עיט היא חבורה מאוד מגובשת, והכרתי המון אנשים טובים ואחלה חברים בעיט :)

האמת, שמבחינת רמת התוכנה, המטוסים, התיעוד באתר, בהחלט חברת VA שלא נופלת מרמתה מהרבה חברות VA גדולות בעולם, והרבה בזכות התכנת הראשי, עומר, שכמובן עיצב סודרי, והרבה רעיונות שעידו הוליד..

מקווה באמת לראות אותכם חוזרים לשמיים פעם, גם אני זנחתי את הטיסות בחברה בגלל חוסר זמן.

עיט בהחלט החברה הוירטואלית הטובה בישראל :) תמיד יהיו נוסטלגיות, מקווה שיגיע היום שתוכלו לעלות בחזרה לאוויר, חבל...

פורסם

תודה רבה לכם על תקופה נפלאה של טיסות בארץ ועל הזכות לטוס מסע מדהים מצ'כיה לארץ עם KMS. תודה לעידו, לעומר, לסודרי וליהב על האפשרות להשתייך לקהילה הזאת שהכילה והכשירה את טובי טייסי הקלים בחטיבה. כפיים.

פורסם

עידו, כל חברי עיט בעבר ובהווה -

צר לי לשמוע שמגיעים למצב שצריכים לסגור את הבאסטה.

עיט תעופה הייתה ועודנה חלק חשוב מVATIL - לראיה, מסורת הפסטיעיט שלטעמי היא אחד מהאירועים המוצלחים ביותר שלנו כחטיבה.

למרות שזו זכותכם המלאה, חבל שההודעה על סגירת עיט באה בהפתעה כזו.

לדעתי היה, ועדיין, ניתן לנווט את המצב של עיט למקום אחר שלא היה מוביל לסגירתה.

אולי שווה לשנות קצת את אופי הפעילות?

אולי אפשר לצמצם קצת את כמות המנהלים והקשב הניהולי הנדרש?

אולי במקום שעומר יחזיק את כל העשייה הטכנית על הכתפיים שלו אפשר למצוא דרכים לבזר את העבודה?

אני באופן אישי, בהתחשב במגבלות זמן ואמצעים, אשמח לעזור בכל דרך שאני יכול כדי לעזור לעיט להתקיים, בכל מתכונת שתמצא לנכון.

כך או כך - אני מוריד בפניכם את הכובע על כל העבודה וההשקעה לאורך השנים.

פיתוח התעופה הקלה בVATIL בשנים האחרונות נזקף רובו ככולו לעיט תעופה. כל הכבוד.

פורסם

רבותי

קצרה היריעה מלהביע את הערכתי לפועלכם.

תרמתם תרומה אדירה בקידום ועיצוב התעופה הוירטואלית.

צר לי לשמוע על הסגירה של עיט, כולי תקווה שתוכלו למצוא דרך כלשהי להמשיך ולהחזיק אותה , כי מקומה פה איתנו, התרגלנו אליה והפרידה תהיה קשה.

למרות שבאופן אישי לא טסתי בחברה , אך מתגובות החברים, וצפייה באירועים שלכם , ניכר כי האבדה תהיה קשה.

אני שולח מכאן את הערכתי , ומאחל לכל אחד ואחד מכם הצלחה בכל אשר יפנה, ומקווה שאולי בכל זאת תצליחו למצוא את הנוסחה להשאיר את עיט איתנו.

אם יש משהו שאני כמנהל החטיבה יכול לעזור על מנת להשאיר את עיט פועלת , אשמח לעשות זאת.

עידו ושאר החברים, אתם מוזמנים בכל עת לפנות.

שאו ברכה.

פורסם
אולי שווה לשנות קצת את אופי הפעילות?

אולי אפשר לצמצם קצת את כמות המנהלים והקשב הניהולי הנדרש?

אולי במקום שעומר יחזיק את כל העשייה הטכנית על הכתפיים שלו אפשר למצוא דרכים לבזר את העבודה?

אני אתייחס לפי הסדר.

שינוי אופי הפעילות הוא אפשרי אבל תווצר לנו VA סתמית שמזכירה את כל הVAים שעלו ונפלו לפני שבכלל תקעו חצי יתד בחטיבה, VA סתמית שלא יוצרת עניין אמיתי כדי שיצטרפו אליה. באותה נשימה אפשר להגיד בואו נקים VA חדשה, זהו הליך שלי אין את הזמן להכנס אליו, עומר כמו שהבנתם כבר מזמן לא בעסק ולכן כל אדם פה בחטיבה יכול להחליט שהוא מרים פה VA חדשה.

מבחינת כמות המנהלים, 3 במספר, אם אתה יודע איפה לצמצם תגיד לי, אחד אחראי על האחזקה הטכנית של האתר, אחד על הוספת תכנים חדשים ואחד על ניהול שוטף של המערכות של האתר, לדעתי מודל לחיקוי לשאר הגופים בחטיבה אין בעלי תפקידים שהתפקיד שלהם הוא להיות בעל תפקיד בלבד.

לגבי עומר, עזוב את העובדה שזה סותר את הצמצום שעליו דיברת מה שיגרום להרבה בלגאן בחברה, אני לא מכיר מישהו שיכול להכנס לנעליים שלו וכמו שכבר אמרתי אם יש מישהו שחושב שהוא יכול לקחת על עצמו ללמוד קוד של תוכנה בVB.NET וללמוד איך לדבר עם FSUIPC וSIMCONNECT אז הוא מוזמן לפנות אלי

פורסם
אולי שווה לשנות קצת את אופי הפעילות?

אולי אפשר לצמצם קצת את כמות המנהלים והקשב הניהולי הנדרש?

אולי במקום שעומר יחזיק את כל העשייה הטכנית על הכתפיים שלו אפשר למצוא דרכים לבזר את העבודה?

אני אתייחס לפי הסדר.

שינוי אופי הפעילות הוא אפשרי אבל תווצר לנו VA סתמית שמזכירה את כל הVAים שעלו ונפלו לפני שבכלל תקעו חצי יתד בחטיבה, VA סתמית שלא יוצרת עניין אמיתי כדי שיצטרפו אליה. באותה נשימה אפשר להגיד בואו נקים VA חדשה, זהו הליך שלי אין את הזמן להכנס אליו, עומר כמו שהבנתם כבר מזמן לא בעסק ולכן כל אדם פה בחטיבה יכול להחליט שהוא מרים פה VA חדשה.

מבחינת כמות המנהלים, 3 במספר, אם אתה יודע איפה לצמצם תגיד לי, אחד אחראי על האחזקה הטכנית של האתר, אחד על הוספת תכנים חדשים ואחד על ניהול שוטף של המערכות של האתר, לדעתי מודל לחיקוי לשאר הגופים בחטיבה אין בעלי תפקידים שהתפקיד שלהם הוא להיות בעל תפקיד בלבד.

לגבי עומר, עזוב את העובדה שזה סותר את הצמצום שעליו דיברת מה שיגרום להרבה בלגאן בחברה, אני לא מכיר מישהו שיכול להכנס לנעליים שלו וכמו שכבר אמרתי אם יש מישהו שחושב שהוא יכול לקחת על עצמו ללמוד קוד של תוכנה בVB.NET וללמוד איך לדבר עם FSUIPC וSIMCONNECT אז הוא מוזמן לפנות אלי

עידו,

חבל שגם כאשר כולם מפרגנים לכם אתה בוחר שוב ושוב להיות ציני , להתנשא, ולזלזל בחבריך ( או שלא חבריך)

לא יפה, אבל זאת כנראה כבר בעיה עמוקה שלא ניתנת לשינוי מעל דפי פורום זה.

כל בעלי התפקידים שאתה מזלזל בהם עושים את תפקידם בהתנדבות ולמען רווחת כולנו, מי יותר ומי פחות ,עדיין אין סיבה לזלזל בהם.

בעיני זה פשוט דוחה.

אתה מוזמן להעביר עליהם ביקורת באופן עינייני ובוגר , אבל אני אישית לא אסבול זילזול בהם.

פורסם

אני אגיב למרות מה שמיקי אמר (אלא אם גרמניה תשווה את ה0-1 כרגע מול סרביה, ואז אני אתפנה לזה אח"כ...)

שינוי אופי הפעילות הוא אפשרי אבל תווצר לנו VA סתמית שמזכירה את כל הVAים שעלו ונפלו לפני שבכלל תקעו חצי יתד בחטיבה, VA סתמית שלא יוצרת עניין אמיתי כדי שיצטרפו אליה. באותה נשימה אפשר להגיד בואו נקים VA חדשה, זהו הליך שלי אין את הזמן להכנס אליו, עומר כמו שהבנתם כבר מזמן לא בעסק ולכן כל אדם פה בחטיבה יכול להחליט שהוא מרים פה VA חדשה.

בדיוק בגלל שלתעופה הקלה יש המון פוטנציאל, אני חושב שכן אפשר וצריך למצוא את הנוסחה הנכונה לאופי הפעילות של עיט אל מול המשאבים הפנויים. אף אחד לא מעוניין בVA רפאים.

מבחינת כמות המנהלים, 3 במספר, אם אתה יודע איפה לצמצם תגיד לי, אחד אחראי על האחזקה הטכנית של האתר, אחד על הוספת תכנים חדשים ואחד על ניהול שוטף של המערכות של האתר, לדעתי מודל לחיקוי לשאר הגופים בחטיבה אין בעלי תפקידים שהתפקיד שלהם הוא להיות בעל תפקיד בלבד.

אני לא מכיר את הצרכים של עיט ואני לא מכיר את הפרטים האינטימיים של הניהול והפיתוח של עיט, אבל הנה כבר הצעה לצמצום. מה ההבדל בין "ניהול שוטף של מערכות האתר" ו"אחזקה טכנית"? סתם כדוגמה שמתלבשת נהדר על הדוגמה שלך, רן ואני מנהלים ביחד את שלושת הנושאים שציינת באתר של החטיבה, ולכל אחד מאיתנו יש מספיק זמן לנשום. למה עיט צריכה יותר מזה? ייתכן שאני טועה ועיט באמת צריכה כל כך הרבה כוח אדם לנהל את האתר שלה, אבל אני מהמר שזה לא המקרה. בכל מקרה זה צריך להיבחן תחת זכוכית מגדלת לאור שינוי מתווה הפעילות האפשרי של עיט.

לגבי עומר, עזוב את העובדה שזה סותר את הצמצום שעליו דיברת מה שיגרום להרבה בלגאן בחברה, אני לא מכיר מישהו שיכול להכנס לנעליים שלו וכמו שכבר אמרתי אם יש מישהו שחושב שהוא יכול לקחת על עצמו ללמוד קוד של תוכנה בVB.NET וללמוד איך לדבר עם FSUIPC וSIMCONNECT אז הוא מוזמן לפנות אלי

לטענה הזאת קשה לי להגיב מבלי להיגרר לאמוציות כאלה ואחרות. אני רק אציין שVATIL התברכה בהרבה מאוד אנשים מוכשרים.

עם כל ההערכה לעומר, אין כזה דבר מישהו "עם נעליים גדולות מדי", במיוחד בהינתן מאגר כוח האדם האיכותי שעומד לרשותנו.

פורסם
אולי שווה לשנות קצת את אופי הפעילות?

אולי אפשר לצמצם קצת את כמות המנהלים והקשב הניהולי הנדרש?

אולי במקום שעומר יחזיק את כל העשייה הטכנית על הכתפיים שלו אפשר למצוא דרכים לבזר את העבודה?

אני אתייחס לפי הסדר.

שינוי אופי הפעילות הוא אפשרי אבל תווצר לנו VA סתמית שמזכירה את כל הVAים שעלו ונפלו לפני שבכלל תקעו חצי יתד בחטיבה, VA סתמית שלא יוצרת עניין אמיתי כדי שיצטרפו אליה. באותה נשימה אפשר להגיד בואו נקים VA חדשה, זהו הליך שלי אין את הזמן להכנס אליו, עומר כמו שהבנתם כבר מזמן לא בעסק ולכן כל אדם פה בחטיבה יכול להחליט שהוא מרים פה VA חדשה.

מבחינת כמות המנהלים, 3 במספר, אם אתה יודע איפה לצמצם תגיד לי, אחד אחראי על האחזקה הטכנית של האתר, אחד על הוספת תכנים חדשים ואחד על ניהול שוטף של המערכות של האתר, לדעתי מודל לחיקוי לשאר הגופים בחטיבה אין בעלי תפקידים שהתפקיד שלהם הוא להיות בעל תפקיד בלבד.

לגבי עומר, עזוב את העובדה שזה סותר את הצמצום שעליו דיברת מה שיגרום להרבה בלגאן בחברה, אני לא מכיר מישהו שיכול להכנס לנעליים שלו וכמו שכבר אמרתי אם יש מישהו שחושב שהוא יכול לקחת על עצמו ללמוד קוד של תוכנה בVB.NET וללמוד איך לדבר עם FSUIPC וSIMCONNECT אז הוא מוזמן לפנות אלי

עידו,

חבל שגם כאשר כולם מפרגנים לכם אתה בוחר שוב ושוב להיות ציני , להתנשא, ולזלזל בחבריך ( או שלא חבריך)

לא יפה, אבל זאת כנראה כבר בעיה עמוקה שלא ניתנת לשינוי מעל דפי פורום זה.

כל בעלי התפקידים שאתה מזלזל בהם עושים את תפקידם בהתנדבות ולמען רווחת כולנו, מי יותר ומי פחות ,עדיין אין סיבה לזלזל בהם.

בעיני זה פשוט דוחה.

אתה מוזמן להעביר עליהם ביקורת באופן עינייני ובוגר , אבל אני אישית לא אסבול זילזול בהם.

אומרים שעל ראש הגנב בוער הכובע, אני דווקא לא התכוונתי לבעלי תפקידים בצוות החטיבה הנוכחי, לא חסרו אנשים גם בעיט בעבר, אבל בכלל בארגונים שקשורים לחטיבה שבפועל חוץ מלהיות אנשי צוות לא עשו שום דבר.

פורסם
בדיוק בגלל שלתעופה הקלה יש המון פוטנציאל, אני חושב שכן אפשר וצריך למצוא את הנוסחה הנכונה לאופי הפעילות של עיט אל מול המשאבים הפנויים. אף אחד לא מעוניין בVA רפאים.

מסכים איתך, אבל כמו שאמרתי זה לא בשבילנו וכל אחד בחטיבה יכול לעשות את זה עם VA חדשה.

אני לא מכיר את הצרכים של עיט ואני לא מכיר את הפרטים האינטימיים של הניהול והפיתוח של עיט, אבל הנה כבר הצעה לצמצום. מה ההבדל בין "ניהול שוטף של מערכות האתר" ו"אחזקה טכנית"? סתם כדוגמה שמתלבשת נהדר על הדוגמה שלך, רן ואני מנהלים ביחד את שלושת הנושאים שציינת באתר של החטיבה, ולכל אחד מאיתנו יש מספיק זמן לנשום. למה עיט צריכה יותר מזה? ייתכן שאני טועה ועיט באמת צריכה כל כך הרבה כוח אדם לנהל את האתר שלה, אבל אני מהמר שזה לא המקרה. בכל מקרה זה צריך להיבחן תחת זכוכית מגדלת לאור שינוי מתווה הפעילות האפשרי של עיט.

לעיט יש רק בנאדם אחד שניהל את האתר של עיט, בנאדם שאיבד עניין ולכן גם החברה נסגרה.

"ניהול שוטף של מערכות האתר" - לענות למשובים, לבדוק טיסות ולתת משובים עליהן, לאשר טייסים חדשים, להיות איש קשר לכל פניה של טייסי עיט לצוות, לטפל בכל נושא הVM והסיפורי טיסה ועוד ועוד

""אחזקה טכנית" - לבנות מערכות חדשות ולשכלל מערכות קיימות באתר, לשכלל את הBLACKBOX, לפתור באגים באתר ובBLACKBOX.

לטענה הזאת קשה לי להגיב מבלי להיגרר לאמוציות כאלה ואחרות. אני רק אציין שVATIL התברכה בהרבה מאוד אנשים מוכשרים.

עם כל ההערכה לעומר, אין כזה דבר מישהו "עם נעליים גדולות מדי", במיוחד בהינתן מאגר כוח האדם האיכותי שעומד לרשותנו.

אני בטוח שיש אנשים מוכשרים, לא ברור לי על מה ולמה המהומה, עומר הוא תכניתן בחסד, לא רק שהוא עם ידע עצום הוא גם עם יכולת למידה עצמית מדהימה, אתה אמרת "אני לא מכיר את הצרכים של עיט ואני לא מכיר את הפרטים האינטימיים של הניהול והפיתוח של עיט", אני מכיר ואני אומר לך שאני לא רואה מישהו שמחליף את עומר ומשיך לפתח את הBLACKBOX או את עיט עסקים למשל. וכמו שכבר אמרתי מקודם אם יש מישהו שחושב שהוא יכול להחליף את עומר שיפנה אלינו. כרגע אין מי שיתחזק את האתר של עיט, עומר לא מוצא את הזמן כבר במשך חודשיים לסדר באג באתר שמונע מאיתנו לאשר טיסות ולכן אין ברירה וצריך לסגור את הבסטה

פורסם

אומרים שעל ראש הגנב בוער הכובע, אני דווקא לא התכוונתי לבעלי תפקידים בצוות החטיבה הנוכחי, לא חסרו אנשים גם בעיט בעבר, אבל בכלל בארגונים שקשורים לחטיבה שבפועל חוץ מלהיות אנשי צוות לא עשו שום דבר.

אכן על ראש הגנב בוער הכובע.

תקרא שוב את שכתבת, או שלי או שלך יש בעיה בכתיבה ובהבנת הנקרא.

בשום מקום לא ציינת בלשון עבר.

פשוט יותר נוח להגיב כך עכשיו.

תהיה בריא, הויכוח הסתמי הזה סגור מבחינתי.

פורסם

אכן על ראש הגנב בוער הכובע.

תקרא שוב את שכתבת, או שלי או שלך יש בעיה בכתיבה ובהבנת הנקרא.

בשום מקום לא ציינת בלשון עבר.

פשוט יותר נוח להגיב כך עכשיו.

תהיה בריא, הויכוח הסתמי הזה סגור מבחינתי.

תהיה בריא אתה בעצמך, הבנאדם היחידי שמתנשא פה זה אתה, לא ציינתי לשון עבר כי גם בהווה יש הרבה בעלי תפקידים בלי תפקיד אבל מי אמר שדיברתי על צוות החטיבה?

פורסם

אכן על ראש הגנב בוער הכובע.

תקרא שוב את שכתבת, או שלי או שלך יש בעיה בכתיבה ובהבנת הנקרא.

בשום מקום לא ציינת בלשון עבר.

פשוט יותר נוח להגיב כך עכשיו.

תהיה בריא, הויכוח הסתמי הזה סגור מבחינתי.

תהיה בריא אתה בעצמך, הבנאדם היחידי שמתנשא פה זה אתה, לא ציינתי לשון עבר כי גם בהווה יש הרבה בעלי תפקידים בלי תפקיד אבל מי אמר שדיברתי על צוות החטיבה?

הבנת הנקרא שוב

איפה ראית שהזכרתי את צוות החטיבה? על ראש הגנב בוער...כבר הזכרת את זה לא ?

עניתי לך רק על נושא "בעלי התפקידים" , וממש לא משנה מי ומה עושה, הוא עושה זאת בהתנדבות ועל כך הוא מקבל ממני את מלוא הערכה.

גם אתה קיבלת ממני, רק שבחרת להתנסח בצורה אומללה לטעמי, אבל במקום להגיד "טעיתי" ( מדע בידיוני אני יודע)

אתה בוחר להמשיך בקו הזה עוד....

אבל עזוב, אתה צודק ,ואני טועה , מתנשא , וגם בוער לי הכובע.

העיקר שתהיה מבסוט.

פורסם

עצוב לראות איך העיניינים מתנהלים כאן בנושא עיט תעופה ,גם אני כטייס בעיט מצטער מאוד על סגירת החברה ,אבל בכל זאת אני פונה לעיט 1 בשאלה ,ידוע לך מה מספר הטייסים בחברה גם ותיקים וגם חדשים וגם כאלה שהיו מצטרפים לחברה כי לכל הדעות החברה באמת הציגה רעיונות פוריים ועשייה והשאלה היא ,איפוא האחריות שלכם לכל האנשים שנתנו בכם אמון?איפוא האחריות שלך אישית כעיט 1 שודאי היו לך כל הנתונים מה עתידה של עיט ולאן היא צועדת ?האם בוצעו כל הצעדים טרם פירסום הודעת הסגירה? כוונתי היא האם הוצאתם הודעה על גיוס חבר שיכולותיו שוות לעומר אפרת שיקח לידיו את ניהול התוכנות?מדוע לא הוצאתם הודעת אזהרה שמצב העיניינים בחברה רע מאוד ?למה הדימוי של עיט "כבסטה בשוק" ? אין פירות וירקות אז יאללה סוגרים ,לקוחות? למי אכפת.ככה לא מנהלים חברה ,ככה לא מתנהגים כלפי ציבור לא קטן של טייסים שנתנו בך אמון ,עליות ומורדות תמיד היו בניהול ,יש הצלחות אך גם כשלונות החוכמה לדעת איך להתמודד ברגעי משבר,איך שזה נראה כרגע, עיט 1 לא מוצא עיניין בחברה ולא בטוח שיש לו צער קטן בלב כלפי כל הטייסים בחברה.בכל אופן אני רוצה להודות מכל הלב לכל החברים בעיט שנתנו לנו את ההזדמנות להנות ברגעי האושר ובימים טובים יותר,תודה רבה לכולכם.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...