עבור לתוכן
Ido Rosenthal

סופה של עיט תעופה

Recommended Posts

פורסם
עצוב לראות איך העיניינים מתנהלים כאן בנושא עיט תעופה ,גם אני כטייס בעיט מצטער מאוד על סגירת החברה ,אבל בכל זאת אני פונה לעיט 1 בשאלה ,ידוע לך מה מספר הטייסים בחברה גם ותיקים וגם חדשים וגם כאלה שהיו מצטרפים לחברה כי לכל הדעות החברה באמת הציגה רעיונות פוריים ועשייה והשאלה היא ,איפוא האחריות שלכם לכל האנשים שנתנו בכם אמון?איפוא האחריות שלך אישית כעיט 1 שודאי היו לך כל הנתונים מה עתידה של עיט ולאן היא צועדת ?האם בוצעו כל הצעדים טרם פירסום הודעת הסגירה? כוונתי היא האם הוצאתם הודעה על גיוס חבר שיכולותיו שוות לעומר אפרת שיקח לידיו את ניהול התוכנות?מדוע לא הוצאתם הודעת אזהרה שמצב העיניינים בחברה רע מאוד ?למה הדימוי של עיט "כבסטה בשוק" ? אין פירות וירקות אז יאללה סוגרים ,לקוחות? למי אכפת.ככה לא מנהלים חברה ,ככה לא מתנהגים כלפי ציבור לא קטן של טייסים שנתנו בך אמון ,עליות ומורדות תמיד היו בניהול ,יש הצלחות אך גם כשלונות החוכמה לדעת איך להתמודד ברגעי משבר,איך שזה נראה כרגע, עיט 1 לא מוצא עיניין בחברה ולא בטוח שיש לו צער קטן בלב כלפי כל הטייסים בחברה.בכל אופן אני רוצה להודות מכל הלב לכל החברים בעיט שנתנו לנו את ההזדמנות להנות ברגעי האושר ובימים טובים יותר,תודה רבה לכולכם.

צבי באופן אישי, אף אחד לא חייב פה לאף אחד כלום... הכל נעשה בצורת התנדבותית וגם לעידו מותר שימאס... עם כל הצער שבדבר אני יכול להבין את עידו וכל הנוגעים בדבר שהחליטו לסגור את "החברה".

גם כן חברה - עיט וירטואל לא מושקעת בבורסה, הוא לא צריך להצהיר הצהרות הון או לדווח למשקיעים את עתיד החברה, הוא באמת שלא חייב כלום לאף כי הוא המשקיע היחיד אם זה באתר או אם זה בשרת והוא עם הכסף שלו יכול לעשות מה שעולה על רוחו.

אני מבין את הצער שלך על סגירת החברה אבל מפה ועד לחשוב שהכל מגיע לך והיו צריכים להתחשב בלקוחות זה מעבר לטווח המבצעי ולדעתי אתה צריך לשנות את סגנון ההודעה שלך כי היא באמת לא לעניין...

לדעתי אתה צריך לומר תודה, לעוץ עצה ואולי להתנדב להמשיך את דרכה של עיט במקום עידו ואולי תצליח בדרכך לעשות מה שעידו לא מצליח לאחרונה.

פורסם
עצוב לראות איך העיניינים מתנהלים כאן בנושא עיט תעופה ,גם אני כטייס בעיט מצטער מאוד על סגירת החברה ,אבל בכל זאת אני פונה לעיט 1 בשאלה ,ידוע לך מה מספר הטייסים בחברה גם ותיקים וגם חדשים וגם כאלה שהיו מצטרפים לחברה כי לכל הדעות החברה באמת הציגה רעיונות פוריים ועשייה והשאלה היא ,איפוא האחריות שלכם לכל האנשים שנתנו בכם אמון?איפוא האחריות שלך אישית כעיט 1 שודאי היו לך כל הנתונים מה עתידה של עיט ולאן היא צועדת ?האם בוצעו כל הצעדים טרם פירסום הודעת הסגירה? כוונתי היא האם הוצאתם הודעה על גיוס חבר שיכולותיו שוות לעומר אפרת שיקח לידיו את ניהול התוכנות?מדוע לא הוצאתם הודעת אזהרה שמצב העיניינים בחברה רע מאוד ?למה הדימוי של עיט "כבסטה בשוק" ? אין פירות וירקות אז יאללה סוגרים ,לקוחות? למי אכפת.ככה לא מנהלים חברה ,ככה לא מתנהגים כלפי ציבור לא קטן של טייסים שנתנו בך אמון ,עליות ומורדות תמיד היו בניהול ,יש הצלחות אך גם כשלונות החוכמה לדעת איך להתמודד ברגעי משבר,איך שזה נראה כרגע, עיט 1 לא מוצא עיניין בחברה ולא בטוח שיש לו צער קטן בלב כלפי כל הטייסים בחברה.בכל אופן אני רוצה להודות מכל הלב לכל החברים בעיט שנתנו לנו את ההזדמנות להנות ברגעי האושר ובימים טובים יותר,תודה רבה לכולכם.

צבי באופן אישי, אף אחד לא חייב פה לאף אחד כלום... הכל נעשה בצורת התנדבותית וגם לעידו מותר שימאס... עם כל הצער שבדבר אני יכול להבין את עידו וכל הנוגעים בדבר שהחליטו לסגור את "החברה".

גם כן חברה - עיט וירטואל לא מושקעת בבורסה, הוא לא צריך להצהיר הצהרות הון או לדווח למשקיעים את עתיד החברה, הוא באמת שלא חייב כלום לאף כי הוא המשקיע היחיד אם זה באתר או אם זה בשרת והוא עם הכסף שלו יכול לעשות מה שעולה על רוחו.

אני מבין את הצער שלך על סגירת החברה אבל מפה ועד לחשוב שהכל מגיע לך והיו צריכים להתחשב בלקוחות זה מעבר לטווח המבצעי ולדעתי אתה צריך לשנות את סגנון ההודעה שלך כי היא באמת לא לעניין...

לדעתי אתה צריך לומר תודה, לעוץ עצה ואולי להתנדב להמשיך את דרכה של עיט במקום עידו ואולי תצליח בדרכך לעשות מה שעידו לא מצליח לאחרונה.

אוהד באופן אישי,אם לא קראת את סוף הודעתי אז אולי כן תראה עם תקרא שוב שאני מודה בכל ליבי לכל אנשי עיט,נכון,אף אחד לא חייב לי אישית כלום, אבל יש בכל אופן איזה מחויבות אישית לכל חבר שלוקח על עצמו משימה ברוח ההתנדבות,זו דעתי האישית,גם פקחים שבאים ללמוד פיקוח אצלנו יכולים להגיד קבלתי הדרכה השקיעו בי שעות לימוד אבל אני לא חייב כלום לאף אחד ולכן אני אנצל את טוב ליבם של המדריכים לטובתי האישית ומאחר ואני לא חייב כלום לאף אחד אני לא אפקח ,זאת זכותי.אגב אוהד עניין הודעתי וסיגנונה נתונה לפרשנות בעיניי הקורא.לי לא מגיע כלום.

פורסם
עצוב לראות איך העיניינים מתנהלים כאן בנושא עיט תעופה ,גם אני כטייס בעיט מצטער מאוד על סגירת החברה ,אבל בכל זאת אני פונה לעיט 1 בשאלה ,ידוע לך מה מספר הטייסים בחברה גם ותיקים וגם חדשים וגם כאלה שהיו מצטרפים לחברה כי לכל הדעות החברה באמת הציגה רעיונות פוריים ועשייה והשאלה היא ,איפוא האחריות שלכם לכל האנשים שנתנו בכם אמון?איפוא האחריות שלך אישית כעיט 1 שודאי היו לך כל הנתונים מה עתידה של עיט ולאן היא צועדת ?האם בוצעו כל הצעדים טרם פירסום הודעת הסגירה? כוונתי היא האם הוצאתם הודעה על גיוס חבר שיכולותיו שוות לעומר אפרת שיקח לידיו את ניהול התוכנות?מדוע לא הוצאתם הודעת אזהרה שמצב העיניינים בחברה רע מאוד ?למה הדימוי של עיט "כבסטה בשוק" ? אין פירות וירקות אז יאללה סוגרים ,לקוחות? למי אכפת.ככה לא מנהלים חברה ,ככה לא מתנהגים כלפי ציבור לא קטן של טייסים שנתנו בך אמון ,עליות ומורדות תמיד היו בניהול ,יש הצלחות אך גם כשלונות החוכמה לדעת איך להתמודד ברגעי משבר,איך שזה נראה כרגע, עיט 1 לא מוצא עיניין בחברה ולא בטוח שיש לו צער קטן בלב כלפי כל הטייסים בחברה.בכל אופן אני רוצה להודות מכל הלב לכל החברים בעיט שנתנו לנו את ההזדמנות להנות ברגעי האושר ובימים טובים יותר,תודה רבה לכולכם.

צבי באופן אישי, אף אחד לא חייב פה לאף אחד כלום... הכל נעשה בצורת התנדבותית וגם לעידו מותר שימאס... עם כל הצער שבדבר אני יכול להבין את עידו וכל הנוגעים בדבר שהחליטו לסגור את "החברה".

גם כן חברה - עיט וירטואל לא מושקעת בבורסה, הוא לא צריך להצהיר הצהרות הון או לדווח למשקיעים את עתיד החברה, הוא באמת שלא חייב כלום לאף כי הוא המשקיע היחיד אם זה באתר או אם זה בשרת והוא עם הכסף שלו יכול לעשות מה שעולה על רוחו.

אני מבין את הצער שלך על סגירת החברה אבל מפה ועד לחשוב שהכל מגיע לך והיו צריכים להתחשב בלקוחות זה מעבר לטווח המבצעי ולדעתי אתה צריך לשנות את סגנון ההודעה שלך כי היא באמת לא לעניין...

לדעתי אתה צריך לומר תודה, לעוץ עצה ואולי להתנדב להמשיך את דרכה של עיט במקום עידו ואולי תצליח בדרכך לעשות מה שעידו לא מצליח לאחרונה.

אוהד באופן אישי,אם לא קראת את סוף הודעתי אז אולי כן תראה עם תקרא שוב שאני מודה בכל ליבי לכל אנשי עיט,נכון,אף אחד לא חייב לי אישית כלום, אבל יש בכל אופן איזה מחויבות אישית לכל חבר שלוקח על עצמו משימה ברוח ההתנדבות,זו דעתי האישית,גם פקחים שבאים ללמוד פיקוח אצלנו יכולים להגיד קבלתי הדרכה השקיעו בי שעות לימוד אבל אני לא חייב כלום לאף אחד ולכן אני אנצל את טוב ליבם של המדריכים לטובתי האישית ומאחר ואני לא חייב כלום לאף אחד אני לא אפקח ,זאת זכותי.אגב אוהד עניין הודעתי וסיגנונה נתונה לפרשנות בעיניי הקורא.לי לא מגיע כלום.

בסדר גמור, מקובל..

הדוגמא של פקח לא טובה ואני אסביר גם למה.. החברה עיט משולה למדריך הפיקוח, המדריך משקיע בחניך ולכן זכותו לומר לחניך "שמע לא מתאים לי שתפקח אצלי אתה לא מפקח עוד - לא בא לי שתתרום בשבילי" בדיוק כמו שזכותה של עיט לומר "אני השקעתי בכם, אני לא מעוניין להמשיך עוד... אתם הרווחתם תהנו, לא אצלי כי לי נגמרו המשאבים" וזהו זה מקובל... בתור מי שנתרם ושהשקיעו בו אתה עוד כביכול בא בטענות למה לא עשו הכל כדי לשמור על המקום כדי שאני אוכל להחזיר תרומה... זכותם לא לעשות הכל כי זה שלהם והם יעשו במקום שלהם מה שהם רואים לנכון ואם זה לסגור אז זה לסגור ואף אחד שלא עומד במקומם\מעוניין לעמוד במקומת יכול לומר להם מה לעשות..

בכל מקרה מקווה שירדת לסוף דעתי והבנת את הנק' שאני מנסה להעביר...

פורסם
אף אחד לא חייב פה לאף אחד כלום... הכל נעשה בצורת התנדבותית

אוהד, בלי קשר לסגירה של עיט, אני חייב לצאת נגד האמירה הזו.

אם חטיבת VATIL היתה נשענת על על אמירות כאלה אז לא ההינו מגיעים רחוק.

אם זו הגישה אז למי נעביר את ניהול החטיבה, ניהול IFS, ניהול ח"א וכו' כאשר הגישה היא שהוא לא חייב לאף אחד כלום ובכל רגע יכול לברוח לו כי הוא בהתנדבות.

עם כל הכבוד אני יוצא נגד האמירה הזו כי לא בונים כלום ככה.

פורסם

"ובכל רגע יכול לברוח לו כי הוא בהתנדבות."

עידו ושאר מנהלי חברת עיט מספיק בוגרים בשביל להחליט מתי לסגור את החברה ומתי לא.

אם הם החליטו מדוע לסגור את החברה כנראה שיש סיבה לא?ויש סיבה.

אני חושב שאם אין טייסים פעילים בחברה אז גם אין צורך בלנסות לבנות את החברה מחדש,

כי מה מפיקים מגזילת זמנו של בן-אדם שהרי יודעים שלא תופק תועלת.

כמו שאתם אומרים VATIL זאת התנדבות.

בהתנדבות צריך גם לקבל ולא רק לתת.

אני חושב שאם היה לעיט מספיק טייסים פעילים בחברה הם לא היו סוגרים אותה כל כך מהר,

והם היו מנסים למצוא מחליף לאותו אדם שאין לו מספיק את הזמן.

למנהלי עיט,אם החלטתם שזו הבחירה הנכונה ואתם שלמים על כך דעתי נעה בקו ישר עם דעתכם בהצלחה בהמשך הדרך :)

פורסם

ערב טוב! :bday:

עידו ושאר מנהלי חברת עיט מספיק בוגרים בשביל להחליט מתי לסגור את החברה ומתי לא.

אם הם החליטו מדוע לסגור את החברה כנראה שיש סיבה לא?ויש סיבה.

אני חושב שאם אין טייסים פעילים בחברה אז גם אין צורך בלנסות לבנות את החברה מחדש,

כי מה מפיקים מגזילת זמנו של בן-אדם שהרי יודעים שלא תופק תועלת.

כמו שאתם אומרים VATIL זאת התנדבות.

בהתנדבות צריך גם לקבל ולא רק לתת.

אני חושב שאם היה לעיט מספיק טייסים פעילים בחברה הם לא היו סוגרים אותה כל כך מהר,

והם היו מנסים למצוא מחליף לאותו אדם שאין לו מספיק את הזמן.

למנהלי עיט,אם החלטתם שזו הבחירה הנכונה ואתם שלמים על כך דעתי נעה בקו ישר עם דעתכם בהצלחה בהמשך הדרך :)

פורסם
עצוב לראות איך העיניינים מתנהלים כאן בנושא עיט תעופה ,גם אני כטייס בעיט מצטער מאוד על סגירת החברה ,אבל בכל זאת אני פונה לעיט 1 בשאלה ,ידוע לך מה מספר הטייסים בחברה גם ותיקים וגם חדשים וגם כאלה שהיו מצטרפים לחברה כי לכל הדעות החברה באמת הציגה רעיונות פוריים ועשייה והשאלה היא ,איפוא האחריות שלכם לכל האנשים שנתנו בכם אמון?איפוא האחריות שלך אישית כעיט 1 שודאי היו לך כל הנתונים מה עתידה של עיט ולאן היא צועדת ?האם בוצעו כל הצעדים טרם פירסום הודעת הסגירה? כוונתי היא האם הוצאתם הודעה על גיוס חבר שיכולותיו שוות לעומר אפרת שיקח לידיו את ניהול התוכנות?מדוע לא הוצאתם הודעת אזהרה שמצב העיניינים בחברה רע מאוד ?למה הדימוי של עיט "כבסטה בשוק" ? אין פירות וירקות אז יאללה סוגרים ,לקוחות? למי אכפת.ככה לא מנהלים חברה ,ככה לא מתנהגים כלפי ציבור לא קטן של טייסים שנתנו בך אמון ,עליות ומורדות תמיד היו בניהול ,יש הצלחות אך גם כשלונות החוכמה לדעת איך להתמודד ברגעי משבר,איך שזה נראה כרגע, עיט 1 לא מוצא עיניין בחברה ולא בטוח שיש לו צער קטן בלב כלפי כל הטייסים בחברה.בכל אופן אני רוצה להודות מכל הלב לכל החברים בעיט שנתנו לנו את ההזדמנות להנות ברגעי האושר ובימים טובים יותר,תודה רבה לכולכם.

צבי, ממך דווקא לא הייתי מצפה לתגובה כזו, ממיקי מילא, אם לא היה לי עניין בלנסות ולשקם את עיט היא היתה נסגרת ממזמן. לא היה גם את מי להזהיר ולמה, מי שפעיל בעיט שם לב שבחודש וחצי האחרונים לא אישרו לו טיסות, דווקא מבחינת פעילות לא הייתה שום בעיה. עומר בהתחלה הראה רצון רק לתמוך באתר בלי להמשיך פתוח, ראיתי שגם זה לא נעשה ולכן הוחלט לסגור מכיוון שזה לא פייר כלפי כל אותם אנשים שנרשמים וטסים לחינם. כמו שכבר אמרתי עשרות פעמים, אין אפשרות להחליף את עומר, זה לא נגמר בלהחליף אותו, דרושה פה חפיפה בתפקיד דרוש בנאדם שמבין עניין, אי אפשר להעביר קוד של תוכנה כזו מורכבת מבנאדם א' לבנאדם ב' ולהגיד לו "קח תסתדר" ועומר לא זמין כדי לחפוף בנאדם גם אם נמצא בנאדם שיכול לתכנת ברמה שלו.

השקענו בעיט לא רק שעות על גבי שעות של זמן אלא גם אלפי שקלים בשביל שכל אותם טייסים שאתה מדבר עליהם יהנו, הכפיות טובה פשוט נוזלת מכל מילה בהודעה שלך, חבל, אני ראיתי בך כחבר.

פורסם
אוהד באופן אישי,אם לא קראת את סוף הודעתי אז אולי כן תראה עם תקרא שוב שאני מודה בכל ליבי לכל אנשי עיט,נכון,אף אחד לא חייב לי אישית כלום, אבל יש בכל אופן איזה מחויבות אישית לכל חבר שלוקח על עצמו משימה ברוח ההתנדבות,זו דעתי האישית,גם פקחים שבאים ללמוד פיקוח אצלנו יכולים להגיד קבלתי הדרכה השקיעו בי שעות לימוד אבל אני לא חייב כלום לאף אחד ולכן אני אנצל את טוב ליבם של המדריכים לטובתי האישית ומאחר ואני לא חייב כלום לאף אחד אני לא אפקח ,זאת זכותי.אגב אוהד עניין הודעתי וסיגנונה נתונה לפרשנות בעיניי הקורא.לי לא מגיע כלום.

אני חושב שאוהד דייק בתשובה, אנחנו השקענו את השעות והשקלים בך - הטייס ולא להיפך. ואם כבר מישהו מהטייסים בא בטענות מילא היה טייס פעיל ולא אחד שטס בפעם האחרונה לפני איזה חצי שנה.

פורסם

הייתי רוצה לומר המון תודה לכל מי שניהל את עיט. באמת חברה עם אופי קצת שונה, חברה שהצליחה לגרום לי לאהוב תעופה קלה. המון תודה על המשאבים והזמן שהשקעתם כדי שאנו נוכל לטוס בחברה הזו.

נכון חבל לנו חברי החטיבה שטסים בעיט, ואני בטוח שחבל גם למנהלי עיט אחרי כל ההשקעה הזו. אני לא חושב שמטרת השרשור היא כדי ליצור ויכוח כלשהו, ואין שום סיבה שבעולם שאנו טייסי עיט נצא כנגד מי שתרם לנו.

פורסם
אוהד באופן אישי,אם לא קראת את סוף הודעתי אז אולי כן תראה עם תקרא שוב שאני מודה בכל ליבי לכל אנשי עיט,נכון,אף אחד לא חייב לי אישית כלום, אבל יש בכל אופן איזה מחויבות אישית לכל חבר שלוקח על עצמו משימה ברוח ההתנדבות,זו דעתי האישית,גם פקחים שבאים ללמוד פיקוח אצלנו יכולים להגיד קבלתי הדרכה השקיעו בי שעות לימוד אבל אני לא חייב כלום לאף אחד ולכן אני אנצל את טוב ליבם של המדריכים לטובתי האישית ומאחר ואני לא חייב כלום לאף אחד אני לא אפקח ,זאת זכותי.אגב אוהד עניין הודעתי וסיגנונה נתונה לפרשנות בעיניי הקורא.לי לא מגיע כלום.

אני חושב שאוהד דייק בתשובה, אנחנו השקענו את השעות והשקלים בך - הטייס ולא להיפך. ואם כבר מישהו מהטייסים בא בטענות מילא היה טייס פעיל ולא אחד שטס בפעם האחרונה לפני איזה חצי שנה.

עידו,אם שמת לב הביקורת שלי על הדרך בה הוצגה סגירת עיט ,אישית אני מעריך את פועלך וזוכר את העזרה שקבלתי ממך בשנים שלמדת בטכניון ,אני בטוח כי גם אתה זוכר את עזרתי לך.בקורת צריכה להשמע גם עם היא באה מכיוון חבר מלבד שלא תהיה פוגעת ושבאה בתום לב ,במידה וראית בהודעתי פגיעה אישית אז אני מצטער.בנושא ההשקעה בי בשקלים אולי היה נכון מצידך להוסיף (עם זכרונך לא בגד בך) שאני הצעתי לך להשתתף בעלויות אחזקת האתר ואתה דחית את הצעתי ,תקן אותי במידה ואני לא מדייק.רציתי בנוסף לדייק בטענה כי טסתי לאחרונה בעיט לפני איזה חצי שנה ,אז למען הדיוק וההגינות בדקתי את הדיווח האחרון שלי באתר שלכם עיט ,הטיסה האחרונה בוצעה בתאריך 24,4,2010 ולפני כן בתאריך 6,4,2010 נדמה לי גם שצויינתי כטייס מצטיין .אגב בעיניין חברות,אני לדוגמא הייתי פונה לחבר בשיחת טלפון (יש לך את כל הטלפונים שלי) או בפרטי ושואל האם קרה משהו המונע ממנו לטוס ,סתם שאלה של איך חברים אמורים להתנהג.

פורסם
אוהד באופן אישי,אם לא קראת את סוף הודעתי אז אולי כן תראה עם תקרא שוב שאני מודה בכל ליבי לכל אנשי עיט,נכון,אף אחד לא חייב לי אישית כלום, אבל יש בכל אופן איזה מחויבות אישית לכל חבר שלוקח על עצמו משימה ברוח ההתנדבות,זו דעתי האישית,גם פקחים שבאים ללמוד פיקוח אצלנו יכולים להגיד קבלתי הדרכה השקיעו בי שעות לימוד אבל אני לא חייב כלום לאף אחד ולכן אני אנצל את טוב ליבם של המדריכים לטובתי האישית ומאחר ואני לא חייב כלום לאף אחד אני לא אפקח ,זאת זכותי.אגב אוהד עניין הודעתי וסיגנונה נתונה לפרשנות בעיניי הקורא.לי לא מגיע כלום.

אני חושב שאוהד דייק בתשובה, אנחנו השקענו את השעות והשקלים בך - הטייס ולא להיפך. ואם כבר מישהו מהטייסים בא בטענות מילא היה טייס פעיל ולא אחד שטס בפעם האחרונה לפני איזה חצי שנה.

עידו,אם שמת לב הביקורת שלי על הדרך בה הוצגה סגירת עיט ,אישית אני מעריך את פועלך וזוכר את העזרה שקבלתי ממך בשנים שלמדת בטכניון ,אני בטוח כי גם אתה זוכר את עזרתי לך.בקורת צריכה להשמע גם עם היא באה מכיוון חבר מלבד שלא תהיה פוגעת ושבאה בתום לב ,במידה וראית בהודעתי פגיעה אישית אז אני מצטער.בנושא ההשקעה בי בשקלים אולי היה נכון מצידך להוסיף (עם זכרונך לא בגד בך) שאני הצעתי לך להשתתף בעלויות אחזקת האתר ואתה דחית את הצעתי ,תקן אותי במידה ואני לא מדייק.רציתי בנוסף לדייק בטענה כי טסתי לאחרונה בעיט לפני איזה חצי שנה ,אז למען הדיוק וההגינות בדקתי את הדיווח האחרון שלי באתר שלכם עיט ,הטיסה האחרונה בוצעה בתאריך 24,4,2010 ולפני כן בתאריך 6,4,2010 נדמה לי גם שצויינתי כטייס מצטיין .אגב בעיניין חברות,אני לדוגמא הייתי פונה לחבר בשיחת טלפון (יש לך את כל הטלפונים שלי) או בפרטי ושואל האם קרה משהו המונע ממנו לטוס ,סתם שאלה של איך חברים אמורים להתנהג.

אני אגיד רק שבניגוד לחלק קטן מהגופים האחרים שקמו פה המטרה של עיט או מעולם לא היתה להוציא כסף מאנשים. עיט היתה פתוחה לכולם ואנחנו דאגנו שתהיה כזו מתוך אידיאולוגיה.

את שאר מה שיש לי להגיד אני אעביר לך בהודעה פרטית.

פורסם

התאפקתי קצת עם התגובה שלי לכל העניין ואני רואה שמשרשור המודיע על סגירתה של עייט (דבר שלא נראה לי שיש אחד בחטיבה שלא מצטער עליו) זה הפך לשרשור סגירת חשבונות של חלק מחברי הטובים ביותר לחטיבה.

אני לא אצטרף לכל הוויכוחים בנוגע לפעילויות החטיבה הצוות שלה והעדיפויות השונות שלה אגיד רק זאת:

אין לי מילים לתאר כמה שמחתי לאחר סיום הקורס בIFS על האפשרות לטוס בסימולטור במסגרת משימות שונות ודינאמיות שרלוונטיות לישראל ולנתיביה.

אין לי מילים גם לתאר את הערכתי הרבה לחזון וליצירתיות של מקימיה המופלאים של החברה הזו ושל התוכנה הגאונית שלה - ה"בלקבוקס" על גרסאותיה השונות

חבל לי מאד שכל הדבר הזה ירד לטמיון, אני מבחינתי מצר על כך שבתקופה האחרונה לא יצא לי להיות פעיל יותר מדי בעייט עקב סדר עדיפויות אחר

ובלי שום קשר למידת האהבה וההערכה שיש לי כלפי החברה הזו ומפעיליה.

כחלק מצוות החטיבה אני מוכן ומעוניין להרתם לעזרה ולהשקיע מאמץ בנסיון להחזיר את עייט לפעילות.

זו השורה התחתונה למרות כל מה שהלך פה בשרשור הזה שקצת קומם אותי - אני חושב שחשוב לדעת לשים את האגו והכבוד בצד להסתכל קדימה ולראות את התמונה הכוללת ובעיני התמונה הכוללת היא שואטיל בלי חברה כמו עייט מאבדת הרבה מאד מהערך המוסף שלה.

עצה קטנה לראשי החברה - ניתן לפנות לעזרה בכל עת ולא לשמור הכל בפנים ולפוצץ את הדברים בבת אחת בהכרזה פומבית על סגירה. אני מאמין שיש תהליכים שקדמו להחלטה הזו ואני חושב שזה די חמור שלא נתתם מספיק אמון באנשי החטיבה ובעלי התפקידים כדי לשתף אותם בהתלבטויות ולבקש עזרה.

מהכרזות כמו זו שנעשתה פה ואיך שהשרשור הזה התפתח קשה מאד לאחות את השברים ולחזור לפעילות

וקשה לי מאד להאמין שזה מה שניסיתם להשיג ושכך אתם רואים את סופו של "מפעל החיים" הנהדר הזה שבניתם

בואו נשים את הכבוד בצד, נמתן את ההתבטאויות ואת חצי הביקורת ההדדיים ונתחיל מכאן לחשוב איך אפשר להמשיך קדימה לטובת כולם.

שבת שלום

פורסם

בהתנדבות צריך גם לקבל ולא רק לתת.

סכטיין פרחי,

אתה מתקרב לנעליו של הדלאי לאמה :-)

בצחוק ידידי... :drinking:

חחח...

שיהיה המון בהצלחה לכל חברי הנהלת עיט בכל אשר תפנו ומי יודע אולי בעתיד

תחזרו.. בכל מקרה המון בהצלחה

פורסם

מאוד מצער על סגירת החברה ...

אבל זה התבהר לי מתי שהוא, שראיתי שכבר אין כל כך הו הא

סביב האתר ואין אישורי טיסות יותר ..

עדיין עומדות לי טיסות שמחכות לאישור ...

אני מקווה שהצעד הזה לטובה .. ולחיוב

אין צורך לחשוב על שליליות ועל " חלופות "

גם הרצל רצה ולא יצא ..

" גאוני ואטיל " לשכבותיכם, תפסיקו עם הרצון הזה לקבל ולקבל ולקבל ..

זה הפך להיות מוגזם, וזה הפך להיות מין חובת נתינה מצד הנהלת עיט,

ואני לא מדבר בפרט על עיט, אלא על כלל מקצועות ההתנדבות שפרושים בשפע

ברחבי ואטיל .

מה עומר לא בנאדם? כל היום לשבת מול המחשב ולחכות לטיסות שלכם לא יעזרו לו בכלום בחיים.

כל אחד חושב שהוא יותר חכם מהשני, אני יעשה ככה במקום ההוא שיעשה אחרת ..

תבינו שהדבר הזה שסובב סביבכם ניקרא סימולטור

ולא מציאות, במציאות, אתה משלם, הם נותנים

פה, אתה לא משלם גרוש .. והם עדיין נותנים.

אז שמפסיקים לתת, צריך לדעת גם להבין ולקבל את ההחלטה ברוח טובה

במקום לצאת פה על ההנהלה ועל עיט1 שמסכן לא עשה כלום פשוט זאת ההחלטה הכי טובה

שהיה אפשר לקבל .

עיט 1, עיט 2, עיט 3, אני חושב שכולכם לקחתם חלק בהחלטה לסגירה,

מכבד את החלטתכם, מי יתן והחברה תחזור בקרוב, או ביום מין הימים .

קשה לראות את החברה ניסגרת זה נכון, קשה מצד ההנהלה לתת לכם הטייסים את התשובות

שאתם בעצם מחכים להם, התשובות שיתנו לכם להבין שהיא כן תחזור

אבל מה שאתם מפספסים הטייסים זה שהחברה משתנה, ההנהלה לא אותה הנהלה,

זמנם של הטייסים, והנעשה, כבר לא נעשה .

אני לא חושב שזה נכון להתחיל להגיב פה כל אחד את דעתו כנגד ההנהלה,

זה לא נכון ואפילו חוצפה, לצאת נגד החלטת ההנהלה,

הם האחראים, מי אתה או אני או אנחנו שנתקן אותם בכלל על דבריהם ומעשיהם בנידון.

אני ידבר עכשיו בפרט, הנהלת עיט חשובה לכולנו, כאחד, כולנו רוצים להקים אותה מחדש,

" לשחזר יסודות " אחרי נפילת התמך הראשי, אך אנשים אנחנו צריכים להבין שכמו שאתה או אני או הוא

לא יכולים להחזיק את עיט ובמיוחד לא להעביר את המידע העצום שקיים בעומר גם במחשב וגם בראש, על החברה ועל התנהלותה.

סיימתי את טיעוניי .

אני מקווה שאנשים יבינו, שאף אחד לא משחק פה באף אחד, שלא עושים הכל לרעה ...

אני מצטער מעכשיו, על פגיעה באיזה שהוא חבר חטיבה אחד או אחר,

אשר ניפגע מדברי הנ"ל, הדברים נכתבו לכלל ולא לפרט, שאף אחד לא יחשוב

שהוא מיוחד ושמדברים רק עליו.

שבת שלום ושבוע טוב לכולנו,

תודה .

פורסם

אלמוג הילל כתב "הטייסים, פאקקטה טייסים, והנעשה, כבר לא נעשה ." בגלל 42 שנים בין גילנו רק משפט קטן לי אליך חברי " הצנע לכת ".שבת שלום.

-------------

פורסם
אלמוג הילל כתב "הטייסים, פאקקטה טייסים, והנעשה, כבר לא נעשה ." בגלל 42 שנים בין גילנו רק משפט קטן לי אליך חברי " הצנע לכת ".שבת שלום.

-------------

צבי ידידי אני לא דיברתי אליך אני חושב שכבר הבהרתי את זה בנכתב .

פורסם
אלמוג הילל כתב "הטייסים, פאקקטה טייסים, והנעשה, כבר לא נעשה ." בגלל 42 שנים בין גילנו רק משפט קטן לי אליך חברי " הצנע לכת ".שבת שלום.

-------------

צבי ידידי אני לא דיברתי אליך אני חושב שכבר הבהרתי את זה בנכתב .

אלמוג,לא משנה אם זה נאמר עלי או לא,אף אחד לא מושלם (גם לא אני) אבל להשתמש " פאקקטה טייסים " לדעתי מיותר ולא מוסיף דבר לדיון.

פורסם
התאפקתי קצת עם התגובה שלי לכל העניין ואני רואה שמשרשור המודיע על סגירתה של עייט (דבר שלא נראה לי שיש אחד בחטיבה שלא מצטער עליו) זה הפך לשרשור סגירת חשבונות של חלק מחברי הטובים ביותר לחטיבה.

אני לא אצטרף לכל הוויכוחים בנוגע לפעילויות החטיבה הצוות שלה והעדיפויות השונות שלה אגיד רק זאת:

אין לי מילים לתאר כמה שמחתי לאחר סיום הקורס בIFS על האפשרות לטוס בסימולטור במסגרת משימות שונות ודינאמיות שרלוונטיות לישראל ולנתיביה.

אין לי מילים גם לתאר את הערכתי הרבה לחזון וליצירתיות של מקימיה המופלאים של החברה הזו ושל התוכנה הגאונית שלה - ה"בלקבוקס" על גרסאותיה השונות

חבל לי מאד שכל הדבר הזה ירד לטמיון, אני מבחינתי מצר על כך שבתקופה האחרונה לא יצא לי להיות פעיל יותר מדי בעייט עקב סדר עדיפויות אחר

ובלי שום קשר למידת האהבה וההערכה שיש לי כלפי החברה הזו ומפעיליה.

כחלק מצוות החטיבה אני מוכן ומעוניין להרתם לעזרה ולהשקיע מאמץ בנסיון להחזיר את עייט לפעילות.

זו השורה התחתונה למרות כל מה שהלך פה בשרשור הזה שקצת קומם אותי - אני חושב שחשוב לדעת לשים את האגו והכבוד בצד להסתכל קדימה ולראות את התמונה הכוללת ובעיני התמונה הכוללת היא שואטיל בלי חברה כמו עייט מאבדת הרבה מאד מהערך המוסף שלה.

עצה קטנה לראשי החברה - ניתן לפנות לעזרה בכל עת ולא לשמור הכל בפנים ולפוצץ את הדברים בבת אחת בהכרזה פומבית על סגירה. אני מאמין שיש תהליכים שקדמו להחלטה הזו ואני חושב שזה די חמור שלא נתתם מספיק אמון באנשי החטיבה ובעלי התפקידים כדי לשתף אותם בהתלבטויות ולבקש עזרה.

מהכרזות כמו זו שנעשתה פה ואיך שהשרשור הזה התפתח קשה מאד לאחות את השברים ולחזור לפעילות

וקשה לי מאד להאמין שזה מה שניסיתם להשיג ושכך אתם רואים את סופו של "מפעל החיים" הנהדר הזה שבניתם

בואו נשים את הכבוד בצד, נמתן את ההתבטאויות ואת חצי הביקורת ההדדיים ונתחיל מכאן לחשוב איך אפשר להמשיך קדימה לטובת כולם.

שבת שלום

המטרה היא לא לצאת בהכרזות מפוצצות ולא לשבור את הכלים, אין פה שום קשר לחטיבה ואני לא רואה איך צוות החטיבה יחזיר את עומר או ידאג לשחרר לו זמן פנוי יותר. הגענו למצב שבמתווה הנוכחי בלתי אפשרי להמשיך, להתחיל משהו אחר וחדש כל אחד יכול, אני לא מעוניין להתחיל משהו חדש כזה, אני הייתי שמח מאוד שעומר היה נשאר והיינו ממשיכים לשדרג ולשפר, רעיונות לא חסרו לנו, גם פעילות לא חסרה ועל זה יעידו 40 ומשהו טיסות שמחכות לאישור שלא יכול להתבצע בגלל תקלה במערכת. ההחלטה להודיע על סגירה באה מתוך אחריות כלפי כל אותם טייסים שאנחנו מורחים כבר חודשיים שאוטוטו יסדרו את האתר ואנחנו נחזור לפעילות תקינה. שוחחתי עם עומר, הגעתי למסקנה שאין מנוס והוחלט אחרי התייעצות עם קרבל לסגור את הבסטה, אי אפשר להמשיך בצורה כזו, זה לא רציני ולא פייר כלפי הטייסים של עיט.

אני גם לא חושב שההודעה כזו מפוצצת, הודעה קצרה ועניינית. תפסיקו לחפש את הקנוניות בכל אות, מחלת הרדיפה הזו שיש בקרב אנשי הצוות של החטיבה היא משהו לא ברור.

פורסם
מאוד מצער על סגירת החברה ...

אבל זה התבהר לי מתי שהוא, שראיתי שכבר אין כל כך הו הא

סביב האתר ואין אישורי טיסות יותר ..

עדיין עומדות לי טיסות שמחכות לאישור ...

אני מקווה שהצעד הזה לטובה .. ולחיוב

אין צורך לחשוב על שליליות ועל " חלופות "

גם הרצל רצה ולא יצא ..

" גאוני ואטיל " לשכבותיכם, תפסיקו עם הרצון הזה לקבל ולקבל ולקבל ..

זה הפך להיות מוגזם, וזה הפך להיות מין חובת נתינה מצד הנהלת עיט,

ואני לא מדבר בפרט על עיט, אלא על כלל מקצועות ההתנדבות שפרושים בשפע

ברחבי ואטיל .

מה עומר לא בנאדם? כל היום לשבת מול המחשב ולחכות לטיסות שלכם לא יעזרו לו בכלום בחיים.

כל אחד חושב שהוא יותר חכם מהשני, אני יעשה ככה במקום ההוא שיעשה אחרת ..

תבינו שהדבר הזה שסובב סביבכם ניקרא סימולטור

ולא מציאות, במציאות, אתה משלם, הם נותנים

פה, אתה לא משלם גרוש .. והם עדיין נותנים.

אז שמפסיקים לתת, צריך לדעת גם להבין ולקבל את ההחלטה ברוח טובה

במקום לצאת פה על ההנהלה ועל עיט1 שמסכן לא עשה כלום פשוט זאת ההחלטה הכי טובה

שהיה אפשר לקבל .

עיט 1, עיט 2, עיט 3, אני חושב שכולכם לקחתם חלק בהחלטה לסגירה,

מכבד את החלטתכם, מי יתן והחברה תחזור בקרוב, או ביום מין הימים .

קשה לראות את החברה ניסגרת זה נכון, קשה מצד ההנהלה לתת לכם הטייסים את התשובות

שאתם בעצם מחכים להם, התשובות שיתנו לכם להבין שהיא כן תחזור

אבל מה שאתם מפספסים הטייסים זה שהחברה משתנה, ההנהלה לא אותה הנהלה

הטייסים, פאקקטה טייסים, והנעשה, כבר לא נעשה .

אני לא חושב שזה נכון להתחיל להגיב פה כל אחד את דעתו כנגד ההנהלה,

זה לא נכון ואפילו חוצפה, לצאת נגד החלטת ההנהלה,

הם האחראים, מי אתה או אני או אנחנו שנתקן אותם בכלל על דבריהם ומעשיהם בנידון.

אני ידבר עכשיו בפרט, הנהלת עיט חשובה לכולנו, כאחד, כולנו רוצים להקים אותה מחדש,

" לשחזר יסודות " אחרי נפילת התמך הראשי, אך אנשים אנחנו צריכים להבין שכמו שאתה או אני או הוא

לא יכולים להחזיק את עיט ובמיוחד לא להעביר את המידע העצום שקיים בעומר גם במחשב וגם בראש, על החברה ועל התנהלותה.

סיימתי את טיעוניי .

אני מקווה שאנשים יבינו, שאף אחד לא משחק פה באף אחד, שלא עושים הכל לרעה ...

אני מצטער מעכשיו, על פגיעה באיזה שהוא חבר חטיבה אחד או אחר,

אשר ניפגע מדברי הנ"ל, הדברים נכתבו לכלל ולא לפרט, שאף אחד לא יחשוב

שהוא מיוחד ושמדברים רק עליו.

שבת שלום ושבוע טוב לכולנו,

תודה .

אני חושב שדי קלעת פה להרגשה שלנו מהעמודים האחרונים. תודה.

אבל כמו צבי אני לא מסכים עם הפקקטה טייסים, יש ויש ומה שהיה יפה זה שהרבה נכנסו פקקטה והמסגרת הזו גרמה להם לרצות ללמוד ולהתקדם לאט.

פורסם
[

אני גם לא חושב שההודעה כזו מפוצצת, הודעה קצרה ועניינית. תפסיקו לחפש את הקנוניות בכל אות, מחלת הרדיפה הזו שיש בקרב אנשי הצוות של החטיבה היא משהו לא ברור.

הנה עכשיו גם אני שותף ל"צוות הזדוני" שמחפש קנוניות ולוקה במחלת רדיפה

עידו רוזנטל אתה איש יקר ואני מעריך אותך כשותף וחבר לתחביב - הייתי מצפה כאדם שלדעתי אתה מספיק סומך עליו, לפחות לשמוע את הלבטים בעניין סגירתה של עייט ולא רק לאחר מעשה בלי קשר להיותי חבר בצוות ולכך גם התכוונתי בתגובתי. מה לעשות ההחלטה הזו לדעתי התקבלה בפזיזות - אני לא רואה איך זה קשור לפרנויה שתקפה אותי מהיום שהצמידו לי ואטיל 6 ליד השם. ההתבטאויות האלו לא מוסיפות דבר, אין להן גם יותר מדי קשר למציאות מה שבטוח הן לא יביאו איש מאיתנו לשום מקום טוב.

ואלמוג הילל היקר מילה לי אליך: "פקטטה טייסים" - שמור את הביטוי הזה למפגשים בחוג החברים המצומצם שלך - מקומם אינו כאן.

בתודה מראש.

פורסם
[

אני גם לא חושב שההודעה כזו מפוצצת, הודעה קצרה ועניינית. תפסיקו לחפש את הקנוניות בכל אות, מחלת הרדיפה הזו שיש בקרב אנשי הצוות של החטיבה היא משהו לא ברור.

הנה עכשיו גם אני שותף ל"צוות הזדוני" שמחפש קנוניות ולוקה במחלת רדיפה

עידו רוזנטל אתה איש יקר ואני מעריך אותך כשותף וחבר לתחביב - הייתי מצפה כאדם שלדעתי אתה מספיק סומך עליו, לפחות לשמוע את הלבטים בעניין סגירתה של עייט ולא רק לאחר מעשה בלי קשר להיותי חבר בצוות ולכך גם התכוונתי בתגובתי. מה לעשות ההחלטה הזו לדעתי התקבלה בפזיזות - אני לא רואה איך זה קשור לפרנויה שתקפה אותי מהיום שהצמידו לי ואטיל 6 ליד השם. ההתבטאויות האלו לא מוסיפות דבר, אין להן גם יותר מדי קשר למציאות מה שבטוח הן לא יביאו איש מאיתנו לשום מקום טוב.

ואלמוג הילל היקר מילה לי אליך: "פקטטה טייסים" - שמור את הביטוי הזה למפגשים בחוג החברים המצומצם שלך - מקומם אינו כאן.

בתודה מראש.

ההחלטה לא נעשתה בפזיזות, ההחלטה העקרונית התקבלה לפני חודש וחצי כמו שכבר אמרתי בשיחה שלי עם עומר, אבל קיוויתי שאולי נוכל להמשיך בסטטוס קוו, גילינו שזה לא אפשרי ואחרי התיעצות עם קרבל החלטנו שזהו, אני בכלל לא מבין למה אני צריך לגונן על ההחלטה או דרך קבלת ההחלטות שלנו, אם יש מישהו פה שכואב לו הלב לראות את עיט מגיעה למצב כזה זה צוות עיט לדורותיו החלטה כזו לא מקבלים בפזיזות. נוצרת פה תחושה שהצוות חושב שהצעד הזה נעשה כדי לפגוע בחטיבה או בצוות או אנערף מה, מעולם לא קיבלנו החלטות בניהול עיט לפי איך ולמה זה ישפיע על החטיבה ובטח שלא נתחיל עכשיו, ההחלטות התקבלו לפי מה הכי נכון לעיט ובמצב הנוכחי הכי נכון לעיט זה להכנס להקפאה עמוקה ולקוות שביום מן הימים יהיה אפשר להחזיר את עיט לפעילות.

פורסם
אלמוג הילל כתב "הטייסים, פאקקטה טייסים, והנעשה, כבר לא נעשה ." בגלל 42 שנים בין גילנו רק משפט קטן לי אליך חברי " הצנע לכת ".שבת שלום.

-------------

צבי ידידי אני לא דיברתי אליך אני חושב שכבר הבהרתי את זה בנכתב .

אלמוג,לא משנה אם זה נאמר עלי או לא,אף אחד לא מושלם (גם לא אני) אבל להשתמש " פאקקטה טייסים " לדעתי מיותר ולא מוסיף דבר לדיון.

צבי, אחרי קריאה חוזרת על הנאמר אני מתנצל, בפניך ובפני כולם.

נערך .

פורסם
[

אני גם לא חושב שההודעה כזו מפוצצת, הודעה קצרה ועניינית. תפסיקו לחפש את הקנוניות בכל אות, מחלת הרדיפה הזו שיש בקרב אנשי הצוות של החטיבה היא משהו לא ברור.

הנה עכשיו גם אני שותף ל"צוות הזדוני" שמחפש קנוניות ולוקה במחלת רדיפה

עידו רוזנטל אתה איש יקר ואני מעריך אותך כשותף וחבר לתחביב - הייתי מצפה כאדם שלדעתי אתה מספיק סומך עליו, לפחות לשמוע את הלבטים בעניין סגירתה של עייט ולא רק לאחר מעשה בלי קשר להיותי חבר בצוות ולכך גם התכוונתי בתגובתי. מה לעשות ההחלטה הזו לדעתי התקבלה בפזיזות - אני לא רואה איך זה קשור לפרנויה שתקפה אותי מהיום שהצמידו לי ואטיל 6 ליד השם. ההתבטאויות האלו לא מוסיפות דבר, אין להן גם יותר מדי קשר למציאות מה שבטוח הן לא יביאו איש מאיתנו לשום מקום טוב.

ואלמוג הילל היקר מילה לי אליך: "פקטטה טייסים" - שמור את הביטוי הזה למפגשים בחוג החברים המצומצם שלך - מקומם אינו כאן.

בתודה מראש.

ההחלטה לא נעשתה בפזיזות, ההחלטה העקרונית התקבלה לפני חודש וחצי כמו שכבר אמרתי בשיחה שלי עם עומר, אבל קיוויתי שאולי נוכל להמשיך בסטטוס קוו, גילינו שזה לא אפשרי ואחרי התיעצות עם קרבל החלטנו שזהו, אני בכלל לא מבין למה אני צריך לגונן על ההחלטה או דרך קבלת ההחלטות שלנו, אם יש מישהו פה שכואב לו הלב לראות את עיט מגיעה למצב כזה זה צוות עיט לדורותיו החלטה כזו לא מקבלים בפזיזות. נוצרת פה תחושה שהצוות חושב שהצעד הזה נעשה כדי לפגוע בחטיבה או בצוות או אנערף מה, מעולם לא קיבלנו החלטות בניהול עיט לפי איך ולמה זה ישפיע על החטיבה ובטח שלא נתחיל עכשיו, ההחלטות התקבלו לפי מה הכי נכון לעיט ובמצב הנוכחי הכי נכון לעיט זה להכנס להקפאה עמוקה ולקוות שביום מן הימים יהיה אפשר להחזיר את עיט לפעילות.

יש לך מרשם או תרופה נגד מחלת רדיפה?

חברי לצוות מפחדים מעידו ומכל מילה שיוצאת מפיו.

אבל איזה כיף זה לעשות פרובוקציה ולהפוך כל מילה טובה שמישהו כתב למשהו לא טוב?

ועכשיו ברצינות-

אף אחד בצוות לא חושב, חשב או מתכוון לחשוב שההחלטה לסגור את עיט קשורה בדרך כל שהי לחטיבה או למישהו מחברי הצוות שלה.

את לא צריך, לא חייב ולא אמור לגונן על ההחלטה שלכם.

ההחלטה התקבלה, אני וכל אחד אחר מכבדים אותה, אם היית טורח לקרוא את ההודעה הראשונה שלי בשרשור אולי היית מבין את זה.

הבעיה היחידה שהיתה לי היא בהתבטאות שלך כלפי נושאי התפקידים, אני כמנהל החטיבה אשר נושאי התפקידים שציינת עובדים תחתיו לא קיבלתי אותה, גם אתה כמנהל עיט לא היית מקבל הערה כזו כלפי מי מנושאי התפקידים בעיט.

זה הכל, די לעשות מזבוב פיל.

הושטנו יד לעזרה, לא זילזלנו בכם, הבענו את הערכתינו לפועלכם ( משהו שלא ניתן להגיד עליך), וזהו, פה זה מסתיים.

השרשור הזה מיצה עצמו עד תום.

עיט נסגרת.נקודה.

זהו.

אני מאמין שמישהו ירים את הכפפה ויפתח חברה במקומה או שלא, גם ישראל איירליינס נסגרה בשעתו, החטיבה לא נפלה ולא נסגרה.

דיי עם הדרמות רבותי.

תם עידן עיט, לחברים שלה יש עיסוקים אשר מונעים מהם לתפעל אותה, זכותם המלאה להודיע על סגירה.

תפסיקו להתחנן ולהתפתל כי זה כבר מעורר רחמים ולוקח את השרשור הזה למקומות שלא מכבדים לא את עיט, לא אתכם ולא את החטיבה.

עיט לא רוצה עזרה, מה לא מובן ב לא !? די לאנוס אותם.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...