עבור לתוכן
Ido Rosenthal

סופה של עיט תעופה

Recommended Posts

פורסם

עד שתקום VA חדשה שתהווה תחליף:

1. המקום הזה יהפוך לבסיס חיל אוויר אחד גדול.

2. אנשים שמתעניינים בתעופה אזרחית נטו ידירו רגליהם מכאן.

3. לא תהיה סיבה ומוטיבציה להקים עוד VA אזרחי, ועוד לתעופה קלה (הפושטים האלה עם הססנות)

4. כל הידע, התוכנות, המטוסים על גירסאותיהם - אלה שעובדות ואלה שיש בהם תקלות - ירדו לטמיון.

4 סיבות למה בכל זאת כדי לנסות להתעלות מעל הויכוחים ולנסות לשמור על הקיים לפחות.

פורסם
עד שתקום VA חדשה שתהווה תחליף:

1. המקום הזה יהפוך לבסיס חיל אוויר אחד גדול.

2. אנשים שמתעניינים בתעופה אזרחית נטו ידירו רגליהם מכאן.

3. לא תהיה סיבה ומוטיבציה להקים עוד VA אזרחי, ועוד לתעופה קלה (הפושטים האלה עם הססנות)

4. כל הידע, התוכנות, המטוסים על גירסאותיהם - אלה שעובדות ואלה שיש בהם תקלות - ירדו לטמיון.

4 סיבות למה בכל זאת כדי לנסות להתעלות מעל הויכוחים ולנסות לשמור על הקיים לפחות.

"עד שתקום VA חדשה שתהווה תחליף:

1. המקום הזה יהפוך לבסיס חיל אוויר אחד גדול.

2. אנשים שמתעניינים בתעופה אזרחית נטו ידירו רגליהם מכאן.

3. לא תהיה סיבה ומוטיבציה להקים עוד VA אזרחי, ועוד לתעופה קלה (הפושטים האלה עם הססנות)"

כל מילה כאן נכונה מאוד מאוד.

כל מילה בסלע.

"2. אנשים שמתעניינים בתעופה אזרחית נטו ידירו רגליהם מכאן."

אני מקווה מאוד שזה לא יהיה ככה.

פורסם
עד שתקום VA חדשה שתהווה תחליף:

1. המקום הזה יהפוך לבסיס חיל אוויר אחד גדול.

2. אנשים שמתעניינים בתעופה אזרחית נטו ידירו רגליהם מכאן.

3. לא תהיה סיבה ומוטיבציה להקים עוד VA אזרחי, ועוד לתעופה קלה (הפושטים האלה עם הססנות)

4. כל הידע, התוכנות, המטוסים על גירסאותיהם - אלה שעובדות ואלה שיש בהם תקלות - ירדו לטמיון.

4 סיבות למה בכל זאת כדי לנסות להתעלות מעל הויכוחים ולנסות לשמור על הקיים לפחות.

או קיי.

נסגור את חיל האויר שהוא חברה וירטואלית כמו עיט ,רק שבגלל הרגישות שבנושא הוא נמצא תחת פיקוח מתמיד וצמוד של החטיבה, אחרת היה פועל אוטונומית בשטח, אז באמת היה לך פה בסיס חיל אויר אחד ענקי.

בוא נניח שאין יותר חיל אויר.

מה הלאה?

מעבר למבזק החדשות, הצעות יתקבלו בברכה וידונו אחת אחת במלוא הרצינות.

פורסם
עד שתקום VA חדשה שתהווה תחליף:

1. המקום הזה יהפוך לבסיס חיל אוויר אחד גדול.

2. אנשים שמתעניינים בתעופה אזרחית נטו ידירו רגליהם מכאן.

3. לא תהיה סיבה ומוטיבציה להקים עוד VA אזרחי, ועוד לתעופה קלה (הפושטים האלה עם הססנות)

4. כל הידע, התוכנות, המטוסים על גירסאותיהם - אלה שעובדות ואלה שיש בהם תקלות - ירדו לטמיון.

4 סיבות למה בכל זאת כדי לנסות להתעלות מעל הויכוחים ולנסות לשמור על הקיים לפחות.

"עד שתקום VA חדשה שתהווה תחליף:

1. המקום הזה יהפוך לבסיס חיל אוויר אחד גדול.

2. אנשים שמתעניינים בתעופה אזרחית נטו ידירו רגליהם מכאן.

3. לא תהיה סיבה ומוטיבציה להקים עוד VA אזרחי, ועוד לתעופה קלה (הפושטים האלה עם הססנות)"

כל מילה כאן נכונה מאוד מאוד.

כל מילה בסלע.

"2. אנשים שמתעניינים בתעופה אזרחית נטו ידירו רגליהם מכאן."

אני מקווה מאוד שזה לא יהיה ככה.

פרחי

ראה תגובתי לברוכי

העתק הדבק גם אני יודע לעשות

פורסם

עזבו אין לי רצון וגם אין לי זכות להתערב ולהיכנס לוויכוחים. אני כבר לא איש צוות וגם לא הייתי מי יודע מה פעיל בעיט.

אין לי רק מה שעיני רואות. הפעילות בחטיבה בנוייה על טרנדים. הטרנד הנוכחי כנראה גרם לי לכתוב את מה שכתבתי. אני מעריך גם שסגירתה של עיט היא בין השאר גם כתוצאה של הטרנד הזה.

מה עושים עם זה? לא יודע. אולי צריך לפתח דיון בנפרד לגבי המהות של טיסה וירטואלית במסגרת ואטיל.

ושאלה יותר פילוסופית היא אם לתת לטרנדים להניע את החטיבה או שמא צריך כאן יד מכוונת שהיא יותר דומיננטית. אין כאן לא ביקורת ולא טענה לאף אחד. אני רק מעלה נקודות למחשבה.

פורסם

אני לא חושב שעייט נסגרת בעקבות או בגלל פתיחתו של חיל האוויר ואני גם לא חושב שצריך לפחד מחוסר איזון בין תעופה צבאית לאזרחית ברשת כי אין חוסר איזון כזה.

לא נראה לי שסגירתה של עייט תביא להתגשמותה של "נבואת הזעם שלך" כיוון שהיא מעולם לא הייתה "אלטרנטיבה" - חברים בחיל האויר יכלו להנות מאד מפעילות בעייט באותה מידה ואין סתירה בין הדברים.

עם כל הכבוד יש פה חברים שמתעניינים בתעופה בהיבטיה הצבאיים שנהנים מקיומו של חיל האויר הוירטואלי שהוא חברת תעופה וירטואלית לגיטימית לכל דבר ועניין

ויש את אלו שמתעניינים בתעופה אזרחית כמוני וכמוך שאת הדרגות וכלי המלחמה משאירים בימ"ח רחוק רחוק מהאישה הילדים והכלב

אני ואתה ועוד רבים כמונו ימישכו לעסוק בתעופה אזרחית גם ללא עיט או VA אחר כי זה מה שמעניין אותנו

אין מה לפחד בקטע הזה.

לגבי מטוסים "פושטים" או לא - כל אחד ומה שעושה לו את זה. עייט אכן נתנה מענה מצויין וסיבה טובה מאד לטוס למי שמתעניין בתעופה קלה אזרחית בישראל ואין ספק שהיא תשאיר ואקום גדול מאחוריה

מקווה שבמהרה הוואקום הזה יתמלא מחדש.

ימים יגידו...

לגבי יד מכוונת - אני יודע למה אתה מתכוון אך אבוי לנו אם (בדרכים כאלו ואחרות) "נחליט" לחברינו על מה ואיך ואיפה לטוס וכמה

תזכור שעל כל טייס F16 יש לך עדיין 2 טייסי 767 לפחות וטיס איילנדר וחצי אם לא יותר.

בכל מקרה זה תחביב ואי אפשר להתווכח עם העדפות או לכפות באיזה שהיא דרך את הדרך שאולי חלקנו חושבים שהיא נכונה יותר.

פורסם
עזבו אין לי רצון וגם אין לי זכות להתערב ולהיכנס לוויכוחים. אני כבר לא איש צוות וגם לא הייתי מי יודע מה פעיל בעיט.

אין לי רק מה שעיני רואות. הפעילות בחטיבה בנוייה על טרנדים. הטרנד הנוכחי כנראה גרם לי לכתוב את מה שכתבתי. אני מעריך גם שסגירתה של עיט היא בין השאר גם כתוצאה של הטרנד הזה.

מה עושים עם זה? לא יודע. אולי צריך לפתח דיון בנפרד לגבי המהות של טיסה וירטואלית במסגרת ואטיל.

ושאלה יותר פילוסופית היא אם לתת לטרנדים להניע את החטיבה או שמא צריך כאן יד מכוונת שהיא יותר דומיננטית. אין כאן לא ביקורת ולא טענה לאף אחד אני רק מעלה נקודות למחשבה.

לפני כמה חודשים שכתבתי על תרבות הטרנדים הזאת כבר זרקו עלי נעל....תזהר...

למען ההגינות לא הייתי חבר בעיט והקשר היחיד שלי היה ל3 וחצי שניות במסגרת עיט ביזנס אבל תרשום לעצמך הישג אני מסכים עם כל מילה שלך כולל מה שרשמת בפוסט הקודם.

פורסם

עזוב ... דיבורים בנושא הזה לא יעזרו הרבה .

מי שרוצה לסגור יסגור וחבל שסוגרים אבל אי אפשר לעזור למי שלא רוצה שיעזרו לו .

בהצלחה בהמשך החיים וגם אני כטייס מתחיל נהנתי רבות מהתמיכה של עיט בי ובשאר בוגרי IFS.

תודה על ההשקעה הרבה בחברה ששימשה כמודל לחיקוי ללא מעט גופים גם מחוץ לוואטיל על איך לבנות חברה איכותית עם בסיס איתן .

ושניפגש רק בשמחות ואירועים.

פורסם

אין לי דבר נגד חיל האוויר אפילו להפך

אבל שאני הגעתי בהתחלה לחטיבה היו הרבה מאוד טייסים של טיסות קלות בישראל ועכשיו רוב הטיסות בישראל הם קשורות לחיל האוויר.

אני חושב בשביל לקדם את החטיבה מבחינת תנועות אזרחיות צריך לעשות כזה דבר:

1.לעשות יותר אירועים של טיסות CVFR,IFR.

2.לעלות בכל זמן אפשרי לפקח מגדלים בצפון/דרום.

אפשר לקחת לדוגמא את סולו חוזר של IFS

viewtopic.php?f=1&t=32764

פיקוח ת"א- מאויש ע"י רן פינקלס

בקרת פלוטו - מאויש ע"י אביב קרבל

בקרת גישה - מאויש ע"י אוהד שלו

בקרת דרום - פנוי

מגדל ראש פינה - מאויש ע"י מיקי ליפ

מגדל חיפה - מאויש ע"י שלומי לוקסנבורג

מגדל הרצליה - מאויש ע"י אופיר פריג'

מגדל שדה דב - מאויש ע"י יוני רביבו

מנחת מגידו - מאויש ע"י ניב סולומון

לא צריך שיהיה כל יום כזה דבר. אבל לפחות צריך לנסות לעשות פעם בשבוע ואפשר אפילו פעמיים.

בימים טובים כאלה גם הפקחים וגם לטייסים יותר נהנים לטוס ולפקח.

אפשר לפרסם אירועים בפורום של VATSIM וזה יביא לנו גם תנועה מחו"ל וגם הרבה מאוד תנועה קלה מחבר'ה החטיבה

אם רוצים לגרום לחטיבה לחזור לשגרה אפשר לגרום לזה רק צריך תנועה ופקחים וזה לא בעיה להשיג ויש הוכחה לזה כאן:

viewtopic.php?f=1&t=32764

(זה מה שאני חושב שיכול לגרום לחטיבה לחזור למצב הקודם)

מה אתם אומרים?

פורסם
אבל תרשום לעצמך הישג אני מסכים עם כל מילה שלך כולל מה שרשמת בפוסט הקודם.

לעצור הכל!!!!!!!!!

רגע היסטורי עוד שניה חומק לו אל מעבר לדלת ואתם חברי ואטיל היקרים ממש עכשיו חלק מזה

מה אתם............ הייתם עושים

אוקי תמשיכו

פורסם

אני לא חושב שצריך להלין על דברים שקורים. עיט שירתה נאמנה את חברי VATIL מספר שנים, יצרה תנועה ברשת על ידי יצירת עניין מעבר לטיסה עצמה, עיט יצרה פסטיבלים תעופתיים דמויי אושקוש ועל זה כל החטיבה מכירה תודה רבה.

לפעמים כל פעילות צריכה לקחת פסק זמן, גם אם מדובר בחבר חשוב שכרגע לא יכול לתרום או שינוי בטרנד חולף של האוכלוסיה. זה בסדר, סך הכל תחביב.

בקשר לטרנד שברוכי דיבר עליו.

גם אני חושב שהטרנד החדש הוא יותר לכיוון הכיף והריגוש בטיסה. הסימולטור עצמו מבחינה גראפית ומבחינת אמתיות טיסה יחסית מיצה את עצמו. הגיע לשיא או אסימפטוטה כזו שמעליה כבר אין הרבה מה לשפר.. וז what next? אנחנו מחפשים ריגוש חדש והריגוש הבא הוא בטיסה אינטרקטיבית, זו סיבה שיותר ויותר אנשים זזים לכיוון של חיל אויר וירטואלי, פורום תמונות וכו וכו.

גם אצלי באתר אני יכול לומר שהעמודים הכי נצפים הם:

- הורדות סנרים ל FSX

- הורדת מטוסים

- תמיכה ל FSX

- מפות ודפיות

- ורק בעדיפות שניה, מדריכים וסרטוני הדרכה ושאר הדברים שלמענם האתר באויר בכלל.

אבל, אני לא חושב שצריך שיהיה מישהו שיתן את הטון ויקבע מה מעניין ומה לא.

אנשים מתעניינים ונמשכים לדברים שמרגשים אותם, הכל פועל לפי אמוציות וזה טבע האדם, האמוציות והרגש מייצר את הטרנד... מכיוון שרוב חברי החטיבה (וחבל) לא התנסו בטיסה אמתית, מה שמרגש אותם בתעופה אלו התחומים הנגישים יותר של התעופה כשבארץ הן (וחבל) טיסה לחו"ל על המשפחה, מפגן של חיל האויר, סיום קורס טיס, סרטים וסדרות בטלויזיה בהם מציגים צדדים שונים של תעופה בעיקר צבאית ומסחרית כבדה, הרגש של האדם הממוצע מתחום התעופה בא מהצד הויזואלי ופחות והצד המדעי/טכני וזה בסדר וטבעי.

אם אנחנו רוצים לשנות את הטרנד למשהו כזה.. מקצועי יותר, מה שאנחנו מתיימרים להיות, אסור לכפות על אנשים לאהוב משהו אבל עלינו לגרום לאנשים להתרגש מהצד המקצועי של התעופה, ורק רגש יכול באמת להחליף את הטרנד שברוכי מדבר עליו.

פורסם

יפה כתבת תומר. אסור לכפות, אפשר אולי לכוון. אתה יכול לקבוע לעצמך סטנדרטים מסויימים ואז באופן טבעי יהיה סינון ומי שיגיע אליך זה מי שבאמת מעניין אותו לטוס\לפקח\ללמוד\ להתמקצע לפי הסטנדרטים שקבעת. מי שזה לא מתאים לו ימצא מסגרות אחרות שנועדו כמו שאמרת בעיקר בשביל הכיף. בלי כפייה ובלי עצבים.

אני מרגיש כמי שמהלך על חבל דק. אני יודע ומבין שהרבה כאן נותנים את הנשמה ובהתנדבות בין אם זה לחיל האוויר הוירטואלי בין אם זה היה בעיט ובכל פעילות שקשורה לחטיבה. אני לא מביע דעה חד משמעית רק מעלה הרהורים. אולי באמת יש כאן מקום לכל הסוגים של הפעילויות, אולי אין מספיק אנשים ואין כאן מקום להכל וצריך לחשוב מה להעדיף ואיך שומרים על היחודיות של החטיבה הזאת.

פורסם

יש לי הצעה למטה חיל האויר ,אולי יש מקום לפתוח בחיל אגף טייסת קלה כך ימצאו פליטי חברת עיט תעופה ז"ל מקום ראוי למטוסים הקלים וגם יטוסו ברחבי ארץ ישראל,רק בעייה קטנה תצטרך לקבל פיתרון ,בין הטייסים (כמוני למשל) יש כאלה שיצאו לפנסיה גם מוקדמת . נקרא לטייסת טייסת טק"מ (טייסת קלה משובחת).איך הרעיון?

פורסם
יש לי הצעה למטה חיל האויר ,אולי יש מקום לפתוח בחיל אגף טייסת קלה כך ימצאו פליטי חברת עיט תעופה ז"ל מקום ראוי למטוסים הקלים וגם יטוסו ברחבי ארץ ישראל,רק בעייה קטנה תצטרך לקבל פיתרון ,בין הטייסים (כמוני למשל) יש כאלה שיצאו לפנסיה גם מוקדמת . נקרא לטייסת טייסת טק"מ (טייסת קלה משובחת).איך הרעיון?

צבי, הרעיון כבר מיושם בשטח... לאחרונה (לפני מספר ימים) נפתחה טייסת תובלה, הטייסת כוללת בתוכנה תובלה כבדה (קרנפים ראמים וכד') בנוסף כוללת הטייסת גם תובלה קלה ומסוקים... כל מי שמעוניין להצטרף מוזמן להיכנס ללינק הבא ולהתרשם ולהירשם:

viewtopic.php?f=1&t=32833

פורסם

שלום לכולם..

אני קראתי ועקבתי אחרי שרשור זה מההתחלה.

ואפשר לומר ש"כאדם מהצד" שהיה נוכח לסיטואציה חלק נכבד משרשור לפחות בתחילתו היה נתון למשחקי אגו/כבוד של מי מהאנשים כאן ( ללא שמות ) וזנה חבל!!

דבר כזה יכול להפיל את החטיבה בשניות!!

לכן באמת בקשתי היא הרצינית ביותר שגם ביקורות יהיו עניניות ללא משחקי אגו כבוד ( ואני אדם ביקורתי מאוד!! ) אך תמיד ביקורותי היו ענייניות וללא משחקי אגו כלפי אדם זה או אחר.

ברוכי ואלעד זיירמן - (ללא ציטוט) אני יודע שאני אקבל את הנעל השניה :wink:

אבל אני מסכים אם הנק' שהעליתם - גם בעבר שנושא זה עלה הייתי אתכם באותה דעה.

אכן גם תומר חיים צודק בכל מה שאמר.

מסקנה: "פה קבור הכלב".

היות והחטיבה קטנה והכל נעשה בהתנדבות וכולנו אנשי משפחה/עבודה וכו'..שזה גוזל זמן.

גם אדם ספציפי התורם ממרצו וזמנו והידע שנאלץ מסיבותיו הוא לפרוש - קשה למצוא מחליף אם בכלל! אך מפה ועד לקחת זאת למקומות שאתם לקחתם זה סיפור אחר.

לחברי עיט

לדעתי וגם ככל שאני הבנתי, מה שחלק מאנשים התכוונו: הכעס לא על עצם הסגירה או חלילה על עומר שפרש! - אלא על כך שברגע שעלתה כלל המחשבה יכלתם להודיע כאן בפורום ו/או לתאם עם החטיבה.

( למרות שאין לי מושג בתכנות ) יכול להיות שהייתם מופתעים, ושהייתם "חוסכים" זמן במציאת מחליף אולי יש מישהו שיש לו את הידע ו/או זמן תתפלאו חבל על הגישה השלילית!!

לגבי התנהלות ברשת בכלל ה VATIL בפרט

אכן כן רוב הפעילות של כבדים - אך אם תבדקו טוב תראו שכך זה כמעט בכל החטיבות.

ועדיין הן נושמות ובועטות!!

למה?? 1. כי יש להם הרבה יותר חברים פעילים 2. פיקוחים יותר זמינים ( פשוט צריך לעשות סטטיסטיקות כמה פעמים בשבוע יש פיקוח בחטיבות אחרות - בעיקר אירופה וגם ארהב לעומת ישראל?) זה לא האשמות חס וחלילה רק קביעת עובדות.

האם האנשים החיים במקומות אחרים בעולם אין להם משפחות/עבודה/ילדים וכו'??

3. המון ארועים בכל חטיבות ( לסירוגין ) 4. ימי ONLINE כמו שמזמן חסר בחטיבה שלנו. - היה דווקא נסיון של אמיר פז נדמה לי או בקשי? בכל מקרה נסיון שהוכיח עצמו!!

השמיים היו מלאים לכל אותה תקופה קצרה :D

כלומר למרות הכאב הגדול צריך במקום לברבר ולהתווכח לעשות פשוט לעשות!! לפקח לעשות ארועים להחיות את ONLINE DAY והעיקר לבוא לטוס!!

אתם יודעים כמה פעמים בדקתי ב SI ולא ראיתי פיקוח? ( לצערי אני שומע זאת מעוד אנשים ) - שוב זה לא בהאשמה אלא להראות שאכן לכל אחד חיים משלו ואני לא מצפה מ א' או ב' שיפקחו בשעה X כי 4X-YYY עולה לטוס.

לכן פעילות יזומה ולא ספונטנית היא המפתח להחיות את החטיבה.

בעיקר לאחר ש VA ספציפי מפסיקה את פעולתה.

פורסם

לחברי עיט

לדעתי וגם ככל שאני הבנתי, מה שחלק מאנשים התכוונו: הכעס לא על עצם הסגירה או חלילה על עומר שפרש! - אלא על כך שברגע שעלתה כלל המחשבה יכלתם להודיע כאן בפורום ו/או לתאם עם החטיבה.

( למרות שאין לי מושג בתכנות ) יכול להיות שהייתם מופתעים, ושהייתם "חוסכים" זמן במציאת מחליף אולי יש מישהו שיש לו את הידע ו/או זמן תתפלאו חבל על הגישה השלילית!!

הכוונה של האנשים ברורה, אנחנו לא חייבים דין וחשבון לאף אחד על מה כמה ולמה אנחנו עושים עם עיט. יש לנו את השיקולים שלנו וזו ההחלטה שהתקבלה, ובפעם המליון גם אם ימצא העילוי שיוכל להחליף את עומר אין פה אפשרות לבצע העברה של החומר.

פורסם
הושטנו יד לעזרה, לא זילזלנו בכם, הבענו את הערכתינו לפועלכם ( משהו שלא ניתן להגיד עליך), וזהו, פה זה מסתיים.

דיבורים לחוד ומעשים לחוד. בכל מקרה לא צוות החטיבה ולא VIAF כמו שניסו להציג פה הפילו את עיט, בחודש מאי דווקא היתה התעוררות רצינית, מה שהקשה עוד יותר על קבלת ההחלטה על סגירה.

אני מאמין שמישהו ירים את הכפפה ויפתח חברה במקומה או שלא, גם ישראל איירליינס נסגרה בשעתו, החטיבה לא נפלה ולא נסגרה.דיי עם הדרמות רבותי.

תם עידן עיט, לחברים שלה יש עיסוקים אשר מונעים מהם לתפעל אותה, זכותם המלאה להודיע על סגירה.

תפסיקו להתחנן ולהתפתל כי זה כבר מעורר רחמים ולוקח את השרשור הזה למקומות שלא מכבדים לא את עיט, לא אתכם ולא את החטיבה.

עיט לא רוצה עזרה, מה לא מובן ב לא !? די לאנוס אותם.

נו סוף סוף אני מסכים איתך, בעיקר עם המודגשים :drinking:

פורסם

רון,אתה צודק אמת בדבריך ועל כך כבר דובר בדיברי הימים,אבל,אני בטוח שכל אחד מסכים מילה במילה על הנאמר ,רק יש לדעתי מכשול קטנטן בכל העסק שנקרא רשת חברתית ,המכשול הוא שחברים ,לא כולם,אומרים לעצמם וגם מה ששמעו או ראו בכתובים ,ציתות "אף אחד לא חייב כאן לאף אחד","אבל, אני לא חושב שצריך שיהיה מישהו שיתן את הטון ויקבע מה מעניין ומה לא" ועוד אי אילו אמרות אשר מחלחלות למוח,בעצם מה המסקנה מאמרות הללו מצד הפקחים והטייסים,נרשמתי,קבלתי (בהתנדבות כמובן) הדרכה מחברים נאמנים ,הוסמכתי לעלות לרשת לטיסות ופיקוח אבל אני לא חייב כלום לאף אחד ,כך לדעתי לא מגיעים לשום מקום.אני לא רוצה להשמע כנביא זעם אבל חשוב שכל אחד כאן יעשה חשבון נפש עם עצמו, מה כן לעשות, אחרת נמצא כולנו יום בהיר אחד מול שוקת שבורה,תמיד אפשר להגיד "על מה הוא מדבר?המלך לבוש טיפ טופ " אבל יהיו כאלה שיואמרו " הלו ,המלך ערום".אוסיף לסיום ט.ל.ח ותודה על תשומת הלב.

פורסם
מה המסקנה מאמרות הללו מצד הפקחים והטייסים,נרשמתי,קבלתי (בהתנדבות כמובן) הדרכה מחברים נאמנים ,הוסמכתי לעלות לרשת לטיסות ופיקוח אבל אני לא חייב כלום לאף אחד ,כך לדעתי לא מגיעים לשום מקום.

צודק, יש בזה משהו. אם מישהו משקיע הרבה זמן באנשים, יהיה מאכזב לא לראות אותם עושים בזה שימוש.

לגבי הסיפור עם עיט, לדעתי אנשים עם אמירות שרומזות שיש משהו לא בסדר בדרך שהם סוגרים, זה לא מכובד.

פורסם

זה רק פרי דימיונם של אנשים כשהם חושבים שאפשר לשנות אחרים.

כולנו חיים בתוך המרחב הפסיכי שלנו.

וכשנכנסים למשהו, הסיכון כמו לכל אחד, לאבד פרספקטיבה. אובייקטיביות כמו שהיתה לנו ברגע שנכנסו לזה.

אפשר לנסות להיות יצירתיים מספיק בכדי להגיע למטרות מסויימות, במעשים.

זה חוק טבע פשוט, דיבורים מונעים מעשים. כשאני מדבר, אני לא עושה. כשאני חושב יותר מדי, אני גם לא עושה. אני יכול לשכנע את עצמי שזו עשיה, שאני מתכנן, בראש אני בונה ביניינים, ערים, אימפריות... אבל העתיד שמגיע בכל שניה בחיינו הוא לא ידוע, ולא דורש מתכונת התנהגות מוכנה מראש. דברים שנלמדים נטמעים, יש לנו יכולות, אנו צריכים להשתמש ולהעריך את עצמינו, ובעיקר לסמוך על עצמינו שנהיה מוכנים לכל מה שבא.

אם חסר לי משהו שקשור בסימולטור, בחטיבה, בפיקוח, בתעופה הוירטואלית, זאת בעיה שלי. הדרך היחידה לפתור זאת היא ללמוד זאת ולעזור ליצור זאת במקום לצפות שזה יקרה ע"י אחרים.

אני לא מאמין ברשתות חברתיות. לדעתי זה מוביל לרופסות אנושית, וזה מה שיכול להפוך את החטיבה והפורום לפייס בוק או לספסל בפארק הריכולים של סבתא ריבקה. יותר מדי דיברים, לא מביאים מעשים. נעשה ונשמע, איך? כל אחד יודע את חלקו.

הערה לכולם ולעצמי: הרבה יבחרו לבלות שעות בדיונים ופילוסופיות בפורום במקום לעשות משהו פרודקטיבי.

כנראה יש לנו יותר צורך לפלסף מאשר לפעול. wysiwyg

פורסם

למה לבזבז לחיצות מקלדת ועכבר על מילים?

במקום זה שימו את העכבר על הצלמית של הפעלת הסימולטור לחצו פעמיים ולכו להתווכח עם רוחות אף,

מצבי חירום וגישות מעניינות בין הרים גבוהים.

או סתם לראות כדורגל...

פורסם
רק יש לדעתי מכשול קטנטן בכל העסק שנקרא רשת חברתית ,המכשול הוא שחברים ,לא כולם,אומרים לעצמם וגם מה ששמעו או ראו בכתובים ,ציתות "אף אחד לא חייב כאן לאף אחד","אבל, אני לא חושב שצריך שיהיה מישהו שיתן את הטון ויקבע מה מעניין ומה לא" ועוד אי אילו אמרות אשר מחלחלות למוח,בעצם מה המסקנה מאמרות הללו מצד הפקחים והטייסים,נרשמתי,קבלתי (בהתנדבות כמובן) הדרכה מחברים נאמנים ,הוסמכתי לעלות לרשת לטיסות ופיקוח אבל אני לא חייב כלום לאף אחד ,כך לדעתי לא מגיעים לשום מקום.

צבי,

צריך לראות את הדברים בקונטקסט המתאים. בסופו של חשבון מדובר בהובי - דרך מהנה להעביר זמן פנוי.

הדברים נכונים גם לחברים "אקטיבים", כאלו שיוצרים, מדריכים וכו', וגם ל"פאסיבים" שרק צורכים. גם אלו וגם אלו בראש וראשונה עושים את מה שעושים להנאתם שלהם.

יש מי שנהנה לטוס ברשת, יש מי שנהנה לפקח ויש מי שנהנה להכשיר פקחים או ליצור סינרים.

ברגע שהתנאי הזה לא מתקיים, אין טעם בעשיה בין אם זו "נתינה" או "קבלה" (למעשה בשני המקרים מדובר בשתי דרכים לקבל הנאה).

המקום היחידי, לדעתי, אליו ניתן להגיע הוא הנאה מהפעילות - תהיה אשר תהיה.

ברגע שמי מהצדדים מוצא משהו טוב יותר לעשות בזמנו הפנוי, מוטב שיעשה זאת. כל עניין ה"מחויבות" לא רלבנטי בהקשר זה.

המקסימום שניתן - וראוי לצפות, הוא לתודה מנומסת.

פורסם

חברים, איבדתם כל פרופורציה אפשרית לסיפור שהוא מאוד מאוד פשוט.

כמו שעידו אמר, אין אף אחד שיכול להחליף את עומר וגם אם היה, להעביר לו את כל הקבצים ולהסביר לו על הקוד וכו' יידרוש מעומר המון זמן שממילא אין לו - כי זו הסיבה שהוא פרש מלכתחילה! אל תחשבו שעידו או מישהו בצוות עיט לא התחבט המון זמן בשאלה הזו, בעיקר לאור העלייה בפעילות החברה, ואל תגידו "לא חשבתם על זה מספיק" סתם כי ככה אתם חושבים. תגידו "לדעתי לא חשבתם על זה מספיק" זה כבר יהיה יותר טוב.

שנית, לכל צוות עיט הפורש, לדעתי מגיעה לכם הערכה רבה על ההחלטה. ואני אסביר:

ברגע שצוות עיט ראה שאין לו זמן יותר ושהמצב לא פייר כלפי הטייסים, שבגלל חוסר הזמן לא מקבלים מה שמגיע להם מVA ראויה, ההחלטה לסגור היתה נכונה, בוגרת, אחראית ואני מצדיק אתכם לחלוטין ומוריד בפניכם את הכובע על כך. מאיך שאני רואה את המצב כיום, יש אנשים, גם בין כותבי הפורום הזה, שמחזיקים תפקיד כזה או אחר למרות חוסר זמן משווע שניכר לכל בר-דעת שפוגע בעבודתם, ובמקום לפרוש ממשיכים להחזיק ב"כבוד" המפוקפק ולהרוס לכולם.

אז נכון, תגידו שזה תפקיד התנדבותי ושאף אחד לא חייב לאף אחד כלום. אבל כשהמצב לא הוגן כלפי אנשים אחרים, והחלפת הצוות (במידה ואפשרית) יכולה לפתור את הבעיה - אז זה מה שצריך וזה מה שנכון לעשות. וככל שיפנימו את זה מהר יותר, ככה המצב ישתפר.

וכמו שקודמיי כתבו כאן, אל תשכחו מאיפה באתם ומה סדר העדיפויות צריך להיות. קודם כל החטיבה, אחר כך כל המסביב. לא להפך. אחרת, מה אנחנו עושים כאן בכלל?

פורסם
מאיך שאני רואה את המצב כיום, יש אנשים, גם בין כותבי הפורום הזה, שמחזיקים תפקיד כזה או אחר למרות חוסר זמן משווע שניכר לכל בר-דעת שפוגע בעבודתם, ובמקום לפרוש ממשיכים להחזיק ב"כבוד" המפוקפק ולהרוס לכולם.

אז נכון, תגידו שזה תפקיד התנדבותי ושאף אחד לא חייב לאף אחד כלום. אבל כשהמצב לא הוגן כלפי אנשים אחרים, והחלפת הצוות (במידה ואפשרית) יכולה לפתור את הבעיה - אז זה מה שצריך וזה מה שנכון לעשות. וככל שיפנימו את זה מהר יותר, ככה המצב ישתפר.

צלף!

בול פגיעה בנקודה מעניינת

פורסם
מאיך שאני רואה את המצב כיום, יש אנשים, גם בין כותבי הפורום הזה, שמחזיקים תפקיד כזה או אחר למרות חוסר זמן משווע שניכר לכל בר-דעת שפוגע בעבודתם, ובמקום לפרוש ממשיכים להחזיק ב"כבוד" המפוקפק ולהרוס לכולם.

אז נכון, תגידו שזה תפקיד התנדבותי ושאף אחד לא חייב לאף אחד כלום. אבל כשהמצב לא הוגן כלפי אנשים אחרים, והחלפת הצוות (במידה ואפשרית) יכולה לפתור את הבעיה - אז זה מה שצריך וזה מה שנכון לעשות. וככל שיפנימו את זה מהר יותר, ככה המצב ישתפר.

VATIL מעולם לא נשענה על גלים,על עונות ועל אנשים שבאים לעשות רוח למשך שנתיים שלוש ולהעלם.

VATIL נשענת על מספר מצומצם מאוד של אנשים שלקחו על עצמם את המטרה לקדם את עולם התעופה הווירטואלי בארץ.

אני מנסה ללכת על הקו הדק ולא לנקוט בשמות , אבל זכורים לנו מקרים של העלמת מידע/קבצים מהשרת ומהפורום בגלל סיכסוכים כאלו ואחרים - רבותי - על זה החטיבה לא מסתמכת.

הצוות מתפקד 150% ואם למישהו יש בעיה עקרונית, נקודתית, אמיתית הוא מוזמן להיות ++בוגר++ ולכתוב לנו עם עותק לכלל הצוות.

מספיק לשבת ביציע ולזרוק עגבניות - חכמים גדולים. רוצים לקחת מושכות? קדימה - רק שלחו מייל ונשלח לכם 500 מטלות שצריכות להתבצע.

מבחן התוצאה:

לפני שבועיים החטיבה פירסמה את ריכוז כוח האדם לחציון השני של 2010 - אני חייב לציין שמתוך כל אלו שכתבו בשירשור הזה, אולי שלושה אנשים פנו אלינו במטרה להציע עזרה - כל עזרה. יפה שנה אחת קודם ומספיק להיות חכמים גדולים מהקומה העשירית, רדו לקרקע - למרתף - שם הבעיות האמיתיות

אני חושב שצוות החטיבה מתנהל בצורה מצויינת. ושוב, אם יש למישהו בעיה פרטנית - קדימה, פרטניות. לא קישקושים וסרק.

אה ועוד נקודה, אם למישהו השפה שלי באמת לא נאותה - כוח מלא ושמאלה 270 לעבר פורום תפוז, כי לי באמת נמאס מכל אותם יפי נפש שמגיעים פעם ב 10 שנים לזרוק עגבניה

שכתוב עליה "טיפ לחיים"

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...