Yakov Kraus פורסם יולי 5, 2010 דיווח פורסם יולי 5, 2010 לאחר מחציות הגמר בימים שלישי ורביעי הגיע הזמן להרגע עם טיסה מדלהי לקטמנדו לא להרגע יותר מדי שני מטוסי אירבס התרסקו בגישה לנתיתה קצת אינפורמציה על על השדה VNKT http://en.wikipedia.org/wiki/Tribhuvan_ ... al_Airport הנתיב שאורכו 486 מיל VIDP LLK G598 SMR VNKT הנתיב קיים בVROUTE דפיות VIDP http://www.ori.hu/getfile/VIDP.pdf VNKT http://www.virtualiroma.it/eventi/DANG4/vnkt.pdf סינרי VIDP FS9 http://www.frfstudio.net/VIDP.html FSX http://www.flightsim.com/file.php?cm=SE ... idp-11.zip VNKT FS9 http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=71019 FSX http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=140664 http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=140715 ממריאים ב21:30 להתראות ביום חמישי
AaronDagan פורסם יולי 7, 2010 דיווח פורסם יולי 7, 2010 יעקב, תודה על התדריך. קצר ולעניין. התמונות - כמו תמיד - מהוות אתגר אינטלקטואלי....... לכל משתתפי TFC: אנחנו מתקרבים לקטעים היותר מענינים, המאתגרים ושופעי דמיון פרוע במסע השבועי הארוך שלנו. ספרו לחברים ושתפו אותם בחוויות הצפויות. להשמע.
4x-dor פורסם יולי 8, 2010 דיווח פורסם יולי 8, 2010 שלום לכולם תודה על התדריך מקווה להצטרף אליכם קצת אחרי 10..
Doron_Angel פורסם יולי 8, 2010 דיווח פורסם יולי 8, 2010 שלום לכולם, חזרתי לארץ תוך שאני סובל מ-Jet Lag רציני ומ-backlog אדיר של עבודה (והרי אני כותב שורות אלו ממשרדי, 65 דקות לפני ההמראה) אשתדל אולם אינני מאמין כי אוכל להצטרף. שוב תודה ליעקוב על נטילת הפיקוד =D>
אורח פורסם יולי 8, 2010 דיווח פורסם יולי 8, 2010 תוכנית טיסה מעודכנת VIDP ALI R460 LLK G598 SMR VNKT יש הרבה אפשרויות ל SIDים, תלוי במסלול ובמכשור המטוס. STAR, נקודת הכניסה היא SMR וה STAR יהיה SIMARA משם ל RATAN ו NOPEN ומשם אם 02 בשימוש גישה ישירה למסלול . שימו לב השדה גבוה ותחילת הגישה נעשית ב 11500 רגל. תנו מספיק מרווחים בין המטוסים למקרה של הליכות סביב או יותר גרוע תהנו
Amon Schneider פורסם יולי 9, 2010 דיווח פורסם יולי 9, 2010 אחרי זמן רב שלא נגעתי בו, הוצאתי את ה 400 לאיוורור, ולטיול קצר לקטמנדו. שום דבר לא הלך בסדר כבר מההתחלה. אוסיף ואציין, שאני טס לסרוגין על FSX וFS9 כתלות במטוס ובסינרי. ב FSX אני משתמש ב3 מחשבים שונים מחוברים ברשת למען הפחתת העומס ושיפור הביצועים. ה SB לא התחבר, כשהתחבר, לא היה לי קשר רדיו ב VOICE, ועוד כהנה וכהנה. לקראת 22:00 הכל הסתדר והצלחתי להמריא, כאשר בחור גרמני חותך אותי בעליה למסלול ללא כל אזהרה או התראה. הטיסה עצמה עברה חלק. עם ההגעה ל קטמנדו, חזרו הצרות, ובגדול. ה FMC לא קיבל את הנקודות הידניות שניסיתי להכניס, על פי הדפית. החלטתי להנמיך במדרגות. ה ACTIVE SKY נתן לי מזג אויר ערפילי לחלוטין עם ראות של פחות מ2 מייל. קטגוריה 2... לא ראיתי כלום... כאשר נוצר קשר עין עם המסלול, הייתי גבוה מידי והחלטתי ללכת סביב. האוירון הגיב באיטיות רבה ולא הצלחתי לצבור גובה (גלגלים למעלה ומדפים 5, כוח מלא). הדבר הבא שראיתי זה את ההר מתקרב אלי במהירות. הבוקר שחזרתי את הטיסה. אני עקשן... המערכות עלו והתחברו כאילו לא היה אתמול. מזג האויר מעל קטמנדו היה בהיר למדי, ומייד עם חציית הפסגה ב 8 DME ראיתי מסלול. נתתי לVNAV להנמיך אותי הפעם, ושוב הגעתי גבוה מידי ומהיר מידי. עברתי לידני, בצעתי הליכה סביב כשהמטוס מגיב כמו בספרים, ונחתתי ידנית באופן חלק לחלוטין. ברוכים הבאים להימלאיה.... להתראות בשבוע הבא.
Yakov Kraus פורסם יולי 9, 2010 מחבר דיווח פורסם יולי 9, 2010 אמון למה אתה משתמש בשלושה מחשבים? כמה מסכים יש לך? בערב יש עומס על האינטרנט ויכול להיות שזה צוואר הבקבוק
AaronDagan פורסם יולי 9, 2010 דיווח פורסם יולי 9, 2010 כמה מילים לסכם את אמש: 1. תודה לאמון על התיאור המאד פלסטי שלהאירועים שלו. מסתבר שזה קורה לכל אחד, וגם אני עברתי "חוויה" מתסכלת של ציוד לא מתפקד - במקרה זה ה- KEYBOARD. מזל שיש כמה יחידות במאגר הפרטי.... החלפה מהירה, התקנה מחדש ויציאה מאוחרת לדרך. 2. בהנמכה לקטמנדו ניסיתי לשבץ את המדרגות ב-FMC אבל התוצאה היתה שיבוש מערכות טוטאלי של PMDG לכן מחקתי ובצעתי גישת ראייה ידנית לפי הדפית. 3. ברוכים השבים דורון, מקווים שנשמע אותך ברשת בהקדם. 4. היה נחמד לשמוע שוב את חבורת MRD במסגרת TFC .... שבת שלום ולהשמע בקטעים הבאים.
Amon Schneider פורסם יולי 9, 2010 דיווח פורסם יולי 9, 2010 יעקב, אני לא בטוח שהבעיה הייתה רוחב הפס. מנסיוני, יש לאתחל את כל המחשבים הלוקחים חלק ב"חגיגה", ע"מ לוודא שאין שאריות של אפליקציות קודמות ש"תקועות" בזיכרון. לא עשיתי זאת אמש, ושילמתי את המחיר. כמו כן, העובדה שקיבלתי מזג אויר עם ראות ירודה מאד, לא סייעה.... דור, מה אתה קיבלת בנחיתה מה ACTIVE SKY? בקשר לסט אפ: כאשר אני טס עם FSX, אני מפעיל את SB על מחשב נפרד, ואת ACTIVE SKY על אחר, ןהכל קשור עם WIDEFS כך שהמחשב ה"טס" צריך להתמודד "רק" עם הסימולטור... כאשר אני טס על FS9 הכל רץ על אותה המכונה. אני משתמש בשני מסכים על המחשב הטס.
Yakov Kraus פורסם יולי 9, 2010 מחבר דיווח פורסם יולי 9, 2010 למה צריך מחשב נפרד על AS ןמחשב נפרד על SB מחשב אחד בהחלט יכול להשתלט על אלה? כמה מסכים יש לך על שולחן העבודה? אני קונה מחשב חדש לבן שלי את המחשב הישן שלו אני יצרף על מנת לראות את גוגלה ולהעלות דפיות וכו' יהיה צפוף על שולחן העבודה
Liaz Kamper פורסם יולי 9, 2010 דיווח פורסם יולי 9, 2010 זו ההתנסות הראשונה שלי ב-TFC, ובטיסה מחוץ לגבולות ישראל בכלל. זה בהחלט נותן בטחון להמריא אחרי שכמה ותיקים הראו את הדרך. בכל מקרה, טסתי עם "קרנף" שזחל נמוך ולאט. כשאפילו ה-727 מהמוזיאון חתך אותי, עד כדי כך שחשבתי שנעמדתי במקום, הבנתי שאני אגיע לקטמנדו רק כדי לכבות את האור, אז נטשתי. אהה כן, ואם תנסו לטפס מהיר מידי וגבוה מידי, המנועים כבים, או משהו קריטי כזה. לא נעים. ב=TFC המעניין הבא, אני פשוט אמריא משדה הרבה יותר קרוב, ואצטרף ללג האחרון. שוב תודה לכל המארגנים. מצפה בקוצר רוח לטיסות ב-DASH6. זה הזמן לשאול, איך אתם מתאמנים לעניין?
Amon Schneider פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 ליעז, ברוך הבא! בקשר לאימון לקראת המשימות הבאות, כדאי שתוריד ותלמד את החומר שיעקב צירף בקישור הבא: viewtopic.php?f=1&t=32951&start=15 רצוי גם שתוריד את המטוס ותתאמן בהטסתו, IFR ו VFR. בתדריך של מיכאל וואן יש קישור להדרכה על מטוסי STOL. אנחנו מתאמים את התנועות שלנו במהלך הטיסה ברשת קשר פנימית (private chat) בערוץ rw.liveatc.net/tfc. שמתי לב שלא שמענו אותך בקשר.
Liaz Kamper פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 אמון, תודה על התגובה. אכן לא ידעתי. האם יש מדריך ל-TFC המתחיל? אם לא, תוכל להסביר איך אני מתחבר לערוץ הפרטי? אני מתאמן כבר על המטוס בעזרת המדריך שניתן. בינתיים במנחת פיק. אני כבר מחכה לתדריך המלא.
Amon Schneider פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 ליעז, ב SB אתה נכנס ל private voice/join channel רושם rw.liveatc.net בSERVER ו TFC ב CHANNEL. אני לא מכיר את ה FSINN אבל יש מדריך מסודר כאן איפה שהוא. בהצלחה,