עבור לתוכן
Yakov Kraus

ה TFC השבועי 8.7.2010 עוזבים את הודו לקטמנדו נפאל

Recommended Posts

פורסם

לאחר מחציות הגמר בימים שלישי ורביעי הגיע הזמן להרגע עם טיסה מדלהי לקטמנדו

לא להרגע יותר מדי שני מטוסי אירבס התרסקו בגישה לנתיתה

קצת אינפורמציה על על השדה VNKT

http://en.wikipedia.org/wiki/Tribhuvan_ ... al_Airport

הנתיב שאורכו 486 מיל

VIDP LLK G598 SMR VNKT

הנתיב קיים בVROUTE

דפיות

VIDP

http://www.ori.hu/getfile/VIDP.pdf

VNKT

http://www.virtualiroma.it/eventi/DANG4/vnkt.pdf

סינרי

VIDP

FS9

http://www.frfstudio.net/VIDP.html

FSX

http://www.flightsim.com/file.php?cm=SE ... idp-11.zip

VNKT

FS9

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=71019

FSX

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=140664

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=140715

ממריאים ב21:30

להתראות ביום חמישי

פורסם

יעקב,

תודה על התדריך. קצר ולעניין. התמונות - כמו תמיד - מהוות אתגר אינטלקטואלי.......

לכל משתתפי TFC:

אנחנו מתקרבים לקטעים היותר מענינים, המאתגרים ושופעי דמיון פרוע במסע השבועי הארוך שלנו.

ספרו לחברים ושתפו אותם בחוויות הצפויות.

להשמע.

פורסם

שלום לכולם,

חזרתי לארץ תוך שאני סובל מ-Jet Lag רציני ומ-backlog אדיר של עבודה (והרי אני כותב שורות אלו ממשרדי, 65 דקות לפני ההמראה) :(

אשתדל אולם אינני מאמין כי אוכל להצטרף.

שוב תודה ליעקוב על נטילת הפיקוד =D>

פורסם

תוכנית טיסה מעודכנת

VIDP ALI R460 LLK G598 SMR VNKT

יש הרבה אפשרויות ל SIDים, תלוי במסלול ובמכשור

המטוס.

STAR, נקודת הכניסה היא SMR וה STAR

יהיה SIMARA משם ל RATAN ו NOPEN ומשם אם 02 בשימוש

גישה ישירה למסלול .

שימו לב השדה גבוה ותחילת הגישה נעשית ב 11500 רגל.

תנו מספיק מרווחים בין המטוסים למקרה של הליכות סביב או יותר גרוע :P

תהנו :)

פורסם

אחרי זמן רב שלא נגעתי בו, הוצאתי את ה 400 לאיוורור, ולטיול קצר לקטמנדו.

שום דבר לא הלך בסדר כבר מההתחלה. אוסיף ואציין, שאני טס לסרוגין על FSX וFS9 כתלות במטוס ובסינרי. ב FSX אני משתמש ב3 מחשבים שונים מחוברים ברשת למען הפחתת העומס ושיפור הביצועים. ה SB לא התחבר, כשהתחבר, לא היה לי קשר רדיו ב VOICE, ועוד כהנה וכהנה. לקראת 22:00 הכל הסתדר והצלחתי להמריא, כאשר בחור גרמני חותך אותי בעליה למסלול ללא כל אזהרה או התראה.

הטיסה עצמה עברה חלק. עם ההגעה ל קטמנדו, חזרו הצרות, ובגדול. ה FMC לא קיבל את הנקודות הידניות שניסיתי להכניס, על פי הדפית. החלטתי להנמיך במדרגות. ה ACTIVE SKY נתן לי מזג אויר ערפילי לחלוטין עם ראות של פחות מ2 מייל. קטגוריה 2... לא ראיתי כלום... כאשר נוצר קשר עין עם המסלול, הייתי גבוה מידי והחלטתי ללכת סביב. האוירון הגיב באיטיות רבה ולא הצלחתי לצבור גובה (גלגלים למעלה ומדפים 5, כוח מלא). הדבר הבא שראיתי זה את ההר מתקרב אלי במהירות.

הבוקר שחזרתי את הטיסה. אני עקשן... המערכות עלו והתחברו כאילו לא היה אתמול. מזג האויר מעל קטמנדו היה בהיר למדי, ומייד עם חציית הפסגה ב 8 DME ראיתי מסלול. נתתי לVNAV להנמיך אותי הפעם, ושוב הגעתי גבוה מידי ומהיר מידי. עברתי לידני, בצעתי הליכה סביב כשהמטוס מגיב כמו בספרים, ונחתתי ידנית באופן חלק לחלוטין.

ברוכים הבאים להימלאיה....

להתראות בשבוע הבא.

פורסם

כמה מילים לסכם את אמש:

1. תודה לאמון על התיאור המאד פלסטי שלהאירועים שלו. מסתבר שזה קורה לכל אחד, וגם אני עברתי

"חוויה" מתסכלת של ציוד לא מתפקד - במקרה זה ה- KEYBOARD. מזל שיש כמה יחידות במאגר הפרטי.... :)

החלפה מהירה, התקנה מחדש ויציאה מאוחרת לדרך.

2. בהנמכה לקטמנדו ניסיתי לשבץ את המדרגות ב-FMC אבל התוצאה היתה שיבוש מערכות טוטאלי של PMDG

לכן מחקתי ובצעתי גישת ראייה ידנית לפי הדפית.

3. ברוכים השבים דורון, מקווים שנשמע אותך ברשת בהקדם.

4. היה נחמד לשמוע שוב את חבורת MRD במסגרת TFC ....

שבת שלום ולהשמע בקטעים הבאים.

פורסם

יעקב,

אני לא בטוח שהבעיה הייתה רוחב הפס. מנסיוני, יש לאתחל את כל המחשבים הלוקחים חלק ב"חגיגה", ע"מ לוודא שאין שאריות של אפליקציות קודמות ש"תקועות" בזיכרון. לא עשיתי זאת אמש, ושילמתי את המחיר. כמו כן, העובדה שקיבלתי מזג אויר עם ראות ירודה מאד, לא סייעה.... דור, מה אתה קיבלת בנחיתה מה ACTIVE SKY?

בקשר לסט אפ: כאשר אני טס עם FSX, אני מפעיל את SB על מחשב נפרד, ואת ACTIVE SKY על אחר, ןהכל קשור עם WIDEFS כך שהמחשב ה"טס" צריך להתמודד "רק" עם הסימולטור... כאשר אני טס על FS9 הכל רץ על אותה המכונה.

אני משתמש בשני מסכים על המחשב הטס.

פורסם

למה צריך מחשב נפרד על AS ןמחשב נפרד על SB מחשב אחד בהחלט יכול להשתלט על אלה?

כמה מסכים יש לך על שולחן העבודה?

אני קונה מחשב חדש לבן שלי

את המחשב הישן שלו אני יצרף על מנת לראות את גוגלה ולהעלות דפיות וכו'

יהיה צפוף על שולחן העבודה :lol:

פורסם

זו ההתנסות הראשונה שלי ב-TFC, ובטיסה מחוץ לגבולות ישראל בכלל.

זה בהחלט נותן בטחון להמריא אחרי שכמה ותיקים הראו את הדרך.

בכל מקרה, טסתי עם "קרנף" שזחל נמוך ולאט. כשאפילו ה-727 מהמוזיאון חתך אותי,

עד כדי כך שחשבתי שנעמדתי במקום, הבנתי שאני אגיע לקטמנדו רק כדי לכבות את האור,

אז נטשתי.

אהה כן, ואם תנסו לטפס מהיר מידי וגבוה מידי, המנועים כבים, או משהו קריטי כזה. לא נעים.

ב=TFC המעניין הבא, אני פשוט אמריא משדה הרבה יותר קרוב, ואצטרף ללג האחרון.

שוב תודה לכל המארגנים. מצפה בקוצר רוח לטיסות ב-DASH6.

זה הזמן לשאול, איך אתם מתאמנים לעניין?

פורסם

ליעז,

ברוך הבא!

בקשר לאימון לקראת המשימות הבאות, כדאי שתוריד ותלמד את החומר שיעקב צירף בקישור הבא:

viewtopic.php?f=1&t=32951&start=15

רצוי גם שתוריד את המטוס ותתאמן בהטסתו, IFR ו VFR. בתדריך של מיכאל וואן יש קישור להדרכה על מטוסי STOL.

אנחנו מתאמים את התנועות שלנו במהלך הטיסה ברשת קשר פנימית (private chat) בערוץ rw.liveatc.net/tfc. שמתי לב שלא שמענו אותך בקשר.

פורסם

אמון, תודה על התגובה.

אכן לא ידעתי. האם יש מדריך ל-TFC המתחיל? אם לא, תוכל להסביר איך אני מתחבר לערוץ הפרטי?

אני מתאמן כבר על המטוס בעזרת המדריך שניתן. בינתיים במנחת פיק.

אני כבר מחכה לתדריך המלא.

פורסם

ליעז,

ב SB אתה נכנס ל private voice/join channel רושם rw.liveatc.net בSERVER ו TFC ב CHANNEL. אני לא מכיר את ה FSINN אבל יש מדריך מסודר כאן איפה שהוא.

בהצלחה,

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...