Yakov Kraus פורסם יולי 12, 2010 דיווח פורסם יולי 12, 2010 הטיסה מחולקת לשני חלקים חלק ראשון ממריאים מקטמנדו ונוחתים בשדה LUKILA גובה 9100 רגל למרגלות האוורסט 101 מיל חלק שני ממריאים מLUKILA ומקיפים את רכסי האוורסט ונוחתים באותו מקום כ170 קילומטר הסברים על הסינרים המומלצים, על התחברות לTFC , על המטוסים בקישור viewtopic.php?f=1&t=32951 כל החברים שמחברים לSB ולFINSS להגדיר היטב את המטוסים שלא נראה אותם כמטוסי נייר גדולים :? דפיות VNKT http://www.virtualiroma.it/eventi/DANG4/vnkt.pdf VNLK חלק ראשון ממריאים מקטמנדו גובה שיוט 13000 רגל IGRIS SID הנתיב יש להזהר לא ליפול לתעלה כשמסתובבים לחניה חלק שני מעלים נוסעים לסיור מסביב לאוורסט יש אישור לטוס גם מהצד הטיבטי של הגבול יש שני רכסים הגבוה האוורסט 29035 רגל והשני MAKALU לאחר ההמראה פונים ימינה ומגביהים לאורך העמק לאחר מכן עושים סיבובים עד שמגיעים לגובה של 29000 רגל אורך הסיור 170 קילומטר לאחר מכן נוחתים שוב בלוקילה הנתיב המראה כרגיל 21.30 הנתיב בעזר הנתיב
Liaz Kamper פורסם יולי 13, 2010 דיווח פורסם יולי 13, 2010 יעקב, תודה רבה על ההכנה המקיפה. מחכה בקוצר רוח. שתי הערות: 1. מאד מסובך לבצע את הגישה ל-LUKLA מצפון. רצוי לתכנן נתיב שיביא אותנו מכיוון דרום בתוך העמק שמוביל לשדה. 2. שדות התעופה של AARVIK לנפאל לא ממש יושבים טוב על חלק מהשדות - למשל JOMSOM. אם מתוכנן להגיע לשם בהמשך, צריך לקחת את זה בחשבון.
Amon Schneider פורסם יולי 13, 2010 דיווח פורסם יולי 13, 2010 יעקב, תודה על ההשקעה ועל התדריך המקיף. תוכל לצרף בבקשה את הנתיב לחלק השני של הטיסה, כדי שלא נטוס כ"א על נתיב שונה? אפילו קובץ ה KML (של גוגל) יעזור... שאלה לחברים: האם כולם מתכוונים להשתמש באותו הסינרי של LUKLA (זה שיעקב פרסם את הקישור אליו)? זה שדה פיצפון, וכדי שנהיה מתואמים, אחרת נחנה אחד על הכנף של השני....
Idan Traub פורסם יולי 13, 2010 דיווח פורסם יולי 13, 2010 עם איזה מטוס אתה תקבל גם ביצועי שיוט בגובה 29 אלף רגל וגם עצירה בלוקלה ליפני התנגשות בקיר הבטון ?
Amon Schneider פורסם יולי 13, 2010 דיווח פורסם יולי 13, 2010 תיקרת השרות של ה DHC6 היא 26,700. אולי לא נגיע ל 29,000 אבל בטוח מספיק גבוה על מנת להנות מהנוף. אני לא רואה בעיה...
4x-dor פורסם יולי 13, 2010 דיווח פורסם יולי 13, 2010 אני מתכוון לעשות היום בערב טיסת ניסוי עם ה ATR72.. נראה איך הוא מתמודד. ב DHC6 אין פאנל 2D. לא בשבילי..
Idan Traub פורסם יולי 13, 2010 דיווח פורסם יולי 13, 2010 תיקרת השרות של ה DHC6 היא 26,700. אולי לא נגיע ל 29,000 אבל בטוח מספיק גבוה על מנת להנות מהנוף. אני לא רואה בעיה... אני לא אמרתי שתיהיה בעיה גדולה מידי רק רציתי לציין תעובדה שכיום אין מטוס שעונה לדרישות של טיסה בגובה 29 אלף רגל וגם להספיק לעצור ולהכנס לחניה בלוקלה בלי להוריד חצי מהכפר שליד.
Yakov Kraus פורסם יולי 13, 2010 מחבר דיווח פורסם יולי 13, 2010 כמה דברים. 1. הTWIN OTTER לא מדוחס ומגיע לגובה מירבי של 26000 רגל אבל בסימלטור הוא מגיע עם מטען ודלק ריקים ל40000 רגל במציאות הטיסות מבוצעות עם ביטשקרפט 1900C כמובן לא מלוקילה. לפעמים יש יתרונות לסימולטור שכחתי להדגיש שכל הנוסעים והטייסים צרכים להביא בלוני חמצן להערכתי המודל הזה הוא מין ססנה על סטואידים 2. דור באתר של פרימיום תוריד DHC 6 עם VC http://www.premaircraft.com/dhc6_new/index.html
4x-dor פורסם יולי 13, 2010 דיווח פורסם יולי 13, 2010 יעקב תודה על הקישור, אבל הוא ל 2004. אני על ה X ואני כן מחפש 2D ולא VC
Yakov Kraus פורסם יולי 13, 2010 מחבר דיווח פורסם יולי 13, 2010 לFSX התקנתי את http://www.premaircraft.com/dhc6_FSX/index.html יש לו גם 2D וגם VC הרגע ניסיתי
Yakov Kraus פורסם יולי 13, 2010 מחבר דיווח פורסם יולי 13, 2010 יש כמובן את המטוס בתשלום ואת הסינרי של VNLK http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/ib ... 8010,10709
Idan Traub פורסם יולי 13, 2010 דיווח פורסם יולי 13, 2010 המטוס בתשלום מגיע בלי 2D יעקב. תאמת שאני לא מבין למה צריך כל כך 2D . זה לא שבמציאות יש לך את כל השעונים מול הפרצוף כמו ב2D שאתה רק לוחץ כמו על לוח קרטון. אבל איש באמונתו יחיה.
4x-dor פורסם יולי 14, 2010 דיווח פורסם יולי 14, 2010 אחרי הרבה חיפושים מצאתי מטוס לטיסה! מטוס דו מנועי קטן ומודרני, עם פאנל 2D כמו שאני אוהב. זוית ראיה סבירה ביותר נוחת וממריא על מסלולים קצרים. ממליץ ! http://library.avsim.net/download.php?DLID=130706
Amon Schneider פורסם יולי 14, 2010 דיווח פורסם יולי 14, 2010 מספר טיפים ודגשים לטסים מחר: אנחנו נוחתים בגובה של למעלה מ 9000 רגל. ביצועי המטוס-בהתאם. דגש על תערובת ענייה יחסית בנחיתה/המראה, ומהירויות/ביצועים בהתאם לגובה הצפיפות (לדוגמא-המהירות הקרקעית הגבוהה יותר, יחסית לנחיתה בגבהים קונבנציונלים). שיהיה בהצלחה!
Liaz Kamper פורסם יולי 15, 2010 דיווח פורסם יולי 15, 2010 לא קבלתי תגובה לגבי ההצעה לבצע את הנחיתה מכיוון דרום לצפון במעלה העמק. כלומר, נמריא ימינה, נבצע סיבוב מאחורי אוורסט ומקאלו, ניקח כיוון דר' ואז במעלה העמק צפונה. אין בעיה להעלות את זה על גוגל להמחשה
4x-dor פורסם יולי 15, 2010 דיווח פורסם יולי 15, 2010 יש לי בעיה עם הסינרי.. היום ניסיתי לעשות טיסת ניסוי כדי לתרגל נחיתה. כשאני יוצא מהשדה הכל בסדר. אבל שאני חוזר לנחיתה כל ה"עליה" נעלמת לה כמו בצילום מסך המצורף והמסלול המותר לא מספיק לנחיתה.. קרה מישהוא?
Liaz Kamper פורסם יולי 15, 2010 דיווח פורסם יולי 15, 2010 הסינרים האלה עובדים מצויין מעל ה-MESH של HIMALAYAN PEAKS: לגבי שדות התעופה, אני ממליץ על: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=85158 ואז את התיקון: nepal_fs9_v21.zip. LUKLA נראה ויושב מצויין. יש שדות בעייתים אחרים
Amon Schneider פורסם יולי 15, 2010 דיווח פורסם יולי 15, 2010 בדקתי אצלי. אותה התופעה. לא ברור לי למה. ניסיתי שני סינרים אחרים לFSX, אבל עם כל אחד יש בעיות אחרות. מפאת חוסר זמן, אני אטוס FS9 מקטמנדו ללוקלה. את החלק השני אולי אעשה ב FSX.
4x-dor פורסם יולי 15, 2010 דיווח פורסם יולי 15, 2010 טוב חברים אני לא מצליח להתגבר על הבעיה.. ו FS9 לא מותקן לי.. אני אצטרף אליכן לדעתי שוב באיחור קל (סביב 10) ואלווה אתכם בטיסה ללא נחיתה. בסיום הסיור אחזור לנחות לנקודת ההתחלה שלנו.
Yakov Kraus פורסם יולי 15, 2010 מחבר דיווח פורסם יולי 15, 2010 ליעז טיסת הסיור מסביב לאורסט היא טיסה חופשית אין עזרי ניווט באזור לפחות בFS הרעיון שלך טוב. במידה ויהיו עננים נצטרך להדרים עד LDA ולחזור צפונה בעמק.
Liaz Kamper פורסם יולי 15, 2010 דיווח פורסם יולי 15, 2010 הבעיה לא נובעת ממזג אויר, אלא מטופוגרפיה. קחו אתגר - נסו להגיע מצפון, לבצע פניית פרסה בעמק צר, לעקוף שלוחה, ולנחות.
Amon Schneider פורסם יולי 15, 2010 דיווח פורסם יולי 15, 2010 יש פיתרון (מאולתר) לבעיית הסינרי בFSX. כ15 מייל לפני לוקלה, צריך להכנס לספריית הסינרים (תוך כדי טיסה) ולשנות מקום לאחד הסינרים של לוקלה (להעלות או להוריד, ממש לא משנה). זה טוען מחדש את הסינרי ומסדר את בעיית הגובה. בדקתי פעמים וזה עבד.