עבור לתוכן
Yakov Kraus

TFC 15.7.2010 - עוזבים את הכבדים - סיור מעל האוורסט

Recommended Posts

פורסם

plan2010jul12026.jpg

הטיסה מחולקת לשני חלקים

חלק ראשון ממריאים מקטמנדו ונוחתים בשדה LUKILA גובה 9100 רגל למרגלות האוורסט

101 מיל

חלק שני ממריאים מLUKILA ומקיפים את רכסי האוורסט ונוחתים באותו מקום

כ170 קילומטר

הסברים על הסינרים המומלצים, על התחברות לTFC , על המטוסים בקישור

viewtopic.php?f=1&t=32951

כל החברים שמחברים לSB ולFINSS להגדיר היטב את המטוסים שלא נראה אותם כמטוסי נייר גדולים :?

דפיות

VNKT

http://www.virtualiroma.it/eventi/DANG4/vnkt.pdf

VNLK

47545848.jpg

חלק ראשון

ממריאים מקטמנדו גובה שיוט 13000 רגל

IGRIS SID

plan2010jul12027.jpg

הנתיב

92249705.jpg

plan2010jul12006.jpg

plan2010jul12007.jpg

plan2010jul12008.jpg

plan2010jul12009.jpg

plan2010jul12010.jpg

plan2010jul12011.jpg

plan2010jul12012.jpg

יש להזהר לא ליפול לתעלה כשמסתובבים לחניה

plan2010jul12014.jpg

plan2010jul12013.jpg

חלק שני

מעלים נוסעים לסיור מסביב לאוורסט יש אישור לטוס גם מהצד הטיבטי של הגבול

יש שני רכסים הגבוה האוורסט 29035 רגל והשני MAKALU

לאחר ההמראה פונים ימינה ומגביהים לאורך העמק לאחר מכן עושים סיבובים עד שמגיעים לגובה של 29000 רגל

אורך הסיור 170 קילומטר

לאחר מכן נוחתים שוב בלוקילה

הנתיב

plan2010jul12015.jpg

plan2010jul12016.jpg

plan2010jul12017.jpg

plan2010jul12018.jpg

plan2010jul12019.jpg

plan2010jul12020.jpg

plan2010jul12021.jpg

plan2010jul12022.jpg

plan2010jul12023.jpg

plan2010jul12024.jpg

plan2010jul12025.jpg

המראה כרגיל 21.30

הנתיב

בעזר

הנתיב

פורסם

יעקב, תודה רבה על ההכנה המקיפה. מחכה בקוצר רוח.

שתי הערות:

1. מאד מסובך לבצע את הגישה ל-LUKLA מצפון. רצוי לתכנן נתיב שיביא אותנו מכיוון דרום בתוך העמק שמוביל לשדה.

2. שדות התעופה של AARVIK לנפאל לא ממש יושבים טוב על חלק מהשדות - למשל JOMSOM. אם מתוכנן להגיע לשם בהמשך, צריך

לקחת את זה בחשבון.

פורסם

יעקב,

תודה על ההשקעה ועל התדריך המקיף.

תוכל לצרף בבקשה את הנתיב לחלק השני של הטיסה, כדי שלא נטוס כ"א על נתיב שונה? אפילו קובץ ה KML (של גוגל) יעזור...

שאלה לחברים: האם כולם מתכוונים להשתמש באותו הסינרי של LUKLA (זה שיעקב פרסם את הקישור אליו)? זה שדה פיצפון, וכדי שנהיה מתואמים, אחרת נחנה אחד על הכנף של השני....

פורסם
תיקרת השרות של ה DHC6 היא 26,700. אולי לא נגיע ל 29,000 אבל בטוח מספיק גבוה על מנת להנות מהנוף. אני לא רואה בעיה...

אני לא אמרתי שתיהיה בעיה גדולה מידי רק רציתי לציין תעובדה שכיום אין מטוס שעונה לדרישות של טיסה בגובה 29 אלף רגל וגם להספיק לעצור ולהכנס לחניה בלוקלה בלי להוריד חצי מהכפר שליד.

פורסם

כמה דברים.

1. הTWIN OTTER לא מדוחס ומגיע לגובה מירבי של 26000 רגל אבל בסימלטור הוא מגיע עם מטען ודלק ריקים ל40000 רגל

במציאות הטיסות מבוצעות עם ביטשקרפט 1900C כמובן לא מלוקילה.

לפעמים יש יתרונות לסימולטור :lol: שכחתי להדגיש שכל הנוסעים והטייסים צרכים להביא בלוני חמצן

להערכתי המודל הזה הוא מין ססנה על סטואידים

2. דור באתר של פרימיום תוריד DHC 6 עם VC

http://www.premaircraft.com/dhc6_new/index.html

פורסם

המטוס בתשלום מגיע בלי 2D יעקב.

תאמת שאני לא מבין למה צריך כל כך 2D . זה לא שבמציאות יש לך את כל השעונים מול הפרצוף כמו ב2D שאתה רק לוחץ כמו על לוח קרטון.

אבל איש באמונתו יחיה.

פורסם

מספר טיפים ודגשים לטסים מחר:

אנחנו נוחתים בגובה של למעלה מ 9000 רגל. ביצועי המטוס-בהתאם. דגש על תערובת ענייה יחסית בנחיתה/המראה, ומהירויות/ביצועים בהתאם לגובה הצפיפות (לדוגמא-המהירות הקרקעית הגבוהה יותר, יחסית לנחיתה בגבהים קונבנציונלים).

שיהיה בהצלחה!

פורסם

לא קבלתי תגובה לגבי ההצעה לבצע את הנחיתה מכיוון דרום לצפון במעלה העמק.

כלומר, נמריא ימינה, נבצע סיבוב מאחורי אוורסט ומקאלו, ניקח כיוון דר' ואז במעלה העמק צפונה.

אין בעיה להעלות את זה על גוגל להמחשה

פורסם

יש לי בעיה עם הסינרי..

היום ניסיתי לעשות טיסת ניסוי כדי לתרגל נחיתה.

כשאני יוצא מהשדה הכל בסדר. אבל שאני חוזר לנחיתה כל ה"עליה" נעלמת לה כמו בצילום מסך המצורף והמסלול המותר לא מספיק לנחיתה..

קרה מישהוא?

ttfc.jpg

פורסם

הסינרים האלה עובדים מצויין מעל ה-MESH של HIMALAYAN PEAKS:

לגבי שדות התעופה, אני ממליץ על:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=85158

ואז את התיקון: nepal_fs9_v21.zip.

LUKLA נראה ויושב מצויין. יש שדות בעייתים אחרים

פורסם

בדקתי אצלי. אותה התופעה. לא ברור לי למה. ניסיתי שני סינרים אחרים לFSX, אבל עם כל אחד יש בעיות אחרות.

מפאת חוסר זמן, אני אטוס FS9 מקטמנדו ללוקלה. את החלק השני אולי אעשה ב FSX.

פורסם

טוב חברים אני לא מצליח להתגבר על הבעיה..

ו FS9 לא מותקן לי..

אני אצטרף אליכן לדעתי שוב באיחור קל (סביב 10) ואלווה אתכם בטיסה ללא נחיתה.

בסיום הסיור אחזור לנחות לנקודת ההתחלה שלנו.

פורסם

יש פיתרון (מאולתר) לבעיית הסינרי בFSX.

כ15 מייל לפני לוקלה, צריך להכנס לספריית הסינרים (תוך כדי טיסה) ולשנות מקום לאחד הסינרים של לוקלה (להעלות או להוריד, ממש לא משנה). זה טוען מחדש את הסינרי ומסדר את בעיית הגובה. בדקתי פעמים וזה עבד.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...