Amon Schneider פורסם אוגוסט 15, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2010 השבוע, לאחר שנשקם את המטוסים ונתאושש, נצא לצפון מזרח הודו, לעיר דיברוגר, על גבול הודו-בורמה, אשר הייתה אחד מבסיסי היציאה לרכבת האוירית מהודו לסין, בזמן מלחמת העולם השניה. פארו: http://en.wikipedia.org/wiki/Paro_Airport http://en.wikipedia.org/wiki/Paro_District http://en.wikipedia.org/wiki/Bhutan דיברוגר: http://en.wikipedia.org/wiki/Dibrugarh נצא משד"ת פארו (VQPR) מזרחה בנתיב: VQPR BOGOP DUKUM GGT W51 JHT DRG VEMN אורך הנתיב כ 361 מייל ימי, גובה שיוט – אי זוגי, משך הטיסה כ 60 דקות. הנתיב: מזג אויר: מזג אויר עדכני ינתן לקראת ההמראה, אולם יש להביא בחשבון כי מזג אויר בהיר וראות טובה אינם שכיחים באיזור ובגבהים אלו (ובמיוחד בעונה זו). יש סבירות גבוהה גם למערבולות וגזירות רוח בהמראה, לתשומת לב הטסים עם מזג אויר אמיתי. מנסיונות קודמים, מומלץ לטוס בתנאי מזג אויר בהירים. הטיסה תהיה טיסת יום. דפיות VQPR http://www.virtualiroma.it/eventi/DANG4/VQPR.pdf VEMN http://www.aai.aero/public_notices/Dibrugarh.jsp סינרי VQPR 9FS http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=102653 FSX לא נמצא תוסף סינרי. VEMN 9FS לא נמצא תוסף סינרי. FSX לא נמצא תוסף סינרי. דגשים להמראה הרכסים מתרוממים לכיוון צפון. ההעדפה היא להמריא על מסלול 15 (אם מ"א מאפשר). למי שמעוניין להוסיף אתגר לטיסה (ולהתחיל להתכונן מנטלית לחציית הדבשת ברוח התקופה...), ניתן לבצע את הטיסה במטוס 4-DC, הניתן להורדה מכאן http://www.flightsim.com/file.php?cm=SE ... C4_V21.ZIP המטוס הוא גירסה מאוחרת ומתקדמת של ה 3-DC, בעלת 4 מנועים, אשר גם היא שמשה את כוחות בעלות הברית במלחמת העולם השניה, באירופה (הרכבת האוירית לברלין), דומה מאד באויוניקה לדקוטה וממוכשר IFR בסיסי. לחובבי ניווט המחטים... http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_DC-4 לא מצאתי ספר מטוס, אולם מהתנסות קצרה, המראה מפארו צריכה להיות במהירות של לפחות 100 קשר, מדפים 20 משקל מטען ודלק- 50% מהמירבי. המראה רק לכיוון דרום, בשיעור טיפוס של 1000 FPM. אפשר לטוס Low & Slow ( FT7000) ולהנות מנהר הברהמפוטרה המרשים אשר נתיב הטיסה עובר לאורכו. המראה כרגיל – 21:30 מקומי, ישראל. להשמע.
4x-dor פורסם אוגוסט 16, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 16, 2010 היי השבוע אני בחופשה בצפון ולכן לא אובל להצטרף.. אני אבצע טיסה מוקדמת של הנתיב ביום ג או ד.
AaronDagan פורסם אוגוסט 17, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2010 היי, כולם, בשבוע שעבר פספסתי את האירוע השבועי בגלל חתונה משפחתית "שנאלצתי" להיות נוכח בה. מקווה מאד להראות נוכחות השבוע. להשמע בטוב.
Amon Schneider פורסם אוגוסט 19, 2010 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 19, 2010 חברי TFC, "נכנס" לי בלת"מ, וישנה אפשרות שלא אוכל להשתתף בטיסה הערב. אשלים אותה במהלך הסו"ש. אז אל תחכו לי, ותהנו מהלג. אני מקווה שהתדריך כיסה את כל הפינות האפשריות. אני מזכיר - בשבוע הבא חוצים את ה"דבשת"! להתראות,
Yakov Kraus פורסם אוגוסט 20, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 20, 2010 הטיסה הגרועה ביותר שהיה לי בTFC פשוט לא הצלחתי להמריא 6 (שש) שעמים ניסתי להמריא ולא הצלחתי להתרוממם 3 סוגי מטוסים ביוטיוב ראיתי שממריאים משם מטוסי אירבס אז לא חשבתי שיש בעיה בהתחלה טסתי בBAC1-11 דלק מלא מטוס מתחת למגבלה המראה המסלול נגמר טראח המראה מספר 2 לקחים 50% דלק פלפ 18% מצערת עד הסוף המראה המסלול נגמר עוברים אותו אחרי הגדר המטוס נוסק המנועים נשרפים שקט טראח המראה מספר 3 50% דלק הזרקת מים שמירה על טמפרטורת מנוע המראה המסלול נגמר טראח התיאשתי מהמטוס המטוס הבא DC4 לא יודע איך מדליקים את המנועים לוחץ על CTRL E 50% דלק המראה המסלול נגמר טראח טוב ראיתי ביוטיוב שממריאם אירבסים המטוס הבא 737-700 PMDG מיכל מרכזי ריק המראה המסלול נגמר טראח כבר 11.30 התייאשתי וסגרתי הבסטה עכשו אחרי הלחץ התחלתי להפעיל את הראש הנתונים שדה באורך 2 ק"מ גובה 7333 רגל בחומר שהוגש לקראת הטיסה יש חוברת על טיסות היתכנות ל 737-700 בשדה 11 טיסות מה שאני הולך לעשות זה לטוס לפי ההנחיות שלהם
Amon Schneider פורסם אוגוסט 20, 2010 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 20, 2010 יעקב, הצטערתי לשמוע. מאחר וכמה מאיתנו לא הצליחו (מסיבה זו או אחרת) לבצע את הלג אמש, אני מציע לנסות ולבצע ביום א' בערב, 2100 מקומי. אנא עדכנו.
Yakov Kraus פורסם אוגוסט 20, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 20, 2010 חברת בואינג כנראה במאמץ לשכנע את חברת התעופה של הממלכה לרכוש את מטוסי בואינג במקום אירבס בצעה 11 טיסות ב 737-700 ומצאה שהוא מטוס בטוח http://www.boeing.com/commercial/aeroma ... Bhutan.pdf הטיסה הייתה בחצי מספר הנוסעים ובמינימום דלק המאפשר טיסה למרחקים קצרים יחסית ביצעתי את הטיסה לפי אותם פרמטרים ו - המטוס ממריא יופי אז לכל המעונינים להקטין דרמטית את המטען דלק מינימום הנדרש אמון מקבל המלצתך אני יצטרף ביום א'
AaronDagan פורסם אוגוסט 21, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 21, 2010 למותר לציין שגם אני חוויתי עגמת נפש עם ה-DC4 שבהחלט ניסה להפגין רצון טוב ובאמת השתדל, אבל ללא הצלחה. כנראה באמת עבר זמנו..... אז, בלי נדר, ועם B737-700 מהמאגר ננסה אולי בפעם נוספת לחוות את הטיסה הזו. שבוע מוצלח ולהשמע בטוב.
Amon Schneider פורסם אוגוסט 22, 2010 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 22, 2010 אהרון - תוכל לפרט? נתונים ונתיב ההמראה? מה היו הבעיות שנתקלת בהם?תצטרף אלינו הערב?