עבור לתוכן
David Rosenfeld

בוקר טב ל MICROSFT FLIGHT

Recommended Posts

פורסם
הענק כנראה הבין את הטעות

http://www.microsoft.com/games/flight/

התגובות כאן צוננות ברובן

http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=21066

דוד רוזנפלד

שמע, זו התפתחות מעניינת דוקא מהטעם שציינת. כלומר החזרה של MS לתחום אותו נטשו רק לא מזמן.

למיטב הבנתי, איש עוד לא יודע מה בדיוק טבעה של אותה חיה שMS קוראת לה FLIGHT, לכן התגובות נראות לי קצת מגוכחות. כלומר, תילי תילים של ויכוחים ותיאוריות סביב משהו שאיש אינו באמת יודע מהו.

פורסם

הם שמים דגש כי אין בשם המוצר את המילה "סימולטור". לא ברורה לי המשמעות. האם המודלים יהיו פחות קרובים למציאות?

בכל מקרה, נראה כי כרגע ההתמקדות בפירסום מנוע גרפי מבוסס DX10 ושיפור המציאות מ-FSX

http://flyawaysimulation.com/article4056.html

פורסם
הם שמים דגש כי אין בשם המוצר את המילה "סימולטור". לא ברורה לי המשמעות. האם המודלים יהיו פחות קרובים למציאות?

למה? אתה בונה על מודלים של מיקרוסופט? :roll:

כפי שכתבתי כבר בשרשור אחר: פלייט "סימולטור" היה מאז ומתמיד בסה"כ פלטפורמה גרפית למודלים חיצוניים שהפכו אותו לסימולטור באמת. לכן טוב שהעיפו את ה"סימולטור" מכותרת המוצר.

ואין לי ספק שהם ישמרו על אותו קו של פתיחות כלפי מפתחים חיצוניים. אחרת הם יאבדו פלח מאוד גדול מהמשתמשים.

נמתין ונראה...

פורסם
הם שמים דגש כי אין בשם המוצר את המילה "סימולטור". לא ברורה לי המשמעות. האם המודלים יהיו פחות קרובים למציאות?

למה? אתה בונה על מודלים של מיקרוסופט? :roll:

כפי שכתבתי כבר בשרשור אחר: פלייט "סימולטור" היה מאז ומתמיד בסה"כ פלטפורמה גרפית למודלים חיצוניים שהפכו אותו לסימולטור באמת. לכן טוב שהעיפו את ה"סימולטור" מכותרת המוצר.

ואין לי ספק שהם ישמרו על אותו קו של פתיחות כלפי מפתחים חיצוניים. אחרת הם יאבדו פלח מאוד גדול מהמשתמשים.

נמתין ונראה...

לא כתבתי מודלים של MS.

כמו שאמרת.

נמתין

פורסם

הפלטפורמה הגרפית נוגעת רק למידול החיצוני של המטוסים והסביבה.

יש בסימולטור הרבה מאוד רבדים נוספים כגון הפיזיקה של הטיסה, הפרמטרים המשפיעים על התנהגות המטוסים, פרמטרים המשפיעים על התנהגות המנוע, צריכת דלק, מכשירים שונים, מז"א ועוד הרבה הרבה נושאים שונים.

אם ישתנו האפשרויות האלה נקבל סימולטור מתאים יותר או פחות להדמית טיסה מציאותית.

פורסם
הפלטפורמה הגרפית נוגעת רק למידול החיצוני של המטוסים והסביבה.

יש בסימולטור הרבה מאוד רבדים נוספים כגון הפיזיקה של הטיסה, הפרמטרים המשפיעים על התנהגות המטוסים, פרמטרים המשפיעים על התנהגות המנוע, צריכת דלק, מכשירים שונים, מז"א ועוד הרבה הרבה נושאים שונים.

אם ישתנו האפשרויות האלה נקבל סימולטור מתאים יותר או פחות להדמית טיסה מציאותית.

זה נכון מאד, אבל כבר היום ניתן לקבל הדמיה סבירה עד טובה עם האפשרויות הקיימות.

מכל מקום כפי שציינתי, איש איננו יודע מהי החייה שMS מתעתדת לשחרר. לא מן הנמנע שיהיה זה איזה מוצר ארקיידי שבינו לבין סימולטור אין הרבה במשותף.

פורסם

לאחר תקופת התנסות ארוכה ובחינה של FSX ו X-Plane 9 עם סינרי פוטוריל במערכת מחשב חזקה:

1. FSX עם TileProxy מדהים - הרבה יותר טוב מאשר X-Plane 9 עם סינרי פוטוריל (לאותם איזורים). מכסה בקלות ברזולוציה של 30cm/pixel ב FSX לעומת 2-3 דרגות פחות ב X-Plane. למרות זאת - ב X-Plane אני מכסה במהירות איזור ענק - לעומת מקטע מצומצם ב FSX

2. לגבי איזור המזרח התיכון - אין לי גישה ב FSX לנתונים של GglErt ולכן לאיזור זה יש לי כיסוי לא רע עבור X-Plane. רחוק מכיסוי של איזורים אחרים בהם יש לי כיסוי שמראה אבנים על שיפולי הרים וכדומה.

3. הבעיה בשני הסימולטורים היא Autogen. מי שחושב שב X-Plane ה FPS גבוה יותר (אם זה חשוב בכלל) - זה תלוי בכמה משתמשים ב Autogen - גם במערכת חזקה. בכל אופן - דעתי היא ש Autogen זה קישקוש - אין לזה שום דבר לעשות עם המציאות ורק מהווה ביזבוז ועומס על ה CPU. לכן - אני מעדיף פוטוריל.

4. לגבי איכות הטיסה (מודל מטוס - סימולטור טיסה) - זה תלוי בכל מקרה ובשני הסימולטורים באיכות המודל. יש מאמר טוב בנושא בכתובת http://www.simpilotnet.com/index.php?op ... 0&Itemid=9 בכל אופן - אני לא טייס אמיתי ולכן אין לי בכלל אפשרות להשוות את מה שקורה בסימולטור למצבי טיסה אמיתיים.

5. לגבי X-Plane בכל מקרה זה עובד רק על מסך אחד - וזו מגבלה רצינית. אני טס ב FSX בשני מסכי HD גדולים עם תצוגות מרובות (לפחות וירטואל קוקפיט ומבט מבחוץ) כולל GPS ומיקום המטוס על מפה נעה של gglErt.

לסיכום, משתמש בשני הסימולטורים - כל אחד והיתרונות או חסרונות שלו.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...