Tal Malca פורסם אוגוסט 26, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2010 האם אחרי השיפוצים בנתב"ג מסלול 12/30 יישאר פעיל כי יש כאלה שאומרים כן ויש כאלה שאומרים לא ...? האם הוא ישאר פעיל כמו שהוא היום או הוא יהיה כמו 21/03 של היום? ואיך אמורה להיות הגישה ל 21?? היא תהיה גישת ILS? נ"ב: עוד שאלה חחח האם בסינרי של נתב"ג ל FSX תהיה ישת LDA30?? ויש מצב מישהו מביא לי את הפאט. לגישת ה LDA 30 לנתב"ג הדיפלוטי (אני לא מוצא )
omribensh15 פורסם אוגוסט 26, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2010 אחרי כל השיפוצים רק מסלול 12 היה פעיל. מטרת השיפוצים של בן גוריון הוא ליצור מסלול נחיתה שלא יגרום להרבה רעש בסביבה. כיוון שנחיתת הILS על 12 היא הכי שקטה אז היא תהיה בעדיפות ראשונה. אבל בגלל שיש רוחות שלא מאפשרות את הנחיתה ינחתו על 21/03 שנוגד את הרוחות לטובת הנחיתה. הנחיתה על 30 יוצרת יותר מדי רעש בסביבה ולכן מעדיפים לסגור אותה. מקווה שעזרתי
Tal Malca פורסם אוגוסט 26, 2010 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 26, 2010 עזרת מאוד כבר פחדתי שיסגרו כי ה LDA ב 30 וה ILS 12 הם הכי בטוחות בנתב"ג
orioh פורסם אוגוסט 26, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2010 לא ישתמשו במסלול 12 ו30. מסלול 21\03 לנחיתות, בעיקר מכיוון נתניה ומסלול 26 להמראות
uvdude פורסם אוגוסט 26, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2010 הנושא נידון הרבה מאוד בעבר, תריץ חיפוש. בגדול בתצורה החדשה - 26 בעדיפות להמראות, 21 לנחיתות. (03 לא אפשרי לנחיתות בגלל LLEK CTR). 12/30 לא הולך לשום מקום, הוא פשוט לא יהיה פעיל בקונפיגורציה המועדפת.