Or Netzer פורסם אוגוסט 27, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 27, 2010 שלום לכולם. לאחרונה אני מסיר חלודה קצת בטיסה , וחוזר לכשירות בPMDG 737 . מבחינת דיחוס אוויר. מה השעונים צריכים להציג בכל שלב? חיפשתי בספרות אבל לא בדיוק מצאתי. כיצד המפסקים צריכים להיות באיזה שלב של הטיסה , מבחינת דיחוס האויר, ומה השעונים צרכים להראות? כמו כן , יש לי בד"ח ל737 , היכן אפשר למצוא סד"פ (normal procedure)למטוס?
orioh פורסם אוגוסט 27, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 27, 2010 הפרש לחץ בין הקבינה לחיצוני צריך להיות רחוק מהטווח האדום. עד 8 אמור להיות בסדר. גובה קבינה צריך להיות בסביבות 6000