עבור לתוכן
lanisomer

מראה בעייתי בבן גוריון

Recommended Posts

פורסם

שלום.

אתמול (שישי) טיילתי ביער בן שמן (מדרום לבן גוריון), ובמשך כל הטיול (4-5 שעות) עברו מטוסים בפיינל למסלול 30.

מה שמוזר הוא העומס אדיר שנוצר על המסלול וההפרש הלא הגיוני בין מטוס למטוס (אין סיכוי שבין נחיתה לנחיתה הספיקו לפנות את המסלול),

ואלו היו מטוסים כבדים (767, 747 לסוגיו,777 ועוד...)

ביניהם ראיתי מטוסים של DELTA, SWISS AIRLINES, BRITISH AIRLINES וכמובן של אל-על.

מישהו יודע על אירוע או משהו מיוחד שיכול לגרום לעומס כזה ולסיכון כזה של מרחק בין מטוס למטוס?

תודה לעונים.

פורסם
שלום.

אתמול (שישי) טיילתי ביער בן שמן (מדרום לבן גוריון), ובמשך כל הטיול (4-5 שעות) עברו מטוסים בפיינל למסלול 30.

מה שמוזר הוא העומס אדיר שנוצר על המסלול וההפרש הלא הגיוני בין מטוס למטוס (אין סיכוי שבין נחיתה לנחיתה הספיקו לפנות את המסלול),

ואלו היו מטוסים כבדים (767, 747 לסוגיו,777 ועוד...)

ביניהם ראיתי מטוסים של DELTA, SWISS AIRLINES, BRITISH AIRLINES וכמובן של אל-על.

מישהו יודע על אירוע או משהו מיוחד שיכול לגרום לעומס כזה ולסיכון כזה של מרחק בין מטוס למטוס?

תודה לעונים.

זה מראה שכיח, יש שעות וימים שיש עומס אדיר עקב שימוש במסלול אחד (אפילו זכור לי יום שישי אחד בשעות הבוקר המוקדמות שהיה עומס של 10-15 מטוסים שחיכו להמראה)

סיכון? לא יכול לקרות כי במקרה הכי קיצוני מטוס הולך סביב (מה שקורה לא מעט עכשיו).

הפקחים והבקרים דואגים להפרדות, אם מטוס אחד בפיינל 30, המטוס שאחריו יהיה בLL (מגדל שלום בת"א).

בערב כיפור למשל שכל האלעלים (ובכלל כל המטוסים) שהגיעו לפני סגירת המרחב האווירי זכו לקבל ווקטורים ל30 (שמעתי בס__ר :mrgreen: ) בשביל ליצור הפרדות.

ושוב היו מקרים שמטוסים הלכו סביב בגלל שמטוס לא הספיק לפנות.

פורסם

בניגוד לכמה טייסים ברשת, לרוב הטייסים ישנה רגישות סביבתית גבוהה.

למשל הם יפנו מסלול כמה שיותר מהר לטובת זרימה יעילה.

פורסם

אני לא מדבר על הרשת.

וגם אני מאוד בספק אם היה אפשרי לפנות את המסלול ובאמת כמו שאמר עידו אני חושב שנשמע בקשר הרבה פעמים GO AROUND באותו זמן.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...