עבור לתוכן
4X-STA

טיסה ראשונה לחו"ל בסימולטור...

Recommended Posts

פורסם

רציתי לברר משהו לגבי טיסה ראשונה שאני מתכנן לבצע בסימולטור מישראל לקפריסין.

הכנתי את הנתיב הבא:

BGN \ J11 \ NAT \ H14 \ MERVA \ B17 \ VELOX \ BOSIS \ LCA

עכשיו השאלה היא כזו: הגיוני שאין STAR מהנקודה BOSIS למסלול 22?

מצאתי של BOSIS יש STAR BOSIS 1C אל מסלול 04 ואין לו ל 22...

אני אמור לתכנן את הנתיב עפ"י מסלול בשימוש? הגיוני?

פורסם

קודם כל, הנתיב המומלץ והפופולארי ביותר הוא:

DEENA H1 GITLA W13A VELOX B17 BOSIS

דבר שני, למסלול 22 יש STAR מ-BOSIS, הסטאר הוא קשת DME עד לתחילת ציר מסלול 22 לגישת ILS.

אני לא בטוח שהיום הגישה הזו בתוקף, אך היא קיימת.

יהיה לך הרבה יותר נוח לגשת ל-ILS22 מהנקודה REXAL, אם כך, הנתיב הוא:

DEENA H1 GITLA W13A VELOX UR18 DESPO UR19 REXAL

בהצלחה!

פורסם
  תומר עינבר כתב:
קודם כל, הנתיב המומלץ והפופולארי ביותר הוא:

DEENA H1 GITLA W13A VELOX B17 BOSIS

דבר שני, למסלול 22 יש STAR מ-BOSIS, הסטאר הוא קשת DME עד לתחילת ציר מסלול 22 לגישת ILS.

אני לא בטוח שהיום הגישה הזו בתוקף, אך היא קיימת.

יהיה לך הרבה יותר נוח לגשת ל-ILS22 מהנקודה REXAL, אם כך, הנתיב הוא:

DEENA H1 GITLA W13A VELOX UR18 DESPO UR19 REXAL

בהצלחה!

תומר קודם כל תודה על התגובה המהירה

שנית ואם אגיע מ REXAL ומסלול 4 יהיה בשימוש? מה אז? אני פשוט רוצה לדעת למה לצפות כדי לא להיות מופתע, בייחוד שהנדב"ר הוא באנגלית שקצת קשה לי לדבר.

לכל אורך הנתיב שציינת יהיה לי קליטה של VOR? או שאצטרך לנווט בעזרת מהירות ומרחק?

פורסם
  orioh כתב:
איזה נדב"ר אנגלית? :lol: תחמם את האצבעות ליוניקום

חחחחח יוניקום בצירוף של חוסר בתנועה יכול לגרום לי להמציא גישה חדשה לנחיתה

:drinking:

זה כבר קרה בעבר רק שאז אמרתי לעצמי למה כל ההליך המסורבל הזה? בוא פשוט נקצר...

מצאתי את עצמי בתוך הר :mrgreen:

פורסם
  4X-STA כתב:

שנית ואם אגיע מ REXAL ומסלול 4 יהיה בשימוש? מה אז? אני פשוט רוצה לדעת למה לצפות כדי לא להיות מופתע, בייחוד שהנדב"ר הוא באנגלית שקצת קשה לי לדבר.

כל הגישות ל 4 וגם ל-22 מתחילות ב-VOR או ב-NDB תלוי בגישה, ומאפשרות פניית נוהל להיפוך כיוון לעבר המסלול גם אם אתה מגיע מכיוון REXAL.

אם אתה מגיע מ-REXAL ומסלול הנחיתה הפעיל הוא 4, אתה יכול להיות מופנה אל ה-VOR או ה-NDB תלוי בגישה שתקבל ומשם לבצע לפי הדפית למסלול 4.

פורסם

לפי מה שראיתי עכשיו בדפיות, ה-STAR של REXAL מיועד רק ל-22..

אם 04 יהיה בשימוש ואתה תגיע ל-22, רוב הסיכויים שתקבל וקטורים אם יהיה פקח..

אם לא יהיה פיקוח, ואתה מגיע ל-REXAL ואתה מעוניין ב-04, קח ישירות ל-LCA ומשם עפ"י הדפית

והגישה שבחרת.. בדיוק כמו שמולי אמר..

אני הייתי בוחר נקודה שממנה יש הליכים לשתי הגישות, אבל השיקולים שלך ;) בהצלחה!

פורסם
  WalKMaN` כתב:
לפי מה שראיתי עכשיו בדפיות, ה-STAR של REXAL מיועד רק ל-22..

אם 04 יהיה בשימוש ואתה תגיע ל-22, רוב הסיכויים שתקבל וקטורים אם יהיה פקח..

אם לא יהיה פיקוח, ואתה מגיע ל-REXAL ואתה מעוניין ב-04, קח ישירות ל-LCA ומשם עפ"י הדפית

והגישה שבחרת.. בדיוק כמו שמולי אמר..

אני הייתי בוחר נקודה שממנה יש הליכים לשתי הגישות, אבל השיקולים שלך ;) בהצלחה!

עכשיו הכל ברור תודה לכולכם.

נ"ב מצאתי דפית יציאה ל REXAK משני המסלולים

REXAL 1B ו REXAL 1D אז שיניתי את הנתיב יציאה דרך REXAL

פורסם

יש גם גישות VOR DME, אז אם אתה נמצא ב-REXAL ומתוכנן לנחות על 22 ולפתע הרוחות משתנות ל-04, אתה קודם כל שומר על גובה לפי הדפית (בד"כ 3000 רגל), לאחר מכן אתה טס ל-VOR ומשם מבצע את הפנייה לפי דפית ה-VOR DME למסלול 04.

נדב"ר אנגלית אתה מוכרח לדעת, הם לא יודעים עברית. (טוב, גם בקושי אנגלית...אבל לא חשוב.).

פורסם
  תומר עינבר כתב:
יש גם גישות VOR DME, אז אם אתה נמצא ב-REXAL ומתוכנן לנחות על 22 ולפתע הרוחות משתנות ל-04, אתה קודם כל שומר על גובה לפי הדפית (בד"כ 3000 רגל), לאחר מכן אתה טס ל-VOR ומשם מבצע את הפנייה לפי דפית ה-VOR DME למסלול 04.

נדב"ר אנגלית אתה מוכרח לדעת, הם לא יודעים עברית. (טוב, גם בקושי אנגלית...אבל לא חשוב.).

שלא נזכיר את הפקחים בברזיל :|

פקחים מצויינים אבל בקושי מבינים את האנגלית שלהם

טוב, ככה זה שכל הפיקוח שם בפורטוגזית :mrgreen:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...