pelegur פורסם ספטמבר 30, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2010 בעוד כשנתיים, כך אומרים. אמורה ארקיע לקבל את מטוסי ה- 787 דרימליינר. (למרות שזה בטוח יתאחר) שאלתי היא כזו. בתור אחד שמאוד חובב את מטוסי ה- 753 של ארקיע אני מאוד מקווה שכשיגיעו מטוסי ה- 787 לא היתכוונו למכור את ה- BAW וה- BAU. כי אלו מטוסים מאוד טובים מועילים ועושה לחברה הרבה כסף בגלל כמות האנשים שארקיע מצליחה לכנס כמעט לכל טיסות פריז וברצלונה. אשמח אם תענו אל שאלתי.
yoni revivo פורסם ספטמבר 30, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2010 והשאלה היא..? בכל מקרה אם השאלה היא "האם ארקיע תמשיך להשתמש במטוסי ה-757?" לא נראה לי שארקיע בעצמם יודעים בשלב זה... האפשרויות הן רבות בסה"כ. כחברת תעופה, ארקיע תעדיף להפעיל את המטוסים הכי כדאיים מבחינתה. אם זה אומר פחות הוצאות אחזקה, דלק והתאמה למס' הנוסעים בקו. לדעתי, בסופו של דבר הם יסתכלו קדימה ואולי יגדילו את צי האמבררים על חשבון ה-75. בכל מקרה ה-75ים של ארקיע הם בני סביבות 11 שנה..לא כל כך הרבה למטוס נוסעים. אני מניח שהם יטוסו עוד כמה שנים טובות.
pelegur פורסם ספטמבר 30, 2010 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 30, 2010 אני מניח שזו תשובה טובה ! ובן כמה למשל המטוס הכי זקן באלעל ? אם אמרת שארקיע 753 הם ללא כל כך מבוגרים אבל גם לא צעירים.
Ido Wachtel פורסם ספטמבר 30, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2010 לפי מה שהבנתי ארקיע לא תפעיל בכלל את ה787 אלא תחכיר אותו
pelegur פורסם ספטמבר 30, 2010 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 30, 2010 האמת לא נראה לי הגיוני שארקיע תחקיר מטוס מאוד יקר כי בדרך כלל כשהם מזמינים מטוס הם בדרך כלל לא מחכירים אלא קונים כי זה לא כדאי להם כלכלית .. וחוץ ומזה מה יקרה לאחר תקופת ההחכרה הם לא בא להם על ה- 787 ?
Atar_Omri פורסם אוקטובר 8, 2010 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2010 הכוונה הייתה שארקיע יחכירו את המטוס ולא יחכרו אותו, כלומר המטוס שלהם אבל יהיה בשימוש חברות אחרות.