עבור לתוכן
moti

הטיסה הראשונה שלי ברשת

Recommended Posts

פורסם

היום בערב עשיתי את הטיסה הראשונה שלי ברשת- השם שלי היה 4X-MOT

ביקשתי מרשה להקפות בבן גוריון- הייתי בטוח שההקפות יהיו שמאליות ממסלול 30, אבל בסוף קיבלתי מרשה לימניות ממסלול 30 -המזג אויר היה ערפל עם רוחות חזקות מאוד.

הטיסה הייתה ממש קשה ומסובכת אבל עברה בשלום בזכותו של הפקח במגדל- אוהד, שעזר לאורך כל הטיסה מתחילתה ועד סופה.

אשמח לשמוע תגובות מטייסים או פקחים שהיו באזור של נתב"ג.

פורסם
מזל טוב מוטי

זה הקפה ימנית על 12 ואכן אוהד פקח תותח.

בכול מקרה נמשיך לעבוד בשיעורים בVFS ותטוס לא רק הקפות בערפל.... :lol:

סתם הערה אתם יודעים שבערפל אין הקפות וטיסות CVFR?

סתם לידע כללי טיסת ראיה = לראות ! אם יש ערפל או ענן נמוך גם לא רואים זה לא ראיה... :lol:

מזל טוב מוטי אוהד באמת פקח טוב

פורסם

שלום מוטי!

אני מברך אותך על הטיסה הראשונה שלך ברשת.

אני לא אשכח איך הכרתי אותך בהתחלה בICQ...

וראיתי איך ביצעת את התהליך ואת ההקפה, והיית מעולה יחסית לפעם הראשונה.

כל הכבוד!

המשך כך!

פורסם
מזל טוב מוטי

זה הקפה ימנית על 12 ואכן אוהד פקח תותח.

בכול מקרה נמשיך לעבוד בשיעורים בVFS ותטוס לא רק הקפות בערפל.... :lol:

סתם הערה אתם יודעים שבערפל אין הקפות וטיסות CVFR?

סתם לידע כללי טיסת ראיה = לראות ! אם יש ערפל או ענן נמוך גם לא רואים זה לא ראיה... :lol:

מזל טוב מוטי אוהד באמת פקח טוב

מי חשב על ראיה בערפל? חשבתי יותר לIFR.

ויפה מושיקו שלמדת אותו .

פורסם

אור ואחרים הנה הכללים:

1. קשר עין רצוף עם הקרקע.

2. ראות אופקית של 5 ק"מ בגובה שהוא פחות מ10000 רגל ו-8 ק"מ מעל 10000(לא כל כך קשור אבל דרך אגב) .

3. שמירת מרחק אופקי של לפחות 1.5 ק"מ מהעננים.

4. שמירת מרחק אנכי של לפחות 1000 רגל מהעננים.

5. כשכמות העננים היא מעל 4/8 אז

א. שמירת מרחק אנכי של לפחות 1000 רגל מהעננים מתחת לגובה בסיס העננים.

ב. אם בסיס העננים פחות מ1500 רגל מעל השדה אסור להמריא או לנחות.

לא כל כך קשור אבל-

6. כשטסים בתחום הCTR של השדה אסור לעלות מעל העננים בשום אופן.

וכל זה כתוה בפמ"ת.

אהה ותקנו אותי אם אני טועה.

פורסם

יפה מלמדים הקפות אבל את ההבדל הבסיסי בין IFR ל- CVFR לא מלמדים...ובבן גוריון אגב לא היה היום ללפי דעתי ערפל ורוחות חזקות ...לא בעונה הזאת אתה צריך לטעון את המזג אוויר ש VATSIM משדרת

פורסם

הוא טען הוא טען עזרתי לו בהתחברות גם והלך בסדר גם לי קרה שלשלום שעמדתי בחנייה באילת והמזג האוויר "השפיל את אילת"

באילת עכשיו איזה 40 מעלות וראו כמו 10 מעלות

אביך מאד עננות חזקה עננים אפורים כאילו אמצע החורף

והמזג האוויר עוזכן

פורסם

תודה רבה חברים! :D

אני מקווה עם הזמן לעזוב את ההקפות ולהתקדם לטיסות פנימיות ובינלאומיות...מעניין כמה זמן...

בכל מקרה אני רוצה להודות לכל מי שעזר ולימד אותי עד לטיסה הראשונה ברשת:

מושיקו, אלירן ואיתי שהיה הראשון שהתנדב לעזור ועזר בתחילת הדרך.

ולעוד הרבה אנשים שעזרו בכל התחומים כשביקשתי את עזרתם- והרשימה ארוכה.

אז תודה לכולכם!

פורסם

מזל טוב מוטי!

יפה מלמדים הקפות אבל את ההבדל הבסיסי בין IFR ל- CVFR לא מלמדים...ובבן גוריון אגב לא היה היום ללפי דעתי ערפל ורוחות חזקות ...לא בעונה הזאת אתה צריך לטעון את המזג אוויר ש VATSIM משדרת

אלעד, גם אני עשיתי טיסה בצהריים והיו רוחות ממש חזקות. אתמול בכלל היה מזג אוויר מסריח

שמעתי ברדיו שגם טיפיטף באזור השרון

פורסם
מזל טוב מוטי!
יפה מלמדים הקפות אבל את ההבדל הבסיסי בין IFR ל- CVFR לא מלמדים...ובבן גוריון אגב לא היה היום ללפי דעתי ערפל ורוחות חזקות ...לא בעונה הזאת אתה צריך לטעון את המזג אוויר ש VATSIM משדרת

אלעד, גם אני עשיתי טיסה בצהריים והיו רוחות ממש חזקות. אתמול בכלל היה מזג אוויר מסריח

שמעתי ברדיו שגם טיפיטף באזור השרון

באיזה עולם אתם חיים? :wink: LOL

אני גר במקום שכל מטוס שנכנס לפינל 12 אני רואה אותו חלק מהגישה.. פשוט נקי מעננים

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...