עבור לתוכן
Liaz Kamper

"קלים בלילה" - נתחיל ב-CTP כחול לבן

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לקדם מסורת של טיסות קלות בנתיבי CVFR בשעות מאוחרות בערב, על מנת לאפשר גם להורים הצעירים שביננו לראות קצת תנועה במהלך הטיסה.

הטיסות מתוכננות להיות קצרות ומעניינות. כאלה שניתן להשלים עם ססנה בתוך כשעה. על מנת להתנסות בכל סוגי התנועה, אני ממליץ לבחור להתחבר בקצה שבו מחוברים פחות מטוסים,

על מנת ליצור תנועות מנוגדות, ולא רק שיירה מרווחת בכיוון יחיד. המאחרים יוכלו להמריא משדות בדרך, והממהרים יוכלו לנחות בשדות בדרך. העיקר לגוון.

המתכונת לקוחה מה-TFC, אליהם הצטרפתי לטיסות קלות בנפאל ונהניתי מאד.

השבוע נקיים את האירוע ביום שלישי. נא להתחבר ב-21:45. המראה ראשונה ב-22. אם מישהו מעוניין ביום רביעי, נא לרשום על גבי הפורום. ריבוי בקשות ייענה בחיוב.

בהתחלה נלך על אירוע CROSS THE POND כחול לבן - אבל באמת נחצה שלולית - מ'אלומות' אל מנחת 'פיק' מעל הכנרת.

נמריא מהרצליה בנתיב CVFR קלאסי. אני לא אתכנן עבורכם את הנתיב, כל אחד יבחר מה בא לו. כמובן שרצוי שחלקכם יתחבר בפיק ויטוס לכיוון הרצליה.

ברוכי, אני יודע שאתה בעד קלים, אז נשמח לשמוע כמה דגשים ומילות רקע.

נפגש.

פורסם

תומר, שאלות מצויינות.

מאחר ואני תמיד טס בשעות בערב המאוחרות אני תמיד טס ב"אור יום" ולא בזמן אמיתי. גם הטיסה הקרובה

בנויה ל"טיסת יום" ולא זמן אמיתי. אני מניח שבעתיד נטוס גם IFR, אם המסורת תתממש.

לגבי נתיב קבוע - אין הרבה אפשרויות בכל מקרה. המטרה היא בסך הכל לרכז לאזור מסויים בארץ כמות רבה ככל שנוכל של מטוסים. אני מניח שגם ככה לא יהיה מדובר בכמות שיא. כמו שציינתי מגוון התנועות באזור המצומצם הזה הוא החשוב, ולכן אני לא רוצה לקבוע נתיב מסויים. למעשה ההיפך הוא הנכון.

פורסם

מקווה שאני גם מגיע. יהיה כיף. מה שכן - הוכחה שלא צריך ארוע ולא נעליים. צריך שכמה חבר'ה יודיעו שהם באים לטוס ולפקח מראש, ויש לנו ערב חי ותוסס, סתם ככה בלי שום סיבה חגיגית. פשוט כיף.

פורסם

לדעתי יוזמה מצוינת, הימים הכי יפים שלי בחטיבה היו עם 4X-MSM דווקא בקלים. בזמן האחרון הבנתי את זה וחזרתי לקלים אבל אני טס בעיקר בחו"ל

ובעיקר עם Carenado שמתואמים להפליא עם המיני-קוקפיט החדש שלי:

[oct-2010043.jpg

תודה רבה על ההזמנה, אשמח לחדש מסורת ואשתדל מאד להגיע (קשה לי להבטיח אבל נשתדל, ואם לא הפעם אז בטח בפעמים הבאות).

את האיכות של החומר האנושי שיש בחטיבה שלנו לא מוצאים בשום מקום אחר.

פורסם

יוזמה מעולה!!

מוריד עכשיו את כל הסינרים של ישראל לFSX.

בתקווה שהכל יעבוד ואני אהיה בבית באותו זמן, count me in =)

אם לא... תהנו, ואני בעד להמשיך לממש את היוזמה לאורך זמן, נשמע ממש כיף.

פורסם

נשמע מעניין מאוד, אני מאמין שאצטרף!

דיברתי עם אלון אבלסון והוא אמר שהוא ישתדל לתת לנו פיקוח!

קרבל, אם אבלסון יוכל להצטרף לפיקוח, תפנה לו את פלוטו :) ותעלה חגב או

ת"א או כל מגדל/גישה אחר... תודה!

פורסם

תודה רבה לכולם על התמיכה וההענות.

אם אכן תתממש היוזמה ויגיעו מספר יפה של 'קלים', אז מחכה ל"פלוטו" עבודה לא קלה לתאם את כל הנחיתות וההמראות מ"פיק".

מספר דגשים לטייסים לגבי הנחיתה ב"פיק" (לקוח מהפמ"ת):

הקפה:

גובה - 2200 רגל QNH, 1000 רגל מעפ"ש

כיוון - ימנית 04, שמאלית 22. מזרחיות

יציאה והצטרפות מ-CVFR:

הצטרפות: מ'אלומות' 2500 רגל QNH בכיוון 057 עד "חרוב". באישור בקר הנמכה ל-2200 QNH, לא לפני "חרוב". בהמשך פיינל 04, או הקפה ל-22.

יציאה: גובה 3000 ל"אלומות".

בנוסף: המשך הנתיב מ"כפר תבור" אל "אלומות" דורש גם אישור פלוטו.

נתראה ב-22 על הנתיב

פורסם

היתה פשוט חוויה מדהימה. אני גאה במשפחת ואטיל על ההוכחה שיש גם לתעופה

הקלה אוהדים רבים. אני מוסיף גם שמץ פטריוטיות - אפילו בסינרי זה מרגש לראות את

הכנרת נגלית מאחורי התבור.

המון תודה לכל הטייסים שבאו לטוס איתנו הערב :) . היה שילוב נפלא של הרבה תנועות מגוונות,

באיזור הצפון. בדיוק מה שתכננו.

ולפקחים אביב וירדן, אני לא זוכר מתי אי אפשר היה להשחיל מילה ל"פלוטו" משך 3 דקות

מרוב שהערוץ היה עמוס. עשיתם עבודה מקצועית ומעולה. המון תודה שנרתמתם בשעה מאוחרת כזאת.

וכדי להבין עם מה אביב נאלץ להתמודד הערב:

aviv1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

וזו היתה רק ההתחלה.

בשבוע הבא נארגן טיסה קלה וקצרה בכיוון שונה לחלוטין.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...