Liaz Kamper פורסם נובמבר 16, 2010 מחבר דיווח פורסם נובמבר 16, 2010 למה לא לפתוח ערוץ פרטי פנימי על הSB כמו בכל טיסה של TFC? שנים עושים בזה שימוש מוצלח מאוד. אין צורך להעמיס גם את ה TS. חוץ מזה, יוזמה ברוכה. לפעם הבאה שלכם מקווה להצטרף גם. מיקי, אתה צודק. אני זוכר שהתחברתי דרך איזו כתובת בתוך ה-FSINN, ואז ניתן היה ליצור קשר פנימי בתוך הצוות. מגדירים ב-FSINN כפתור עבור הערוץ או משהו כזה. תוכל בבקשה לכוון אותי למי שיוכל להגדיר עבורנו כזה ערוץ? אני מעדיף את זה על תוכנת TS נוספת ברקע
Lior Avinoam פורסם נובמבר 17, 2010 דיווח פורסם נובמבר 17, 2010 אני גם מעדיף יותר TS, אגב אני ממליץ לכל הטסים איתנו ובכלל להתקין את Game Boster , תוכנה שסוגרת את כל הפעולות במחשב על מנת שלא יתקע לכם הסימולטור כשיש המון תנועה לידכם..
dolev_ravid פורסם נובמבר 17, 2010 דיווח פורסם נובמבר 17, 2010 אמרתי כבר. יש לי שרת TS פרטי. בדרך כלל אני יושב שם עם חברים שלי. וזה שרת מספיק גדול להכיל את כולם. אפתח שם חדר עבור ה-Lite Night . וכולם יוכלו להיכנס חופשי. זאת הכתובת אתם מוזמנים להיכנס: ts3server://ts.shezif.co.il:4133 אתם מוזמנים להיכנס .
Noy Farhi פורסם נובמבר 17, 2010 דיווח פורסם נובמבר 17, 2010 בשרת TS אנשים יכולים לעשות whisper ולהפריע אפילו שהחדר סגור... וגם באמת מיותר להעמיס על הTS.. עדיף לפתוח ערוץ פרטי בVATSIM.
אורח פורסם נובמבר 17, 2010 דיווח פורסם נובמבר 17, 2010 למה מיותר להעמיס על הTS? הTS נועד גם בשביל מטרות כאלה.
Liaz Kamper פורסם נובמבר 17, 2010 מחבר דיווח פורסם נובמבר 17, 2010 אני עובד כרגע על יצירת הערוץ הפרטי עבור "קלים בלילה", והוא יהיה מוכן, בלי נדר, לטיסה הבאה. כל ההצעות שהוצעו הן במקומן, אני מתעדף ביניהן. בינתיים, אני חושב שיותר חשוב להבין איך מפקק תנועה ביציאה מהרצליה כולל פיקוח של גישה והרצליה, התנתקו חלק מהטייסים מהפקחים עקב בעיות תקשורת, אני מניח. אם זו בעיה מערכתית, אז שווה לתת עליה את הדעת. זה קצת מפחית מעוצמת חווית הטיסה שמטוסים ופקחים פשוט נעלמים לאורך טיסה די קצרה של כרבע שעה עד עשרים דקות. אביב וירדן, שוב תודה שבאתם לפקח על המפגש הזה.
Moshe Mizrahi פורסם נובמבר 17, 2010 דיווח פורסם נובמבר 17, 2010 שתיתי יותר מדי אתמול או שפקח גישה באמת הנמיך מטוס ל- 2500 בירושלים? היה נראה לי שמישהו שם היה בצלע בסיס כשהוא נוסע על הכביש לרמאללה :roll:
zvi rodes פורסם נובמבר 18, 2010 דיווח פורסם נובמבר 18, 2010 עליתי לטיסה בסביבות השעה 21.30 כ-20 דקות המתנתי בחניה למתן אישור הסעה ,פתאום הופיעה איזה בואינג על תחילת 11 ואיזה מרחף בסביבה ומכאן הדרך הייתה קצרה לצאת החוצה,כוונות טובות היו ,להתראות במפגש הבא.
Liaz Kamper פורסם נובמבר 18, 2010 מחבר דיווח פורסם נובמבר 18, 2010 צבי, תוכל להסביר למה הכוונה? אתה מתכוון שבואינג ממש התחבר בהרצליה, או שראית מטוס קל כבואינג? מה לגבי המרחף? אני מניח שגם לחטיבה חשוב שכל טייס/פקח שמתחבר תהיה את האפשרות להשלים בהצלחה את המשימה לשמה התחבר, מבלי שהחוויה תתקלקל עקב בעיות טכניות או כאלה שלא "משחקים" לפי החוקים.
Muli Ivanir פורסם נובמבר 18, 2010 דיווח פורסם נובמבר 18, 2010 שתיתי יותר מדי אתמול או שפקח גישה באמת הנמיך מטוס ל- 2500 בירושלים? היה נראה לי שמישהו שם היה בצלע בסיס כשהוא נוסע על הכביש לרמאללה :roll:יכול להיות שדני שלייפסטון(בירה) צ'יפר אותך מעל המותר :drinking:
Yakov Kraus פורסם נובמבר 18, 2010 דיווח פורסם נובמבר 18, 2010 9לארועים כאלה נדרשת סבלנות החיבור לרשת מסתבך בגלל שיש אנשים שטסים בFS9 ויש כאלה בFSX הסינרים ממוקמים טיפה שונה בשני הסימולטורים ובנושף יש שמחוברים בSB4 ויש בFSINN ולכן יש מצבים שלא רואים את כל המטוסים "הבואינג " זה מטוס קל שהוגדר לא נכון בSB המרחף זה אני - אני תמיד מרחף הבעייה שחיברתי ג'ויסטיק למחשב שהיה לו מחובר יוק והוא קיבל הוראות משני הגאים ביוק הידית הייתה בנקודת היפוך מנועים ואז לתדהמתי אני דוחף קדימה והמסוק טס אחורה קדימה ואחורה בנוסף היה מחובר גם דוושות וגם הכפתור של הדוושות בג'וי סטיק כך שהמסוק התחיל להסתובב מסביב לצדדים למעלה ולמטה ללא שליטה הפקח שואל האם אני יוצא כבר מאזור השדה מה אני יגיד לו? תוך כמה שניות התרסקתי אבל אני עקשן סידרתי הכל וטסתי לירושלים אבל בינתיים נגמר הפיקוח וזה חבל משום שבטעות המקום לפנות דרומה מצומת תפוח פניתי צפונה רק מעל שכם הבחנתי בטעות בינתיים זרקו עלי אבנים מה שלא היה קורה אם היה פיקוח
Yarden Gotlib פורסם נובמבר 18, 2010 דיווח פורסם נובמבר 18, 2010 טוב אז ככה אני באתי עם כוונות טובות לפקח, הבעיה היא שכמו שנוריאל כתב, VATSIM הוציאו את השרת לתחזוקה דווקא ביום שיש לחץ, מה שגרם לזה שכל איזה רבע שעה נזרקתי החוצה ומטוסים שהיו מחוברים בשרתים אחרים לא ראיתי אותם אלא רק שמעתי אותם. אני מתנצל על הבעיות שנגרמו אבל חברה שפקח מבקש מכם להמתין הוא מתכוון לזה, ואם אני אומר למטוס שאני לא רואה אז שלא ינצל את זה ויקרא לי דקה אחרי זה גני עם 800 כשבכלל אמרתי לו להמתין. מקווה שפעם הבאה נהנה יותר
Liaz Kamper פורסם נובמבר 18, 2010 מחבר דיווח פורסם נובמבר 18, 2010 ירדן, יעקב וצבי, תודה רבה שעזרתם לי לפתור את התעלומה. עכשיו התמונה ברורה. אפשר להפיק לקחים חשובים: 1. אני תמיד קובע זמן התחברות וזמן המראה. ביניהם יש רבע שעה. הזמן הזה נועד כדי שכולם יתחברו בתחילתו (מי שמספיק כמובן) ואז נעסוק בהגשת תוכניות, בדיקות קשר עם המגדלים, בדיקת חיבורים והגאים, התאמת המטוסים לאלו הנראים בסימ וכו׳. נכון שאנחנו לא צריכים לבצע בדיקה חיצונית למטוס, אבל יש לסימ את המחלות שלו. 2. אם מישהו בצוות החטיבה רואה שמארגנים מפגש/ארוע מסוג כלשהו בזמן שיש שינוי תשתית מסויים אז שווה להתריע על כך. לפעמים שווה לדחות במספר ימים ולא לצאת מתוסכלים משהו מהטיסה. ככה המערכות ישודרגו וכולנו נצא נשכרים.
dolev_ravid פורסם נובמבר 20, 2010 דיווח פורסם נובמבר 20, 2010 חברים, אני יצרתי עבורינו חדר בשרת ה-TS שלי. אתם מוזמנים להיכנס לשם ולדבר. (וכמובן מוזמנים תמיד בלי שום קשר). כתובת השרת: ts.shezif.co.il פורט:4133