David Bendavid פורסם דצמבר 4, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 4, 2010 תכניות טיסה כנראה יהיו. גייטים אני לא חושב שיהיו..
David Bendavid פורסם דצמבר 4, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 4, 2010 חברה עדיין חסרים פקחי ת"א וגישה. אשמח להיענותכם.
maor949 פורסם דצמבר 4, 2010 דיווח פורסם דצמבר 4, 2010 יש לי בעיה משום מה עם ה744 של PMDG הוא לא שם לי דלק ניסיתי דרך תונה ודרך הסימולטור ושום דבר לא מצליח אני DAL268 בכ"מ אני יעלה כבר מחר עם ה737 הישן והאהוב לטיסה לארץ.. אני אמור לצאת לדרך עכשיו אבל לא נראה שזה יצא לפועל אז אני מצטער אבל אם אפשר אז לבטל פעם שנייה (ואחרונה) את DAL268...
Yoni פורסם דצמבר 4, 2010 דיווח פורסם דצמבר 4, 2010 תכניות טיסה כנראה יהיו. גייטים אני לא חושב שיהיו.. מתי נדע? הטיסה שלי בעוד 5 שעות.
Shlomlux2 פורסם דצמבר 5, 2010 דיווח פורסם דצמבר 5, 2010 אני מקווה מאד להגיע הביתה היום בערב (לאיזה אפטר מילואים) ולתרום לפחות איזה שעת פיקוח בסוף האירוע. בינתיים, אני טוחן שעות פיקוח אחרות :?
arik_25 פורסם דצמבר 5, 2010 דיווח פורסם דצמבר 5, 2010 אני עכשיו ירדתי מהטיסה ביב מצוין כל הכבוד למשתתפים ולמארגנים!
David Bendavid פורסם דצמבר 5, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 5, 2010 חברה, כולם מוזמנים לבוא ולהנות מהפיקוח - לרבות מטוסים קלים וטיסות פנימיות גם אם לא הזמנתם..
maor949 פורסם דצמבר 5, 2010 דיווח פורסם דצמבר 5, 2010 * נערך ע"י ירדן. שים לב שגודל התמונה חורג מהמוגדר בחוקי הפורום. http://www.fastup.co.il/images/11235098.png ככה אני אוהב לראות את ב"ג
Zeev Bucki פורסם דצמבר 5, 2010 דיווח פורסם דצמבר 5, 2010 חברים בואו לטוס בהמוניכם.מלא מטוסים זרים מלא פיקוח .כרגע נחתתי עם ה744 במסלול 21 וחניתי בבסיס הצבאי בבן גוריון.אני היום 4X-979 SUPERTANKER בואינג הכיבוי האמריקאיבמשימה מיוחדת לכבות את האש בכרמל. בניצוחו של איציק בקשי הגעתי לעתלית גלים ושם ירדתי בגובה ממש עד כ200 רגל מעל הרי הכרמל ושחררתי את החומר לכיבוי.לאחר מספר סיבובים חזרתי לטפס לגובה 5000 ומשם לבן גוריון לנחיתת ראיה ב21 לחניה בבסיס הצבאי הקרוב. כעת אני אוכל ארוחת ערב בזמן שמכינים את מיכלי המטוס ובקרוב אמריא למשימת כיבוי נוספת .היה תענוג אז בואו בהמוניכם ותהנו גם. 4X-MJB
Ido Wachtel פורסם דצמבר 5, 2010 דיווח פורסם דצמבר 5, 2010 כל הכבוד חברים! פשוט שאפו בצהריים נחתתי כ026 מניוארק עם פיקוח מניקוסיה (שבאמצע התנתק), היינו 4-5 מטוסים בדרך לארץ. מלפניי סוויס (8-10 מייל) ומאחוריי אייר ברלין. נחתנו אחד אחרי השני שבדרך לופטנזה 747 הולך סביב. כרגע אני כסאן דור 5543 לרודוס, בהמשך מתכנן לחזור ואז ב22:20 יוצא כ075 להונג קונג. שיחקתם אותה, מאוד נהנתי פיקוח ברמה גבוהה מאוד וכמובן שנשמח לראות עוד אירועים כאלה במהלך השנה.
Tomer Oszlak פורסם דצמבר 5, 2010 דיווח פורסם דצמבר 5, 2010 גמרתי סבב אחד LLBG-LEBL-LLBG יצאתי לשינה של שעתיים ועכשיו מכין את המטוס לעוד סבב LLBG-LFPG-LLBG. מאור בדיוק צילמת אותי מסיע על ה K ELY394
Noy Farhi פורסם דצמבר 5, 2010 דיווח פורסם דצמבר 5, 2010 לקחתי בזמן אירוע ה Real OPS הרבה משמרות פיקוח... זה התחיל משעה 8:30 בבוקר עד 13:00 . עשיתי הפסקה של שעתים ועליתי רצוף עד חצות. היה כל מיני מצבים של תנועה רבה שהגיע במכה אחת וזה מה שנתן את הכיף בפיקוח. (אני מקווה שתמשיך להיות תנועה רבה גם בימים רגילים של פיקוח). אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שלקח חלק בתכנון האירוע,לכל מי שלקח חלק בפיקוח וכל מי שהגיע לטוס. ישר כוח מחלקת אירועים :arrow: חג שמח :bday:
David Bendavid פורסם דצמבר 6, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 6, 2010 טוב אז הסיכום שלי.. את האמת - קמתי לאירוע בשעה 4:30. עליתי לפקח בבוקר, בהתחלה קרקע ולאחר מכן מגדל. התאכזבתי לראות בשעות הבוקר 12 אנשים שלקחו סלוטים ולא הגיעו. - 12 אנשים שהפקחים עלו לקראתם ופשוט לא הגיעו - חבל, הפסד שלכם. בהמשך התנועה התגברה לשמחתי והיה ממש כיף. לצערי, לא היה גיוון גדול בפקחים ושוב יצא שבגדול אותם פקחים כיסו את כל היום. אני רוצה לומר תודה ענקית לאיציק בקשי, שתאמינו או לא - כיסה 10!!!!!! שעות על תל אביב, איציק - המון המון תודה. לנוי פרחי שפיקח המון באירוע בכל רגע שרק יכל במשך כל היום! ולשאר הפקחים שהיו שם במשך היום - תודה, תמשיכו ככה, החטיבה צריכה אתכם :wink: תודה רבה לניב סולומון, אור באכתרי ועידו רהב שסייעו לנו רבות ב"עבודה השחורה" של יצירת הסלוטים! ולסיום, תודה רבה לשחר שירטו - שעזר והוביל יחד איתי את כל האירוע, מהבסיס לפרסום ועד הסיום, ועזר לדאוג שהכל ירוץ וידפוק. שמחתי בהמשך לראות את גלי התנועה שהגיעו, ואת התנועות שטסו גם בפנים הארץ והוסיפו על הטיסה שלהם טיסות נוספות - שמחנו לפקח עליכם ונשמח גם בעתיד - רק תבואו :wink: אז... נפגש בפעם הבאה עד כאן.
Shireto Shahar פורסם דצמבר 6, 2010 דיווח פורסם דצמבר 6, 2010 אני רוצה להוסיף לתודות של דוד: אור בכתארי, ניב סולומון, עידו רהב - תודה ענקית על העזרה בהכנסת הסלוטים למערכת. זה היה האירוע הראשון שיצאנו לפרסום יותר נרחב, לקחים נלקחו ואני מאמין שיהיה אפילו עוד יותר טוב באירוע הבא. ושוב תודה ענקית לאיציק בקשי על הכיסוי מהבוקר, ולכל שאר הפקחים שהצטרפו.
Tomer Oszlak פורסם דצמבר 6, 2010 דיווח פורסם דצמבר 6, 2010 אני קמתי ב 4:50 הץארגנתי שתיתי קפה ועליתי על ELY393 למרבה ההפתעה ראיתי באמת שהרבה אנשים הבריזו. התארגנתי מהר ויצאתי לדרך. לאכזבתי גיליתי ששחכתי אמש להתקין את הסינרי של ברצלונה אז איך שנחתתי סגרתי את הסימ והתקנתי אותו. חזרתי לארץ עם פיקוח מצוין והלכתי לישון קצת לפני הטיסה ל פריס כמובן עם פיקוח מעולה רק חבל שבדיוק LLLL_CTR התנתק. בפריז היה לי פיקוח מלא וראות אפסית ועכשיו אני חוזר לארץ מקווה שיהיה לי פיקוח בארץ. אירוע מדהים. מקווה לעוד אחד כזה בקרוב
zvi rodes פורסם דצמבר 6, 2010 דיווח פורסם דצמבר 6, 2010 גם אני רוצה להשתתף בהבעת התודה לפקחים שעלו לפקח ולכל היוזמים של האירוע,צר לי כי לא לקחתי חלק פעיל יותר כטייס לאור האירועים הקשים ליד מקום מגוריי נשר .
Yoav Hahamo פורסם דצמבר 6, 2010 דיווח פורסם דצמבר 6, 2010 היה אירוע מהנה. לקחתי חזרה מפראג את EKA כאשר יום לפני טסתי איתו לשם, זכיתי בהלוך לנחיתה מעניינית, תנועה מרובה ופיקוח יוצא מן הכלל. המראתי + - עם הטיסה האמיתית, מהירות קרקעית גבוהה לשנינו, אך איחרתי ב20 דקות בניגוד אליה. פיקוח מצויין בדרך לנתב"ג עם ניקוסיה, ת"א בניצוחו של איציק בקשי, מגדל של דוד בן דוד וקרקע של אור בכתרי, תנועה יפה. תודה רבה לכולם על העשייה, ההכנה, ונתראה באירוע הבא.
E.Z פורסם דצמבר 6, 2010 דיווח פורסם דצמבר 6, 2010 אישית התאכזבתי בעיקר מהרצינות של הטייסים כאן לקחתי על עצמי את המשמרת פיק של 5 בבוקר הסלוטים היו רשומים בסביבות ה 12 יציאות ו 2-3 כניסות אומנם זה לא פיק כמו ב 5 בבוקר בשדה במציאות שמוכר לי היטב אבל גם משהו, קמתי התארגנתי כאשר אשתי עוד שניה דוקרת אותי על השעון מעורר ב 4:50 לפנות בוקר ורוג'ר מסתכל עלי בפרצוף הסימני שאלה שלו ומנסה להבין למה אני ביום החופשי שלי יוצא בלי סיבה מיוחדת מהפוך בשעות האלה, מבחינתי אכזבה רוב הזמן נלחמתי בלהחזיק את עצמי ער תוך סידור האפליקציות באייפון, אפילו לתקשר עם רוג'ר לא הצלחתי. אחר כך היה פיצוי בהחלט הולם הייתה תנועה יצאתי לקוויקי לאילת והתעקבתי בצורה מכובדת על מהסלול בגלל שיירה של כמה כבדים בנחיתה כלקח לארוע הבא מהסוג הזה אולי כדי לשקול לוותר על הקרביות של 5 בבוקר כיוון שראיתי שאנשים ביצעו את הסלוטים המוקדמים בשעות מאוחרות יותר ושפויות יותר. תודה רבה למארגנים
Izik Bakshi פורסם דצמבר 7, 2010 דיווח פורסם דצמבר 7, 2010 תודה לכ מי שהגיע לטוס ולעזור בפיקוח, אני מודע לזה שהיה קושי לחלק מהחברים להשתתף בעקבות אירועי הכרמל. החלטנו להמשיך עם האירוע כי לא היה תאריך חלופי לקיים אותו אירוע במתכונת הזו. כל הכבוד לדוד ושחר על הארגון וניהול האירוע!
Amir Paz פורסם דצמבר 8, 2010 דיווח פורסם דצמבר 8, 2010 קמתי התארגנתי כאשר אשתי עוד שניה דוקרת אותי על השעון מעורר ב 4:50 לפנות בוקר ורוג'ר מסתכל עלי בפרצוף הסימני שאלה שלו אלעד לרוג'ר תמיד היה פרצוף עקום של סימני שאלה... אף לא ממש הצלחתי להבין את המהות של הכלב הזה כל הכבוד למארגנים - שחר ובן דוד שיחקתם אותה ! תודה לכל הפקחים ולבקשי שהפעיל את האירוע !
E.Z פורסם דצמבר 8, 2010 דיווח פורסם דצמבר 8, 2010 קמתי התארגנתי כאשר אשתי עוד שניה דוקרת אותי על השעון מעורר ב 4:50 לפנות בוקר ורוג'ר מסתכל עלי בפרצוף הסימני שאלה שלו אלעד לרוג'ר תמיד היה פרצוף עקום של סימני שאלה... אף לא ממש הצלחתי להבין את המהות של הכלב הזה כל הכבוד למארגנים - שחר ובן דוד שיחקתם אותה ! תודה לכל הפקחים ולבקשי שהפעיל את האירוע ! גם רוג'ר לא ממש מבין את המהות של עצמו אבל הוא נהנה מהחיים הטובים ותאמין לי שרוג'ר מעלה את הפרצוף סימני שאלה סימן שבאמת משהו לא תקין....ואז אתה רואה את 318 באיחור של 3-4 שעות :?