עבור לתוכן
4x-dor

מטוסי israelairlines.org

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם.

אני טייס די ווותיק ב FLIGHT SIM (מאז גריסה 2 של SUB LUGIC). רק לאחרונה הצטרתפי לחטיבה הישראלי. עד אז הייתי טייס בכמה חברות אמריקאיות..

אני מספר לכם את כל זה כדי לשאול את דעתכם על מטוסים הישראלים אותם הורדתי מאתר.

לצערי נדמה לי כי למרות שהם מאוד יפים, צי המטוסים אותו הורדתי וניסיתי (בעיקר 757 ו 767) אינו דומה מבחינת התנהגות המטוס, למה שאני מכיר מעשרות מטוסים אותם הטסתי..

הדבר שהכי מפריע לי אישית הוא הנמכות.. כשהמצערת סגורה ומהירות ההנמכה גבוהה מ- 1000 עד 1200 רגל לשנייה המטוס צובר מהירות (שוב, למרות שהמצערת סגורה).

רק הנמכה בקצב איטי או שימוש בבולמי האויר מונעים את זה.

גם טיסה בגובהה שיוט מצריכה מצערת סגורה למדי כדי לשמור על מהירות טיסה גבוהה, כאילו למנועים יש עוצמת יתר.

התופעות לא קימות בטיסה במטוסים המקוריים של FS וכן בעוד מספר מטוסים אותם אני אוהב להטיס, כך שזאת לא בעית כיול של המצערת שלי..

דעתכם?

דור- 4X

פורסם

שלום,

ראשית ברוך הבא לחטיבה.

חשוב לציין שמדובר ב מטוסי ה 757.

בהנחה שאתה משתמש ב FS9, (ב FS2002 אין את הבעיות האלו)

אנחנו מודעים לבעיית ההתנהגות של המטוסים, בנוסף למה שאמרת, המטוס לעיתים נוסק ב 90 קשר למצב של STALL.

מבדיקה שעשה מנהל הצי שלנו, חנן אפשטיין, עולה כי מקורה של הבעיה היא בשיטת חישוב משקל שונה שיש ב FS9.

אנו מנסים למצוא פיתרון לבעיה, ונעדכן בקרוב.

פורסם

בכלליות הבעיה היא לא רק במטוסים של אל על כל הקהילה של FS נמצאת בתקופת מעבר בין 2002 ל- 2004 הדבר הזה לוקח זמן (לפחות חצי שנה) ת'כלס חוץ מכמה תוספים בתשלום אין באמת מטוסים שעובדים כמו שצריך על 2004 גם אם זה נראה ככה (חוץ מברירת המחדל).

אין מה לעשות לחכות בסבלנות. דבר שנמצא בפיתוח וקרוב לשיחרור הוא 757 של POSKY שביניהם תיהיה גם צביעה של אלעל שמיועד ל-2004 אבל כל העסק יתפוס באמת תנופה כאשר מייקרוסופט תשחרר את ה- SDK שלה..

פורסם

כמו שקובי אמר, יש בעיה עם החישוב של משקל ואיזון של המטוסים הנ'ל תחת FS9.

זה מפני שהם תוכננו ל2002 וב2004 מיקרוסופט שינו קצת את הדרך בה זה קורא את מודלי הטיסה של המטוסים. חוץ מבעיות כאלה הם עובדים מצויין בFS9...

אם תבדוק עוד מטוסי 757 של IFDG(ה757 שיש לנו בIA הם מתוצרת שלהם) על FS9 תראה גם בהם את אותה ההתנהגות המוזרה. אין שום קשר לכך שאלה צביעות ישראליות. כל צביעה של המודל הנ'ל עם הFDE הנ'ל תתנהג בדיוק אותו דבר.

בנתיים כל מה שאפשר לעשות זה לחכות ל757 של POSKY שיהיה מיועד כבר מלחתחילה לFS9 אז אני מאמין שהוא לא יגרום בעיות מהסוג הזה.

אגב, מהניסיונות שלי להזיז את נקודת הכובד של המטוסים ולשחק עם כמה מספרים בקובץ הair של המטוס, זה רק גרע מהביצועים ועשה יותר בעיות...

פורסם

שלום לכם ותודה על התגובות..

עשיתי עכשיו כמה טיסות נסוי..

לצערי בעיה לא ב- 757. הבעיה קיימת עם עם ה- 737 (נכון.. לא בכזאת קיצוניות) וקיימת לא פחות עם ה- 767 בצורה מורגשת ביותר. מצערת סגורה, מהירות הנמכה של 1500 רגל לדקה והמטוס מאיץ...

אחרי 3 סיבובים שעשיתי עכשיו עם 767 ו 737 חזרתי למטוס האהוב עלי MD83. גם בו שמתי לב שיש הבדל קל מ 2002 אבל למרות זאת המטוס "מתנהג יפה" בהנמחות.

מצאתי גם גרסת 757 של MARTINAIR ל 2004. נדמה לי ששם המצב הרבה יותר טוב.. אשמח לשמוע אם מישהו ניסה את המטוס הזה.

דור

פורסם

נעים מאוד דור,

לגבי המרטינאייר :D ראיתי 320 שלהם ו-767 בסכיפול אבל הם חברה הולנדית שטסה בעיקר מערב ארופה אז אני די בטוח שהחבר'ה לא מכירים אותה כ"כ פה..

מה שאני אוהב בחטיבה שלנו שכולם טסים כחול-לבן וכמו שצריך..בלי שום סוויס או בריטיש !!! :P

ברק

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...