Lior Avinoam פורסם דצמבר 20, 2010 דיווח פורסם דצמבר 20, 2010 ערב טוב, אני וליעז קבענו כמה טיסות להמשך פעילות קלים בלילה, ומטרה לכל טיסה. אנו רוצים להציג בפניכם את התכנונים ע"מ שתגידו לנו מה טוב ומה לא, מה להוציא ומה להשאיר, וכמובן החלק הכי חשוב הוא אם יש לכם הערות כלפינו או עצות לטיסות נוספות. אז ככה, לאחר מצדה ב"ג וטיסת הריסוס, יהיו לנו את הטיסות הבאות: ב"ש לאילת אילת למצדה סובב ארצי, יציאה מקריית שמונה להרצליה דרך קו חוף והחלק המערבי, טיסה לאחר מכן מהרצליה לרמון, רמון לאילת, אילת למצדה דרך הערבה, מצדה לג'פטליק ואחרונה לסובב ארצי ג'פטליק לראש פינה. המטרה שלנו היא להקיף את הארץ בטיסה זו ע"פ נתיבי CVFR. טיסת מסוקים טיסת IFR ק"ש לאילת ב"ש לחיפה בכניסה לנתיב קו חוף מתל אשקלון עד בת גלים. טיסה לאורך קו החוף. טיסת CVFR לגבול מצרים או ירדן והמשכה לשדה הקרוב ע"פ נתיב VFR. טיסת IFR עם קלים ללרנקה התקדמות למטוסים יותר כבדים, ושינוי השם לאחר כמה טיסות טובות לכבדים בלילה רעיונות, טענות, מענות או להתפנות יש להגיב כאן או בפרטי אצלי או אצל ליעז. ערב טוב!
Hananv פורסם דצמבר 20, 2010 דיווח פורסם דצמבר 20, 2010 הכל ממש מעולה וממש נחמד! רק לדעתי לגבי הכבדים יש צורך להתייעץ עם כולם, כי לא בטוח שכולם יודעים ויכולים להטיס, ואולי יהיה מקרים שיהיו כאלו ישרצו ולא יוכלו להשתתף כי הם לא ידעו את העיקרון.. בנוסף אפשר לארגן CVFR ואז VFR או IFR לעקבה שבירדן (אבל שם אין פיקוח), או לעמן (שם יש דיי הרבה), לצאת מהרצליה קצת יותר מאתגר ורחוק מנתב"ג.. ולדעתי אפשר לארגן CVFR ואז VFR או IFR נחמד לקהיר בקלים (לוקח המון זמן אבל ממש נחמד אם יש פיקוח ותנועה)
Adam Waiser פורסם דצמבר 21, 2010 דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 רגע רגע... לפני כבדים בלילה אסור לדלג על טורבופרופים בלילה!!! :mrgreen:
Amir Paz פורסם דצמבר 21, 2010 דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 קלים בלילה, למה שלא תמריאו מחיפה לניקוסיה ושבוע לאחר מכן תחזרו מניקוסיה להרצליה ? קפריסין מתעוררת ויש עם מי לדבר שם -אפשר לארגן פיקוח כמו שצריך.
Liaz Kamper פורסם דצמבר 21, 2010 דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 שלום לכולם, כמה הערות לגבי הפוסט של ליאור... קלים בלילה יישאר בתחום המטוסים הקלים. כלומר, הנתיבים והזמנים יהיו בנויים לטיסה במטוסי GA (מססנה 152 עד ברון/קרוון). ניסיון לארגן טיסה לסוגי מטוסים אחרים נחל בעבר כשלון חרוץ. מי שמעוניין, מוזמן להצטרף בכלי טיס אחר, אבל כדאי שיעמוד בקצב אולי ליאור יארגן בעתיד טיסות למטוסים כבדים יותר או מסוקים, תלוי בו. בהצלחה, ליאור. אני שמח שיש הענות לנתיבים ארוכים יותר, גם מחוץ לגבולות המדינה. טיסות כאלו יאורגנו הרבה מראש, ואנחנו נארגן באמצעות החטיבה פיקוח בשדות הזרים. מטסי שלום לשכנים בהחלט על הפרק. הטיסות האלה ייתקיימו בימים חמישי/מוצש/ראשון לפי נוחות הפקחים בחו"ל. טיסות ארוכות בארץ, בעיקר לאילת, יתקיימו בעתיד הקרוב. גם לא בימים הרגילים, אלא חמישי/מוצש, על מנת לאפשר ליותר אנשים להשתתף. חשוב שפקחי אילת יתמודדו עם נפח כניסה גבוה של כלי טיס. זה יכול להיות מעניין מאד. אמיר ודוד, אני אצור אתכם קשר בקרוב על מנת לארגן את הפיקוח אז הכיוון כרגע ברור, ואני מקווה לראות את כולכם הערב
Lior Avinoam פורסם דצמבר 21, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 חנן, הכוונה בכבדים זה שנלמד ביחד, אבל לאט לאט אם אמרתי כבדים זה כמו שאדם אמר אנחנו מתקדמים שלב שלב ותוך כדי סוגי מטוסים שונים כגון טורבופרופ. אמיר, ללרנקה אנחנו רשמנו כבר, צריך רק אירגון חטיבתי ותיאום עם הקפריסאים מראש, בטיסות ארוכות נאלץ לשנות ימים או אפילו להקדים את מועד ההמראה. ניראה אתכם בערב!