עבור לתוכן
Or Netzer

[סקר] FS2004 - כמה מתכוונים להשאר איתו בקרוב, כמה להחליפו?

Recommended Posts

אורח Yarden Salvi
פורסם

בחיי לא טסתי על FS9!

מהרגע שקניתי FSX טסתי עליו, מתישהו במשך השנים קניתי מחשב חדש (דבר שהיה הכרחי ביחס למחשב הקודם שהיה מיושן), והמשכתי את הטיסות רק עליו..

לא מותקן לי אפילו FS9.

עד כה לא הרגשתי אף חסרון- לא בסינרים שעם הזמן עולים על האיכות והזמינות של FS9, ולא בפריימים ובביצועים שאם עושים את זה נכון זה ממש לא מהווה מכשול!

אז כאמור סימנתי FSX :)

פורסם
מעניין אותי לדעת איפה 18 תגובות של חברים שסימנו FSX נעלמו כאן....

השמיעו קול , מעניין אותי לדעת.

התחלתי מFS9 אבל שידרגתי לFSX אחרי כשנה עם ההתעמקות בתחביב והרצון להגיע יותר קרוב למציאות

גם עם הגרפיקה וגם עם התנהגות המטוסים המשופרת (לפחות לדעתי) של FSX.

חוץ מזה אני מסתובב לפעמים ב"שוק" הווירטואלי של התוספים ומזהה את המגמה שלפיה FSX שולט שם בכל הקשור לתוספים חדשים שיוצאים רק לX וכו'.

לגבי הסקר: לפי כמות המצביעים נראה לי שיכול להיות שרוב חברי החטיבה לא הצביעו עדיין ולכן קחו בחשבון שהתוצאה אולי לא משקפת נכון את המציאות

יש מצב שבגלל הכותרת שבחרתם בעלי FSX לא מרגישים שמעניינם להצביע כאן כי גם ככה כבר אין להם FS9.

יום טוב שיהיה.

אורח Yarden Salvi
פורסם

אור שים לב רק בנוסף למה שאדם אמר, לא לגעת בכותרת של הסקר.

או בכלל לשנות בו משהו, אחרת כל הנתונים נמחקים. :)

פורסם
מעניין אותי לדעת איפה 18 תגובות של חברים שסימנו FSX נעלמו כאן....

השמיעו קול , מעניין אותי לדעת.

FSX

כי אם לא נתחיל מעכשיו לאסוף סינרים ותכניות שירות, יהיה קשה לעשות את זה כשהתוספות ל FS9 יעלמו מהמדף.

ובכלל זה תלוי מאוד ביכולת הכלכלית של האנשים.

מחשב שיריץ FSX במלוא עצמתו מתחיל בעלות של 8000 ש"ח מבלי למצמץ בארנק.

ולכן חלק מהאנשים שנשארים עם ה FS9 נשארים בגלל חומרה לא מתאימה.

לכן תוסיף עוד פרמטרים לשאלון.

כגון: מי רוצה ולא יכול? מי נולד אחרי יציאת FSX ולא מכיר את FS9? וכדו'

פורסם

"ולכן חלק מהאנשים שנשארים עם ה FS9 נשארים בגלל חומרה לא מתאימה." ממש לא. לפחות לא אני

*מנקודת מבט שלי*

מה שאני חושב שהרבה אנשים ימשיכו לטוס בFS9 גם בארץ וגם באירופה וארה"ב,

בגלל שהרבה מאוד אנשים מעדיפים את הכבדים בFS9 מאשר בFSX. (לא מדובר רק בחטיבה שלנו אבל גם...)

פעם הבאה שאני יעבור לFSX בכבדים זה יהיה שPMDG יוציאו את ה777 וגם אז זה לא יהיה רשמי בגלל שאני מעדיף את ה744 בFS9 מאשר בX.

וזה לא קשור לפריימים כי בX אני מקביל יציב מאוד עם ה744.

(השוני בין טייסים מVATIL לבין כל ארה"ב ואירופה הוא: שבאירופה וארה"ב יש הרבה יותר טייסים שמטיסים מטוסים כבדים מאשר קלים, ובישראל יש יותר קלים מאשר כבדים. ואני מודע לעניין שאירופה וארה"ב היא לא כל כך דוגמא טובה כי היא פי מיליון יותר גדולה מישראל.. ויש הרבה מאוד טיסות מאירופה לארה"ב ומארה"ב לאירופה,טיסות פנים בארה"ב וטיסות פנים באירופה )

רוב הטייסים שמטיסים קלים הם יעדיפו את הX ובצדק.

לאומת טייסים שהמטיסים כבדים יעדיפו את הFS9 לפחות אני.

יכול להיות שהשורה הזאת לא כל כך נכונה כלפי רוב האנשים אבל...

בשביל לדעת את זה הכי טוב צריך לעשות עוד סקר ולרשום איזה סימולטור מעדיפים אלה שטסים במטוסים כבדים,

ואיזה סימולטור מעדיפים אלה שטסים במטוסים קלים.

וכך לקבל את התשובה הכי טובה.

פורסם

ולכן חלק מהאנשים שנשארים עם ה FS9 נשארים בגלל חומרה לא מתאימה." זה ממש כן מה לעשות :-)

לכן כתבתי "חלק מהאנשים" ולא הרוב או המעט או אתה. והמשפט שלי לצערך נכון בהגדרתו :-)

הוספת והפרדת בין כבדים לקלים.

אם זה בגלל ה PMDG למינהם, קצת סבלנות וזה יגיע.

אם זה בגלל הפריימים הטובים שהקלים מייצאים, זו תצואה של חומרה.

בכל אופן זה בסדר,כמובן שכל אחד יטוס עם מה שהוא חושב שהכי טוב עבורו :-)

אהבתי את הגאווה שלך (לא בציניות, זה בסדר בכייף) על הפריימים שלך.

גם לי מותר קצת:

אני מריץ קוקפיט ביתי מספר 1 בישראל עם עשרות תכנות נלוות, עם עשרות מוצרי חומרה וכרטיסי I/O ורשתות תקשורת, עם מגות של סינרי כולל ה FSG2010 על 744 עם ברים מלאים עד הסוף ימינה בהגדרות תצורה, עם 100% טרפיק ו AI. ולצערי אני בקושי מגרד את ה 40 FPS :-D

לכן הכל עיניין של סמנטיקה ידידי

פורסם

א. בנקודת הזמן הזו אני עדיין עם FS9 ברוב הפעילות השוטפת עם מרבית התוספים המקובלים, לכן

סימנתי את זה.

ב. FSX מותקן אצלי אבל כמעט לא בשימוש עקב מגבלות חומרה נוכחית מתסכלות, וצדק מאד ידידי

דודי מישה בפירוש המושכל שלו לנושא זה.

ג. לטעמי היה רצוי להציע חלופות נוספות כמו למשל XPLANE בגירסה האחרונה (מספר 9.60)

ובקרוב גירסה מספר 10 המאד מענינת. תשאלו את אלה שכבר התנסו ויספרו לכם מה דעתם על

רמת פריימים, גרפיקה, טקסטורות ומידול דגמים בהרבה קטגוריות.

וחצמזה: למה בעצם אני לא מופתע מתוצאות ההצבעה? זה תסריט ידוע מראש שחוזר על עצמו כל כמה

חודשים ולפחות בעתיד הנראה לעין לא יישתנה, גם אם יופיעו תוספים מענינים כמו 75X ודומיו.

פורסם
ולכן חלק מהאנשים שנשארים עם ה FS9 נשארים בגלל חומרה לא מתאימה." זה ממש כן מה לעשות :-)

אני מריץ קוקפיט ביתי מספר 1 בישראל עם עשרות תכנות נלוות, עם עשרות מוצרי חומרה וכרטיסי I/O ורשתות תקשורת, עם מגות של סינרי כולל ה FSG2010 על 744 עם ברים מלאים עד הסוף שמאלה בהגדרות תצורה, עם 100% טרפיק ו AI. ולצערי אני בקושי מגרד את ה 40 FPS :-D

לכן הכל עיניין של סמנטיקה ידידי

משתתפים בצערך

פורסם
"ולכן חלק מהאנשים שנשארים עם ה FS9 נשארים בגלל חומרה לא מתאימה." ממש לא. לפחות לא אני

*מנקודת מבט שלי*

מה שאני חושב שהרבה אנשים ימשיכו לטוס בFS9 גם בארץ וגם באירופה וארה"ב,

בגלל שהרבה מאוד אנשים מעדיפים את הכבדים בFS9 מאשר בFSX. (לא מדובר רק בחטיבה שלנו אבל גם...)

פעם הבאה שאני יעבור לFSX בכבדים זה יהיה שPMDG יוציאו את ה777 וגם אז זה לא יהיה רשמי בגלל שאני מעדיף את ה744 בFS9 מאשר בX.

וזה לא קשור לפריימים כי בX אני מקביל יציב מאוד עם ה744.

(השוני בין טייסים מVATIL לבין כל ארה"ב ואירופה הוא: שבאירופה וארה"ב יש הרבה יותר טייסים שמטיסים מטוסים כבדים מאשר קלים, ובישראל יש יותר קלים מאשר כבדים. ואני מודע לעניין שאירופה וארה"ב היא לא כל כך דוגמא טובה כי היא פי מיליון יותר גדולה מישראל.. ויש הרבה מאוד טיסות מאירופה לארה"ב ומארה"ב לאירופה,טיסות פנים בארה"ב וטיסות פנים באירופה )

רוב הטייסים שמטיסים קלים הם יעדיפו את הX ובצדק.

לאומת טייסים שהמטיסים כבדים יעדיפו את הFS9 לפחות אני.

יכול להיות שהשורה הזאת לא כל כך נכונה כלפי רוב האנשים אבל...

בשביל לדעת את זה הכי טוב צריך לעשות עוד סקר ולרשום איזה סימולטור מעדיפים אלה שטסים במטוסים כבדים,

ואיזה סימולטור מעדיפים אלה שטסים במטוסים קלים.

וכך לקבל את התשובה הכי טובה.

למה אתה מעדיף כבדים של FS9 על כבדים של FSX? איזה יתרון יש ל744 של PMDG בגרסת FS9 על גרסת FSX?

פורסם
ולכן חלק מהאנשים שנשארים עם ה FS9 נשארים בגלל חומרה לא מתאימה." זה ממש כן מה לעשות :-)

אני מריץ קוקפיט ביתי מספר 1 בישראל עם עשרות תכנות נלוות, עם עשרות מוצרי חומרה וכרטיסי I/O ורשתות תקשורת, עם מגות של סינרי כולל ה FSG2010 על 744 עם ברים מלאים עד הסוף שמאלה בהגדרות תצורה, עם 100% טרפיק ו AI. ולצערי אני בקושי מגרד את ה 40 FPS :-D

לכן הכל עיניין של סמנטיקה ידידי

משתתפים בצערך

כל יום ראשון אני משתתף בצערו של דודי.

מאחל לכל אחד צער כזה :lol:

פורסם

מבחינתי אין הצדקה כרגע לשדרג מחשב לטובת שינויים מינורים במודל וגרפיקה, המצב הנוכחי בהחלט מספק.

FSX זאת הויסטה של עולם הסימולטורים, אני לא זוכר מתי בגרסאות הקודמות תוספים שיצאו על 2004 לדוגמא יצאו גם 2002 להזכירכם אנחנו כמעט 8 שנים מאז צאת 2004 ועדיין כל תוסף שיוצא ל X יוצא גם ל2004 אוטומאטית ודלתא וירטואל עדיין מציגה סטטיסטיקה ש-60 אחוז משעות הטיסה שם נעשות על 2004.

ש 2004 יצאה לאוויר העולם לקח בסביבות חצי שנה ל 2002 להעלם כאן זה לא המצב, לדעתי זה נוצר בגלל שהקהילה פשוט מאסה בלהחליף כל 3-4 שנים חומרה ועוד בשביל שינויים מיינורים, כנראה שגם מיקרוסופט הבינה את זה ולא רק בתחום הסימולטורים.

פורסם
"ולכן חלק מהאנשים שנשארים עם ה FS9 נשארים בגלל חומרה לא מתאימה." ממש לא. לפחות לא אני

*מנקודת מבט שלי*

מה שאני חושב שהרבה אנשים ימשיכו לטוס בFS9 גם בארץ וגם באירופה וארה"ב,

בגלל שהרבה מאוד אנשים מעדיפים את הכבדים בFS9 מאשר בFSX. (לא מדובר רק בחטיבה שלנו אבל גם...)

פעם הבאה שאני יעבור לFSX בכבדים זה יהיה שPMDG יוציאו את ה777 וגם אז זה לא יהיה רשמי בגלל שאני מעדיף את ה744 בFS9 מאשר בX.

וזה לא קשור לפריימים כי בX אני מקביל יציב מאוד עם ה744.

(השוני בין טייסים מVATIL לבין כל ארה"ב ואירופה הוא: שבאירופה וארה"ב יש הרבה יותר טייסים שמטיסים מטוסים כבדים מאשר קלים, ובישראל יש יותר קלים מאשר כבדים. ואני מודע לעניין שאירופה וארה"ב היא לא כל כך דוגמא טובה כי היא פי מיליון יותר גדולה מישראל.. ויש הרבה מאוד טיסות מאירופה לארה"ב ומארה"ב לאירופה,טיסות פנים בארה"ב וטיסות פנים באירופה )

רוב הטייסים שמטיסים קלים הם יעדיפו את הX ובצדק.

לאומת טייסים שהמטיסים כבדים יעדיפו את הFS9 לפחות אני.

יכול להיות שהשורה הזאת לא כל כך נכונה כלפי רוב האנשים אבל...

בשביל לדעת את זה הכי טוב צריך לעשות עוד סקר ולרשום איזה סימולטור מעדיפים אלה שטסים במטוסים כבדים,

ואיזה סימולטור מעדיפים אלה שטסים במטוסים קלים.

וכך לקבל את התשובה הכי טובה.

למה אתה מעדיף כבדים של FS9 על כבדים של FSX? איזה יתרון יש ל744 של PMDG בגרסת FS9 על גרסת FSX?

היי עידו,

קודם כל אני מעדיף כבדים בFS9 בגלל כמה דברים:

"איזה יתרון יש ל744 של PMDG בגרסת FS9 על גרסת FSX"

אין יתרון.

פשוט אני מוכן להתקין ולטוס על X תמורת ה777 של PMDG שהוא לא יצא לFS9 וחבל. (:

וכל עוד יש מודל שאני אוהב ומאוד מציאותי ומקצועי בFS9 אני ימשיך לטוס עליו בFS9 מודבר כמובן על ה744 ... ולצערי ה777 לא יצא לFS9 וזה אומר שאני יצטרך לעבור לFSX שיצא ה777.

2

1.לטעמי האישי אני אוהב את FS9 מבחינת צבעי הקרקע והנוף מX.

2.אני מעדיף את FS9 בגלל שהסימולטור עצמו לא כבד כמו הX.

3.בFSX מזג האוויר לפי דעתי לא מציאותי וזה בה לידי ביטוי בתרמיקות מוגזמות.

ניקח דוגמא את הרצליה לא משנה מתי ולא משנה באיזה מזג אוויר תמיד אבל תמיד יהיה תרמיקות מוגזמות מאוד בעם הרוח שזה לא הגיוני שיהיה כל הזמן באותו מקום תרמיקות ובאותה הרמה.

(כמובן שהכל נכתב לפי מה שאני חושב בין הX ל 9)

פורסם
1.לטעמי האישי אני אוהב את FS9 מבחינת צבעי הקרקע והנוף מX.

2.אני מעדיף את FS9 בגלל שהסימולטור עצמו לא כבד כמו הX.

3.בFSX מזג האוויר לפי דעתי לא מציאותי וזה בה לידי ביטוי בתרמיקות מוגזמות.

ניקח דוגמא את הרצליה לא משנה מתי ולא משנה באיזה מזג אוויר תמיד אבל תמיד יהיה תרמיקות מוגזמות מאוד בעם הרוח שזה לא הגיוני שיהיה כל הזמן באותו מקום תרמיקות ובאותה הרמה.

(כמובן שהכל נכתב לפי מה שאני חושב בין הX ל 9)

אני אסנגר קצת על X:

1. הרזולוציה של טקסטורת הקרקע בFSX גדולה פי 160,000 מהרזולוציה של FS9, נכון שבדיפולט העולם נראה מדברי מאוד אבל יצאו כבר המון תוספים שמתקנים את זה, גם חינמיים וגם בתשלום, שלא לדבר על תוספי פוטוריל ששם בכלל אין מקום להשוואה. בכל מקרה על טעם ועל ריח... :wink:

2. אחלה, זה בדיוק מה שדודי טען - מגבלות חומרה.

3. שמע אני לא מומחה למזג אוויר אבל בכל מקום שרק תקרא תראה שכתוב שהמנוע מזג אוויר של FSX עולה בכמה רמות על המנוע של FS9, בניגוד לFS9 בהרבה פורומים בכלל טוענים שמנועי צד שלישי (כגון אקטיב סקאי) הם מיותרים. לדעתי גם מומחי המזג אוויר של הפורום טענו זאת לא פעם אחת.

פורסם
1.לטעמי האישי אני אוהב את FS9 מבחינת צבעי הקרקע והנוף מX.

2.אני מעדיף את FS9 בגלל שהסימולטור עצמו לא כבד כמו הX.

3.בFSX מזג האוויר לפי דעתי לא מציאותי וזה בה לידי ביטוי בתרמיקות מוגזמות.

ניקח דוגמא את הרצליה לא משנה מתי ולא משנה באיזה מזג אוויר תמיד אבל תמיד יהיה תרמיקות מוגזמות מאוד בעם הרוח שזה לא הגיוני שיהיה כל הזמן באותו מקום תרמיקות ובאותה הרמה.

(כמובן שהכל נכתב לפי מה שאני חושב בין הX ל 9)

אני אסנגר קצת על X:

1. הרזולוציה של טקסטורת הקרקע בFSX גדולה פי 160,000 מהרזולוציה של FS9, נכון שבדיפולט העולם נראה מדברי מאוד אבל יצאו כבר המון תוספים שמתקנים את זה, גם חינמיים וגם בתשלום, שלא לדבר על תוספי פוטוריל ששם בכלל אין מקום להשוואה. בכל מקרה על טעם ועל ריח... :wink:

2. אחלה, זה בדיוק מה שדודי טען - מגבלות חומרה.

3. שמע אני לא מומחה למזג אוויר אבל בכל מקום שרק תקרא תראה שכתוב שהמנוע מזג אוויר של FSX עולה בכמה רמות על המנוע של FS9, בניגוד לFS9 בהרבה פורומים בכלל טוענים שמנועי צד שלישי (כגון אקטיב סקאי) הם מיותרים. לדעתי גם מומחי המזג אוויר של הפורום טענו זאת לא פעם אחת.

2."אחלה, זה בדיוק מה שדודי טען - מגבלות חומרה"

תשמע יש לי מחשב חדש שמריץ את FSX בצורה מושלמת כך שלי אין בעיה.

אבל עדיין מרגישים את כובד הסימולטור מאשר בFS9 (ולא מדובר על פריימים... מדובר עד שהסימולטור נפתח ונטען ושלא נדבר על זה שהוא הרבה מאוד פעמים נופל *אבל זה כבר כנראה בעיה אצלי*)

כמו שכתבת "על טעם ועל ריח... אין...." :D

פורסם

נוי לדעתי התופעה של הרצליה היא משהו נקודתי שיצא לי להתקל בו רק בהרצליה. משהו לא מוסבר והגיוני הולך שמה מעל לפארק. אבל זה לא דוגמא מיצגת לכלל הסימ. יצא לי לטוס בהרבה שדות בהקפות ורק בהרצליה יצא לי למצוא תמטוס מטפס כשהאף מופנה במינוס 10 מעלות....

פורסם

בהחלט מעדיף את 2004 למרות שיש לי את האקס מותקן.

באקס אני משתמש רק במקומות שאני יכול להתקין סינרי מדהים ברזולוציה שלו כמו מHorizon vfr Gen X בבריטניה, או בSwitzerland X.

ב2004 אני משתמש בעיקר בגלל התוספות-מטוסים וסינרי, וגם בגלל החומרה שיש לי שמפיקה מה 2004 את המקסימום בלי לשלם מחיר של האטת המחשב.

אין יתרון ברור לאקס מבחינת לימוד עקרונות הטיסה והניווט. מבחינה זו גם 2002 מספיק!

מענין מה אירוסופט זוממת בגרסה שלה לסימולטור שתצא השנה. אני חושד בהם בגלל שהגרסה שלהם תשמש רק בסיס לתוספים שהם מיצרים. מבחינה עסקית זה חכם!

איתן אורנשטיין

פורסם

לא יודע מה איתכם אני כבר את מחשב סופר על שלי קניתי בשביל לעמוד בדרישות הגבוהות של איקס והוא מצליח לעמוד

747 של PMDG עם סינרי של פרנקפורט בהגדרות של תומר יש לי פריימים 20-25

אז אני מרוצה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...