עבור לתוכן
hagay

יש פיתרון ל pushback

Recommended Posts

פורסם

אז ככה, יש פיתרון, מעכשיו כל טיס יקרא לקרקע ויבקש pushback וקרקע יבקש ממנו לשחרר בלם חניה ואז המטוס ינוע לאחור

ובמרחק שהטייס יקבע המטוס יפנה לאיזה כיוון שהטיס ירצה ובכמה מעלות שיחליט.

לא זה לא סיפור בידיוני זה סה"כ כמה קבצים שצריך להוסיף לסימולטור, עריכה קטנה של קובץ הפאנל, וזהו.

בכל אופן את הכרדיט מגיע לאביב גלעדי הוא היה אצלי הוריד את זה והתקין במחשב אני רק צפיתי מהצד ולמדתי איך לעשות זאת.

עוד דבר, לא הצלחתי להתקין את זה על הPMDG אם מישהו יצליח נשמח לשמוע ממנו.

יש כמובן גם קובץ רידמי אבל כתבתי את זה כאן למי שלא יודע אנגלית או סתם לא הבין את הרידמי. :)

אז למי שזה עדין מעניין אותו (מזיל ריר :wink: ) שימשיך לקרוא.

יש קובץ באבסים שנקרא rcbgh-32 נוריד אותו מכאן http://library.avsim.net/download.php?DLID=39180

נפתח אותו לתיקיה זמנית > נעתיק את קבצי rcb_soundxmlXX_X אל תיקית C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Sound

ואת הקבצים הבאים rcb_groundhandling ו rcb_sound.gau נעתיק אל C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Gauges

לאחר מכן נפתח את קובץ panel.cfg של המטוס שנרצה שה pushback יהיה שם ונערוך כך:

כדאי מאוד לגבות את קובץ הפאנל לפני שעורכים אותו.

את השורה הזו Window**=GroundHandling נעתיק אל מתחת לקטע של [Window Titles]

את השורה הזו gauge**=rcb_groundhandling!Icon_Pushback, aaa,bbb,12,12 נעתיק אל מתחת לשורה האחרונה שב [Window00]

שורה זו אחראית על הקיצור שמפעיל את חלון ה pushback מתוך הקוקפיט, יש לשים לב שהאותיות aaa,bbb שבסוף השורה מיצגות את המיקום בפאנל הראשי,

כדי לדעת איזה ערכים צריך לכתוב במקום ה aaa,bbb נסתכל על השורות הבאות שנמצאות ג"כ מתחת ל [Window00]

gauge34=SimIcons!Kneeboard Icon, 181, 10

gauge35=SimIcons!ATC Icon, 194, 10

gauge36=SimIcons!Compass Icon, 264, 10

gauge37=SimIcons!ECU Icon, 250, 10

gauge38=SimIcons!Map Icon, 208, 10

gauge39=SimIcons!Avionics Icon, 222, 10

gauge40=SimIcons!GPS Icon, 236, 10

gauge41=rcb_groundhandling!Icon_Pushback, 167,10,12,12

אלו השורות שאחראיות על הקיצורים שמפעילים את החלונות שנפתחים בקוקפיט כדוגמת חלון הGPS, אם נביט בסוף השורות נראה שכולם (מלבד השורה שלנו)

מסתימות במס' 10 זהו המספר שמיצג את הגובה של הקיצור בקוקפיט, בצד שמאל שלו המס' מיצג את המיקום ביחס לרוחב הקוקפיט, ואם נסתכל יותר טוב נראה שההבדל

במספרים בין אחד לחבירו הוא 14 (אני יודע שאחד מהם ההפרש שלו הוא רק 13) כלומר שאנחנו צריכים לכתוב מספר שהוא או יותר גדול ב14 מהמספר הכי גדול

שבשורות או יותר קטן, כדי שהקיצור יעמוד ליד הקיצורים האחרים, כמובן שאת הסיפרה 10 לא נשנה כדי שיהיו באותו הגובה.

לאחר מכן נעתיק אל מתחת כל [WindowXX] את השורות הבאות

[WindowXX]

size_mm=196,100

ident=10005

visible=0

window_size= 0.3,0.2

position=0

background_color=16,16,16

gauge00=rcb_groundhandling!XMLSoundSwitch, 0, 0, 50, 36

gauge01=rcb_groundhandling!AutoTaxiAfterLanding, 50, 0, 48, 36

gauge02=rcb_groundhandling!AutoTaxiAfterParkingbrake, 98, 0, 48, 36

gauge03=rcb_groundhandling!ParkingBrakeSwitch, 146, 0, 50, 36

gauge04=rcb_groundhandling!PushbackDisplay, 0, 36, 86, 64

gauge05=rcb_groundhandling!TaxispeedFS2004, 86, 36, 60, 64

//gauge05=rcb_groundhandling!TaxispeedFS2002, 86, 36, 60, 64

//gauge05=rcb_groundhandling!TaxispeedNoBrakes, 86, 36, 60, 64

gauge06=rcb_groundhandling!BrakePressure, 146, 36, 50, 64

gauge07=rcb_groundhandling!PushbackStates, 0,0

gauge08=rcb_groundhandling!XMLSoundServer,0,0

gauge09=rcb_groundhandling!BrakeSound, 0,0

gauge10=rcb_sound!sound,0,0,,,9998 9999 95

עכשיו נסביר איך להשתמש בזה,

זהו החלון שנפתח כשנלחץ על הקיצור שלו (או על Shift+X)

Pushback.jpg

יש לשים לב שהמנורה של הAudio מאירה (במידה ולא, לוחצים עם העכבר עליה והיא נדלקת כך זה לגבי כל שאר המנורות כאן) כדי שנשמע דיבור עם הקרקע,

כאשר הכפתור הימני PARK מאיר בירוק זה אומר שבלם החניה נעול (דבר הכרחי כדי שה pushback יעבוד),

בצד ימין למטה BRAKES אפשר לראות מכוון את רמת הלחץ על הברקס (רק מידע לא שליטה),

משמאל ללחץ הברקס TAXISPEED יש אפשרות לקבוע מהירות שהמטוס לא יעבור בנסיעה על הקרקע אל המסלול,

בצד שמאל למטה יש את הPUSHBACK כששתי חיצים מצידי המילה, חיצים אלו אחראים על הכיוון אליו זנב המטוס יפנה, למטה מתחת לכל חץ יש שתי ספרות שיהפכו

אוטומט ל90 מעלות פניה (אין אפשרות ליותר), אם אנחנו נמצאים בחניה שיש צורך בפניה של פחות מ90 מעלות אז יש צורך לכוון למס' הרצוי,

במרכז (מתחת למילה PUSHBACK) קובעים את המרחק שהמטוס ידחף לאחור לפני שיתחיל לפנות , מה שדורש מאיתנו להעריך את המרחק מהחניה לתחילת הפניה,

דבר זה קשה לדיוק צריך ניסיון, אבל, ע"י תוכנת AFCAD 2 ( להורדת התוכנה http://www.simradar.com/File/1890/AFCAD ... n_2_0.html )

אפשר להעריך את המרחק, בכל אופן מניסיוני היא טובה בעיקר לכבדים ולא כל כך מדויקת לקטנים יותר, לא בדקתי את הקטע הזה לעומק.

אהה שכחתי, להתחלת תהליך ה PUSHBACK יש ללחוץ על הנורה שמתחת למילה,

ותקשיבו למה שמדברים כי בשלב מסוים יש לשחרר את הבלם חניה ובסוף לנעול שוב.

אני בטוח שיש כאלה שמשתמשים בזה, אז אם יש לכם טיפים אתם מוזמנים.

בכבוד רב

חגי יהב.

פורסם
כן זה אחלה של קובץ אני מתשמש בו כבר המון זמן

אגב מה הבעיה עם PMDG זה עובד לי נפלא איתו

לא הצלחתי לערוך את קובץ הpanel שלו,

מעתיקים את אותם השורות לאותם המקומות?

פורסם

ב PMDG יש לי פושבק לאיזה כיוון שאני רוצה,

כנס לתפריט של ה PMDG משם לכפתורים כוון את F1 לפוש ימינה ואת shift +F1 שמאלה.

וואלה יש לך pushback.

קרדיט למר יוסי (PMDG Master) דלל :wink:

פורסם
ב PMDG יש לי פושבק לאיזה כיוון שאני רוצה,

כנס לתפריט של ה PMDG משם לכפתורים כוון את F1 לפוש ימינה ואת shift +F1 שמאלה.

וואלה יש לך pushback.

כן אני יודע את זה אבל המטוס לא מסתובב על הסימון הצהוב,

עם התוכנה הזו אפשר להחליט היכן המטוס יסתובב.

פורסם

בשביל מה אתה טייס, אני כבר יודע בדיוק מתי לתת לו את הפוש לסיבוב.

אני מתחיל עם ה shift +P עוצר ומעביר לו את ה F1 והוא בדיוק על הקו.

בינתיים אני מניע את המטוס, כך שהוא על הקו הצהוב עם הפנים לכוון הנסיעה ומונע.

אבל אני לא פוסל שימוש בפנל החמוד הזה.

אולי ב 757 אני אשתמש בו,

תודה :)

פורסם
בשביל מה אתה טייס, אני כבר יודע בדיוק מתי לתת לו את הפוש לסיבוב.

אני מתחיל עם ה shift +P עוצר ומעביר לו את ה F1 והוא בדיוק על הקו.

פיתרון כל כך פשוט לPMDG שלא חשבתי עליו :D , תודה.

פורסם
בשביל מה אתה טייס, אני כבר יודע בדיוק מתי לתת לו את הפוש לסיבוב.

אני מתחיל עם ה shift +P עוצר ומעביר לו את ה F1 והוא בדיוק על הקו.

פיתרון כל כך פשוט לPMDG שלא חשבתי עליו :D , תודה.

בבקשה :D

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...