עבור לתוכן
Liaz Kamper

"קלים בלילה" - יורדים עם אידו לאילת

Recommended Posts

פורסם

אידו צודק, כלא היא נקודה על הנתיב הכחול, ולא על הנתיב דרומה.

אז מבאר-שבע ישר לצומת הנגב והלאה.

פרחי, אתה מביא את הבוקי למפגן אוירי מעל עובדה?

נתראה הערב

פורסם

אני לא יכול לענות בשם בוקי... :roll:

אני אתן לו לקרוא ולענות בעצמו :mrgreen:

אני יכול לענות בשם שלי.... וכן אני מגיע לאילת לעשות אימונים עם ה744 ולצלם את הנתיב שלכם :mrgreen:

פורסם

אני רואה היום (שבת), שהמז"א לא ממש ל CVFR (מי שמשתמש במנוע מז"א כמובן). כל הצפון וגם המרכז אובך ואין ראות טובה בכלל.

תשקלו טוב אולי לטוס CVFR מק.שמונה לר.פינה ומשם IFR לאילת כי זו גם טיסה כייפית ומעניינת.

לשיקולכם.

רק כדי להמחיש לכם, צולם ממרפסת ביתי בנהריה...

49767587.jpg

18579922.jpg

21689263.jpg

אז מה אתם אומרים, זה מז"א לטיסת CVFR? :wink:

פורסם
  4XCHQ כתב:
אני רואה היום (שבת), שהמז"א לא ממש ל CVFR (מי שמשתמש במנוע מז"א כמובן). כל הצפון וגם המרכז אובך ואין ראות טובה בכלל.

תשקלו טוב אולי לטוס CVFR מק.שמונה לר.פינה ומשם IFR לאילת כי זו גם טיסה כייפית ומעניינת.

לשיקולכם.

רק כדי להמחיש לכם, צולם ממרפסת ביתי בנהריה...

49767587.jpg

18579922.jpg

21689263.jpg

אז מה אתם אומרים, זה מז"א לטיסת CVFR? :wink:

חבר שלי באילת עכשיו,והוא אומר שיש ראות בסדר גמור... התקשרתי אליו בחמש בערך...

אריק אתה יכול לפרוש בעין יהב/יטבתה כי אם תתחיל לפנינו אז יקח לנו זמן להשיג אותך ונטוס רחוקים אחד מהשני...

פורסם
  4XCHQ כתב:
אידו, זה נחמד שחבר שלך נמצא באילת ושם הכל סבבה...

אבל מה קורה כל הדרך לאילת? :wink:

המון תודה לכל מי שבא לטוס. היה פיקוח מצויין וגם חברה מצויינת לדרך ארוכה לאילת.

חשבתי בהתחלה שיהיה נתיב משעמם, אבל הנתיב הזה מחזיק אותך צמוד חזק לכסא.

בייחוד שתנאי הטיסה היו גבוליים מאד לטיסת ראייה. מומלץ מאד מאד. אני חושב שמבחינת ניווט,

זה קרוב לניווט הקשה ביותר שעשינו ב"קלים בלילה".

אז שוב המון תודה לכל מי שהגיע לטוס איתנו. מחכה לתמונות של נוי.

פורסם

אני ממש ממש ממש מצטער שלא עשיתי את כל הטיסה... נדפק הסימ' ברוחות בערך... התחברתי אח"כ ביטבתה עם הבוננזה בתקווה עוד להדביק אתכם אבל לא שמעו אותי על הקשר וראיתי שהחבר'ה כבר כמעט נחתו אז ויתרתי... בכ"מ יש לי כמה תמונות אם יהיה ביקוש אני אעלה...

פורסם

לצערי צילמתי שתי תמונות לא הכי הכי טובות מהסיבה הפשוטה שצילמתי בגובה מאוד גבוהה.

(סורי על חוסר .AA

התמונות צולמו ביום מהסיבה הפשוטה בשביל לנסות ולטפוס כמה שיותר ססנות אך לצערי זה לא יצא לפועל.. (תפסתי רק מטוס אחד שהיה על המסלול אחרי הנחיתה)

1copybp.png

11copyx.png

ליעז מצטער אחי שצילמתי רק שתי תמונות :cry:

פעם הבאה אני אנסה לתפוס יותר.

פורסם

Thanks for all who those that took part in this event,

To the pilot,controllers and especialy for Harel Dakar that this was his first time on LLET_TWR and he was great.

sry about the VOR DME approach but the visibility was worst and i had not any other options... :)

But i think that it's good training (most of the approachs in LLET are visual circuit...)

good job everyone, see u next time. :lol:

(btw, i did a IFR flight with C206)..

פורסם
  Izik - VATIL2 כתב:
מתנצל שלא הספקתי להגיע לפקח, נתקעתי בפקקים אחרי טיול מהנה בצפון הארץ.

לא נורא בקשי,נצר לקח לך את תפקיד LL ופרחי פיקח תימן,והראל אילת.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...