Liaz Kamper פורסם פברואר 19, 2011 מחבר דיווח פורסם פברואר 19, 2011 אידו צודק, כלא היא נקודה על הנתיב הכחול, ולא על הנתיב דרומה. אז מבאר-שבע ישר לצומת הנגב והלאה. פרחי, אתה מביא את הבוקי למפגן אוירי מעל עובדה? נתראה הערב
Noy Farhi פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 אני לא יכול לענות בשם בוקי... :roll: אני אתן לו לקרוא ולענות בעצמו :mrgreen: אני יכול לענות בשם שלי.... וכן אני מגיע לאילת לעשות אימונים עם ה744 ולצלם את הנתיב שלכם :mrgreen:
Barak Zohar פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 אני רואה היום (שבת), שהמז"א לא ממש ל CVFR (מי שמשתמש במנוע מז"א כמובן). כל הצפון וגם המרכז אובך ואין ראות טובה בכלל. תשקלו טוב אולי לטוס CVFR מק.שמונה לר.פינה ומשם IFR לאילת כי זו גם טיסה כייפית ומעניינת. לשיקולכם. רק כדי להמחיש לכם, צולם ממרפסת ביתי בנהריה... אז מה אתם אומרים, זה מז"א לטיסת CVFR? :wink:
arik_25 פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 אני מגיע 20:30 אני כבר בשדה תימן בגלל חוסר זמן
eido1706 פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 4XCHQ כתב: אני רואה היום (שבת), שהמז"א לא ממש ל CVFR (מי שמשתמש במנוע מז"א כמובן). כל הצפון וגם המרכז אובך ואין ראות טובה בכלל.תשקלו טוב אולי לטוס CVFR מק.שמונה לר.פינה ומשם IFR לאילת כי זו גם טיסה כייפית ומעניינת. לשיקולכם. רק כדי להמחיש לכם, צולם ממרפסת ביתי בנהריה... אז מה אתם אומרים, זה מז"א לטיסת CVFR? :wink: חבר שלי באילת עכשיו,והוא אומר שיש ראות בסדר גמור... התקשרתי אליו בחמש בערך... אריק אתה יכול לפרוש בעין יהב/יטבתה כי אם תתחיל לפנינו אז יקח לנו זמן להשיג אותך ונטוס רחוקים אחד מהשני...
Barak Zohar פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 אידו, זה נחמד שחבר שלך נמצא באילת ושם הכל סבבה... אבל מה קורה כל הדרך לאילת? :wink:
eido1706 פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 אני כבר בTS מחובר! כולם מתבקשים להגיע לשרת הTS!(כל מי שמגיע כמובן).
Liaz Kamper פורסם פברואר 19, 2011 מחבר דיווח פורסם פברואר 19, 2011 4XCHQ כתב: אידו, זה נחמד שחבר שלך נמצא באילת ושם הכל סבבה...אבל מה קורה כל הדרך לאילת? :wink: המון תודה לכל מי שבא לטוס. היה פיקוח מצויין וגם חברה מצויינת לדרך ארוכה לאילת. חשבתי בהתחלה שיהיה נתיב משעמם, אבל הנתיב הזה מחזיק אותך צמוד חזק לכסא. בייחוד שתנאי הטיסה היו גבוליים מאד לטיסת ראייה. מומלץ מאד מאד. אני חושב שמבחינת ניווט, זה קרוב לניווט הקשה ביותר שעשינו ב"קלים בלילה". אז שוב המון תודה לכל מי שהגיע לטוס איתנו. מחכה לתמונות של נוי.
eido1706 פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 אני ממש ממש ממש מצטער שלא עשיתי את כל הטיסה... נדפק הסימ' ברוחות בערך... התחברתי אח"כ ביטבתה עם הבוננזה בתקווה עוד להדביק אתכם אבל לא שמעו אותי על הקשר וראיתי שהחבר'ה כבר כמעט נחתו אז ויתרתי... בכ"מ יש לי כמה תמונות אם יהיה ביקוש אני אעלה...
Noy Farhi פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 לצערי צילמתי שתי תמונות לא הכי הכי טובות מהסיבה הפשוטה שצילמתי בגובה מאוד גבוהה. (סורי על חוסר .AA התמונות צולמו ביום מהסיבה הפשוטה בשביל לנסות ולטפוס כמה שיותר ססנות אך לצערי זה לא יצא לפועל.. (תפסתי רק מטוס אחד שהיה על המסלול אחרי הנחיתה) ליעז מצטער אחי שצילמתי רק שתי תמונות :cry: פעם הבאה אני אנסה לתפוס יותר.
maor949 פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 Thanks for all who those that took part in this event, To the pilot,controllers and especialy for Harel Dakar that this was his first time on LLET_TWR and he was great. sry about the VOR DME approach but the visibility was worst and i had not any other options... But i think that it's good training (most of the approachs in LLET are visual circuit...) good job everyone, see u next time. (btw, i did a IFR flight with C206)..
Izik Bakshi פורסם פברואר 19, 2011 דיווח פורסם פברואר 19, 2011 מתנצל שלא הספקתי להגיע לפקח, נתקעתי בפקקים אחרי טיול מהנה בצפון הארץ.
eido1706 פורסם פברואר 21, 2011 דיווח פורסם פברואר 21, 2011 Izik - VATIL2 כתב: מתנצל שלא הספקתי להגיע לפקח, נתקעתי בפקקים אחרי טיול מהנה בצפון הארץ. לא נורא בקשי,נצר לקח לך את תפקיד LL ופרחי פיקח תימן,והראל אילת.