Tomer Haim פורסם פברואר 15, 2011 דיווח פורסם פברואר 15, 2011 מטוס טס בתוך גוש אויר בדיוק כפי שדג שוחה בתוך גוש מים, לכן בכדי לשנות את כיוון וגובה וטיסה על הטייס להזיז את משטחי ההיגוי (הגאים) של המטוס כפי שדג מזיז את סנפיריו. תזוזת משטחי ההיגוי השונים גורמים ליצירת התנגדות ועילוי בכיוונים שונים מול זרימת האויר. קיום זרימת האויר הוא התנאי היחיד ליעילותם של משטחי ההיגוי וללא זרימת האויר אין למשטחי ההיגוי כלל תועלת. משטחי ההיגוי מחוברים לחלקים במטוס האחראים לעילוי ויציבות: כנפיים, מייצב גובה ומייצב כיוון (זנב). בשביל יכולת הטיסה ושינוי הכיוון בטיסה, אויר חייב לזרום על חלקים אלו כלומר המטוס חייב להתקדם קדימה, דבר המבוצע בעזרת כוח המנוע המסובב את המדחף (הפרופלור). במדריך זה נלמד על כל אחד מהגאי המטוס, כיצד הם נשלטים על ידי הטייס ואיך הם משפיעים על המטוס. להמשך קריאה כנסו: http://www.virtual-flight.com/flight_co ... trols.html תהנו
Itay Zecharia פורסם פברואר 16, 2011 דיווח פורסם פברואר 16, 2011 יפה מאוד תומר. אמיר, אפילו ב-Flight Training Manual הסגול אין את זה
eido1706 פורסם פברואר 16, 2011 דיווח פורסם פברואר 16, 2011 הייתי בכיף קורא... אבל האתר שלך שוב לא עובד אצלי... צור איתי קשר בפייסבוק או בהודעה פרטית...