עבור לתוכן
itzik friedman

כניסה לקוקפיט בטיסת אלעל

Recommended Posts

פורסם

ראיתי כאן לפני כמה זמן שאפשר לכתוב מכתב לקברניט עם בקשה להכנס לתא הטייס במהלך הטיסה,

על הצד שהבקשה נענתה בחיוב - אפשר לצאת באמצע ולחזור? -כי אם זה נגיד בטיסה לארה"ב אז זה יכול להיות מאוד קשה כל הטיסה לא לצאת מהתא, ומצד שני מי מוכן להפסיד את הנחיתה??? :lol:

תודה לעונים...

פורסם

כעיקרון גם אם לא תרצה סביר להניח שהוא יוציא אותך מתישהו...

זה תלוי בהחלטת הקברניט, הוא לא חייב כלום. הוא יעשה מה שמתאים לו.

אם היית נחמד והקברניט נחמד אין סיבה שלא תכנס שוב, תבקש ממנו לפני שאתה יוצא לחזור אח"כ לנחיתה או משהו..

פורסם
ראיתי כאן לפני כמה זמן שאפשר לכתוב מכתב לקברניט עם בקשה להכנס לתא הטייס במהלך הטיסה,

על הצד שהבקשה נענתה בחיוב - אפשר לצאת באמצע ולחזור? -כי אם זה נגיד בטיסה לארה"ב אז זה יכול להיות מאוד קשה כל הטיסה לא לצאת מהתא, ומצד שני מי מוכן להפסיד את הנחיתה??? :lol:

תודה לעונים...

א.בהגדרה - אין כניסות לקוקפיט ללא הכרות אישית עם אחד מאנשי הצוות או תאום מוקדם שבוצע טרם הטיסה אל מול הקברניט.

ב.אתה מוזמן לנסות. מכל מיני סיבות יכול להיות שהקברניט כן יראה לנכון להכניס אותך.

ג.אין חוקים - אני נכנסתי עם תאום מוקדם ל 767 אחרי המראה מב"ג לטורנטו. ישבתי בקוקפיט עד לונדון ויצאתי. שעה לפני הנחיתה נכנסתי שוב. בטיסה אחרת נכנסתי רק בשיוט ל 5 דקות.

פורסם
ראיתי כאן לפני כמה זמן שאפשר לכתוב מכתב לקברניט עם בקשה להכנס לתא הטייס במהלך הטיסה,

על הצד שהבקשה נענתה בחיוב - אפשר לצאת באמצע ולחזור? -כי אם זה נגיד בטיסה לארה"ב אז זה יכול להיות מאוד קשה כל הטיסה לא לצאת מהתא, ומצד שני מי מוכן להפסיד את הנחיתה??? :lol:

תודה לעונים...

א.בהגדרה - אין כניסות לקוקפיט ללא הכרות אישית עם אחד מאנשי הצוות או תאום מוקדם שבוצע טרם הטיסה אל מול הקברניט.

ב.אתה מוזמן לנסות. מכל מיני סיבות יכול להיות שהקברניט כן יראה לנכון להכניס אותך.

ג.אין חוקים - אני נכנסתי עם תאום מוקדם ל 767 אחרי המראה מב"ג לטורנטו. ישבתי בקוקפיט עד לונדון ויצאתי. שעה לפני הנחיתה נכנסתי שוב. בטיסה אחרת נכנסתי רק בשיוט ל 5 דקות.

לגבי התיאום מראש- מול מי מתאמים ומתי?

פורסם

אני טסתי לפני כמה שבועות לציריך בחזור הגשתי מכתב

נכנסתי בשיוט לאיזה 30 דקות ו יצאתי ביקשתי ליהות בנחיתה הייתי מ סולין עד d2 ///

הכל תלוי באיך הטיסיים מרגישים...

נחמדים או לא לחוצים או לא...

פורסם

לרוב טייסי אלעל מתעניינים בטייסי סימולטורים ומאפשרים כניסה עם מכתב, תדאג לנסח טוב וברור ותהיה נחמד, בלי לחפור על מה עושים כל רגע וישראירו אותך הרבה זמן בקוקפיט..

בטיסה האחרונה שלי ממרסיי לב"ג הייתי בקוקפיט של ה76 מאיזור אתונה עד החנייה בב"ג, היה מאוד נחמד ואפילו נתנו לי לכייל תדר ILS ל12 :)

תלוי מאוד בטייסים, אבל גם במכתב שלך.

טיסה נעימה

פורסם
אני מאוד מקווה שזה ככה,

למה לא מתאים לי 12 שעות על כסא דקיק :)

כיסא דקיק ?

הרבה יותר נח ממושב בטוריסט זה בטוח, אלה אם זה 737.

אבל הם רגילים לזה, הרי הם טסים בצינוק מעופף :)

פורסם
אני מאוד מקווה שזה ככה,

למה לא מתאים לי 12 שעות על כסא דקיק :)

כיסא דקיק ?

הרבה יותר נח ממושב בטוריסט זה בטוח, אלה אם זה 737.

אבל הם רגילים לזה, הרי הם טסים בצינוק מעופף :)

דווקא הג׳אמפ שיוצא מהדלת בצורת רובוטריק ב 737 מאוד נוח.....

פורסם

לרוב הבעיה היא לא בכיסא עצמו שבדר"כ הוא קשיח בגלל תקנים של בטיחות אלא במרחק הרגלים.

יצא לי לשבת ב757 של אל-על בתיירים ולאחר מכן בנחיתה וחלק מהשיוט בקוקפיט. הרבה יותר נוח בקוקפיט זה נכון. מצד שני ישבתי בטיסה חזור ביציאת החרום של ארקיע ב757 ושמה היה פשוט חלום. אני מטר1.85 והיה לי מקום לרגלים בלי לקפל אותן בכלל.

פורסם

אני נכנסתי לקוקפיט במהלך הטיסה שלי לברצלונה זה היה 738 4X-EKO.

נכנסתי כי אני מכיר טייס T7 באל על.

הקוקפיט די קטן בשבילי(1.78) ובכניסה נתקעתי עם הראש במפסקים של ה OH.

היה נחמד זה היה בשיוט מעל יוון (הקשר היה בעומס מטורף ובגלל שזה על רמקולים אתה לא יכול כמעט לדבר בקוקפיט)

דיברתי קצת עם הטייסים על החטיבה(הטייסים הכירו את VATIL)

הקפטן גם סיפר לי שהוא טייס על B744 ובאחת הטיסות שלו נכנס מישהו מ VATIL עם כל המדריך של ה B744 לקוקפיט והוא פשוט נדהם שהוא הדפיס גם את VOL1 וגם את VOL2.

כו כן גיליתי שאמא שלי מכירה את אח של קצין ראשון.

הג'אמפ ב738 לא הכי נוח.

פורסם

וואלה מבחינת המרחק רגליים הקוקפיט לא מהווה בעיה בשבילי

אבל עזבו אתכם כל מקום אחר מאשר המושב שלכם עדיף בנחיתה. נותנים לך אווירה כאילו המטוס עומד להתרסק ואי אפשר לראות כלום. בקוקפיט שעה אחרי שמדליקים את הסימן לחגורות הם שמים חגורות ובכלל רואים הכל ולא משעמם....

פורסם

1.78 ב 73 זה לא כלכך נורא.

מכיר ק"ר שהוא לדעתי מעט יותר מ 1.90 שהשתחל לצינוק הזה במשך כמה שנים וזה בלי לשבור שום מפסק וגם לא את הראש :).

כניראה חלק מהדרישות של להיות טייס אירליינר זה להיות נער גומי :D

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...