אורח פורסם אפריל 5, 2011 דיווח פורסם אפריל 5, 2011 נחיתת אונס , הקשיבו לפיקוח http://www.nola.com/news/index.ssf/2011/04/transcript_of_pilot_tower_conv.html http://avherald.com/h?article=43a6bc08&opt=0
yoni revivo פורסם אפריל 6, 2011 דיווח פורסם אפריל 6, 2011 בהחלט תפעול קר רוח ומקצועי. תודה יורם. אגב, למי שלא תפס הם השתמשו בסוג של PAR הכוונת גישה + וקטור ללא ג'ירו (למטוס אין מכשירים), משמע הפקח מורה לפנות ולחזור לי"א ברגע שהמטוס מתיצב על הכיוון. מציע לכם להתאמן על זה פעם- מאוד מאתגר ומעניין. אולי נקבע תרגול מיוחד כמו שעופר יזם עם ה-GCA.. בכל מקרה מאוד בעייתי שאירליינר מתקדם מאבד את כלל מכשיריו. ספק אם בתנאי לילה התוצאה היתה דומה.
אורח פורסם אפריל 6, 2011 דיווח פורסם אפריל 6, 2011 האוטובוסים האלה מפחידים אותי. גם אותי, OVER SOPHISTICATED FLY BY WIRE ראש גרמני והם דוגלים בשיטת הצוות העתידי, הטייס והכלב : למה כלב ? אם הטייס יגע במשהוא אז הכלב ינשך אותו למה טייס ? בכדי להאכיל את הכלב
Or Netzer פורסם אפריל 6, 2011 דיווח פורסם אפריל 6, 2011 האוטובוסים האלה מפחידים אותי. גם אותי, OVER SOPHISTICATED FLY BY WIRE ראש גרמני והם דוגלים בשיטת הצוות העתידי, הטייס והכלב : למה כלב ? אם הטייס יגע במשהוא אז הכלב ינשך אותו למה טייס ? בכדי להאכיל את הכלב :mrgreen: חריף.. קור רוח לתפארת.
Amir Paz פורסם אפריל 7, 2011 דיווח פורסם אפריל 7, 2011 וככה זה נראה בסבבה http://www.youtube.com/watch?v=wQEsc7Gi ... re=related
Tomer Oszlak פורסם אפריל 9, 2011 דיווח פורסם אפריל 9, 2011 לא כל כך הבנתי את החלק האחרון. הטייס ביקש רק את 10 שי בשיפוצים באותו זמן ופינו אותו בשבילו ברגע האחרון. הפקחים ניסו לשכנע את הטייס לעבור ל19 כי 10 מלא בציוד אבל הטייס התעקש על 10 אבל בסופו של דבר הוא ביקש וקטורים לפיינל 19 למרות שלפקח לא הייתה בעיה לקחת אותו ל10 למה?