עבור לתוכן
אורח

'We are declaring an emergency . . . 106 souls on board'

Recommended Posts

פורסם

בהחלט תפעול קר רוח ומקצועי. תודה יורם. :P

אגב, למי שלא תפס הם השתמשו בסוג של PAR הכוונת גישה + וקטור ללא ג'ירו (למטוס אין מכשירים), משמע הפקח מורה לפנות ולחזור לי"א ברגע שהמטוס מתיצב על הכיוון.

מציע לכם להתאמן על זה פעם- מאוד מאתגר ומעניין. אולי נקבע תרגול מיוחד כמו שעופר יזם עם ה-GCA..

בכל מקרה מאוד בעייתי שאירליינר מתקדם מאבד את כלל מכשיריו. ספק אם בתנאי לילה התוצאה היתה דומה.

פורסם
האוטובוסים האלה מפחידים אותי.

גם אותי, OVER SOPHISTICATED FLY BY WIRE

ראש גרמני :lol:

והם דוגלים בשיטת הצוות העתידי, הטייס והכלב : למה כלב ? אם הטייס יגע במשהוא אז הכלב ינשך אותו :lol: למה טייס ? בכדי להאכיל את הכלב

פורסם
האוטובוסים האלה מפחידים אותי.

גם אותי, OVER SOPHISTICATED FLY BY WIRE

ראש גרמני :lol:

והם דוגלים בשיטת הצוות העתידי, הטייס והכלב : למה כלב ? אם הטייס יגע במשהוא אז הכלב ינשך אותו :lol: למה טייס ? בכדי להאכיל את הכלב

:mrgreen: חריף..

קור רוח לתפארת.

פורסם

לא כל כך הבנתי את החלק האחרון.

הטייס ביקש רק את 10 שי בשיפוצים באותו זמן ופינו אותו בשבילו ברגע האחרון.

הפקחים ניסו לשכנע את הטייס לעבור ל19 כי 10 מלא בציוד אבל הטייס התעקש על 10 אבל בסופו של דבר הוא ביקש וקטורים לפיינל 19 למרות שלפקח לא הייתה בעיה לקחת אותו ל10 למה?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...