Ido Rosenthal פורסם אפריל 11, 2011 דיווח פורסם אפריל 11, 2011 מצאתי את זה, בחינם: http://www.fsgenesis.com/Merchant2/merc ... gory_Code= זה לFSX, תחפשו שם יש גם לFS9. אפשר למצוא שם MESH בחינם לעוד מדינות. להשוואה, הMESH שאנחנו מכירים של אלכס לFS9 היה ברזולוציה של 90מטר
Barak Zohar פורסם אפריל 11, 2011 דיווח פורסם אפריל 11, 2011 עידו תודה רבה על הקישור, יש שם עוד דברים נחמדים בנוסף. תוכל לומר לי בבקשה מה ה MESH הזה עושה בדיוק? איפה אני רואה שינוי? ובאיזו עדיפות לשים את הקובץ? אם יש לי את הלאנד קלאס למשל ואת FSGLOBAL שגם לתוסף הזה יש MESH... תודה
Ido Rosenthal פורסם אפריל 11, 2011 מחבר דיווח פורסם אפריל 11, 2011 MESH זו הטופוגרפיה של העולם של FS, הרזולוציה היא בעצם המרחק בין קו גובה לקו גובה (כמו במפה טופוגרפית). FS GLOBAL זה MESH בתשלום, לדעתי ברזולוציה אפילו יותר טובה מהMESH הזה לדעתי אתה לא צריך את התוסף הזה. בכל מקרה להתקין אותו במקום הMESH של אלכס (israel_srtm_v10) באותה עדיפות (מתחת ללאנדקלאסים)
Ido Rosenthal פורסם אפריל 11, 2011 מחבר דיווח פורסם אפריל 11, 2011 מהתאור של FS GLOBAL: While standard scenery in the Flight Simulator world is rendered with elevation points a massive 1.2km apart, FS Global 2008 provides new 'mesh terrain' with points only 76m apart and in some areas such as the Alps this is enhanced to only 19m apart - that's up to 63x more detail than standard לדעתי התוסף הזה של FSGENESIS מוגדר כ-19 מטר אז אין לך צורך בו כי FS GLOBAL מכסה אותך
אורח פורסם אפריל 11, 2011 דיווח פורסם אפריל 11, 2011 גיליתי אותו מזמן, אבל גיליתי איתו בעיה באזור מגידו בFSX. המנחת פשוט גבוה יותר מהקרקע. אולי זאת בעיה בסינרי עצמו.
Muli Ivanir פורסם אפריל 11, 2011 דיווח פורסם אפריל 11, 2011 לא תמיד mesh ברזולוציה גבוהה יותר, טוב מזה שפחות, בגלל רגישות גבוהה יותר להבדלי גבהים מול שדות התעופה, בהמון שדות יש הבדלים מול ה-mesh ב-LOD11(רזולוציית גובה 19.1m) של FSGenesis(זו רעה חולה ידועה ושכיחה). מגידו הוא לא היחיד(יש המונים כאלה, והם התחילו להוציא תיקוני גבהים לשדות נבחרים), במגידו זה עוד ניחא, עוד אפשר לנחות, זה רק מפריע לעין(הבמה המוגבהת שפתאום הוא יושב עליה). יש לא מעט שדות שהפרש הגבהים הוא הפוך ויוצר קניונים מול ועל שפת המסלול השקוע, כשנתקלתי ביותר מדי כאלה, הסרתי את כל ה-meshes ב-LOD11 של FSGenesis שהתקנתי, והם התחילו להוציא אותם בקצב גבוה לאחרונה, לכל העולם, עד שימצא פתרון לזה. ככל שה-LOD גבוה יותר כך יהייה תלול יותר הביטוי להפרש הגבהים. ב-LOD9(רזולוציית גובה 76.4m, כמו ב-SRTM ורוב FSGlobal2008) כמעט לא מרגישים בהפרש הגבהים, גם אם הוא קיים, ובמגידו הוא קיים גם ב-SRTM(אפשר לבדוק עם Slew בסביבתו ו-SHFT-Z להצגת גובה המטוס). מבחינת סדר בספריית הסינרים: אם אין חפיפה גאוגרפית בין ה-meshes, ברור שאין שום בעייה או שיקולי מיקום בספריה. כשיש meshes חופפים גאוגרפית בכמה דרגות LOD אז FSX משתמש באופן אוטומטי בזה עם ה-LOD הגבוה יותר. כשיש meshes חופפים עם דרגות LOD זהות, אז FSX משתמש ב-mesh שממוקם נמוך יותר בספריית הסינרים(הפוך מסינרים "רגילים"). זו הסיבה שאם התקנו mesh ב-LOD זהה לדיפולטי-אז הדיפולטי יוצג בעדיפות.
Tomer Oszlak פורסם אפריל 12, 2011 דיווח פורסם אפריל 12, 2011 העצים מעל היבשה יש כמה בורות בים זה מה שראיתי בינתיים אני אעדכן בהמשך
אורח פורסם אפריל 12, 2011 דיווח פורסם אפריל 12, 2011 העצים מעל היבשהיש כמה בורות בים זה מה שראיתי בינתיים אני אעדכן בהמשך התקנת התקנה אוטומטית או ידנית?
אורח פורסם אפריל 12, 2011 דיווח פורסם אפריל 12, 2011 תתקין ידני. תכניס את התיקיה לAddon Scenery ותוסיף בעדיפות כמו של הMESH הישן.
אריק א. פורסם אפריל 12, 2011 דיווח פורסם אפריל 12, 2011 תתקין ידני. תכניס את התיקיה לAddon Scenery ותוסיף בעדיפות כמו של הMESH הישן.[/qכנ"ל. הבעיות היחידות שמצאתי היו באזור הכנרת, שם צצים "עמודי הר" ליד מספר הרים/מצוקים, אבל לא נוראי (FS9). תודה על השיתוף עידו.
אלעד ברנע פורסם אפריל 20, 2011 דיווח פורסם אפריל 20, 2011 כרגע הרצליה מגידו ורמת דויד נמצאים כולם על גבעה FSX
Adam Waiser פורסם אפריל 21, 2011 דיווח פורסם אפריל 21, 2011 כרגע הרצליה מגידו ורמת דויד נמצאים כולם על גבעה FSX ממה שראיתי עד כה גם אצלי במגידו זה ככה אבל לא שללתי אפשרות שבמציאות השדה בנוי על איזו רמה מוגבהת מעט ושטוחה ובגלל שהMESH הזה מפורט יותר הוא לוקח אותה בחשבון - מישהו זוכר איך זה במציאות?
אורח פורסם אפריל 21, 2011 דיווח פורסם אפריל 21, 2011 כרגע הרצליה מגידו ורמת דויד נמצאים כולם על גבעה FSX ממה שראיתי עד כה גם אצלי במגידו זה ככה אבל לא שללתי אפשרות שבמציאות השדה בנוי על איזו רמה מוגבהת מעט ושטוחה ובגלל שהMESH הזה מפורט יותר הוא לוקח אותה בחשבון - מישהו זוכר איך זה במציאות? מגידו במציאות הוא על מישור ולא על שום רמה מגובהת. כנראה בעית גובה עם הסינרי של השדה עצמו.
Ido Rosenthal פורסם אפריל 21, 2011 מחבר דיווח פורסם אפריל 21, 2011 כרגע הרצליה מגידו ורמת דויד נמצאים כולם על גבעה FSX ממה שראיתי עד כה גם אצלי במגידו זה ככה אבל לא שללתי אפשרות שבמציאות השדה בנוי על איזו רמה מוגבהת מעט ושטוחה ובגלל שהMESH הזה מפורט יותר הוא לוקח אותה בחשבון - מישהו זוכר איך זה במציאות? מגידו במציאות הוא על מישור ולא על שום רמה מגובהת. כנראה בעית גובה עם הסינרי של השדה עצמו. אולי הוא במציאות במישור משופע
zvi rodes פורסם אפריל 21, 2011 דיווח פורסם אפריל 21, 2011 בדקתי את הרצליה,אכן הרצליה על הגבעה ,האם יש משהו שיודע איך לסדר את בעיית הגבהים של השדות הללו?
lanisomer פורסם אפריל 21, 2011 דיווח פורסם אפריל 21, 2011 כמעט כל השדות בארץ על גבהות והרים... אצלי הרצליה, שדה דוב, בן גוריון, מגידו, אילת ועובדה.
Tomer Haim פורסם אפריל 24, 2011 דיווח פורסם אפריל 24, 2011 לא ניסיתי את ה MESH ולא יודע כמה משמעותית ההגבעה אבל שתדעו שיש יתרון בסימולטור ששדה תעופה נמצא מעט גבוה מהמישור שבסביבתו. היחידים שהשכילו להשתמש ב"טריק" הזה הם UK2000 שמיקמו את השדות 3 מטר מעל המישור שמסביב, הגבהה שכמעט לא ניראת לעין ולא משפיעה טכנית על נתוני השדה אבל מוסיפה עומק בנחיתה... קשה לתאר בכתב בדיוק מה זה עושה אבל מי שמכיר מטיסה אמתית ככל שהמטוס יורד והעיניים של הטייס ממוקדות על המסלול, השטח מסביבו יורד עוד ועוד וכמעט נעלם בגובה ההצפה... זה טריק טוב שמאפשר הרגשה כמעט תלת מימדית בהליך הנחיתה. בכלל UK2000 בני סינרים בשביל טייסים ולא בשביל ספוטרים, התמקדו בדברים הבאמת חשובים להטסת המטוס בפחות "פיצפקעס" כמו אנשים, מכוניות, גדרות ואורות גישה תלת מימדיים ובכך אפשרו מקסימום פריימים - אני אהבתי