Ittai Arnon פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 במקרה ולא ימצא מישהו לבקרה דרום, אני אעלה במקום אילת. חשוב שתישאר אילת. אור יקח דרום ויפקח עד עזיבת ה TMA.
Or Netzer פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 במקרה ולא ימצא מישהו לבקרה דרום, אני אעלה במקום אילת. חשוב שתישאר אילת. אור יקח דרום ויפקח עד עזיבת ה TMA. אני אתחבר ת"א אני אכסה הכל. בבקשה משכורת כפולה 300 אחוז :mrgreen:
Or Netzer פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 מהטייסים שלנו אני מבקש, לשים לב לגובה ראשוני (עובדה + אילת) + ללמוד את פונקציית האוף סט בFMC . פקודה באנגלית. ELYXXX - FLY (right \left) OFFSET FROM (corrent position \ waypoint ) until (waypoint ) 1-5nm - readback right \ left offset from X to Y 1-5nm ELYXXX שימו לב , בארץ על הJ10 האופסט הוא מייל אחד. בנתיבים נורמליים יותר ורחבים יותר הוא מגיע ל5 מייל.
Adam Waiser פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 מהטייסים שלנו אני מבקש,לשים לב לגובה ראשוני (עובדה + אילת) + ללמוד את פונקציית האוף סט בFMC . פקודה באנגלית. ELYXXX - FLY (right \left) OFFSET FROM (corrent position \ waypoint ) until (waypoint ) 1-5nm - readback right \ left offset from X to Y 1-5nm ELYXXX שימו לב , בארץ על הJ10 האופסט הוא מייל אחד. בנתיבים נורמליים יותר ורחבים יותר הוא מגיע ל5 מייל. למרות שאין הרבה סיכוי שאוכל להגיע הערב אשמח להרחבה על עניין האופסט (זה לא הפסטיבל הזה של אוזי אוסבורן?) מה זה אומר, למה ואיך מבצעים - מעולם לא נתקלתי בהוראה כזו. תודה מראש
Simon Cohen פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 משהו יכול לתת לי את הנתיב אני לא מצליח איתו אין לי מעובדה ללרנקה מישהו יכול אולי להסביר אך לבצע את זה תודה שמעון
Almog Atar פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 חבר'ה הנה הנתיבים מאילת ועובדה ללרנקה וחזרה : מאילת ללרנקה : SAMAR UJ10 BGN UH1 GITLA UW13A VELOX UR18 DESPO UR19 REXAL מלרנקה לאילת: BOSIS UB17 VELOX UW13 SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 LOT מעובדה ללרנקה : NURIT UJ10 BGN UH1 GITLA UW13A VELOX UR18 DESPO UR19 REXAL מלרנקה לעובדה : BOSIS UB17 VELOX UW13 SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 NURIT טיסה נעימה !
Zeev Bucki פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 אהלן שמעון וניסים הנתיב הוא LLOV SID NURIT J10 ZFR UJ10 KINAR UJ12 TIBBI UJ12 SOLIN UW13 VELOX B17 EMEDA UB17 BOSIS STAR LCLK בוקי זאב:4X-MJB
Or Netzer פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 מהטייסים שלנו אני מבקש,לשים לב לגובה ראשוני (עובדה + אילת) + ללמוד את פונקציית האוף סט בFMC . פקודה באנגלית. ELYXXX - FLY (right \left) OFFSET FROM (corrent position \ waypoint ) until (waypoint ) 1-5nm - readback right \ left offset from X to Y 1-5nm ELYXXX שימו לב , בארץ על הJ10 האופסט הוא מייל אחד. בנתיבים נורמליים יותר ורחבים יותר הוא מגיע ל5 מייל. למרות שאין הרבה סיכוי שאוכל להגיע הערב אשמח להרחבה על עניין האופסט (זה לא הפסטיבל הזה של אוזי אוסבורן?) מה זה אומר, למה ואיך מבצעים - מעולם לא נתקלתי בהוראה כזו. תודה מראש עופר יוכל להרחיב בצורה הרבה יותר מקצועית, אז עד שהוא יגיע אני אכתוב קצת. אופסט נועד להפריד תנועות שטסות באותו נתיב בצורה יותר יעילה. בנוסף ל1000 רגל גובה להוסיף עוד 5 מייל הפרדה תקנית. לא שומעים את זה המון אבל זוהי פקודה קיימת ואפילו יש לזה פעולה בFMC . נתיב סטנדרטי האופסט שלו זה 5 מייל לכל צד (סה"כ 10 מייל נתיב) 5 מייל לימין ו5 לשמאל. הJ10 ומדינתנו הצרה מאפשרים אך ורק מייל אחד. משתמשים בזה כדי להוסיף קצת יותר הפרדה. היא עדיין פחות תקנית בJ10 אבל זה עדיף מייל אחד על 0 מייל. וכמובן מייל אחד רק מערבה. מערבה נכנס לתוך ירדן. לדוגמא, מטוסים שטסים ראש בראש בהפרש של 1000 רגל אני אעדיף לתת לאחד מהם אופסט ולהוסיף עוד מייל אחד של הפרדה (למרות שהתקני זה 5.. בסוף אנחנו עדיין ישראלים). בJ10 זה קצת פחות יעיל, אבל עדיף קצת על כלום. בנתיב סטנדרטי זה נהדר. מטוס מנמיך ומטוס מטפס.. אופסט5 מייל ואתה מסודר.
Tomer Oszlak פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 חברה יש פיקוח בלרנקה כבר 2-3 שעות תתאמו איתם שישארו עוד כמה שעות בשבילנו
David Bendavid פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 חברה יש פיקוח בלרנקה כבר 2-3 שעות תתאמו איתם שישארו עוד כמה שעות בשבילנו קצת מאוחר מדי לענות אבל.... כמו בכל אירוע מן הסתם כל הנושא נשלח אל הקפריסאים כבר מראש... :roll:
Nisim Shoval פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 אחלה פיקוח עם אחלה נחיתה, תודה לכולם על הפיקוח
Tomer Oszlak פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 המראתי מאילת והSB4 החליט לקרוס ולקחת יחד איתו את ה MCP של ה PMDG73 אחרי ששחזרתי את ה SB4 הכרזתי חירום ונחתתי בעובדה ועליתי מחדש עם ה 747 עכשיו מעל BGN FL260 לעבר לרנקה
Adam Waiser פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 מהטייסים שלנו אני מבקש,לשים לב לגובה ראשוני (עובדה + אילת) + ללמוד את פונקציית האוף סט בFMC . פקודה באנגלית. ELYXXX - FLY (right \left) OFFSET FROM (corrent position \ waypoint ) until (waypoint ) 1-5nm - readback right \ left offset from X to Y 1-5nm ELYXXX שימו לב , בארץ על הJ10 האופסט הוא מייל אחד. בנתיבים נורמליים יותר ורחבים יותר הוא מגיע ל5 מייל. למרות שאין הרבה סיכוי שאוכל להגיע הערב אשמח להרחבה על עניין האופסט (זה לא הפסטיבל הזה של אוזי אוסבורן?) מה זה אומר, למה ואיך מבצעים - מעולם לא נתקלתי בהוראה כזו. תודה מראש עופר יוכל להרחיב בצורה הרבה יותר מקצועית, אז עד שהוא יגיע אני אכתוב קצת. אופסט נועד להפריד תנועות שטסות באותו נתיב בצורה יותר יעילה. בנוסף ל1000 רגל גובה להוסיף עוד 5 מייל הפרדה תקנית. לא שומעים את זה המון אבל זוהי פקודה קיימת ואפילו יש לזה פעולה בFMC . נתיב סטנדרטי האופסט שלו זה 5 מייל לכל צד (סה"כ 10 מייל נתיב) 5 מייל לימין ו5 לשמאל. הJ10 ומדינתנו הצרה מאפשרים אך ורק מייל אחד. משתמשים בזה כדי להוסיף קצת יותר הפרדה. היא עדיין פחות תקנית בJ10 אבל זה עדיף מייל אחד על 0 מייל. וכמובן מייל אחד רק מערבה. מערבה נכנס לתוך ירדן. לדוגמא, מטוסים שטסים ראש בראש בהפרש של 1000 רגל אני אעדיף לתת לאחד מהם אופסט ולהוסיף עוד מייל אחד של הפרדה (למרות שהתקני זה 5.. בסוף אנחנו עדיין ישראלים). בJ10 זה קצת פחות יעיל, אבל עדיף קצת על כלום. בנתיב סטנדרטי זה נהדר. מטוס מנמיך ומטוס מטפס.. אופסט5 מייל ואתה מסודר. לא יותר נוח פשוט להשתמש במקביל בJ10 ו J13? אם זכרוני אינו מטעני היה איזה אירוע שמחמת עומס הפנו אותי בווקטורים לטוס לפי J13 שאז עוד לא ידעתי על קיומו.
Noy Farhi פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 J13 זה נתיב לטיסות דרומה.. במקרה של עומס גדול רצוי להשתמש בJ10 צפונה ו J13 דרומה. יש לך גם את הJ10F שזה נתיב לקיצור דרך. במקום לעשות עומס על הJ10 מפצלים אותו כמו שכתבתי למעלה J13 דרומה J10 צפונה. (יש עוד 2 נתיבים שמשמשים קיצור דרך אחד בין צופר למצדה והשני בין מצדה לאסתר זה על הנתיב J10F) במקרה שה OFF-SET פחות מ5 מייל אפשר להוסיף גם גובה.. מה זאת אומרת? לעשות לדגומא 2 מייל OFF-SET + טיפוס.. או להפך שזה להנמיך מטוס.
Ido Wachtel פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 חברים שיחקתם אותה אירוע למופת. המראתי מאילת כארקיע 71 עם האמבראייר שלומי תיקתק את העיניינים בין אילת לעובדה לאחר מכן עברנו לאור שתחת עומס לא קטן ניתב את התנועה. משם עברנו לצד הקפריסאי עם בקרה וגישה שעבדו תחת עומס גדול (אפילו שמעתי שאיזה FEDEX הלך סביב). ווקטורים ל22 (רק חבל שהוא הביא אותנו ממש נמוך) ומשם למגדל. עם הסינרי הענק של אירוסופט פשוט תענוג אני לא יודע עד כמה הקפריסאים רגילים לתנועה כלכך גדולה אבל אני יכול להגיד שהם התמודדו איתה בצורה טובה ומקצועית. על הצד שלנו אין דיבורים- אור ושלומי פשוט הזרימו את התנועה בצורה שקטה ובטוחה. לדעתי אפשר לפתוח בשיתוף פעולה עם החטיבה הקפריסאית, הירדנית וגם עם המצרית וליצור אירוע חודשי באיזור. מה שיכול להעיר את העינינים פה חג שמח :bday:
Zeev Bucki פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 כרגיל היה פיקוח מעולה של אור ושלומי אצלנו וגם בקפריסין אבל תנועה מעטה של מטוסים.אז נראה שאצלנו הבעיה נותרה מיעוט טייסים ואת זה חייבים לשפר. בוקי זאב:4X-MJB
Ittai Arnon פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 בשל עבודה נעדרתי מהאירוע. למרות זאת האירוע חשוב מאוד גם אם היה מצומצם ! תודה לכל המשתתפים - צפו לאירוע הבא
Tomer Oszlak פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 היה אחלה אירוע חבל ש הAPP ירד כשאני הגעתי. אם אני לא טועה LCCC_CTR התחלף לפני שאני הגעתי וטיפה היה קשה להבין אותו. לאן עכשיו טסת איתי? D:
Noy Farhi פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 היה אחלה אירוע חבל ש הAPP ירד כשאני הגעתי.אם אני לא טועה LCCC_CTR התחלף לפני שאני הגעתי וטיפה היה קשה להבין אותו. לאן עכשיו טסת איתי? D: לפי הבוקינג של הפקחים בקפריסין ניקוסיה קונטרול זאת Valia... ("וטיפה היה קשה להבין אותו" להבין אותה..)
bar levy פורסם אפריל 19, 2011 דיווח פורסם אפריל 19, 2011 היה אחלה אירוע חבל ש הAPP ירד כשאני הגעתי.אם אני לא טועה LCCC_CTR התחלף לפני שאני הגעתי וטיפה היה קשה להבין אותו. לאן עכשיו טסת איתי? D: לפי הבוקינג של הפקחים בקפריסין ניקוסיה קונטרול זאת Valia... ("וטיפה היה קשה להבין אותו" להבין אותה..) גם בtower הייתה את סופיה
Zeev Bucki פורסם אפריל 20, 2011 דיווח פורסם אפריל 20, 2011 נכון יש להם שם את הפקחיות.טסתי כבר מספר פעמים עם VALIA והיא חדשה אז חברים ברצינות צריך לעזור להן.בתקופה האחרונה יש התעוררות בקפריסין וכמעט כל לילה פיקוח אז זה קרוב אלינו ונוח. בוקי זאב:4X-MJB