עבור לתוכן
Shireto Shahar

VATIL Exodus - 19/04 1600Z - 1900Z

Recommended Posts

פורסם
במקרה ולא ימצא מישהו לבקרה דרום, אני אעלה במקום אילת.

חשוב שתישאר אילת.

אור יקח דרום ויפקח עד עזיבת ה TMA.

אני אתחבר ת"א אני אכסה הכל.

בבקשה משכורת כפולה 300 אחוז :mrgreen:

פורסם

מהטייסים שלנו אני מבקש,

לשים לב לגובה ראשוני (עובדה + אילת) + ללמוד את פונקציית האוף סט בFMC .

פקודה באנגלית.

ELYXXX - FLY (right \left) OFFSET FROM (corrent position \ waypoint ) until (waypoint ) 1-5nm -

readback

right \ left offset from X to Y 1-5nm ELYXXX

שימו לב , בארץ על הJ10 האופסט הוא מייל אחד.

בנתיבים נורמליים יותר ורחבים יותר הוא מגיע ל5 מייל.

פורסם
מהטייסים שלנו אני מבקש,

לשים לב לגובה ראשוני (עובדה + אילת) + ללמוד את פונקציית האוף סט בFMC .

פקודה באנגלית.

ELYXXX - FLY (right \left) OFFSET FROM (corrent position \ waypoint ) until (waypoint ) 1-5nm -

readback

right \ left offset from X to Y 1-5nm ELYXXX

שימו לב , בארץ על הJ10 האופסט הוא מייל אחד.

בנתיבים נורמליים יותר ורחבים יותר הוא מגיע ל5 מייל.

למרות שאין הרבה סיכוי שאוכל להגיע הערב אשמח להרחבה על עניין האופסט (זה לא הפסטיבל הזה של אוזי אוסבורן?)

מה זה אומר, למה ואיך מבצעים - מעולם לא נתקלתי בהוראה כזו.

תודה מראש

פורסם

חבר'ה הנה הנתיבים מאילת ועובדה ללרנקה וחזרה :

מאילת ללרנקה :

SAMAR UJ10 BGN UH1 GITLA UW13A VELOX UR18 DESPO UR19 REXAL

מלרנקה לאילת:

BOSIS UB17 VELOX UW13 SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 LOT

מעובדה ללרנקה :

NURIT UJ10 BGN UH1 GITLA UW13A VELOX UR18 DESPO UR19 REXAL

מלרנקה לעובדה :

BOSIS UB17 VELOX UW13 SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 NURIT

טיסה נעימה !

פורסם
מהטייסים שלנו אני מבקש,

לשים לב לגובה ראשוני (עובדה + אילת) + ללמוד את פונקציית האוף סט בFMC .

פקודה באנגלית.

ELYXXX - FLY (right \left) OFFSET FROM (corrent position \ waypoint ) until (waypoint ) 1-5nm -

readback

right \ left offset from X to Y 1-5nm ELYXXX

שימו לב , בארץ על הJ10 האופסט הוא מייל אחד.

בנתיבים נורמליים יותר ורחבים יותר הוא מגיע ל5 מייל.

למרות שאין הרבה סיכוי שאוכל להגיע הערב אשמח להרחבה על עניין האופסט (זה לא הפסטיבל הזה של אוזי אוסבורן?)

מה זה אומר, למה ואיך מבצעים - מעולם לא נתקלתי בהוראה כזו.

תודה מראש

עופר יוכל להרחיב בצורה הרבה יותר מקצועית, אז עד שהוא יגיע אני אכתוב קצת.

אופסט נועד להפריד תנועות שטסות באותו נתיב בצורה יותר יעילה. בנוסף ל1000 רגל גובה להוסיף עוד 5 מייל הפרדה תקנית.

לא שומעים את זה המון אבל זוהי פקודה קיימת ואפילו יש לזה פעולה בFMC .

נתיב סטנדרטי האופסט שלו זה 5 מייל לכל צד (סה"כ 10 מייל נתיב) 5 מייל לימין ו5 לשמאל.

הJ10 ומדינתנו הצרה מאפשרים אך ורק מייל אחד.

משתמשים בזה כדי להוסיף קצת יותר הפרדה. היא עדיין פחות תקנית בJ10 אבל זה עדיף מייל אחד על 0 מייל.

וכמובן מייל אחד רק מערבה. מערבה נכנס לתוך ירדן.

לדוגמא, מטוסים שטסים ראש בראש בהפרש של 1000 רגל אני אעדיף לתת לאחד מהם אופסט ולהוסיף עוד מייל אחד של הפרדה (למרות שהתקני זה 5.. בסוף אנחנו עדיין ישראלים).

בJ10 זה קצת פחות יעיל, אבל עדיף קצת על כלום.

בנתיב סטנדרטי זה נהדר.

מטוס מנמיך ומטוס מטפס.. אופסט5 מייל ואתה מסודר.

פורסם
חברה יש פיקוח בלרנקה כבר 2-3 שעות תתאמו איתם שישארו עוד כמה שעות בשבילנו

קצת מאוחר מדי לענות אבל....

כמו בכל אירוע מן הסתם כל הנושא נשלח אל הקפריסאים כבר מראש... :roll:

פורסם

המראתי מאילת והSB4 החליט לקרוס ולקחת יחד איתו את ה MCP של ה PMDG73 אחרי ששחזרתי את ה SB4 הכרזתי חירום ונחתתי בעובדה ועליתי מחדש עם ה 747 עכשיו מעל BGN FL260 לעבר לרנקה

פורסם
מהטייסים שלנו אני מבקש,

לשים לב לגובה ראשוני (עובדה + אילת) + ללמוד את פונקציית האוף סט בFMC .

פקודה באנגלית.

ELYXXX - FLY (right \left) OFFSET FROM (corrent position \ waypoint ) until (waypoint ) 1-5nm -

readback

right \ left offset from X to Y 1-5nm ELYXXX

שימו לב , בארץ על הJ10 האופסט הוא מייל אחד.

בנתיבים נורמליים יותר ורחבים יותר הוא מגיע ל5 מייל.

למרות שאין הרבה סיכוי שאוכל להגיע הערב אשמח להרחבה על עניין האופסט (זה לא הפסטיבל הזה של אוזי אוסבורן?)

מה זה אומר, למה ואיך מבצעים - מעולם לא נתקלתי בהוראה כזו.

תודה מראש

עופר יוכל להרחיב בצורה הרבה יותר מקצועית, אז עד שהוא יגיע אני אכתוב קצת.

אופסט נועד להפריד תנועות שטסות באותו נתיב בצורה יותר יעילה. בנוסף ל1000 רגל גובה להוסיף עוד 5 מייל הפרדה תקנית.

לא שומעים את זה המון אבל זוהי פקודה קיימת ואפילו יש לזה פעולה בFMC .

נתיב סטנדרטי האופסט שלו זה 5 מייל לכל צד (סה"כ 10 מייל נתיב) 5 מייל לימין ו5 לשמאל.

הJ10 ומדינתנו הצרה מאפשרים אך ורק מייל אחד.

משתמשים בזה כדי להוסיף קצת יותר הפרדה. היא עדיין פחות תקנית בJ10 אבל זה עדיף מייל אחד על 0 מייל.

וכמובן מייל אחד רק מערבה. מערבה נכנס לתוך ירדן.

לדוגמא, מטוסים שטסים ראש בראש בהפרש של 1000 רגל אני אעדיף לתת לאחד מהם אופסט ולהוסיף עוד מייל אחד של הפרדה (למרות שהתקני זה 5.. בסוף אנחנו עדיין ישראלים).

בJ10 זה קצת פחות יעיל, אבל עדיף קצת על כלום.

בנתיב סטנדרטי זה נהדר.

מטוס מנמיך ומטוס מטפס.. אופסט5 מייל ואתה מסודר.

לא יותר נוח פשוט להשתמש במקביל בJ10 ו J13? אם זכרוני אינו מטעני היה איזה אירוע שמחמת עומס הפנו אותי בווקטורים לטוס לפי J13 שאז עוד לא ידעתי על קיומו.

פורסם

J13 זה נתיב לטיסות דרומה..

במקרה של עומס גדול רצוי להשתמש בJ10 צפונה ו J13 דרומה.

יש לך גם את הJ10F שזה נתיב לקיצור דרך.

במקום לעשות עומס על הJ10 מפצלים אותו

כמו שכתבתי למעלה J13 דרומה J10 צפונה.

(יש עוד 2 נתיבים שמשמשים קיצור דרך אחד בין צופר למצדה והשני בין מצדה לאסתר

זה על הנתיב J10F)

במקרה שה OFF-SET פחות מ5 מייל אפשר להוסיף גם גובה..

מה זאת אומרת?

לעשות לדגומא 2 מייל OFF-SET + טיפוס.. או להפך שזה להנמיך מטוס.

פורסם

חברים שיחקתם אותה :)

אירוע למופת.

המראתי מאילת כארקיע 71 עם האמבראייר שלומי תיקתק את העיניינים בין אילת לעובדה לאחר מכן עברנו לאור שתחת עומס לא קטן ניתב את התנועה. משם עברנו לצד הקפריסאי עם בקרה וגישה שעבדו תחת עומס גדול (אפילו שמעתי שאיזה FEDEX הלך סביב). ווקטורים ל22 (רק חבל שהוא הביא אותנו ממש נמוך) ומשם למגדל.

עם הסינרי הענק של אירוסופט פשוט תענוג :)

אני לא יודע עד כמה הקפריסאים רגילים לתנועה כלכך גדולה אבל אני יכול להגיד שהם התמודדו איתה בצורה טובה ומקצועית.

על הצד שלנו אין דיבורים- אור ושלומי פשוט הזרימו את התנועה בצורה שקטה ובטוחה.

לדעתי אפשר לפתוח בשיתוף פעולה עם החטיבה הקפריסאית, הירדנית וגם עם המצרית וליצור אירוע חודשי באיזור. מה שיכול להעיר את העינינים פה :)

חג שמח :bday:

פורסם

כרגיל היה פיקוח מעולה של אור ושלומי אצלנו וגם בקפריסין אבל תנועה מעטה של מטוסים.אז נראה שאצלנו הבעיה נותרה מיעוט טייסים ואת זה חייבים לשפר.

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם
היה אחלה אירוע חבל ש הAPP ירד כשאני הגעתי.

אם אני לא טועה LCCC_CTR התחלף לפני שאני הגעתי וטיפה היה קשה להבין אותו.

לאן עכשיו טסת איתי? D:

לפי הבוקינג של הפקחים בקפריסין ניקוסיה קונטרול זאת Valia... ("וטיפה היה קשה להבין אותו" להבין אותה..) :)

פורסם
היה אחלה אירוע חבל ש הAPP ירד כשאני הגעתי.

אם אני לא טועה LCCC_CTR התחלף לפני שאני הגעתי וטיפה היה קשה להבין אותו.

לאן עכשיו טסת איתי? D:

לפי הבוקינג של הפקחים בקפריסין ניקוסיה קונטרול זאת Valia... ("וטיפה היה קשה להבין אותו" להבין אותה..) :)

גם בtower הייתה את סופיה

פורסם

נכון יש להם שם את הפקחיות.טסתי כבר מספר פעמים עם VALIA והיא חדשה אז חברים ברצינות צריך לעזור להן.בתקופה האחרונה יש התעוררות בקפריסין וכמעט כל לילה פיקוח אז זה קרוב אלינו ונוח.

בוקי זאב:4X-MJB

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...