Adam Waiser פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 טוב, אז כמו שכבר פרסמתי פה אני מנסה להקיף את העולם עם ה JS41 : http://en.wikipedia.org/wiki/British_Ae ... tstream_41 אני עושה את זה בלגים לא ארוכים (הטווח המירבי שלו הוא כ770 מייל ימי - הטווח המירבי של זמן פנוי שיש לי לטיסות הוא הרבה פחות...) עכשיו אני נמצא בברלין, מתכנן להגיע להולנד ומשם לבריטניה ואז... אתם יודעים, לקפוץ מעל השלולית. הבעיה היא שאי אפשר לעשות את זה בלג אחד ישר לניו יורק בלי ליפול למים, אז אני מחפש עצות וטיפים לחצייה בטוחה, אולי ממדינה אחרת (נורווגיה?) ודרך כל מני איים שלא שמעתי על קיומים ושאפשר לנחות בהם לתדלוק מי שמכיר אפשרויות כאלו מוזמן בחום להמליץ לי. טיפים נוספים יתקבלו בברכה, כך גם מי שמעוניין להצטרף אם כי אין לי יום ושעה קבועים והחניות לפעמים יכולות לארוך מספר חודשים... תודה מראש.
maor949 פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 אני כרגע מתכנן נתיב שיתאים לך עוד חצי שעה אני יערוך ויביא לך את הנתיב בעיקרון דרך סקוטלנד ->איסלנד->גרינלנד ומשם כמה לגים דרך קנדה *עריכה* אוקי אז ככה אני מניח שאין לך בעיה להגיע לסקוטלנד לשדה הבא EGPB http://en.wikipedia.org/wiki/Sumburgh_Airport נמצא בצפון סקוטלנד ומסלול שמתאים ל4100 אתה טס לקפלביק שבאיסלנד http://en.wikipedia.org/wiki/Keflav%C3% ... al_Airport 680NM~ מקפלביק אתה טס לקנגרלוסוואק שנמצאת במערב גרינלנד http://en.wikipedia.org/wiki/Kangerlussuaq_Airport 730NM~ מגרינלנד ליקאלויט שבצפון קנדה http://en.wikipedia.org/wiki/Iqaluit_Airport ומשם הדרך לUS קצרה וברורה יותר.
Muli Ivanir פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 אדם, אני ממליץ לך להוריד את קובץ השדות וה-Navaids ל-FSX עבור Google Earth(שמו fsxge.zip), ולהתקין את תוכנו על Google Earth. http://library.avsim.net/download.php?DLID=93726 זה קובץ שמעלה על הגלובוס בגוגל ארט' סימון לכל השדות של FSX וכל ה-NavAids. אין שם נתיבים, אבל גוגל ארט' עם ציון כל השדות וה-VOR/NDB עוזר בתכנון מאקרו, לטווחים הארוכים (במיוחד בתכנון around the world בלגים קצרים יחסית). בפרט כשאפשר למדוד עליו מרחקים(לקציבת לגים בטווח המטוס). לדוגמא: עיגול כתום=שדה תעופה, כחול=VOR, ירוק=NDB בסריקה שטחית אפשר מהר מאד להגיע לכיוון כללי אפשרי לעמידה במה שהגדרת(כאן, מסומן בקו אדום: אנגליה->איי פארו->אייסלנד->מערב גרינלנד->מזרח קנדה). כדי להחליט במפורט על השדות האפשריים צריך כמובן zoom in. אחרי שיש את רשימת השדות הרלוונטים לטווח המטוס בכיוון הכללי אפשר לעבור ל-FSBuild או שאר תוכנות/אתרי תכנון טיסה, לתכנון מפורט לנתיבי ATS. נתיב כללי מבריטניה לאמריקה תואר בתמונה: מבריטניה לקצר לאיי פארו(Faroe) הדנמרקיים(למעשה אפילו מהית'רו יש לך טווח לשם), משם לאייסלנד, המשך למערב גרינלנד והלאה למחוז קוויבק במזרח קנדה. משם לניו יורק זה סיפור של בערך עוד 1,400 מייל בקו אווירי (משהו כמו 2 לגים). סה"כ 6 לגים בריטניה לניו יורק. אני בכוונה לא נותן שמות שדות. תשתמש בגוגל ארט' ותחליט לבד מה הנתיב המדוייק שלך ודרך איזה שדות. שימוש בגוגל ארט' ככלי לתכנון "בגדול" של נתיב-זאת דרך אפשרית ונוחה לתכנן נתיב מסביב לעולם (לא דרך יחידה).
Adam Waiser פורסם אפריל 17, 2011 מחבר דיווח פורסם אפריל 17, 2011 מאור תודה רבה על ההשקעה והנתיב - אבדוק אותו בערב מולי תודה התוסף הזה יעזור לי מאד, עד כה אכן תכננתי עם גוגל ארת' אבל את השכונה הקרובה זה לא חוכמה כי אני מכיר את שדות התעופה הראשיים בכל מדינה, וכבר יצא לי לבקר בכמה מהם באחד הגלגולים הקודמים של TFC. מאיפה שאני נמצא עכשיו זה כבר יותר מאתגר ואכן ראיתי את איי פארו בתור אופציה למקום שאני צריך לנחות בו בדרך לאיסלנד לא ממש הצלחתי לראות שם שדה תעופה עד כה אז זה בהחלט סוגר לי פינה אסטרטגית חשובה בתכנון. אני אשתדל לפרסם כאן את מועד הלג הבא ומי שרוצה מוזמן בחום להצטרף. יש לכם כמה ימים לסגור את המרחק מבן גוריון לברלין... מי שעושה את זה עם ה JS לא לשכוח לכבות מנוע ולשמור בסוף כל לג (אם אתם לא מתכננים לג נוסף באותו יום) לא לשכוח שטעינת טיסה שמורה עם המטוס הזה נעשית הכי טוב אחרי טעינת הטיסה הדיפולטית עם האולטרלייט משורת המשימות העליונה. ההמלצה שלי לנתיב למי שרוצה: בן גוריון - אתונה - סופיה - בודפשט - וינה - ברלין. דפיות וסינרים באתרי החטיבות השונות או בVROUTE למי שיש אפשר למצוא קישורים. יאללה תתניעו ובואו
Muli Ivanir פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 קובץ ה-fsxge.zip עושה את כל ההבדל בתכנון ל-fsx על Google Earth. הוא המשקפיים שמעבירות מתכנון על עיוור לתכנון על שדות תעופה.(קליק על הסימון הכתום של שדה התעופה ייתן לך גם תמצית נתוני השדה, כולל אורך מסלולים כך שניתן כבר לסנן בשלב הזה מה שקצר מדי ל-JS, שירותי דלק-אין ברירה אלא לבדוק בגוגל). תתקין ותראה. זה כלי ממש must to have.