Amir Paz פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 כמו רבים אחרים, גם אני ממשיך את הטיסה האחרונה שלי בסימולטור מהנקודה שבה הפסקתי. לא יודע איך, אבל אחרי לא מעט לגים הגעתי לאי פאגו פאגו באוקינוס השקט. לפני מספר דקות המראתי מהאי לכיוון ישראל עם 777. משך הטיסה המתוכנן - כ 20 שעות. ה FSBUILD והמחשב טיסה מכריזים שאין מספיק דלק. אבל אני בטוח שיהיה בסדר, אפשר לטוס גם עם נורית דלק עוד ק"מ נעדכן בהמשך עם קצת תמונות... מקווה לראות קצת פיקוח מחר בבוקר שעון ישראל.. אם בכלל נגיע עד כאן, אלעל 097....
lior kestner פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 תבדוק תקינות סירות הצלה ואם יש כסא מפלא שיהיה רק בהצלחה !@ אצלי עד עכשיו שהיה רשום שאין דלק הוא לא טעה חחחח (:
Almog Atar פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 יצאת ילד... שוב פעם. אם רק היית מחכה קצת הייתי פותר לך הכל. במקגה הכי גרוע אני אפגוש אותך בדרך כמו שסיכמנו
Noy Farhi פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 מזכיר לי את הטיסה שעשיתי מבן גוריון לאוסטרליה טסים ועוס טסים ועו טסים וזה לא נגמררר......7645nm :shock: בהצלחה! :bday:
Shlomlux2 פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 טיסה לא שגרתית... נו בטח, בנאדם לא שגרתי! טפס גבוה, כבה מנועים ותדאה... זה פעם הציל אירבאס של איר-טראנסט מעל האטלנטי.
tesler8 פורסם אפריל 17, 2011 דיווח פורסם אפריל 17, 2011 עם אתה רוצה טיסה של 20 שעות קח את ה200LR וטוס מהונג קונג ללונדון דרך ארצות הברית 22 שעות בכל מקרה מחכה לתמונות של 777
Amir Paz פורסם אפריל 18, 2011 מחבר דיווח פורסם אפריל 18, 2011 הייתי חייב לקחת קיצור דרך לפני הכניסה לים סוף. בתאום עם המוסד טסנו 3 שעות מעל ערב הסעודית. אני 20 דקות משארם, והמחשב טיסה מציג לי 1.2 טון דלק בנחיתה בב"ג. הרוחות באזור הודו התחזקו ממערב עד ל 90 קשרים. כרגע ב 42 אלף רגל, עם OPT של 41700 ב CDU. אני אנסה לצלם - קצת קשה כי לא מותקנת אצלי תוכנת צילום.. http://www.vataware.com/flight.cfm?id=7517678
Amir Paz פורסם אפריל 18, 2011 מחבר דיווח פורסם אפריל 18, 2011 וזו טיסת הניסוי שבוצעה מייד לאחר ההגעה מפאגו פאגו http://www.vataware.com/flight.cfm?id=7522445 אני שמח שהמחשב החליט לסחוב PSS (שנחשב למטוס יחסית לא יציב תוכנתית) במשך 21 שעות, ולאחר מכן עוד כמה הקפות בב"ג בלי ריסט כמבון - והכל תקין. אני שוקל למכור את הארון... לילה טוב
maor949 פורסם אפריל 20, 2011 דיווח פורסם אפריל 20, 2011 זה לא ממש בעיה לטוס מעל ערב הסעודית אם אני לא טועה קראתי פעם על אפשרות שמטוסי אלעל יטוסו מעל סעודיה
Amir Paz פורסם אפריל 20, 2011 מחבר דיווח פורסם אפריל 20, 2011 עכשיו אפשר לומר שיצאת מהארון ? סופי. זה לא ממש בעיה לטוס מעל ערב הסעודיתאם אני לא טועה קראתי פעם על אפשרות שמטוסי אלעל יטוסו מעל סעודיה זה לא מדוייק, וזה גם לא לרשת :wink:
Tomer Oszlak פורסם אפריל 20, 2011 דיווח פורסם אפריל 20, 2011 הPSS הוא 777-200LR לאל על יש 777-200ER שהטווח שלו קטן יותר לכן הצלחת לגמור את הטיסה
Etai Charit פורסם אפריל 20, 2011 דיווח פורסם אפריל 20, 2011 האמת היא שזה מעניין... בלי בדיקה ובלי נתונים: אתה הרי די קרוב לצד השני של העולם. מעניין לבדוק, אם כתלות ברוחות בגובה, אולי היה עדיף לך לעשות דרך ארוכה יותר בכיוון מזרח... או בכלל, עבור נתוני רוח שונים, נניח פעם ברוח מערבית של 50 קשר ופעם בזו של 100 קשר, איפה המקום הזה שבו עדיף לך לטוס מזרחה, ועד כמה הם רחוקים אחד מהשני...
Amir Paz פורסם אפריל 21, 2011 מחבר דיווח פורסם אפריל 21, 2011 האמת היא שזה מעניין... בלי בדיקה ובלי נתונים: אתה הרי די קרוב לצד השני של העולם. מעניין לבדוק, אם כתלות ברוחות בגובה, אולי היה עדיף לך לעשות דרך ארוכה יותר בכיוון מזרח... או בכלל, עבור נתוני רוח שונים, נניח פעם ברוח מערבית של 50 קשר ופעם בזו של 100 קשר, איפה המקום הזה שבו עדיף לך לטוס מזרחה, ועד כמה הם רחוקים אחד מהשני... עשיתי את זה מורכב יותר בכוונה. אם טסים מעגל גדול - הכי קצר זה דרך אסיה ולהגיע מצפון דרך טורקיה. אתה צודק - יכול מאוד להיות שדווקא לצאת צפון מזרח להוואי ומשם קנדה-אירופה יכול להיות קצר יותר (זמן) בגלל רוחות זנב. הכי כיף זה לצאת עם ה 777 משקל מלא מפאגו פאגו - מגבלתי. כרגע היעד הבא שלי זה להוציא 707 חיל אוויר לקייפ טאון - לא יודע למה.