עבור לתוכן
Amir Paz

טיסה לא שגרתית...

Recommended Posts

פורסם

כמו רבים אחרים, גם אני ממשיך את הטיסה האחרונה שלי בסימולטור מהנקודה שבה הפסקתי.

לא יודע איך, אבל אחרי לא מעט לגים הגעתי לאי פאגו פאגו באוקינוס השקט.

לפני מספר דקות המראתי מהאי לכיוון ישראל עם 777. משך הטיסה המתוכנן - כ 20 שעות.

ה FSBUILD והמחשב טיסה מכריזים שאין מספיק דלק. אבל אני בטוח שיהיה בסדר, אפשר לטוס גם עם נורית דלק עוד 80 ק"מ :lol:

נעדכן בהמשך עם קצת תמונות... מקווה לראות קצת פיקוח מחר בבוקר שעון ישראל.. אם בכלל נגיע

עד כאן, אלעל 097....

justdoit.jpg

פורסם

עם אתה רוצה טיסה של 20 שעות קח את ה200LR וטוס

מהונג קונג ללונדון דרך ארצות הברית :)

22 שעות

בכל מקרה מחכה לתמונות של 777

פורסם

הייתי חייב לקחת קיצור דרך לפני הכניסה לים סוף. בתאום עם המוסד טסנו 3 שעות מעל ערב הסעודית.

אני 20 דקות משארם, והמחשב טיסה מציג לי 1.2 טון דלק בנחיתה בב"ג. הרוחות באזור הודו התחזקו ממערב עד ל 90 קשרים.

כרגע ב 42 אלף רגל, עם OPT של 41700 ב CDU.

אני אנסה לצלם - קצת קשה כי לא מותקנת אצלי תוכנת צילום..

http://www.vataware.com/flight.cfm?id=7517678

פורסם

וזו טיסת הניסוי שבוצעה מייד לאחר ההגעה מפאגו פאגו

http://www.vataware.com/flight.cfm?id=7522445

אני שמח שהמחשב החליט לסחוב PSS (שנחשב למטוס יחסית לא יציב תוכנתית) במשך 21 שעות, ולאחר מכן עוד כמה הקפות בב"ג בלי ריסט כמבון - והכל תקין.

אני שוקל למכור את הארון... :lol:

לילה טוב

פורסם
עכשיו אפשר לומר שיצאת מהארון ?

סופי. :lol:

זה לא ממש בעיה לטוס מעל ערב הסעודית

אם אני לא טועה קראתי פעם על אפשרות שמטוסי אלעל יטוסו מעל סעודיה

זה לא מדוייק, וזה גם לא לרשת :wink:

פורסם

האמת היא שזה מעניין... בלי בדיקה ובלי נתונים: אתה הרי די קרוב לצד השני של העולם. מעניין לבדוק, אם כתלות ברוחות בגובה, אולי היה עדיף לך לעשות דרך ארוכה יותר בכיוון מזרח... או בכלל, עבור נתוני רוח שונים, נניח פעם ברוח מערבית של 50 קשר ופעם בזו של 100 קשר, איפה המקום הזה שבו עדיף לך לטוס מזרחה, ועד כמה הם רחוקים אחד מהשני...

פורסם
האמת היא שזה מעניין... בלי בדיקה ובלי נתונים: אתה הרי די קרוב לצד השני של העולם. מעניין לבדוק, אם כתלות ברוחות בגובה, אולי היה עדיף לך לעשות דרך ארוכה יותר בכיוון מזרח... או בכלל, עבור נתוני רוח שונים, נניח פעם ברוח מערבית של 50 קשר ופעם בזו של 100 קשר, איפה המקום הזה שבו עדיף לך לטוס מזרחה, ועד כמה הם רחוקים אחד מהשני...

עשיתי את זה מורכב יותר בכוונה. אם טסים מעגל גדול - הכי קצר זה דרך אסיה ולהגיע מצפון דרך טורקיה.

אתה צודק - יכול מאוד להיות שדווקא לצאת צפון מזרח להוואי ומשם קנדה-אירופה יכול להיות קצר יותר (זמן) בגלל רוחות זנב.

הכי כיף זה לצאת עם ה 777 משקל מלא מפאגו פאגו - מגבלתי.

כרגע היעד הבא שלי זה להוציא 707 חיל אוויר לקייפ טאון - לא יודע למה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...