עבור לתוכן
Tal Malca

ראש פינה

Recommended Posts

פורסם

עשיתי הרגע הקפות בראש פינה על מסלול 33

אחרי שנחתתי עשיתי 180 על סוף 33 ( תחילת 15) כדי להסיע לחניות ( שכידוע הרחבה נמצאת ליד תחילת 33)

עכשיו זה מה שצריך לעשות ?

או שצריך לעלות על המסלול הלא פעיל ומשם לעשות 180

כי נגיד ו יש מטוס מאחוריי בנחיתה

אני לא אספיק להסיע את המסלול פעמיים ( בבלימה וב 180 )

אגב מה ה ICAO של השדה

LLRP ,LLIP,LLYP

כל פעם אני רואה מישהו כותב בצורה אחרת ( בפורומים אחרים)

זה חשוב כי בטיסות בואטסים אני רוצה לדעת מה להכניס

פורסם

נתחיל מזה שה ICAO של השדה הוא LLIB וזה בוודאות גם מהמציאות.

דבר שני לגבי ה 180 מעלות סיבוב שאתה צריך לעשות, אז כן, אותו מסלול שעליו נחתת משמש אותך

גם להסעה לחנייה אלא אם אתה מסוק כגון יסעור ואז מפנים אותך לאחר ה 180 ימינה לרחבת המסוקים.

אף פקח לא יתן אישור נחיתה למטוס נוסף כל עוד לא פינית מסלול כי אין מסלולי הסעה בראש פינה.

פורסם

א. להבא לשאול בפורום הדרכה.

ב. לא צריך לנחש כלום, הכל בפמ"ת

http://en.caa.gov.il/index.php?option=c ... 63&Itemid=

ג. לגבי ה-180:

א. כשיש פקח - אחריותו לבדוק מסלול פנוי.

ב. שאין פקח - אחריות הטייס לבצע חליפה מעל המסלול לוידוא ניקיון ממכשולים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...