Tal Malca פורסם מאי 9, 2011 דיווח פורסם מאי 9, 2011 עשיתי הרגע הקפות בראש פינה על מסלול 33 אחרי שנחתתי עשיתי 180 על סוף 33 ( תחילת 15) כדי להסיע לחניות ( שכידוע הרחבה נמצאת ליד תחילת 33) עכשיו זה מה שצריך לעשות ? או שצריך לעלות על המסלול הלא פעיל ומשם לעשות 180 כי נגיד ו יש מטוס מאחוריי בנחיתה אני לא אספיק להסיע את המסלול פעמיים ( בבלימה וב 180 ) אגב מה ה ICAO של השדה LLRP ,LLIP,LLYP כל פעם אני רואה מישהו כותב בצורה אחרת ( בפורומים אחרים) זה חשוב כי בטיסות בואטסים אני רוצה לדעת מה להכניס
Barak Zohar פורסם מאי 9, 2011 דיווח פורסם מאי 9, 2011 נתחיל מזה שה ICAO של השדה הוא LLIB וזה בוודאות גם מהמציאות. דבר שני לגבי ה 180 מעלות סיבוב שאתה צריך לעשות, אז כן, אותו מסלול שעליו נחתת משמש אותך גם להסעה לחנייה אלא אם אתה מסוק כגון יסעור ואז מפנים אותך לאחר ה 180 ימינה לרחבת המסוקים. אף פקח לא יתן אישור נחיתה למטוס נוסף כל עוד לא פינית מסלול כי אין מסלולי הסעה בראש פינה.
yoni revivo פורסם מאי 9, 2011 דיווח פורסם מאי 9, 2011 א. להבא לשאול בפורום הדרכה. ב. לא צריך לנחש כלום, הכל בפמ"ת http://en.caa.gov.il/index.php?option=c ... 63&Itemid= ג. לגבי ה-180: א. כשיש פקח - אחריותו לבדוק מסלול פנוי. ב. שאין פקח - אחריות הטייס לבצע חליפה מעל המסלול לוידוא ניקיון ממכשולים.