ifs2003 פורסם אוגוסט 14, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2011 שלום לכולם, האם מישהו מחברי הפורום כאן מתכנן ב 6 עד 9 חודשים הקרובים לצאת ללמוד טייס (אקדמיה, FAR 141) בארה"ב ? אני מתכוון בזמן שציינתי לטוס לארה"ב, פלורידה, לאקדמיה ששמה Phoenix East Aviation ללמוד טייס כמקצוע, ורציתי לשאול האם יש כאן מישהו שבמקרה גם יוצא לכיוון... תודה מקס
itzik friedman פורסם אוגוסט 14, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2011 לא שאני נוסע, אבל שיהיה לך המון בהצלחה!!!!! ותשתף חוויות...
Itay Zecharia פורסם אוגוסט 14, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2011 מקס, דבר אחד תהיה בטוח, אתה תרגיש בבית. ים של ישראלים (רובם מדריכים כנדמה) מה שכן, הפרוספקט שקיבלתי בדואר לפני שנתיים, נראה ממש מבטיח. אל תשכח שיש להם גם PART 61.
4x-OGT פורסם אוגוסט 14, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2011 לא אני אבל חבר של אחותי יוצא בספטמבר להמשך הקורס שלו בארצות הברית (הוא לומד בIFCׁׂׂ)
ifs2003 פורסם אוגוסט 15, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 מקס, דבר אחד תהיה בטוח, אתה תרגיש בבית. ים של ישראלים (רובם מדריכים כנדמה) מה שכן, הפרוספקט שקיבלתי בדואר לפני שנתיים, נראה ממש מבטיח. אל תשכח שיש להם גם PART 61. FAR 61 זה דומה למה שיש בארץ. סתם מסבך את החיים. אני עושה את התוכנית ה Pro שכוללת מכשירים, מסחרי, דו מנועי, ומדריך CFI, CFII, MEI תחת FAR 141.
Sharon Ben פורסם אוגוסט 15, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 קודם כל בהצלחה, יש שם לדעתי לא מעט חניכים ומדריכים ישראליים נכון לעכשיו. זו תקופה טובה להתחיל מסלול בכיוון מאחר ובשנים הקרובות מדברים על מחסור עולמי בטייסים. במקומך הייתי בונה יותר על 55,000-60,000 לא כולל הוצאות מחייה חודשיות (משהו כמו 1,000$ לתקופת החניכות ועוד 400$ לחודש לתקופה שבה תדריך ותרויח כמה גרושים שאותם תבזבז כמובן בסניף WALMART השכונתי :-) ) בנוסף כדאי לך לבדוק כמה יעלה לך לעשות מסחרי דו מנועי קודם ואז השלמה של חד מנועי (נדמה לי שהם קוראים לזה PRO 3) במקום מסחרי חד מנועי ואז השלמת דו מנועי. לדעתי ההפרש הכספי לא יוצא משמעותי ואתה מקבל יותר שעות דו מנועי שהן איכותיות יותר להמשך הדרך. עד שתגיע לשם, הנה תמונה מרחבת החנייה של PEA אחרי סופה רעמים קטנה (קצת ערוכה :-) ) מחכה לך אחלה של חויה.
ifs2003 פורסם אוגוסט 15, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 קודם כל בהצלחה, יש שם לדעתי לא מעט חניכים ומדריכים ישראליים נכון לעכשיו.זו תקופה טובה להתחיל מסלול בכיוון מאחר ובשנים הקרובות מדברים על מחסור עולמי בטייסים. במקומך הייתי בונה יותר על 55,000-60,000 לא כולל הוצאות מחייה חודשיות (משהו כמו 1,000$ לתקופת החניכות ועוד 400$ לחודש לתקופה שבה תדריך ותרויח כמה גרושים שאותם תבזבז כמובן בסניף WALMART השכונתי :-) ) בנוסף כדאי לך לבדוק כמה יעלה לך לעשות מסחרי דו מנועי קודם ואז השלמה של חד מנועי (נדמה לי שהם קוראים לזה PRO 3) במקום מסחרי חד מנועי ואז השלמת דו מנועי. לדעתי ההפרש הכספי לא יוצא משמעותי ואתה מקבל יותר שעות דו מנועי שהן איכותיות יותר להמשך הדרך. עד שתגיע לשם, הנה תמונה מרחבת החנייה של PEA אחרי סופה רעמים קטנה (קצת ערוכה :-) ) מחכה לך אחלה של חויה. נראה שזו התוכנית העדיפה, PRO3, המחיר הבסיסי 47,000$ כמובן שצריך לקחת קצת ספייר כמו בארץ, גם כאן לא הוצאתי רשיון פרטי ב 40 שעות בדיוק. שרון אני מבין שאתה לומד שם כרגע, אז יש לי עוד כמה שאלות. אני אשלח בפרטי.
Sharon Ben פורסם אוגוסט 15, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 היי מקס, ראשית שאלות שיש לך לשאול יכולות לעניין גם את שאר חברי הפורום שמתכננים ללמוד בחו"ל לכן עדיף שתשאל אותן כאן (ועל הדרך תחסוך לי גם לענות פעמיים :-) ). אם כי קח בחשבון כי את פרק PEA סיימתי לפני 5 שנים עם המון סיפוק והנאה. אבל מאחר וחלף כל כך הרבה זמן אני לא ממש הכתובת המתאימה לשאלות. להלן פוסטים שפרסמתי בזמנו בנושא ורשמים מהנסיון הפרטי שלי שכמובן יכול להיות שונה עבור כל אחד. http://www.preflight.us/HE/ftopict-13905.html http://www.preflight.us/HE/ftopict-15284.html וזה סרטון מימי התקופה
ifs2003 פורסם אוגוסט 15, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 שרון שלום, שאלה שמאוד מעניינת היא : בזמנו כשלמדת אני מעריך שגם נכנסת להדריך ב PEA, מה כמות המדריכים שנשארו שם להדריך ? האם כל אחד שסיים קורס CFI, CFII ו MEI יכל להישאר לעבוד ב PEA כמדריך ? כמו כן אני מאמין שהיית על וויזה J-1 בזמנו F-1 זה היום. הבנתי שהויזה לשנתיים האם זה הספיק לך כדי להגיע לשעות הנדרשות ?
Sharon Ben פורסם אוגוסט 15, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 אם אני לא טועה כמעט כל מי שסיים את המסלול של פרטי עד מדריך טיסה, הועסק כמדריך בבי"ס. זה אינטרס של פניקס להעסיק מדריכים שסיימו אצלם את כל ההכשרה מאחר וזה גם גימיק שיווקי. כמובן שלפניקס יש גם את הזכות שלא להעסיק מדריך אם הם חושבים שהוא אינו ראוי, גם אם עשה את כל ההכשרה אצלם. סה"כ יש מעקב על כל החניכים במהלך התקופה שלהם שם (ומדובר על פרק זמן ממוצע של שנה עד סיום המסלול) כך שניתן להתרשם גם מאיכותו של כל חניך ולא רק העובדה שהצליח לסיים את כל הרשיונות וההגדרים. לשאלתך השנייה, אני אכן הייתי על J-1 ולמזלי בתקופה שהתחלתי להדריך היה גיוס מטורף של טייסים לחברות התעופה, מה שיצר ואקום גדול במדריכים. לקח לי 10 חודשים לסיים הכל ועוד חודש ביקור בארץ ונותרו לי 13 חודשים לצבור שעות כמדריך שאותם ניצלתי עד תום (סתם אם מעניין אותך - 1600 שעות כמדריך מתוכן 1100 על דו מנועי) כך שהיו לי מספיק שעות וביום האחרון שלי בפניקס עשיתי מבחן מעשי ATP. אם זה הספיק להגיע לשעות הנדרשות? כנראה שכן כי נכנסתי לחברת תעופה. בנוגע ללקחת כסף ספייר - קח בחשבון את הנתונים הבאים: 1. דייטונה מוגדרת כקלאס C מה שאומר שיש טבעת של 10 מייל מסביב לשדה שאינו מאפשר תרגול. לכן כל בלוק טיסה של שעתיים (שמוגדר כשיעור) יכלול בתוכו 10-15 דקות מתות כדי לצאת ולהכנס מהשדה. זה לבדו מעלה את הסכום הסופי שלך ב 15-20 אחוז. 2. דייטונה שדה עמוס עם לא מעט בתי ספר לטיסה, ביניהם אוניברסיטת אמברי-רידל עם צי גדול מטוסי הדרכה ולפעמים "מתייבשים" בעמדת ההמראה דקות ארוכות מה שכמובן מוסיף לשעות טיסה. 3. תוכנית 141 מורכבת משלושה שלבים שבסיום כל אחד מהם יש מבחן - STAGE CHECK ואחרי שעושים את המבחן השלישי יש מבחן מעשי - CHECKRIDE. לא מכיר אחד שהצליח לעבור את כל המבחנים הללו במכה ראשונה (מדובר ב 4 מבחנים סה"כ לכל רשיון - כמעט 30 מבחנים בסה"כ). מי שלא עובר מבחן כזה, חוזר למדריך לתרגול נוסף ואז עולה למבחן נוסף. כמו שכבר הספקת להבין - גם זה בנוסף. 4. מחירי הדלק הם נתון שמתשנה ולכל שעת טיסה יש "תוספת דלק" שנגזרת ממה שהוגדר בתוכנית הבסיס שעליה אתה משלם מול הפרש מחיר הדלק העדכני. כל זה מביא בסופו של דבר לתוספת נכבדה למחיר החבילה. אני הייתי ממליץ לך לשים בצד עוד 30-35 אחוז ממחיר החבילה כי הדבר האחרון שאתה רוצה שיקרה זה שתסיים את המסחרי ותגלה שאין לך מספיק כסף לרשיון הדרכה למשל. מקסימום ישאר לך בסוף קצת מזומן.
Itay Zecharia פורסם אוגוסט 15, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 שרון, מה קורה עם ישראלים ב-PEA, או בארה"ב בכלל, עם CFII ו-MEII ביד, 1500 שעות ומעלה, ללא אזרחות או אשרת עבודה, כאשר ויזת הסטונדט שלהם פגה? לאן פניהם מועדות, וכבר כמה אפשרויות יש להם? (חוץ מחתונה, או חלום הספונסרשיפ) ואני אשאל דבר נוסף - מה עם אותם מדריכים שסיימו גם את שנות האקדמיה (באמברי רידל למשל), וויזת העבודה שיש להם, שתקפה לשנות הלימודים, גם היא פגה בתום קבלת התואר? מה הצעד הבא שלהם?
Sharon Ben פורסם אוגוסט 16, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 16, 2011 איתי, אין תשובה חד משמעית. כל אחד מוצא את הנתיב שלו הלאה בעולם התעופה. חלק חוזרים לארץ ומנסים את מזלם וחלקם מתפזרים בעולם. מי שהצליח להשיג אזרחות אירופאית למשל, יכול לנסות באירופה אחרי שסיים עם הסבת הרשיונות ל JAA. בזמנו סין הייתה מקום שמשך ישראלים וכיום יש כמה טייסי אירבוס באיר מקאו. הנה טיפ - מכל מי שאני מכיר שרצה להיות טייס, בסופו של דבר מצא את הדרך. בהצלחה
ifs2003 פורסם אוגוסט 16, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 16, 2011 או פשוט לנסות ולהשיג גרין קארד, או להתחיל להתאזרח בארה"ב
Itay Zecharia פורסם אוגוסט 17, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2011 שרון אתה בקשר עם שי? שמעתי שהתנאים שם סבירים
Sharon Ben פורסם אוגוסט 17, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2011 אתה מתכוון לשי מאיר מקאו? לא ממש....האמת שכבר המון זמן לא דיברתי עם החבר'ה שעובדים בסין.
Waheb פורסם אוקטובר 30, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2011 היי , אני מתכנן לטוס לארה"ב בסביבות מרץ ל PEA או ל HORIZON FLIGHT CENTER אני ממש מתלבט בין ה -2 . אני מתכנן לבנתיים רשיון PPL + הגדר מכשירים ... ושם נראה מה יהיה השמיים הם הגבול כמו שאומרים חחח אשמח ליצור איתך קשר להחלפת פרטים
Barak Zohar פורסם אוקטובר 30, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2011 אתה מתכוון לשי מאיר מקאו? לא ממש....האמת שכבר המון זמן לא דיברתי עם החבר'ה שעובדים בסין. שרון אם אתה מתכוון לבחור דתי ג'ינג'י בשם שי, אז פגשתי אותו בשדה התעופה חיפה השבוע כשהוא הגיע לביקור בארץ. הוא מספר שהוא בהסמכות כרגע בסין על האיירבס, הוא תפס לו שם איזו סינית חמודה בגדול שמעתי ממנו שסבבה לו שם והוא מרוצה מהתנאים. כמובן שאני מקווה שאנחנו מדברים על אותו שי...