Moshe Mizrahi פורסם אוגוסט 14, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2011 שלום לכולם, בנוסף לספרי המטוס עבי הכרס שיצאו עם ה- PMDG, מוציאה חברת AoA - Angle of Attack הדרכה מסודרת שנראת חסרת תקדים בהיקף שלה ללימוד המטוס. נראה שבניגוד להדרכות הקודמות שהיו עצמאיות לגמרי, כאן יש שיתוף פעולה יפה בין PMDG ובין AoA וההדרכה קיבלה רוח גבית יפה מהמפתחים. הצהרת הדגל של AoA בהדרכה הזאת היא שהמטרה אינה ללמד את מערכות והליכי ה- PMDG אלא ללמד את המערכות ותורת ההטסה של המטוס האמיתי, ה- 737NG. לטענתם, מכיוון שהמידול כל כך קרוב למציאות הרי שלימוד המטוס האמיתי יביא לשליטה ברזי ה- PMDG. גישה מעניינת, שהרי אז ניתן ללמוד עם הערכה של AoA גם את הטסת ה- iFly וללמוד על קרבת המידול שלו למציאות... יש לציין שלא התלהבתי (בלשון המעטה) מההדרכות הקודמות שלהם על ה- 767 ועל ה- 747. בערכת הלימוד ל- MD11 של PMDG הם השתפרו משמעותית ומה שהולך לצאת עכשיו נראה מאד מבטיח. זהו, רציתי לשתף את מי שעדיין לא יודע, אישית עדיין לא החלטתי אם לרכוש או לא ונראה שאמתין לשחרור הערכה. שני שלישים ממנה ניתן להוריד כמוצר מוגמר והשליש השלישי נמכר על בסיס מנוי חודשי לעת עתה. ניתן להתרשם בקישור הבא: http://www.flyaoamedia.com/pmdg-737-ngx-training/ אשמח לקרוא מה דעתכם
Etai Charit פורסם אוגוסט 15, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 לדעתי יש לנו כמה וכמה חברי חטיבה שמכירים יפה את המטוס, ויש להם גישה למצגות, מערכי שיעור שונים ואף מוקאפים. היו פעם קורסים כאלה שנתנו רף רמה חסר תקדים בהדרכת טיסה עבור "טייסי" סימולטור, כשבעולם האמיתי נפגשים, מדברים, עוברים על ספרות ולומדים מצגת מחבר'ה שיודעים על מה הם מדברים. ממליץ לוותר על הכסף ל-AOA ולראות איך אפשר להרים קורס שכזה שמבוסס על 2-4 מפגשים שבועיים. חטיבה כמו שלנו יכולה להרשות לעצמה לחסוך לחבריה קניית "ספרות מקצועית" שאני בספק עד כמה תתרום יותר מאשר ראשי התיבות RTFM (Read The Fucking Manual(, או ליתר דיוק ראשי התיבות FCTM, QRH, Operations Manual Vol1+2, כשקורס כאמור ישלים את התמונה איפה שקשה להבין לבד.
אורח פורסם אוגוסט 15, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 "ההדרכה" שלהם על ה 76 היתה ביזיון חובבני. הסרטים של ה NG ניראים מבטיחים יותר בעיקר לפי כל ה Preview ים שהם הציגו.
redyoyo פורסם אוגוסט 15, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 המלצה חמה - לעקוב אחרי השרשורים שנכתבים בפורום Avsim בין לבין נכתבים שם תובנות רבות.. לדוגמא - http://forum.avsim.net/topic/344441-do-you-really-need-speedbrakes-video/
Muli Ivanir פורסם אוגוסט 15, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2011 היא נראית הדרכה מצויינת. הבחור שאחראי לה(ניק קולט) עושה רושם שעשה עבודה טובה ויסודית בלימוד המטוס גם מעבר ל-FCOM ושאר ספרות התוסף(ספרות maintenance אינה חלק מספרות התוסף ונטען שהיווה חלק מחומר ההכנה). אבל עקב האכילס של ההדרכה היא שאתה "קונה אותה על הנייר", היא לא קיימת עדיין, ואפיזודות ישוחררו בהתאם להספק העבודה של AoA(כרגע עדיין לא שוחרר כלום, 10 ימים לאחר ההכרזה על מוצר ההדרכה). לא תמיד הם עומדים בקצב המובטח. קח בחשבון שהדרכה כזאת עד תומה יכולה לקחת חודשים רבים(אם כל שבוע משוחררת אפיזודה). מה שקראת מוצר מוגמר, אינו אפילו מוצר מותחל כרגע. אם לוקחים את זה בחשבון, והזמן הוא לא פקטור משמעותי, אז נראה שיש לה ערך רב(לפחות לדעתי). גם חברות תעופה אגב משתמשות ב-CBT, למרות שטייסים מסוגלים להתמודד עם עקרון ה-RTFM. אם ה-CBT טוב, זה משפר את אפקטיביות ההדרכה/לימוד. בעבר החלק על המערכות היה החלק החלש בהדרכות שלהם(ב MD-11 הוא בכלל לא קיים), הוא היה פחות או יותר מעבר מהיר על פרקי ה-Controls & Indicators בלי התעכבות על תיאור המערכות. ב-737NGX זה אמור להיות שונה ומעמיק הרבה יותר, כך לפחות לפי תיאור הקורס. דעתי חיובית. קניתי את חבילת ה-captain שלהם, ואני ממתין לאפיזודה הראשונה. בלי קשר לקריאת התיעוד המלא פלוס שברשותי. מכל מלמדי השכלתי. אוכל לתת לך חוות דעת יותר מהימנה אחרי שאראה איך זה נראה בפועל מעבר לבאז השיווקי שלהם.