David Bendavid פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 שלום לכולם, בשבת הקרובה, 3.9.2011, נצא בשיתוף החטיבה האוסטרית לוינה, בשעות האירוע השבועי. השאיפה לצאת כמה שיותר ביחד, מה שאומר שהמראה ראשונה בשעה 15:00UTC. פקחים, נא להתחבר כ-10 דקות לפני שעת היציאה, על מנת להבטיח יציאה ראשונה מהגייט בשעה 1600 עם פיקוח. יש להצטייד בכלל הדפיות העדכניות ליעדים השונים, מכיוון שצפוי עומס הן מקרב טייסים ישראלים והן אוסטרים שיצטרפו אלינו למטס. דפיות לבן-גוריון, ניתן למצוא באתר החטיבה שלנו, בקישור הבא: http://vatil.org.il/New/pilots/charts דפיות לוינה, ניתן למצוא באתר החטיבה האוסטרית, בקישור הבא: http://www.vacc-austria.org/?page=conte ... &icao=LOWW (הערה מהחטיבה האוסטרית: יש לעבור על ה-TRANSITIONS בהליכים השונים ולהכיר טרם הטיסה על מנת למנוע מצבים של טעויות מיותרות) נתיב מומלץ לטיסה: PURLA1 SUVAS UL53 KAROL UL995 RDS UN128 PEREN UN133 EVIVI UL863 RAVAK UL617 PARAK UY56 GIGOR פקחים המעוניינים לפקח באירוע, יש לעשות זאת כרגיל דרך הפוסט של האירוע השבועי, בקישור הבא: viewtopic.php?f=1&t=37864 מקווים לראותכם בשבת הראשונה ללימודים (למי שעוד לומד) :wink: מחלקת אירועים
Harel Dakar פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 תפעילו בבקשה את מערכת הסלוטים. אחרת יהיה בלאגן עצום!
David Bendavid פורסם אוגוסט 30, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 פיקוח לאורך הנתיב ? תלוי בהיענות של שאר החטיבות. שלחתי הודעות - מקווה שיתאפשר להן. בנוגע לסלוטים - אין צורך לטעמי. לא יהיה בלאגן. פשוט יש להפגין בגרות והכל יהיה בסדר. אם מפעילים סלוטים משמע מחלקים גייטים ואז חוסמים את נתב"ג לשאר הטסים באירוע השבועי.
Ido Wachtel פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 מגיע אגב, מי שמעוניין בתוכנית טיסה אמיתית של אוסטריאן: (מלפני יומיים) PURLA1B PURLA UH1B SUVAS UL53 KAROL UL995 KOSEG UA16 MAROS UM855 DERYA UM855 KFK UL610 VADEN UN618 SOMOV UY553 NERDI UL602 BUDOP UL850 DODAR UY34 TORNO Y56 GIGOR GIGOR1
guyshohat פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 אולי זה ישמע טיפה מטומטם אבל מזה סלוטים? נ.ב. מה הICAO של ווינה
Vlad Egorkin פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 אולי זה ישמע טיפה מטומטם אבל מזה סלוטים?נ.ב. מה הICAO של ווינה כתוב לך בדפית את הICAO.
Etai Charit פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 1. ממליץ להפעיל עמדת DEL (למרות שבאירוע רגיל נמצאת בעדיפות נמוכה), כדי למנוע צוואר בקבוק על הקשר של קרקע מראש. קרקע מזרח הוא גיבוי טוב, לא פתרון ראשוני. 2. ממליץ לכל מי שיכול (בעיקר פקחים) להתחבר לא 10 אלא 30 דקות מראש. אם יהיו טייסים שיהיו מוכנים לפני הזמן, שיקבלו כבר קלירנס 15 דקות לפני אופבלוקס. אם DEL מזהה טייס שעומד הרבה זמן בגייט, ויש שקט על הערוץ, אולי אפילו ליזום מצד הפקח זירוז בקשה וקבלת קלירנס. ב-1600 UTC הקשר יהיה עמוס וצפוף, עדיף לשחרר מטוסים עם קלירנס לקרקע כמה שיותר מוקדם.
אורח פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 שלום חברים, רציתי לציין שיהיו לכם כמה אורחים באירוע בשבת בין היתר VATGOV שכנראה יטוס עם ה 747-400 CALL XX-4DF :mrgreen: מאחל לכולם טיסה טובה
David Bendavid פורסם אוגוסט 30, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 אני מצטרף לבקשתו של חריט, להשתדל להשתבץ על קלירנס על מנת להקל על התהליך. בנוסף, אבקש מכולם אדיבות וסבלנות. תדאגו לפני הטיסה לבטל קראשים, ואם מטוס יתחבר עליכם בטעות - לא להכנס למריבות מיותרות ולהתווכח, פשוט לשלוח הודעה מנומסת ולבקש לעבור. כמו שאתם רואים צפויים אורחים שנרצה לעשות עליהם רושם טוב - אז בואו נתנהג בהתאם
matan99 פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 אני מגיע , ואני מאמין שאביא כמה חברים מהחטיבה הגרמנית
אורח פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 לכל החוזרים מוינה, אנא השתמשו בדף הבית ועיינו ב - AVAILABLE GATES http://www.vacc-austria.org/?page=content/gatelist&icao=LOWW הטבלה מראה איזה עמדות תפוסות וע"י מי
David Bendavid פורסם אוגוסט 31, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 31, 2011 חברים - עקב שעת ההגעה המאוחרת של האנשים שיגיעו (הגעה ראשונה ב2130-2200), הקדמנו את זה בשעה, יציאה ראשונה בשעה 1800 מקומי! שימו לב!
Amir Paz פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 חברים אם מישה יכול לבדוק האם יש סילון שיכול לבצע אילת - וינה. אם כן - נכניס את תוכנית הטיסה ונוסיף את זה להכרזה.
Etai Charit פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 חברים אם מישה יכול לבדוק האם יש סילון שיכול לבצע אילת - וינה. אם כן - נכניס את תוכנית הטיסה ונוסיף את זה להכרזה. 737-800 יכול להמריא מאילת עד משקל 62.5 ב-30 מעלות צלסיוס עם מדפים 5. עם מדפים 25 אפשר כנראה גם 65-67 טון, לא בדוק, לדיוק כזה כבר צריך תוכנת ביצועים (אני שלפתי לרגע את הטבלאות). בהנחה שלוינה צריכים לקחת סדר גודל של 14 טון דלק כולל הכל, זה נותן ZFW של סביבות 51 טון. בהחלט ראלי. בהצלחה.
Yarin_l10 פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 חברים אם מישה יכול לבדוק האם יש סילון שיכול לבצע אילת - וינה. אם כן - נכניס את תוכנית הטיסה ונוסיף את זה להכרזה. 737-800 יכול להמריא מאילת עד משקל 62.5 ב-30 מעלות צלסיוס עם מדפים 5. עם מדפים 25 אפשר כנראה גם 65-67 טון, לא בדוק, לדיוק כזה כבר צריך תוכנת ביצועים (אני שלפתי לרגע את הטבלאות). בהנחה שלוינה צריכים לקחת סדר גודל של 14 טון דלק כולל הכל, זה נותן ZFW של סביבות 51 טון. בהחלט ראלי. בהצלחה. נשמע די גבולי ואתגרי אם יש ZFW של 51 טון וצריך 14 טון דלק
David Bendavid פורסם ספטמבר 1, 2011 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 איתי, מאילת כולל רזרבות ושות' זה 15 טון ככה. בכ"מ, נכון למז"א והטמפרטורה של אתמול בערב - אפשרי עם 56.4 טון ZFW ומדפים 25, אבל זה המראה בסוף מסלול (ע"פ TOPCAT)
maor949 פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 אני כרגע לא בבית אבל כשאיהיה בבית אחשב ביצועים ואם הדבר אפשרי אז בהחלט אמריא מאילת.
Amir Paz פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 אל תשכחו שעלולים להיות הולדים חחחחח כל המטוסים שממריאים מאילת מתבקשים לחנות בזגרב. עיתון חינם עם תדלוק מעל 4000 דולר
Idan Traub פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 למה לא להמריא מעובדה? מספיק מסלול ונוח מאוד לשימוש.
Amir Paz פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 למה לא להמריא מעובדה?מספיק מסלול ונוח מאוד לשימוש. לא מאתגר מספיק הסינרי של אילת, המסלול הקצר, המגבלת טמ"פ, אם אני אישית הייתי טס הייתי יוצא מאילת עם סילון מנהלים. CITATION X
Etai Charit פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 למה לא להמריא מעובדה?מספיק מסלול ונוח מאוד לשימוש. גם אפשרות טובה, ואפילו יותר ראלית. כל הזמן יש טיסות שכר מעובדה לאירופה וחזרה.