עבור לתוכן
David Bendavid

** מטס בן-גוריון - וינה - תחקיר.

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

בשבת הקרובה, 3.9.2011, נצא בשיתוף החטיבה האוסטרית לוינה, בשעות האירוע השבועי.

השאיפה לצאת כמה שיותר ביחד, מה שאומר שהמראה ראשונה בשעה 15:00UTC.

פקחים, נא להתחבר כ-10 דקות לפני שעת היציאה, על מנת להבטיח יציאה ראשונה מהגייט בשעה 1600 עם פיקוח.

יש להצטייד בכלל הדפיות העדכניות ליעדים השונים, מכיוון שצפוי עומס הן מקרב טייסים ישראלים והן אוסטרים שיצטרפו אלינו למטס.

דפיות לבן-גוריון, ניתן למצוא באתר החטיבה שלנו, בקישור הבא: http://vatil.org.il/New/pilots/charts

דפיות לוינה, ניתן למצוא באתר החטיבה האוסטרית, בקישור הבא: http://www.vacc-austria.org/?page=conte ... &icao=LOWW

(הערה מהחטיבה האוסטרית: יש לעבור על ה-TRANSITIONS בהליכים השונים ולהכיר טרם הטיסה על מנת למנוע מצבים של טעויות מיותרות)

נתיב מומלץ לטיסה:

PURLA1 SUVAS UL53 KAROL UL995 RDS UN128 PEREN UN133 EVIVI UL863 RAVAK UL617 PARAK UY56 GIGOR

פקחים המעוניינים לפקח באירוע, יש לעשות זאת כרגיל דרך הפוסט של האירוע השבועי, בקישור הבא: viewtopic.php?f=1&t=37864

מקווים לראותכם בשבת הראשונה ללימודים (למי שעוד לומד) :wink:

מחלקת אירועים

פורסם
פיקוח לאורך הנתיב ?

תלוי בהיענות של שאר החטיבות. שלחתי הודעות - מקווה שיתאפשר להן.

בנוגע לסלוטים - אין צורך לטעמי. לא יהיה בלאגן.

פשוט יש להפגין בגרות והכל יהיה בסדר.

אם מפעילים סלוטים משמע מחלקים גייטים ואז חוסמים את נתב"ג לשאר הטסים באירוע השבועי.

פורסם

מגיע :)

אגב, מי שמעוניין בתוכנית טיסה אמיתית של אוסטריאן: (מלפני יומיים)

 PURLA1B PURLA UH1B SUVAS UL53 KAROL UL995 KOSEG UA16 MAROS UM855 DERYA UM855 KFK UL610 VADEN UN618 SOMOV UY553 NERDI UL602 BUDOP UL850 DODAR UY34 TORNO Y56 GIGOR GIGOR1

פורסם

1. ממליץ להפעיל עמדת DEL (למרות שבאירוע רגיל נמצאת בעדיפות נמוכה), כדי למנוע צוואר בקבוק על הקשר של קרקע מראש. קרקע מזרח הוא גיבוי טוב, לא פתרון ראשוני.

2. ממליץ לכל מי שיכול (בעיקר פקחים) להתחבר לא 10 אלא 30 דקות מראש. אם יהיו טייסים שיהיו מוכנים לפני הזמן, שיקבלו כבר קלירנס 15 דקות לפני אופבלוקס. אם DEL מזהה טייס שעומד הרבה זמן בגייט, ויש שקט על הערוץ, אולי אפילו ליזום מצד הפקח זירוז בקשה וקבלת קלירנס. ב-1600 UTC הקשר יהיה עמוס וצפוף, עדיף לשחרר מטוסים עם קלירנס לקרקע כמה שיותר מוקדם.

פורסם

שלום חברים,

רציתי לציין שיהיו לכם כמה אורחים באירוע בשבת בין היתר VATGOV שכנראה יטוס עם ה 747-400 CALL XX-4DF :mrgreen:

מאחל לכולם טיסה טובה

פורסם

אני מצטרף לבקשתו של חריט, להשתדל להשתבץ על קלירנס על מנת להקל על התהליך.

בנוסף, אבקש מכולם אדיבות וסבלנות. תדאגו לפני הטיסה לבטל קראשים, ואם מטוס יתחבר עליכם בטעות - לא להכנס למריבות מיותרות ולהתווכח, פשוט לשלוח הודעה מנומסת ולבקש לעבור.

כמו שאתם רואים צפויים אורחים שנרצה לעשות עליהם רושם טוב - אז בואו נתנהג בהתאם ;)

פורסם
חברים אם מישה יכול לבדוק האם יש סילון שיכול לבצע אילת - וינה.

אם כן - נכניס את תוכנית הטיסה ונוסיף את זה להכרזה.

737-800 יכול להמריא מאילת עד משקל 62.5 ב-30 מעלות צלסיוס עם מדפים 5.

עם מדפים 25 אפשר כנראה גם 65-67 טון, לא בדוק, לדיוק כזה כבר צריך תוכנת ביצועים (אני שלפתי לרגע את הטבלאות).

בהנחה שלוינה צריכים לקחת סדר גודל של 14 טון דלק כולל הכל, זה נותן ZFW של סביבות 51 טון. בהחלט ראלי. בהצלחה.

פורסם
חברים אם מישה יכול לבדוק האם יש סילון שיכול לבצע אילת - וינה.

אם כן - נכניס את תוכנית הטיסה ונוסיף את זה להכרזה.

737-800 יכול להמריא מאילת עד משקל 62.5 ב-30 מעלות צלסיוס עם מדפים 5.

עם מדפים 25 אפשר כנראה גם 65-67 טון, לא בדוק, לדיוק כזה כבר צריך תוכנת ביצועים (אני שלפתי לרגע את הטבלאות).

בהנחה שלוינה צריכים לקחת סדר גודל של 14 טון דלק כולל הכל, זה נותן ZFW של סביבות 51 טון. בהחלט ראלי. בהצלחה.

נשמע די גבולי ואתגרי אם יש ZFW של 51 טון וצריך 14 טון דלק

פורסם
אל תשכחו שעלולים להיות הולדים

חחחחח

כל המטוסים שממריאים מאילת מתבקשים לחנות בזגרב. עיתון חינם עם תדלוק מעל 4000 דולר :lol:

פורסם
למה לא להמריא מעובדה?

מספיק מסלול ונוח מאוד לשימוש.

לא מאתגר מספיק 8)

הסינרי של אילת, המסלול הקצר, המגבלת טמ"פ, אם אני אישית הייתי טס הייתי יוצא מאילת עם סילון מנהלים. CITATION X

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...