עבור לתוכן
Amir Paz

המטס לאוסטריה - נא לייצג בכבוד

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם!

בשבת הקרובה רובנו (אני מקווה) יוצאים לוינה ומשתתפים במטס.

חשוב לי לציין שזוהי הזדמנות חוזרת לחטיבה "להוכיח עצמה" ברמה המקצועית.

כשאני מפקח על פיקוח ת"א, ואני יודע שצפוי מטס של טורקים לארץ, אני יודע שצפוי לי כאב ראש, רמה נמוכה של השפה האנגלית, טייסים שמגיעים ללא דפיות או כאלו שלא מבינים את הדפיות - אני פשוט מעדיף שלא לפקח יותר כשיש אירוע כזה.

כך גם ההפך.

אם נגיע לאוסטריה ונעשה ברדק, הכל יעבור בשלום, אבל בסבב הבא כשנרצה להפעיל אירוע משותף עם האוסטרים או אפילו עם חטיבה אחרת שהייתה נוכחת על הערוץ בזמן האירוע, אנחנו לא נקבל התייחסות חיובית - וחבל.

אני מבקש מכל טייס וטייס בחטיבה שמשתתף במטס הזה לקחת את העניין כמשימה ואטילית לאומית, ואני לא מגזים.

איכות הביצוע שלכם במרחב האוסטרי, תמנף מחדש את החטיבה לרמה מקובלת בקרב התעופה הווירטואלית באירופה.

לכן, אני מבקש, מכל אחד מכם שטס:

1.תבצעו בדיקת מיקרופון לפני הטיסה, תגבירו או תקטינו את עוצמת המקרופון שתהיו בטוחים ששומעים אתכם מצויין. יש טייסים שמגבירים את עוצמם רעש המנוע, ואז פשוט לא שומעים אותם.

2.לדבר ברור. עדיף שהאנגלית שלכם לא תהיה מושלמת ושישמעו אתכם ברור, מאשר שתנסו לדבר אנגלית נכונה ותדברו בלחש. פשוט לדבר בביטחון ובאסרטיביות. תהיו חדים ברידבאק שלכם ובלי יותר מידי קשקשת ברשת.

3.לטוס עם מטוס שאתם שולטים בו ב 110% , האירוע הזה (ספציפי) זה לא זמן טוב לנסיונות. חשוב שתבצעו הוראות/תהליכים בצורה מושלמת.

חשוב מאוד:

4.אל תנסו לעקוף אחד את השני במהלך השיוט. תשמרו מהירות שיוט מקובלת, תמריאו במרווחים טובים מב"ג , ותגיעו למרחב האוסטרי מופרדים "ונוחים" לעבודה. הגעה צפופה רק תגרום לאותו פקח אוסטרי לאבד עניין בפעם הבאה שיש אירוע עם ישראל, ובצדק.

5.לתדרך לתדרך לתדרך!!! נא להכיר את הדפיות לעומק! נא לדעת בדיוק רב איזה STAR ו TRANSITION אתם מבצעים!

אני אשמח אם יורם, מנהל החטיבה האוסטרית יוסיף לשרשור הזה נקודות חשובות לגבי הגישה.

אנא מכם, תייצגו את VATIL בכבוד. יש לנו טייסים ווירטואלים מצויינים בחטיבה, עכשיו זה הזמן לצאת מהארון ולהראות לאוסטרים מי אנחנו.

בכוונה רשמתי לצאת מהארון,ע"פ התגובות נראה מי באמת קרא את הדברים שלי. 8)

אז תודה לכולם על שיתוף הפעולה! נשתמע על הקשר :lol:

פורסם

אני רק רוצה להוסיף דבר קטן לדברי אמיר, ציפור קטנה לחשה לי שצפויים לנו גם אורחים מהנהלת VATSIM (אנשי VATGOV).

שתבינו את חשיבות האירוע. מצפה מרובכם להגיע לטוס, להפגין נוכחות יפה, מקצועיות ולהראות לכולם מי אנחנו!

משה - אתה עוד מנסה להבין אותו אחרי שנים? :mrgreen:

פורסם

בנוסף למה שאמר אמיר לגבי השיוט, אם אתם מרגישים צורך לעקוף מישהו כי אין מה לעשות 74 מהיר יותר מ73 תתאמו את זה ביניכם הכל על מנת שתתקרבו לאזור ההנמכה מופרדים אחר כך זה פשוט כאב ראש גם לכם וגם לפקחים לצאת מזה.

בנוסף עניין המקצועיות והחדות צריך להיוצ במהלך כל הטיסה, קרה לא פעם באירועים שטייסים פתאום נעלמים מהקשר כשיש פקח או לא קוראים לבקר בכניסה למרחב שלו, זה פשוט לא נשמע טוב על הקשר שמנסים לקרוא וגם לא נעים לאותו בקר שיש לו עב״מ בfir

הטייסים פה בחטיבה טובים (לא כמו הטורקים שאמיר הזכיר) פשוט באירועים מהסוג הזה נדרשת עוד רמה של ריכוז ומקצועיות.

אני לצערי לא בבית ולא יכול לקחת חלק אז מה שנשאר לי זה לאחל לכולם בהצלחה ותייצגו אותנו בכבוד !

ומשה אין מה לעשות אמיר קצת מוזר ״לעיתים״, האמת שאין לי מושג איך עוד נותנים לו להסתובב חופשי :evilbat: :mrgreen:  

פורסם

בכוונה רשמתי לצאת מהארון,ע"פ התגובות נראה מי באמת קרא את הדברים שלי.

אמיר צודק נא לייצג בכבוד ובמקצועיות.אני כנראה אוכל לבוא יותר מאוחר אז אמריא מלונדון היתרו כBAW.

שאלה לאמיר:האם לצאת מהארון עם הדיילת או בלעדיה... :drinking:

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם

אמיר, תודה על התדרוך.

אם הייתי צריך לתת למטס הזה שם הייתי קורא לו "מטס יחסי ציבור של VATIL" . המטרה היא לקרב את VATIL לחטיבות השונות באירופה ולהעמיד את החברים על הבמה ולאור הזרקורים .

כפי שאמיר כבר ציין , חבר\י הנהלת VATSIM ישתתפו במטס וכמו כן ישמשו כמשקיפים והחשוב מכל - תגיעו בהמוניכם -

מבחינתנו מאד חשוב לציית להוראות הפקחים, ללמוד את הדפיות ולשמור על נדב"ר תקין.

http://www.vacc-austria.org/?page=content/chartlist&icao=LOWW

http://charts.vacc-austria.org/LOWW/LOWW_Arrival_STAR_06062011.pdf

http://charts.vacc-austria.org/LOWW/LOWW_Arrival_RNAV%20Transition%2034_06062011.pdf

ככל הנראה מסלול 34 ייפתח, וההונגרים (כנראה ש CZERMAK - הבעלים ומפתח יורוסקופ יפקח על CTR הונגריה) ינחו את התנועה עד GIGOR . חשוב להגיע לגיגור בגובה FL160 או עפ"י הנחיית הפקח. משם מתחיל ה STAR עד PESAT וההמשך ב TRANSITION ו PROFILE תלוי במסלול הנחיתה. אנא לא לשכוח את המהירות :wink:

אני מאחל לכולם טיסה נעימה ותמיד כיף לשמוע ולראות בשמי אירופה את חברי החטיבה :D

פורסם

כפי שאני רואה את זה, דגשים מקצועיים לטייסים בשלושה תחומים עיקריים:

1. הולדינג - מי שלא מאופס איך עושים את זה, איך שולטים בזה, איך מבצעים הולדינג על המקום הנוכחי - לעבור על החומר, בעיקר בהקשר של הזנות ב-CDU אך לא רק.

2. הליכה סביב - TOGA, תדרוך עצמי לגבי מה אני עושה במידה ואני הולך סביב - בקיצור לא להיות מופתעים ולדעת איך להגיב. איך תגיב האוטומציה. זה אמור להיות טריביאלי, לתחושתי לא מספיק מתורגל ברשת בגלל דלילות התנועה בימים רגילים ברשת.

3. שליטה באוטומציה וגמישות במעבר בין מצבים. לא להתקע בגלל שטויות כמו הזנות למחשב, אם צריך לעבור לרגע ל-HDG לפי הערכה כללית ותוך חצי דקה לסיים להזין מה שצריך - גם טוב. אבל לשלוט במטוס. אם צריך - אז אפילו בלי אוטומציה. גם טוב. אם צריך לבקש וקטורים לעשות את זה. העיקר שתהיה זרימה.

בהצלחה. יהיה כיף חיים.

פורסם

אמיר ובוקי, על סוגיית היציאה מהארון (או כל חלל סגור אחר ששימש ליחסי מין) כבר חשבו גדולי הסטוצרים בשעתו. ההליך המקובל בעולם האקדמי אומר שהאשה יוצאת ראשונה (כי ככה מנומס), וכעבור דקה אחת ו-9 שניות יוצא הגבר (ע"ע, 69 * שניות. תודה לעמיתי המלומד בן-דוד על התיקון).

פורסם

שהאשה יוצאת ראשונה (כי ככה מנומס

חברי המלומדים אני חולק על דעתכם .הרי אם האשה היא פולניה אז ברור שהיא לא תצא ראשונה...

בוקי זאב:4X-MJB :drinking:

פורסם
שהאשה יוצאת ראשונה (כי ככה מנומס

חברי המלומדים אני חולק על דעתכם .הרי אם האשה היא פולניה אז ברור שהיא לא תצא ראשונה...

בוקי זאב:4X-MJB :drinking:

אם היא פולניה אז עוד בתוך הארון היא תגיד לך: "העיקר שאתה נהנית", מה שיגרום לך לזנוח את כללי הנימוס ולצאת משם מהר. אם דמך עוד (או - חזר) לראשך.

פורסם

אמיר. מה קורה אם יש חברה שגם רוצים להשתתף באירוע אך לא מעוניינים לטוס עם מטוסים כבדים? (כמוני למשל ואולי עוד 2, 3 חברה)

יש מצב באישור חריג או לא חריג, להגיע עם F-16, שיהיה גיוון לשם שינוי ונוכל לנחות בזלצבורג כדי למנוע עומס מיותר בשדה.

כמובן שכל הטיסה באחריותי וכל מי שנלווה לטיסה יקבל תדריך מסודר על מהלך הטיסה, דפיות, קשר וכו'.

מה אתה אומר?

נ.ב.

זו הודעה כללית לכל מי שרוצה להצטרף אלי לטיסה במידה ותאושר!

פורסם
אמיר. מה קורה אם יש חברה שגם רוצים להשתתף באירוע אך לא מעוניינים לטוס עם מטוסים כבדים? (כמוני למשל ואולי עוד 2, 3 חברה)

יש מצב באישור חריג או לא חריג, להגיע עם F-16, שיהיה גיוון לשם שינוי ונוכל לנחות בזלצבורג כדי למנוע עומס מיותר בשדה.

כמובן שכל הטיסה באחריותי וכל מי שנלווה לטיסה יקבל תדריך מסודר על מהלך הטיסה, דפיות, קשר וכו'.

מה אתה אומר?

נ.ב.

זו הודעה כללית לכל מי שרוצה להצטרף אלי לטיסה במידה ותאושר!

כל עוד שזה נעשה בצורה מקצועית, בשימוש עם דפיות, הקפדה על ההליכים השונים, שליטה מלאה בביצוע הולדים, הכרת והבנת המרחב בעומס וכו' עם המטוס - לא רואה שום בעיה עם זה ;)

כמובן טיסה בהפרדה תקנית ולא מבנה ובלי או"ק מבצעיים למיניהם.

רק תתאמו עם יורם למניעת אי נעימויות, שלא יחשבו שאנחנו משמידים אותם במסווה של מטס :lol:

פורסם

ההעדפה היא להגיע עם מטוסים אזרחיים מפני שמטוסים צבאיים בדרך כלל מופנים לשדה אחר וכוונת המטס היא אזרחית. אך אם אין ברירה ובתנאי שההגעה היא לא במבנה ושמירת כל הכללים האזרחיים והפיקוח, אפשר גם להגיע עם F16. אחרי הנחיתה תבקשו הסעה ל GA .

פורסם

יורם תודה על המענה.

כפי ששמתי לב או לא, הכוונה שלי להגיע לזלצבורג ולא לוינה בכדי לא לשבור להם את השיגרה יותר מידי.

אני בסך הכל רוצה להשתמש בשירותי הפיקוח שלהם.

פורסם
יורם תודה על המענה.

כפי ששמתי לב או לא, הכוונה שלי להגיע לזלצבורג ולא לוינה בכדי לא לשבור להם את השיגרה יותר מידי.

אני מסך הכל רוצה להשתמש בשירותי הפיקוח שלהם.

ברק אני חושב שיהיה עדיף אם תטוס עם סנקה מזלצבורג לוינה, מאשר F16. מטרת המטס היא למנף את החטיבה. עדיף טיסות אזרחיות.

פורסם

אמיר זה רעיון נחמד אך ביצעתי את הטיסה הזו מס׳ פעמים. אני מזכיר שהכוונה שלי היא לנחות בזלצבורג ולא בוינה בכדי לא ליצור ״בלאגן״. וכמו שאתה מכיר אותי אני מספיק מעורה בכל הנהלים וזה דווקא יהיה נחמד שמטוס שונה יגיע אליהם...

אם לדעתך זה ממש לא מתאים אני אכבד את זה.

פורסם
אמיר זה רעיון נחמד אך ביצעתי את הטיסה הזו מס׳ פעמים. אני מזכיר שהכוונה שלי היא לנחות בזלצבורג ולא בוינה בכדי לא ליצור ״בלאגן״. וכמו שאתה מכיר אותי אני מספיק מעורה בכל הנהלים וזה דווקא יהיה נחמד שמטוס שונה יגיע אליהם...

אם לדעתך זה ממש לא מתאים אני אכבד את זה.

אני אחד שמאוד תומך בחיל האוויר הווירטואלי. אפשר לראות את הנהלים האחרונים שיצאו, לא חסכנו באזורי פעילות צבאיים בחטיבה :wink:

אבל כשזה מגיע למטס חשוב לחטיבה אחרת (חשוב במובנים של יחסי ציבור), אני חושב שזה הזמון להשאיר את ה F16 בהנגאר ולקחת 4X עם גוון אזרחי לשם.

זה פשוט נראה יותר טוב אם נגיע במסה אזרחית. זו דעתי.

פורסם

אבל כשזה מגיע למטס חשוב לחטיבה אחרת (חשוב במובנים של יחסי ציבור), אני חושב שזה הזמון להשאיר את ה F16 בהנגאר ולקחת 4X עם גוון אזרחי לשם.

זה פשוט נראה יותר טוב אם נגיע במסה אזרחית. זו דעתי.

+1

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...