עבור לתוכן
itzik friedman

שביל ישראל

Recommended Posts

פורסם

שלום חברים,

עלה לי רעיון ורציתי לשתף אותו כדי להעצים את החוויה!

"שביל ישראל"

[כמובן שבטיסה;)]

לקבוע מתישהו יום [כמו אירוע] שבו נטוס לאורך כל הארץ!

נראה לי מתאים להתחיל ולסיים באילת וראש-פינה [מה שאומר המון קלים-ויזמין גם טייסים טריים להשתתף!] אבל אפשר מאיפה שרוצים [לדוגמא להצטרף מב"ג מי שמתעקש על כבד-ישגע תפקחים החלוקה בגבהים ומהירויות של הרבה תנועה מעורבת של קלים וכבדים על שני הכוונים-הלוך וחזור] והעיקר הוא לטוס על "שביל ישראל" בנתיב:

LOT VOR-J10-SAMAR-J10-ZFR VOR-J10D-MZD VOR-J10-AMMIT-SIVAK-TALMI-J10C-ALROD-NAT VOR-J14-DESHE-ROP VOR

[כמובן שגם ר"פ-אילת ולא רק אילת-ר"פ]

לטובת דבר כזה צריך יהיה את בקרות:

פלוטו

ת"א סנטר

חגב

כשכבונוס את ב"ג [עדיפות ראשונה]

ועוד שדות מה שפקחים ירצו- כדי לאפשר T&G על הדרך\או כדי לפרוש או להתחיל מהאמצע [כל אחד לפי בחירה אישית]

יאללה מקווה שהרעיון יתפוס -נראה לי מאוד נחמד

ותגיבו הרבה -כלומר תיקונים, הערות, הארות- אני לא בא לקרדיט אלא באמת לשדרג את החוויה!!!

-אם באמת יתפוס -ניצור דף אירוע רשמי ונקבע תאריכים ופיקוח, עם סיכוי טוב שזה ישולב באירוע השבועי-קרדיט לאור באכתרי.

פורסם

אבל איזור דרום מערב הנגב קשה מאוד לטיסה מדוייקת בסימולאטור!

אבחנה קשה בין הנקודות...

-אפשרי שחלק יבצעוCVFR וחלק IFR

[למרות שלדעתי זה יוריד מהריגוש של העומס]

:evilbat:

פורסם

רציתי ליצור מאססה של מטוסים בטיסה שקל לבצע ובכך גם להזמין טייסים טריים.

משא"כ אם יהיה כאן צד תחרותי זה מיד יבריח את כל מי שלא מספיק "למוד קרבות"

אז נשמע רעיון מדליק -אבל האירוע המקורי ייפגם אם נערב בו גורם כלשהו של תחרות...

פורסם

טוב, נראה לי בסופו של דבר הכי מתאים יהיה שהעיקר הוא ifr (כשלא מפריע כמה cvfr או חדשים או שבאים לתרגל- העיקר שהרוב יהיו ifr)

ולפי הרעיון המקורי (כולל הנתיב)

עכשיו אני רוצה לדעת האם להפוך את זה לרשמי

לכן אני מחכה לתגובות יותר בסגנון של -בעד- או -נגד-

עד כאן אין מספיק תגובות כדי לדעת כמה היענות יש אז להגיב...

פורסם

לפי דעתי יותר עדיף CVFR, יתאים לכל טייס ויביא גם את הטייסים החדשים, גם אם הם "יפריעו" ככה יותר קשה להטיס ולנווט וזה כל הקטע שבתחרות ניווט כמו שאמרו פה.

אם כבר תחרות ניווט, עוד כשהייתי במחזור 18 כאן בIFS אדם וויזר וירדן שלוי המדריכים הכינו לנו תחרות ניווט בדרום וזה מה שהכניס לנו את הנקודות בע"פ וככה יכלנו לטוס CVFR גם בדרום ה"שומם" שמאוד קשה לנווט בו.

אני בעד CVFR, למה IFR יעשה יותר הרגשה של טיסה מקצועית בארץ ולא סוג של אירוע ממש.

שבוע טוב

פורסם

אפשרי ועוד איך, הנה תוכנית שהכנתי שבמסלול שחובר ברוב הזמן ובמסגרת המגבלות לשביל

ממריאים מאילת לבאר אורה

משם לסמר

חולפים מעל עובדה

שיזפון

שיטים

פארן

מעלה מישר

מישור הרוחות

חורבות עבדת

שדה בוקר

ירוחם

חליפה מעל נבטים

ערד

תל שוקת

בית קמה

נועם

בית גוברין

בית שמש

שורש

לטרון

איילון

מגשימים

מסילה

גני עם

חליפה מעל הרצליה

תל ארשף

שפיים

ממשיכים על קו החוף עד לפרדיס

משם לחסידים

אגם נטופה

צלמון

כרי דשא

חליפה מעל ראש פינה

חולתא

להבות הבשן

ונחיתה בקריית שמונה

מסלול מדהים ואם זה יהיה ביחד עם תחרות ניווט זה יהיה עוד יותר טוב

פורסם
זה אפשרי חוקית? (אין עליו נתיב טיסה כאילו...)

אין בעיה לטוס איפה שרוצים ברשת, כל עוד כוונותיך ברורות לכל הסובבים וכמובן בכפוף לנהלי VATSIM . שאל את אוהד שלו איך יצאתי ונכנסתי לו מנתיבים באיזור הגליל והגולן, כולל טיסות בתוך נחלים (!!!!) ניווטי מגע עם מפה ועוד כל מני שגעונות שבחור צעיר שעוד לא נולדה לו תינוקת יכול להרשות לעצמו. היום כמובן לצערי זה כבר נחלת העבר (בשבילי לפחות) אבל עדיין תאורטית אפשרי ורצוי.

ואם מתלבטים לגבי אופי הטיסה והמטוס, נראה לי שאתה תפרסם את הנתיב, תעשה את התיאומים הרלוונטים לגבי פיקוח ותגבש ותפרסם נוהל יציאה למרשים חריגים לנתיבים שלא קיימים. לפי הנתיב והמגבלות שתפרסם כל אחד יהיה רשאי לבחור לו את המטוס (בוקי ונוי יטוסו לך עם 744 בגובה חקלאי אם זה מה שצריך אל תדאג)

הכי קל יהיה לבצע בטיסות אז"מ או מסוקים בגובה חקלאי שבדרך כלל מסיר המון מגבלות וחוסך המון כאב ראש וגם מקובל בעולם האמיתי (טיסה בתוך "בועות").

בכל מקרה רעיון יפה, וחבל לגנוז אותו, תכלס נשאר לך רק להתחיל לתכנן, אני פה אם אתה צריך טיפים וכאלה אבל לצערי ארגון של ממש לא אוכל לבצע בימים אלו. אתה מוזמן בחום לפנות בפרטי

לכל דבר.

בהצלחה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...