עבור לתוכן
nimig

הסיפור המלא-CID החזרה לארץ

Recommended Posts

פורסם

ביום שני ה13.10 נפגשנו ביחד עם כריס (המכונאי של חברת אויה) בשעות הבוקר בהנגר של חברת AVIONITEC בשדה התעופה של ציריך , התחלנו להרכיב את שני המדחפים החדשים שהגיעו מארה"ב , כל פרופלר שלוש שעות של עבודה, כולל התקנת הDE-ICE החיפויים והמתנע. לקראת שעה 16:00 בוצעה בהצלחה טיסת המבחן שנמשכה כ40 דקות.

יום שלישי ה14.10 מגישים מרשה לטיסת VFR לקורפו מתחת לנתיבי הIFR, קיבלנו SLOT לשעה 13:30 והמראנו לפי יציאה ALBIX 3W בגובה 12000 מעל ALBIX ביטלנו IFR וחצינו את האלפים בגובה 10000 רגל אל הצד האיטלקי שלהם משם הנמכנו לגובה 7000 לאור המגף האיטלקי בחלקו המזרחי, ומשם ישירות לקורפו.

לאחר ALBIX ככל הנראה בגלל הטמפ' הנמוכה מעל האלפים ה RPM בשני המנועים עלה מעל הקו האדום והגיע ל3000 שזה מאוד לא בריא למנוע וגם די מסוכן, ניסנו לשנות את הפסיעה של הפרופ' (למתעניינים מדובר במצערות הכחולות-ניתן לראות בתמונות) אך ללא הצלחה התייצבנו בגובה 10000 מעל ההרים ולאחר כמה ניסיונת הם שבו לתפקד. הסיבה לכך נגרמה בגלל שמשאבת הואקום לא תפקדה כמו שצריך בגובה ונגרם לה נזק.

אי אפשר לתאר במילים את הטמפ' מעל האלפים-קפוא

מעל האלפים נכנסנו לתוך ענן וניסנו למשוך לגובה מכיוון שלא ידענו היכן הפסגות, התחיל לחץ אטומי מכיוון שהמטוס לא נרצה לתפס ואיבד מהירות בכל משיכה, זה מה שנקרה טעות אנוש, אך למזלנו לא היתה שום פסגה בדרך והצלחנו בטיפוס מתון לעבור את הענן .

יום רביעי ה15.10, תדלקנו את המטוס ביצענו בד"ח ובשעה 9:30 המראנו ממסלול 17 לכיוון ארקסוס משם המשכנו בגובה 7500 לכיוון רודוס חלפנו דרומית לקפריסין ונחתנו ב15:30בחיפה עשינו ביקורת דרכונים ומשם המשכנו להרצליה. המשימה בוצעה בהצלחה.

אהה... ולמי שהיה פיפי השתין בתוך בקבוק

הנתיב

LSZH-LGKR

ALBIX 3W (IFR--->VFR) ADOSA CHI AMLON LANLI ANC BRD TIGRA KRK

LGKR-LLHA

KRK ARA TRL MIL ASTIS RDS ALKIS MAROS APLON GALIM

נמרוד גרשוני

nimig@netvision.net.il

התמונות:

http://members19.clubphoto.com/nimrod765659/1692886/guest.phtml

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...