עבור לתוכן
Liam Koshrovski

PACKS בהפעלת מנועים

Recommended Posts

פורסם

הסטרטר עובד על לחץ אוויר הפקים ממש בקצרה הם חלק מהדיחוס והמיזוג סוגרים אותם כדי לווסת את כל הלחץ לכיוון הסטרטרים

פורסם

ה-APU של המטוס לא מייצר מספיק ספיקת אוויר כדי גם לדחס את הקבינה (מיזוג) וגם לסובב את המנועים להתנעה. לכן סוגרים את הדיחוס. זה נכון אגב, לכל המטוסים. בחלקם זה אוטומטית - 747 למשל. ב767 או 737 צריך לסגור אותם ידנית

פורסם
ה-APU של המטוס לא מייצר מספיק ספיקת אוויר כדי גם לדחס את הקבינה (מיזוג) וגם לסובב את המנועים להתנעה. לכן סוגרים את הדיחוס. זה נכון אגב, לכל המטוסים. בחלקם זה אוטומטית - 747 למשל. ב767 או 737 צריך לסגור אותם ידנית

גם בצ'קליסט של ה747 אם אני לא טועה מופיע לכבות את 2 ו-3 (מתוך 3)

פורסם
כאילו הפקים גם עובדים על לחץ אוויר, אז סוגרים אותם כדי שכל לחץ האוויר ילך לסטרטר של המנועים?

אני אנסה להסביר בקצרה.

מנוע הAPU מייצר לחץ אוויר שאפשר להשתמש בו גם לדיחוס הקביה (מיזוג) וגם להנעת המנועים.

להנעת מנועים דרוש דיחוס אוויר גדול יותר, ולכן סוגרים את הPACKS שהם בעצם כמו מחסומים שמווסתים את האוויר מהAPU לסטרטרים.

אחרי הנעה פותחים את הPACKS כדי שאוויר ינותב גם לקבינה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...