Liam Koshrovski פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 בצ'קליסט של 767, כתוב שלפני הנעת המנועים צריך לסגור את הPACKS. למה? מה הם עושים בעצם?
E.Z פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 הסטרטר עובד על לחץ אוויר הפקים ממש בקצרה הם חלק מהדיחוס והמיזוג סוגרים אותם כדי לווסת את כל הלחץ לכיוון הסטרטרים
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 ה-APU של המטוס לא מייצר מספיק ספיקת אוויר כדי גם לדחס את הקבינה (מיזוג) וגם לסובב את המנועים להתנעה. לכן סוגרים את הדיחוס. זה נכון אגב, לכל המטוסים. בחלקם זה אוטומטית - 747 למשל. ב767 או 737 צריך לסגור אותם ידנית
Liam Koshrovski פורסם דצמבר 18, 2011 מחבר דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 כאילו הפקים גם עובדים על לחץ אוויר, אז סוגרים אותם כדי שכל לחץ האוויר ילך לסטרטר של המנועים?
Gal Mintz פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 ה-APU של המטוס לא מייצר מספיק ספיקת אוויר כדי גם לדחס את הקבינה (מיזוג) וגם לסובב את המנועים להתנעה. לכן סוגרים את הדיחוס. זה נכון אגב, לכל המטוסים. בחלקם זה אוטומטית - 747 למשל. ב767 או 737 צריך לסגור אותם ידנית גם בצ'קליסט של ה747 אם אני לא טועה מופיע לכבות את 2 ו-3 (מתוך 3)
Gal Mintz פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 כאילו הפקים גם עובדים על לחץ אוויר, אז סוגרים אותם כדי שכל לחץ האוויר ילך לסטרטר של המנועים? אני אנסה להסביר בקצרה. מנוע הAPU מייצר לחץ אוויר שאפשר להשתמש בו גם לדיחוס הקביה (מיזוג) וגם להנעת המנועים. להנעת מנועים דרוש דיחוס אוויר גדול יותר, ולכן סוגרים את הPACKS שהם בעצם כמו מחסומים שמווסתים את האוויר מהAPU לסטרטרים. אחרי הנעה פותחים את הPACKS כדי שאוויר ינותב גם לקבינה.