Dvir Shany פורסם ינואר 3, 2012 דיווח פורסם ינואר 3, 2012 היי חברים, ראיתי הרבה מאוד סרטונים של AOA וכו' ולא הצלחתי באמת להבין מה ה- Engine bleeds עושים בדיוק, אני יודע שחייבים שיהיה לפחות bleed אחד על on, אני ישמח אם מישהו יכול להסביר לי בבקשה תודה.
flytosky פורסם ינואר 3, 2012 דיווח פורסם ינואר 3, 2012 למה סרטונים ? בחיי בשביל מה בראו את המניואל. בכל מקרה, בכל מטוס זה קצת שונה אבל העיקרון הוא אותו דבר. אני מקווה שזה עונה לך על השאלה כי שאלת שאלה כללית, לא ממש הבנתי מה אתה רוצה. קודם כל כדי להניע את המנוע יש כמה דברים שצריך לעשות חוץ מהזרמת דלק מהמשאבות. ב OH באזור החלק של האוויר (בד"כ צד ימני) יש L ENG ו R ENG שהם אחראי לאספקת אוויר למנוע (L\R בהתאם כמו בעברית), זה קשור להנעת המנוע. קשה לי להסביר לך את זה, כי אני לא משהו בהסברים, אבל יש מדריך שבא עם כל מטוס מקצועי ומסביר על כל המערכות. חיפשתי קצת באינטרט ומצאתי אתר נחמד שמסביר גם קצת יותר מדויק מההסבר שלי : http://www.liebherr.com/AE/en-GB/produc ... id-14682-0 סה"כ צריך לקרוא את המדריך שבא עם המטוס, אם לא הבנת לחפש באינטרנט ואפשר למצוא הכל.
Dvir Shany פורסם ינואר 3, 2012 מחבר דיווח פורסם ינואר 3, 2012 היי, תודה, אני בהחלט יודע את כל המכשירים ואיך להתניע אותו מצוין, רק לפעמים אנשים עושים דברים כי כתוב אבל לא יודעים בעצם בדיוק מה הדבר עושה וכן שאלתי את השאלה כי אני לא 100% בטוח, אני אקרא את מה שאמרת ותודה.
Muli Ivanir פורסם ינואר 3, 2012 דיווח פורסם ינואר 3, 2012 היי חברים,ראיתי הרבה מאוד סרטונים של AOA וכו' ולא הצלחתי באמת להבין מה ה- Engine bleeds עושים בדיוק, אני יודע שחייבים שיהיה לפחות bleed אחד על on, אני ישמח אם מישהו יכול להסביר לי בבקשה תודה. מה ה- Engine bleeds עושים בדיוק?מזרימים זרם אוויר בלחץ למערכות הפנאומטיות. כמו שסער כתב, מבנה המערכת הספציפית משתנה ממטוס למטוס. כולל הלחץ הנדרש למערכות השונות, מקורות ה Bleed Air העיקריים הם כל אחד מהמנועים וה-APU (ומערכת כוח קרקעית). בד"כ מ-2 איזורים במנוע(לחץ נמוך ולחץ גבוה) עם וויסות בניהם לפי דרישת מערכת האוויר. לכן מה שאתה אומר "חייבים לפחות bleed אחד על on" יכול להיות חצי מהספקת האוויר במטוס דו-מנועי, או רבע מהספקת האוויר במטוס ארבע-מנועי. ומינימום לחץ האוויר הנדרש תלוי בגודל המטוס, במערכותיו ובסיטואציית הטיסה. עדיף שתקרא במדוייק את התיאור המפורט למטוס שמעניין אותך. מערכות שבד"כ מוזנות ממערכת האוויר(פנאומטיות) הן: מתנעי המנוע, מיזוג אוויר, דיחוס, קרור מכשירים, חימום תא מטען, Anti-Ice ו-De-Ice, ועוד מספר מערכות קטנות(כדוגמת לחץ במיכל המים וכד') יש לך כאן הסבר מפורט וברור מלווה בתרשימים מצויינים על מערכות המטוס B757(כולן): http://www.biggles-software.com/softwar ... ntents.htm כנס ל-Air System ותקבל הסבר מפורט בהקשר לכל מערכת שמוזנת לחץ אוויר. אולי זה יבהיר לך את העיקרון. ומעבר לזה, תמיד יש את ויקיפדיה כדי להבין את הרעיון הכללי: http://en.wikipedia.org/wiki/Bleed_air