Joel Strikovsky פורסם אפריל 13, 2012 דיווח פורסם אפריל 13, 2012 שלום לכולם. יש לי בעיה מסוימת שאני לא מצליח למצוא לה פתרון וזה מאד מוזר. אני מבצע הרבה טיסות בקו של בין LLBG ל OJAI לעמן. אני בד"כ בוחר את SALAM ולא את TALMI (כך אני רגיל). לפי הדפית ה IFR הישראלי , הגישה ל SALAM היא באמצעות BGN R095, הידוע גם בשמו J17. ע"פ הדפית , מגבלת הגובה , או גובה הטיסה צריכה להיות על 7000 רגל. הבעיה היא ש ע"פ הדפיות של ירדן הכניסה ל SALAM צריכה להיות על 11000 רגל. בפועל אני מוצא את עצמי כל פעם מבקש מהבקר שירשה לי לטפס ב R095 ל 11000 רגל ע"מ לעמוד במגבלת SALAM של 11000 רגל. מה שאני לא מבין זה , איך זה מסתדר בדיוק שה R095 צריך להתבצע על 7000 רגל כאשר SALAM עצמו מצריך 11000 רגל? איך אני אמור לשמור על 7000 רגל לכל אורך ה רדיאל ובבום בבת אחת להיות על 11000 רגל בהגעתי ל SALAM? איך זה ששני המגבלות אינם מסונכרנות אחת עם השנייה? האם אני מפספס פה משהו?
Ittai Arnon פורסם אפריל 13, 2012 דיווח פורסם אפריל 13, 2012 אהלן, המגבלה שציינת מתייחסת אך ורק לטיסות נכנסות לעמאן שמגיעות ממערב ולא מהארץ, כגון - כל הרויאל גו׳רדניאן שחוצים מעל ישראל. לענייננו, כניסה למרחב האווירי של עמאן גובה 7׳ או 9׳ בנקודה SALAM ולא TALMI! חזרה למרחב האווירי של ישראל גובה 8׳ ב SALAM. זה ההסכם האווירי שיש בין שתי המדינות.
Joel Strikovsky פורסם אפריל 13, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 13, 2012 אז זהו, שזה לא. הבקר הירדני ציין בפרוש שאין לי אפשרות כניסה ב 7000 על SALAM. הוא נתן לי להיכנס ב 8000. דבר שני , לא מצוין בשום מקום בדפית קשר של הכניסה ל SALAM לארץ המוצא של הטיסה. כך שאני לא כ"כ משוכנע שטענה זו נכונה. מה שבטוח זה שמגבלת 7000 על R095 אינה עומדת בתנאי הכניסה ל SALAM ואף סותרת אותו. כך לפחות ציין לי גם הבקר הירדני AMN CONTROL. הוא עמד על זה בכל תוקף "אין להיכנס ל SALAM ב7000 רגל, מינימום 8000" אז שאלתי המקורית חוזרת. איך זה שאין סנכרון נהלים בגבהים בין השתיים ללא קשר לגובה המדויק (כניסה ל סאלם ב 8000 רגל, או 11000 רגל או כמו שגם ציינת 9000 רגל)? שורה תחתונה הכניסה ל נקודה אינה תואמת את גובה השיוט לנקודה.. איך מסתדרים עם זה?
bar levy פורסם אפריל 13, 2012 דיווח פורסם אפריל 13, 2012 אז זהו, שזה לא.הבקר הירדני ציין בפרוש שאין לי אפשרות כניסה ב 7000 על SALAM. הוא נתן לי להיכנס ב 8000. דבר שני , לא מצוין בשום מקום בדפית קשר של הכניסה ל SALAM לארץ המוצא של הטיסה. כך שאני לא כ"כ משוכנע שטענה זו נכונה. מה שבטוח זה שמגבלת 7000 על R095 אינה עומדת בתנאי הכניסה ל SALAM ואף סותרת אותו. כך לפחות ציין לי גם הבקר הירדני AMN CONTROL. הוא עמד על זה בכל תוקף "אין להיכנס ל SALAM ב7000 רגל, מינימום 8000" אז שאלתי המקורית חוזרת. איך זה שאין סנכרון נהלים בגבהים בין השתיים ללא קשר לגובה המדוייק (8000 רגל, או 11000 רל או כמו שגם ציינת 9000 רגל)? שורה תחתונה הכניסה ל נקודה אינה תואמת את גובה השיוט לנקודה.. איך מסתדרים עם זה? נראה לי שכדי שתסמוך על איתי בקטע הזה הוא עושה את זה במציאות
Joel Strikovsky פורסם אפריל 13, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 13, 2012 זה לא עניין של לסמוך, שורה תחתונה אני בבעיה בכל פעם מחדש, של חוסר סנכרון בנהלים בין שני המדינות שמצריכה אותי לבקש מאחד הבקרים להתגמש ולאפשר לי לעמוד בתנאים של השני (בדר"כ הבקר הישראלי נותן לי לטפס גבוה יותר ע"מ לעמוד בסף הכניסה לסאלם). יכול להיות שבמציאות זה אחרת אבל איך מתמודדים עם הבעיה שיש לי? דרא"ג צודק איתי שאין כניסה לירדן דרך TALMI אלא רק SALAM. רק יציאה מירדן יכולה להתבצע ל SALAM או TALMI אבל לא כניסה. דוגמה MOUA2D הוא ל TALMI ו OSAM2D הוא ל SALAM
Amir Paz פורסם אפריל 13, 2012 דיווח פורסם אפריל 13, 2012 אני דווקא שמח שיש בעיה. זו אומר שיש פעילות בירדן מעולם לא הגענו איתם לכתב הסכמה - לא היה עם מי לדבר, נראה שעכשיו יש פעילות וזה יפה.. אני אצור קשר עם הירדנים להבהיר את גובה המעבר בין TMA לבין עמאן ובין ת"א ACC לבין עמאן.
Joel Strikovsky פורסם אפריל 13, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 13, 2012 אני הפעילות כמעת היחידה שם. אבל יש שם בקרה כל מוצ"ש וגם הרבה באמצע השבוע. דיברתי עם הבקרים שם והם מאד היו שמחים אם נוכל להרחיב את הפעילות שם. אמרתי שאנסה לשכנע חברה פה. זה יהיה נחמד אם נוכל לארגן הרבה יותר מטסים לירדן , זו טיסה קצרה וגם סבבה. יש להם גם סינרי מעולה ל FSX ו FS9 לעמן ועוד. http://vatjo.net/v2/downloads/VATJO-V4- ... ES-FSX.zip http://vatjo.net/v2/downloads/VATJO-V4- ... ES-FS9.zip Description Every Saturday Night the VATSIM Jordanian vACC becomes alive with ATC Services and Aircraft Movements. From 18:30GMT to 20:30GMT, pilots and ATCOs alike will learn what it truly means to fly in Jordan. http://www.vatjo.net/V2/ https://www.facebook.com/groups/276069462410088/ http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=17&t=60353
Amir Paz פורסם אפריל 13, 2012 דיווח פורסם אפריל 13, 2012 כתבתי על זה לא מזמן... אגב בזכות VATIL הפקח שלהם קיבל APP viewtopic.php?f=1&t=38656&hilit=%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85+%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%83%D9%85 כל הכבוד על הפעילות, אני אשלח להם מייל בנוגע לתאום חצייה.
Joel Strikovsky פורסם אפריל 13, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 13, 2012 עזוב תיאום חצייה,זה שולי לטעמי, בו ננסה להחיות את מרחב האווירי שלהם. זה טיסה קצרה וממש נהניתי עם הבקרה שלהם. חבל אנו כל הזמן טסים לאירופה בשביל בקרה שממש מתחת לאף שלנו שכנינו יש להם בקרה טובה. בואו ננסה להחיות את האזור.
Amir Paz פורסם אפריל 13, 2012 דיווח פורסם אפריל 13, 2012 לא הייתי אומר שולי, צריך לדעת איך לעבוד אחד עם השני. לא במקרה ניקוסיה מנמיך אותך ל 9 ברשת... נכון צריך פעילות איתם, ואנחנו נעבוד על זה. אני אישית דאגתי לפקח שלהם שיקבל S3 לפני כמה חודשים וביקשתי ממנו שיראה רצינות. חוץ מהבחור הזה, אף אחד שם לא התייחס אלינו בשנה האחרונה. ננסה שוב כמובן.
Joel Strikovsky פורסם אפריל 13, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 13, 2012 אני מאד מקווה , זה עצוב לי כל הזמו לראות שם פיקוח (פקחים) אבל ללא תנועה. בסוף הם יתייאשו ולא יפקחו יותר. אני כל פעם שיש לי זמן ואני רואה שיש שם פיקוח , אני עולה ל TLV - AMN או הפוך.