Liam Koshrovski פורסם אפריל 14, 2012 דיווח פורסם אפריל 14, 2012 אהלן VATIL ושבת שלום, חיפשתי עכשיו תוכנית טיסה מנתב"ג ללרנקה, ומצאתי את התוכנית הבאה: תסתכלו על הנקודה הראשונה, N0421F180, איך אני אמור להכניס אותה לFMC?
Vlad Egorkin פורסם אפריל 14, 2012 דיווח פורסם אפריל 14, 2012 זה לא נקודה. 421 זה מהירות מכשירית. ו180 זה גובה.
Gal Mintz פורסם אפריל 14, 2012 דיווח פורסם אפריל 14, 2012 זה לא נקודה.421 זה מהירות מכשירית. ו180 זה גובה. מהירות בתכנית טיסה היא TAS ולא IAS
Liam Koshrovski פורסם אפריל 14, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 14, 2012 כלומר שהמהירות היא 421 TAS, וFL180? ומה עם הפעם השנייה, אחרי GITLA? זה אותו דבר?
Gal Mintz פורסם אפריל 14, 2012 דיווח פורסם אפריל 14, 2012 אכן, זה במידה ויש שינוי בגובה הטיסה או מהירות כגון STEP CLIMB
Amir Paz פורסם אפריל 14, 2012 דיווח פורסם אפריל 14, 2012 מהירות בתוכנית טיסה היא מהירות אמיתית TAS על מנת שיהיה ניתן להזין את הערך הזה למחשב ולקבל נתיב מוערך ע"פ הרוח במקרה של חירום ושיש צורך לאתר את המטוס.
Etai Charit פורסם אפריל 14, 2012 דיווח פורסם אפריל 14, 2012 אגב הנתונים האלה מציגים פרופיל טיסה שנראה לי לא תקין. מוצג פה מצב כאילו אתייצב לפני גיטלה בגובה 18 ובמהירות של 421 קשר (מהר מידי), ולאחר גיטלה אטפס לגובה 24 ואאט למהירות אמיתית של 398 קשרים, שזה כן נראה לי הגיוני כנתוני שיוט לטיסה כזאת. מאיפה הגיעה תכנית הטיסה הזאת?
amir2 פורסם אפריל 15, 2012 דיווח פורסם אפריל 15, 2012 אני לא ממש מבין בתפעול של מטוסים כבדים כי אף פעם לא נגעתי בתפעול שלהם, אבל אני סבור שזה בגלל שככל שאתה עולה בגובה מהירות המטוס יורדת. אם זה סיבה אחרת זה כנראה כבר קשור לתפעול המטוס
Liam Koshrovski פורסם אפריל 15, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 15, 2012 אגב הנתונים האלה מציגים פרופיל טיסה שנראה לי לא תקין. מוצג פה מצב כאילו אתייצב לפני גיטלה בגובה 18 ובמהירות של 421 קשר (מהר מידי), ולאחר גיטלה אטפס לגובה 24 ואאט למהירות אמיתית של 398 קשרים, שזה כן נראה לי הגיוני כנתוני שיוט לטיסה כזאת. מאיפה הגיעה תכנית הטיסה הזאת? מהאתר http://www.edi-gla.co.uk , התוכנית הזאת מתוכננת על A320 אם זה משנה משהו.
Elad Zeierman פורסם אפריל 15, 2012 דיווח פורסם אפריל 15, 2012 אגב אני לא סגור על זה ב 100 אחוז ויתקן אותי מי שיודע הסימון הזה של הגובה גם מציין טיסה בתנאי RVSM
Etai Charit פורסם אפריל 15, 2012 דיווח פורסם אפריל 15, 2012 מהירות 420 קשר אמיתית בגובה 18 זה בסביבות ה-300 קשר מכשירית, שזה הגיוני לגמרי. מה שלא הגיוני לי זה שהמהירות האמיתית תהיה נמוכה יותר בגובה 24 - הגיוני שתהיה זהה או גבוהה יותר עבור נתוני מטוס דומים. או לצורך העניין, למה בכלל כתוב הטיפוס הזה, למעשה יש פה שני נתוני שיוט שהגיוניים לשתי טיסות שונות עם משקל מטוס שונה.
Etai Charit פורסם אפריל 15, 2012 דיווח פורסם אפריל 15, 2012 אגב אני לא סגור על זה ב 100 אחוז ויתקן אותי מי שיודע הסימון הזה של הגובה גם מציין טיסה בתנאי RVSM לא יודע ממש, אבל לדעתי זהו סימון נתוני טיסה בכל מצב בלי קשר למרחב. בכל מצב שבו יש שינוי גובה במהלך הטיסה, במיוחד אם מדובר במשהו לא סטנדרטי או נתיב שאינו קבוע (למשל אוקיינוס שקט/הודי וכד').