עבור לתוכן
BlackRaven

טיסת הכרות - חווית הטיסה האולטימטיבית

Recommended Posts

פורסם

אתמול ה-17 לאוקטובר, אני יוני וחנן הגענו לשדה התעופה בהרצליה

חנן ויוני הגיעו במשהו כמו 1200 אבל יוסי קצת איחר בגלל פקקים וגם אני

המטוס שהיינו אמורים לטוס איתו ה-C172 כבר לא היה פנוי אז קיבלנו את ה-C172RG

טוב כולנו בשדה, בדיקה חיצונית למטוס, הכל טוב

נכנסים למטוס חנן מתחיל א הטיסה אני ויוני מאחורה

קיבלנו מרשה ואישור להסיע(אגב אנחנו שומעים כל מה שנאמר בקשר)

מגיעים נוקדת המתנה 29 בהרצליה

בדיקת מנוע - צ'ק !

מקבלים רשות להתיישר ולהמריא 29 !

מצערת מלאה, ההגהים בידיו של חנן, 55 קשר מרימים את האף וקצת אחרי זה המטוס עולה לאוויר

יש קצב טיפוס - גלגלים למעלה

מתקרבים למסילת הרכבת ומתחילים פנייה ימינה לכיוון נקודת ההתפצלות ומטפסים גובה 800

מגיעים לשם ועוד פעם ימינה לכיוון בצרה כאשר אנו כבר יציבים על גובה 800 רגל מעפ"ש ועוברים לפיקוח פלוטו

שבאותו זמן היה הרבה מאוד תנועה באזור...

OK מגיעים לבצרה ולוקחים שמאלה צומת השרון וככה אנחנו ממשיכים על הכביש(הכיוון שלו)

ומטפסים 1500 רגל - מתייצבים בגובה, RPM-צ'ק !

איפשהו באזור הזה חנן קצת לא מרגיש טוב, בחילות, באלגנים בבטן אבל לא נורא ! הוא שרד !

קצת אחרי זה אנחנו מבצעים תמרון מסובך וקשה בתוך המטוס בכדי שיוני יוכל להחליף את חנן...

ממשיכים לכיוון צומת השרון וככה המשכנו עד לצומת נחל חדרה או במילים אחרות חדרה החדשה

היינו מזרחית לארובות שבחדרה

המטוס בידיו של יוני ממשיכים על הכביש(הישן אם אני לא טועה) עד לכיוון לעתלית - היה אחלה נוף שם

ללא ספק מראה מ-ה-מ-ם

מגיעים לעתלית ממשיכים על קו החוף עד לבת גלים שגם שם היה מראה מאוד מדהים

עוברים לפיקוח חיפה ומקבלים הוראות להיכנס לעם הרוח(ימנית) 34

יש קשר עין עם בתי הזיקוק האסורים לטיסה שנמצאים ממש ממש ליד השדה

לוקחים הקפה קצרה שלא כוללת את הקפת בתי זיקוק

מיושרים מול 34, ראשיים לגעת, יוסי לוקח עוש טאץ' אנד גו והמטוס בחזרה בידים של יוני

מטפסים גובה 1000 עד בת גלים ששם אנחנו חוזרים לפלוטו וממשיכים על קו החוף

ושוב תמרון בתוך המטוס - אני לוקח

מבט זריז על השעונים, אני שואל את יוסי אם מד הגובה שמולי מכויל, יוסי אמר שלא וכייל את הלחץ בשעון

OK מתחילים להגביה גובה 2000 שוב לכיוון הכביש

בהתחלה לוקח קצת זמן עד שמרגישים את ההגהים וכמה זה מה אבל מתרגלים מאוד מאוד מהר

מתקרבים לצומת פרדיס(הכביש הישן אם זכור לי נכון)...

כשיוני וחנן הטיסו לא ממש שמתי לב לזה אבל כשאני הטסתי שמתי לב להרבה נידנודים וטילטולים באוויר

שדי הפריעו לשמור על גובה אז מדי פעם הייתה סטייה קטנה של עד 50 רגל +-

אבל המטוס עצמו לא הפעיל כל כך הרבה התנגדות אז זה לא היה ממש נורא

אגב המטוס מאוד מאוד רגיש(מבחינת פניות)

OK גובה 2000 ממשיכים על כיוון הכביש בטיסה הכי מהנהת שהייתה בחיים שלי

מתקרבים בצרה, כבר מתחילים לראות את השדה ואז אני מתחיל להנמיך לגובה הקפה(800) וכמובן שעוברים לפיקוח הרצליה - מתחילים לבצע את ההקפה

ראשיים להיכנס פיינל לנחות, נחיתה, מפנים מסלול וחוזרים לחנייה !

ללא ספק זאת הייתה חוויה בלתי נשכחת וכיפית ומהנה !

מומלץ לכל אחד וגם לכאלו שאפילו לא ממש מתים על תעופה !

ובאחריות - לא תצטערו על זה !

פורסם

למנהל סוכנות החלל שלומות

לגבי התמרון המסובך והקשה שעשיתם תוך כדי טיסה

הוא אסור לעשיה ומסוכן מאוד ההסברים מיותרים

עדיף לאבד רגע בחיים מאשר חיים ברגע

מעבר לזה נהניתי שנהנית

פורסם
למנהל סוכנות החלל שלומות

לגבי התמרון המסובך והקשה שעשיתם תוך כדי טיסה

הוא אסור לעשיה ומסוכן מאוד ההסברים מיותרים

עדיף לאבד רגע בחיים מאשר חיים ברגע

מעבר לזה נהניתי שנהנית

שלומות וברכות

היינו חייבים להחליף מקומות איכשהו לא(ואגב ה-"קשה ומסובך" זה היה בציניות) ?

ואני יכול להבטיח שהוא לא היה כרוך בפתיחת הדלת :wink:

והיה מאוד מהנה :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...