עבור לתוכן
Amon Schneider

TFC השבוע - לאסונסיון, פרגוואי 24-5-12

Recommended Posts

פורסם

אנו ממשיכים השבוע לאסונסיון בירתה של פרגוואי. אוכלוסייתה של אסונסיון מעל 500,000 איש. שטחה המטרופוליטני, כולל מספר ערי לווין בם גרים בנוסף, יותר ממיליון וחצי תושבים.

העיר היא מושבה של ממשלת פרגוואי, ומרכזה התעשייתי והתרבותי של המדינה כולה. התעשייה בעיר מתמחה בייצור הנעלה, טקסטיל, ומוצרי טבק.

אסונסיון היא אחת הערים העתיקות בדרום אמריקה, וקרויה "אם הערים" מכיוון שממנה יצאו משלחות קולוניאליות רבות שייסדו ערים ברחבי היבשת (כמו ייסודה בפעם השנייה של בואנוס איירס). העיר נוסדה ב-15 באוגוסט 1537 על ידי הספרדי חואן דה סלסר, וגונזלו דה מנדוסה, בשם "נואסטרה סניורה דה לה אסונסיון" שלאחר מכן התקצר ל"אסונסיון".

הנתיב:

SLLP SID ARPIS UW6 SALBA UL797 SUR UA320 UKELA DCT SGAS

אורך הנתיב – כ 800 מייל ימי

דפיות:

SLLP

http://www.firbolivia.org/descargas/SLLP%20Cartas.pdf

SGAS

http://www.scribd.com/doc/14114187/SIDs-AICs-SGAS

המראה – 21:30 מקומי.

להישמע.

פורסם

לאחר בדיקה השוואתית של המסלול המוצע עם חלופות שונות:

אני מציע תכנית טיסה חלופית וקצרה בכ-50 מייל, מכיוון שהתוכנית

המקורית כוללת שינויי כיוון, לכן להלן:

SLLP ARPIS DCT SUR UA320 UKELA DCT SGAS

סה"כ 804 מייל.

התוכנית הועלתה לאתר VROUTE.

לשיקולכם.

פורסם

אהרון הנתיב שאמון זה נתיב מ ROUTEFINDER

ההבדל לא גדול וכמעט לא משמעותי

מה שכן הנתיב שאתה מציע נמצא ב VROUTE

ואני הייתי צריך לבנות את הנתיב של אמון ב FSBUILD

לתרגם אותו ב FP של FS9 כך שהנתיב יצטייר על GOOGLE EARTH :(

פורסם

יעקב ,

הנתיב שמופיע ב- VROUTE הועלה על ידי לאחר הבדיקות שעשיתי.

כל אחד רשאי כמובן לבחור מה שנוח לו, אבל חשבתי שהעיקרון של "הקו הישר הקצר"

עדיף על שינויי כיוון דרסטיים במהלך טיסה.

כמו שכתבתי למעלה: לשיקולכם.

פורסם

אמנם אורח לרגע רואה כל פגע

אבל אני מניח שאת הנתיבים עושים המקומיים

הם מכירים את הרגישיות והשיקולים בבחירת הנתיבים

ולכן אם אין צורך אמיתי אני לא הייתי מתערב

מה שכן הרבה יותר נוח לקבל נתיבים מ VOUTE

כמובן הדיון הזה הוא ברמת העיקרון

פורסם

1. אני "מחזיק" מהאתר VROUTE אבל בע"מ. נוכחתי כבר לא פעם שהמידע לא תמיד

עדכני, במיוחד דפיות. זה לא מוריד מערכו בהקשר לאפשרויות של הכנת תוכניות טיסה לפי ציוד.

2. כפי שציינתי למעלה, הדיון והשיקול של כל אחד מתבסס על עיקרון השיוויון

וחופש הבחירה, וכמו שאמרת בצדק רב "ברמת העיקרון".

פורסם

מוסיף את ה"חמישה גרוש" שלי לדיון:

כל אחד רשאי להשתמש בנתיב המוצע, או לבחור נתיב אחר. ההמלצה היחידה שיש ליישמה בקפידה, היא המראה משדה המוצא ונחיתה בשדה היעד...

שני המקורות שהוזכרו למעלה ראויים וכשרים. השיקול היחידי בעל משמעות, הוא, שיש לוודא שהנתיב "מתחבר" ל SID תקף. מצאתי שלא בכל המקורות זה קיים תמיד.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...