עבור לתוכן
Yogev Abergel

גישה בשדה דב

Recommended Posts

פורסם

אהלן,

בטיסה מאילת לשדה דב, כיצד מתנהלת הגישה לשדה דב (מסלול 03 בד"כ הפעיל)?

הרי ה-VOR האחרון בעצם לפי התוכנית טיסה הוא BGN, שאליו צריך להגיע גם בגובה שהוא יחסית גבוה כדי לא ליצור בעיה בתנועה מטוסים בשדה.

לאן בעצם מBGN? צפונה לכיוון רמת גן ואז כניסה לצלע צולבת והקפה בשדה דב?

פורסם

אתה מצטרף לשדה דב בנתיבי CVFR.

כן, גם אמברייר מצטרף בנתיבי CVFR

אחר כך מתפלאים למה דירוג הבטיחות נמוך :) במקום לעשות STAR עם איזה גישת RNAV מדרום ל 03..

פורסם
אמיר עזוב RNAV למה לא איזה עוד LDA ל 21\03 יותר מעניין

חח איזה LDA... שקל לא ישקיעו שם בשדה דב.

דורון עתיק פעם עיצב דפית וגם ניסה אותה בסימולטור - הנמכת VOR ל 21 בעזרת VOR עולש. הבנתי שזה לא הצליח בגלל בעיות קליטה בגובה נמוך.

אני הייתי עושה STAR שמכניס אותך מים המלח דרך VOR BGN בגובה 6000 , משם ישירות לשדה דב לגובה 3000, מעל הים לנקודת הפיצול של עם הרוח בגובה 2000, ומשם RNAV ל 03 או 21, עם מינימה באיזה 800 רגל.

פורסם

תגיע עם שכפ"צ וקפל"ס ...וביטוח חיים...

רגע אתה חושב שככה תמלט מ .. :D

פורסם
תגיע עם שכפ"צ וקפל"ס ...וביטוח חיים...

רגע אתה חושב שככה תמלט מ .. :D

שלומי לחיאני, חוץ מזה שהוא רקדן חחח עם כוכבים, הוא גם מוכן לשמוע דברים מגניבים.

פורסם

יוגב,

מה שקורה בד"כ זה הנמכה לגובה 10,000 רגל ל- SIVAK ומשם ווקטורים ל"מסילה" או MESIL

כשהטייסים מסוגלים לעבור לראייה (זו החלטה שלהם, לא של הפקח) הם מבטלים IFR וממשיכים בראייה 1600 למסילה-פרדס ואז מנמיכים 1200 ונכנסים לצולבת של המסלול... מעל המים כבר מנמיכים 800 ועושים "עם הרוח" בהתאם למסלול הפעיל...

לא מגיעים ל- LORIM או לBGN...

פורסם
יוגב,

מה שקורה בד"כ זה הנמכה לגובה 10,000 רגל ל- SIVAK ומשם ווקטורים ל"מסילה" או MESIL

כשהטייסים מסוגלים לעבור לראייה (זו החלטה שלהם, לא של הפקח) הם מבטלים IFR וממשיכים בראייה 1600 למסילה-פרדס ואז מנמיכים 1200 ונכנסים לצולבת של המסלול... מעל המים כבר מנמיכים 800 ועושים "עם הרוח" בהתאם למסלול הפעיל...

לא מגיעים ל- LORIM או לBGN...

תודה רבה שגיא!

אז כל התוכניות טיסה שיש באינטרנט לקו הזה לא שוות הרבה...

פורסם

שמע, לא קיימת כניסת מכשירים אמיתית לשדה דב, כי הוא לא מוגדר כשדה מכשירים. חייבים לטוס בו רק CVFR ולכן כל ההצטרפות היא מאין קומבינה של ה TMA...

במקרה הגרוע ביותר, טסים IFR עד MESIL ועם משם אין קשר עין עם ההקפה, סביר מאד להניח שהשדה סגור גם ככה :)

פורסם
שמע, לא קיימת כניסת מכשירים אמיתית לשדה דב, כי הוא לא מוגדר כשדה מכשירים. חייבים לטוס בו רק CVFR ולכן כל ההצטרפות היא מאין קומבינה של ה TMA...

במקרה הגרוע ביותר, טסים IFR עד MESIL ועם משם אין קשר עין עם ההקפה, סביר מאד להניח שהשדה סגור גם ככה :)

מה שנכון נכון :angel:

פורסם
אמיר תשכנע את לחיאני שיש כאן 200 חברים שישלחו לו SMS , כדי שיגיע לגמר, אתה מקבל תוך שבוע אישור...וצ'ק

חחח הוא כזה רקדן גרוע

פורסם
אמיר עזוב RNAV למה לא איזה עוד LDA ל 21\03 יותר מעניין

חח איזה LDA... שקל לא ישקיעו שם בשדה דב.

דורון עתיק פעם עיצב דפית וגם ניסה אותה בסימולטור - הנמכת VOR ל 21 בעזרת VOR עולש. הבנתי שזה לא הצליח בגלל בעיות קליטה בגובה נמוך.

אני הייתי עושה STAR שמכניס אותך מים המלח דרך VOR BGN בגובה 6000 , משם ישירות לשדה דב לגובה 3000, מעל הים לנקודת הפיצול של עם הרוח בגובה 2000, ומשם RNAV ל 03 או 21, עם מינימה באיזה 800 רגל.

התהליך אפילו נבדק ע"י AIZ5721 שחזר מראש-פינה לשדה-דב, בשעת לילה (הרצליה כבר נסגר). הנמיך יפה מאוד על R214, אם אני זוכר נכון.

הגשנו את התהליך לרש"ת ובסופו של דבר נפסל בגלל הקרבה לארובה והמינימום הנדרש ממכשולים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...