Yogev Abergel פורסם מאי 29, 2012 דיווח פורסם מאי 29, 2012 אהלן, בטיסה מאילת לשדה דב, כיצד מתנהלת הגישה לשדה דב (מסלול 03 בד"כ הפעיל)? הרי ה-VOR האחרון בעצם לפי התוכנית טיסה הוא BGN, שאליו צריך להגיע גם בגובה שהוא יחסית גבוה כדי לא ליצור בעיה בתנועה מטוסים בשדה. לאן בעצם מBGN? צפונה לכיוון רמת גן ואז כניסה לצלע צולבת והקפה בשדה דב?
bar levy פורסם מאי 29, 2012 דיווח פורסם מאי 29, 2012 הם לא מגיעים לBGN כבר באזור לורים הם יוצרים קשר עין עם הקרקע מבטלים IFR ומנמיכים 1600 לרוקח
Amir Paz פורסם מאי 29, 2012 דיווח פורסם מאי 29, 2012 אתה מצטרף לשדה דב בנתיבי CVFR. כן, גם אמברייר מצטרף בנתיבי CVFR אחר כך מתפלאים למה דירוג הבטיחות נמוך במקום לעשות STAR עם איזה גישת RNAV מדרום ל 03..
אורח פורסם מאי 29, 2012 דיווח פורסם מאי 29, 2012 אמיר עזוב RNAV למה לא איזה עוד LDA ל 21\03 יותר מעניין
Yogev Abergel פורסם מאי 29, 2012 מחבר דיווח פורסם מאי 29, 2012 כלומר מתחבר למגשימים - מסילה - שדה דב? זה לא ממש מסתדר עם הכניסה לצולבת לא?
Amir Paz פורסם מאי 29, 2012 דיווח פורסם מאי 29, 2012 אמיר עזוב RNAV למה לא איזה עוד LDA ל 21\03 יותר מעניין חח איזה LDA... שקל לא ישקיעו שם בשדה דב. דורון עתיק פעם עיצב דפית וגם ניסה אותה בסימולטור - הנמכת VOR ל 21 בעזרת VOR עולש. הבנתי שזה לא הצליח בגלל בעיות קליטה בגובה נמוך. אני הייתי עושה STAR שמכניס אותך מים המלח דרך VOR BGN בגובה 6000 , משם ישירות לשדה דב לגובה 3000, מעל הים לנקודת הפיצול של עם הרוח בגובה 2000, ומשם RNAV ל 03 או 21, עם מינימה באיזה 800 רגל.
Amir Paz פורסם מאי 29, 2012 דיווח פורסם מאי 29, 2012 כלומר מתחבר למגשימים - מסילה - שדה דב? זה לא ממש מסתדר עם הכניסה לצולבת לא? מסליה , צולבת ומשם לעם הרוח.
Amir Paz פורסם מאי 29, 2012 דיווח פורסם מאי 29, 2012 הקטע הוא ש RNAV מדרום יפריע לשדה התעופה בת-ים.. שבוע הבא אני הולך לעיריה עם חוברת שהדפסתי רציני..
אורח פורסם מאי 29, 2012 דיווח פורסם מאי 29, 2012 תגיע עם שכפ"צ וקפל"ס ...וביטוח חיים... רגע אתה חושב שככה תמלט מ ..
Amir Paz פורסם מאי 29, 2012 דיווח פורסם מאי 29, 2012 תגיע עם שכפ"צ וקפל"ס ...וביטוח חיים...רגע אתה חושב שככה תמלט מ .. שלומי לחיאני, חוץ מזה שהוא רקדן חחח עם כוכבים, הוא גם מוכן לשמוע דברים מגניבים.
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם מאי 30, 2012 דיווח פורסם מאי 30, 2012 יוגב, מה שקורה בד"כ זה הנמכה לגובה 10,000 רגל ל- SIVAK ומשם ווקטורים ל"מסילה" או MESIL כשהטייסים מסוגלים לעבור לראייה (זו החלטה שלהם, לא של הפקח) הם מבטלים IFR וממשיכים בראייה 1600 למסילה-פרדס ואז מנמיכים 1200 ונכנסים לצולבת של המסלול... מעל המים כבר מנמיכים 800 ועושים "עם הרוח" בהתאם למסלול הפעיל... לא מגיעים ל- LORIM או לBGN...
Yogev Abergel פורסם מאי 30, 2012 מחבר דיווח פורסם מאי 30, 2012 יוגב,מה שקורה בד"כ זה הנמכה לגובה 10,000 רגל ל- SIVAK ומשם ווקטורים ל"מסילה" או MESIL כשהטייסים מסוגלים לעבור לראייה (זו החלטה שלהם, לא של הפקח) הם מבטלים IFR וממשיכים בראייה 1600 למסילה-פרדס ואז מנמיכים 1200 ונכנסים לצולבת של המסלול... מעל המים כבר מנמיכים 800 ועושים "עם הרוח" בהתאם למסלול הפעיל... לא מגיעים ל- LORIM או לBGN... תודה רבה שגיא! אז כל התוכניות טיסה שיש באינטרנט לקו הזה לא שוות הרבה...
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם מאי 31, 2012 דיווח פורסם מאי 31, 2012 שמע, לא קיימת כניסת מכשירים אמיתית לשדה דב, כי הוא לא מוגדר כשדה מכשירים. חייבים לטוס בו רק CVFR ולכן כל ההצטרפות היא מאין קומבינה של ה TMA... במקרה הגרוע ביותר, טסים IFR עד MESIL ועם משם אין קשר עין עם ההקפה, סביר מאד להניח שהשדה סגור גם ככה
Yogev Abergel פורסם מאי 31, 2012 מחבר דיווח פורסם מאי 31, 2012 שמע, לא קיימת כניסת מכשירים אמיתית לשדה דב, כי הוא לא מוגדר כשדה מכשירים. חייבים לטוס בו רק CVFR ולכן כל ההצטרפות היא מאין קומבינה של ה TMA... במקרה הגרוע ביותר, טסים IFR עד MESIL ועם משם אין קשר עין עם ההקפה, סביר מאד להניח שהשדה סגור גם ככה מה שנכון נכון
Elad Zeierman פורסם מאי 31, 2012 דיווח פורסם מאי 31, 2012 אמיר תשכנע את לחיאני שיש כאן 200 חברים שישלחו לו SMS , כדי שיגיע לגמר, אתה מקבל תוך שבוע אישור...וצ'ק
Amir Paz פורסם מאי 31, 2012 דיווח פורסם מאי 31, 2012 אמיר תשכנע את לחיאני שיש כאן 200 חברים שישלחו לו SMS , כדי שיגיע לגמר, אתה מקבל תוך שבוע אישור...וצ'ק חחח הוא כזה רקדן גרוע
Koobe פורסם יוני 13, 2012 דיווח פורסם יוני 13, 2012 אמיר עזוב RNAV למה לא איזה עוד LDA ל 21\03 יותר מעניין חח איזה LDA... שקל לא ישקיעו שם בשדה דב. דורון עתיק פעם עיצב דפית וגם ניסה אותה בסימולטור - הנמכת VOR ל 21 בעזרת VOR עולש. הבנתי שזה לא הצליח בגלל בעיות קליטה בגובה נמוך. אני הייתי עושה STAR שמכניס אותך מים המלח דרך VOR BGN בגובה 6000 , משם ישירות לשדה דב לגובה 3000, מעל הים לנקודת הפיצול של עם הרוח בגובה 2000, ומשם RNAV ל 03 או 21, עם מינימה באיזה 800 רגל. התהליך אפילו נבדק ע"י AIZ5721 שחזר מראש-פינה לשדה-דב, בשעת לילה (הרצליה כבר נסגר). הנמיך יפה מאוד על R214, אם אני זוכר נכון. הגשנו את התהליך לרש"ת ובסופו של דבר נפסל בגלל הקרבה לארובה והמינימום הנדרש ממכשולים.