amitkl פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 שלום, אני מתכנן טיסה לקנדה ואני לא הבנתי איך לעשות STEP CLIMB עם הLEVEL D. אם מישהו יוכל לעבור איתי צעד-צעד,מהגעה לגובה השיוט הראשוני עד לסוף הSTEP זה יהיה נהדר תודה רבה! עמית.
amitkl פורסם יולי 5, 2012 מחבר דיווח פורסם יולי 5, 2012 קראתי כבר את ספר המטוס ולא מאצתי מדריך ועדיין לא מצאתי....
Noy Farhi פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 היי, אני ממליץ לך בלי שום קשר לשאלה שלך להתחיל בטיסות קטנות. שתוכל להכיר את המגבלות שלו, התנהגות המטוס, חירומים. ואז לעשות טיסה ארוכה.
amitkl פורסם יולי 5, 2012 מחבר דיווח פורסם יולי 5, 2012 היי נוי, אני טס על מטוס הזה כבר במעט שנה,אבל עף פעם לא יצא לי לעשות איתו טיסות טראנס אטלנטיות/למזרח וכאלה מרחקים. בגלל זה אני שואל
Noy Farhi פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 היי נוי,אני טס על מטוס הזה כבר במעט שנה,אבל עף פעם לא יצא לי לעשות איתו טיסות טראנס אטלנטיות/למזרח וכאלה מרחקים. בגלל זה אני שואל אוקי החלטה שלך (: לשאלה שלך: אני ממליץ לעבור שוב על המדריך של המטוס. ובנוסף לעשות חיפוש בגוגל איך לעשות STEP CLB בLDS. אני בטוח שתמצא הרבה מאוד דברים בנושא. בהצלחה!
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 הבחור שאל שאלה - זרקו לו כמה מילים - מה קרה?? עמית - SC לא עושים. SC מחשבים... האמת שכבר שנים לא טסתי על 767 אבל מניח שבואינג זה עדיין בואינג אז ננסה לכוון. בעמוד CRZ של הFMC יש שדה של STEP CLIMB. שם אתה בוחר את הגובה הבא שאליו אתה רוצה להגיע. בד"כ בוחרים, נניח 4000 רגל מעל הגובה הראשון. פחות מזה זה פשוט לא אפקטיבי מספיק. לא בטוח עם מכניסים שם את הגובה שאתה רוצה או את המדרגה שאתה מבקש. את זה תגלה לבד.. ואז אמחשב מחשב לך את הנקודה בה הכי אידיאלי לטפס. תלוי בנתוני הטיסה, המשקלים רוח וכו. לפעמים גם קורה שהמחשב מוצא שלא ניתן לבצע את המדרגה. אולי כי היא קרובה מידי ליעד או שהמטוס כבד מידי ולא יצליח לטפס... במידה וכן השגת נקודה, אתה צריך לפקוד על המטוס לטפס את הטיפוס בפועל - תלוי שאיזה שיטה אתה טב - VNAV או FLCH.... ולכייל את הערך המתאים בMCP זהו בגדול....
David Bendavid פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 הבחור שאל שאלה - זרקו לו כמה מילים - מה קרה?? מסכים עם שגיא, חאלס עם הגישה הפלצנית הזו. היה לוקח להם הרבה פחות זמן, והייתם כותבים פחות מילים אם הייתם מסבירים לו שניה את הדבר הקטן הזה במקום לנסות להרגיז. זה סתם מבריח אנשים מפה וחבל.
Tomer Oszlak פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 הבחור שאל שאלה - זרקו לו כמה מילים - מה קרה??עמית - SC לא עושים. SC מחשבים... האמת שכבר שנים לא טסתי על 767 אבל מניח שבואינג זה עדיין בואינג אז ננסה לכוון. בעמוד CRZ של הFMC יש שדה של STEP CLIMB. שם אתה בוחר את הגובה הבא שאליו אתה רוצה להגיע. בד"כ בוחרים, נניח 4000 רגל מעל הגובה הראשון. פחות מזה זה פשוט לא אפקטיבי מספיק. לא בטוח עם מכניסים שם את הגובה שאתה רוצה או את המדרגה שאתה מבקש. את זה תגלה לבד.. ואז אמחשב מחשב לך את הנקודה בה הכי אידיאלי לטפס. תלוי בנתוני הטיסה, המשקלים רוח וכו. לפעמים גם קורה שהמחשב מוצא שלא ניתן לבצע את המדרגה. אולי כי היא קרובה מידי ליעד או שהמטוס כבד מידי ולא יצליח לטפס... במידה וכן השגת נקודה, אתה צריך לפקוד על המטוס לטפס את הטיפוס בפועל - תלוי שאיזה שיטה אתה טב - VNAV או FLCH.... ולכייל את הערך המתאים בMCP זהו בגדול.... בדרך כלל זה 2000 רגל בגלל RVSM
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 בכוונה כתבתי 4000 כדי לקפוץ בהתאם ל RVSM... 2000 רגל זה לא כל כך אפקטיבי כי זה קרוב מידי... נניח והאופטימל הוא FL331 ואתה משייט בFL320... לעשות סטפ ל FL340 זה כמעט אותו דבר... לא ישנה הרבה... ובטח יגיע דיי מהר במהלך הטיסה... אחרי ששורפים קצת משקל ואפשר לטפס ל FL360 זה כבר יעיל יותר...
Eldar Sella פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 הבחור שאל שאלה - זרקו לו כמה מילים - מה קרה?? מסכים עם שגיא, חאלס עם הגישה הפלצנית הזו. היה לוקח להם הרבה פחות זמן, והייתם כותבים פחות מילים אם הייתם מסבירים לו שניה את הדבר הקטן הזה במקום לנסות להרגיז. זה סתם מבריח אנשים מפה וחבל. =D> =D> =D>
אורח פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 הבחור שאל שאלה - זרקו לו כמה מילים - מה קרה?? מסכים עם שגיא, חאלס עם הגישה הפלצנית הזו. היה לוקח להם הרבה פחות זמן, והייתם כותבים פחות מילים אם הייתם מסבירים לו שניה את הדבר הקטן הזה במקום לנסות להרגיז. זה סתם מבריח אנשים מפה וחבל. בכלל לא מסכים איתך. בכל פורום רציני שאני חבר בו שאלה בסגנון הזה הייתה מקבלת את אותה תשובה, ללכת לחפש. ניסוח השאלה מראה שהוא כנראה לא חיפש. זה לא משהו אישי, עמית.
Eldar Sella פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 הבחור שאל שאלה - זרקו לו כמה מילים - מה קרה?? מסכים עם שגיא, חאלס עם הגישה הפלצנית הזו. היה לוקח להם הרבה פחות זמן, והייתם כותבים פחות מילים אם הייתם מסבירים לו שניה את הדבר הקטן הזה במקום לנסות להרגיז. זה סתם מבריח אנשים מפה וחבל. בכלל לא מסכים איתך. בכל פורום רציני שאני חבר בו שאלה בסגנון הזה הייתה מקבלת את אותה תשובה, ללכת לחפש. ניסוח השאלה מראה שהוא כנראה לא חיפש. זה לא משהו אישי, עמית. זאת עדיין גישה שתיצור נגדך לא פחות מאנטי. הרי למה לא לעזור? בשביל מה להגיב בצורה כזאת? לא מכיר את אישית הבחור ששאל כיצד מבצעים S\C ב 767, אבל יכול להיות שהוא לא יודע לחפש בספרים? יכול להיות שאין לו כאלו? יודע מה, יכול להיות שהוא הבן אדם הכי עצלן בעולם ובא לו לקבל תשובה כאן ועכשיו. למה לא לעזור? לא בא לך לעזור לו? חושב שלא מגיעה לו תשובה כי הוא עצלן? פשוט אל תגיב! אם הבחור מתקשה - למה לא לעזור? אם הייתי חדש ברשת, והיית מבקש עזרה: היו מפנים אותי לספרים בצורה כזאת - לא היית מעז לחזור לפה עם שאלה נוספת. איך נשמעת לך תשובה כמו "אהלן עמית, מבצעים S\C בצורה X Y Z. שים לב שיש לך את המידע הזה גם בעמוד a b c במדריכים שמגיעים עם המטוס אז שווה לבדוק להבא" לעומת "אולי לקרוא מדריך...?"
Elad Zeierman פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 אלדר אין שום בעיה עם זה שהבחור עצלן, גם אני עצלן למה שאני יחזור על העבודה שמישהו אחר עשה טוב יותר מימני כי הבחור שנה מטיס את המטוס ולא השכיל לעבור על המדריך, STEP CLB, מוזכר במדריך בעמוד 91, 98, 106 ועוד כמה בחלק של ה FMC, למה שמישהו יחזור על זה פעמיים שבספר זה מופיע בפירוט רב ובמיקרה של שגיא גם חלק ממידע שהוא הביא לא מדויק, (נהוג לטפס בקפיצות של 2000) הבחור מטיס שנה את המטוס לפי מה שהוא כתב כל כך קשה בשנה הזאת לקרוא בממוצע 1.9 עמודים ליום 365/195 וזה עם אומדן כלפי מעלה, שלפתי כאן רק 3 עמודים שמוזכר הנושא ויש עוד כמה כאלה, מה הסיכוי שאם היה פותח את הספר לא היה ניתקל בזה? לא מסכים עם זה שלא עונים על כל השאלות, אבל אפשר לענות על שאלות שהם נקודתיות כתוצאה מאי הבנה, כאן אני מרגיש פשוט פראייר שאני עושה למישהו אחר את העבודה או לחילופין חוזר על עבודה שמישהו אחר עשה פעמיים. שאלות נקודתיות זה סבבה כמו המלצה על איזה מדרגת STEP לשים ב INIT PREF או מה לעשות קודם : לשחרר גובה MCP או להקליד מדרגה? האם אפשר לעשות הטיפוס מדרגות אוטומאטית ? וכו.... חאלאס כבר עם העליהום הזה כל פעם שמישהו מפנה למדריכים ראבאק אתם תקנו רכב ב 60 אלף ש"ח ולא תקראו את הספר כדי לילמוד איך לטפל בו ולהשתמש בכל בפונקציות שלו? אתם בריבוע תקראו אותו, אותו הדבר תוכנה ב 50 דולאר
David Bendavid פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 הבחור שאל שאלה - זרקו לו כמה מילים - מה קרה?? מסכים עם שגיא, חאלס עם הגישה הפלצנית הזו. היה לוקח להם הרבה פחות זמן, והייתם כותבים פחות מילים אם הייתם מסבירים לו שניה את הדבר הקטן הזה במקום לנסות להרגיז. זה סתם מבריח אנשים מפה וחבל. בכלל לא מסכים איתך. בכל פורום רציני שאני חבר בו שאלה בסגנון הזה הייתה מקבלת את אותה תשובה, ללכת לחפש. ניסוח השאלה מראה שהוא כנראה לא חיפש. זה לא משהו אישי, עמית. בוא ספר לי באיזה פורומים רציניים אתה חבר, ויותר חשוב, באיזה מהם אתה מקבל תשובה כזאת על כל שאלה... וחוצמזה, לא חיפש - סבבה, לא כולם אנשים רציניים שמחפשים בספרות לפני שבאים לשאול. ואם כל כך חשוב לך שאנשים יפתחו כאן יכולות למידה עצמאית, התגובות הפלצניות האלה (בלי להעליב, כן?) לא יעזרו בשיט. יותר קל לכתוב, כמו שאלדר גם המליץ, משהו בסגנון של הנוסח הבא: "היי עמית, ביצוע XYZ נעשה בצורה הבאה: ABCD. ממליץ לך להעמיק יותר בנושא במדריך שמגיע עם המטוס, או לחפש בגוגל, על מנת להבין את הנושא לעומק." תשאיר לכל אחד את הבחירה עד כמה הוא רוצה להתמקצע ולקחת ברצינות את התחביב הזה, אתה לא יכול להכריח. לא טוב לך לענות? מרגיש פראייר? אל תענה. למרות שלדעתי, עם כל הכבוד, אין פה שום עניין של פראייר, זה לכתוב משפט אחד פשוט, שמונה בערך את אותה כמות המילים שאתה כותב בתגובות של "לך חפש במדריך", "מכיר את גוגל?" ודומיהם.
Elad Zeierman פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 דוד אתה מוזמן להציץ בפורםו NGX, גם פורום LDS אינו בכל העמוד הראשון כמעט כל שאלה או בעיה מתחילה ב: " עשיתי את התהליך ב FCOMM... הצצתי ה QRH ועדיין לא הבנתי איך...." ולא- בואו תלמדו אותי מהתחלה איך אני עושה נחיתת ILS אוטומאטית. זאת התרבות הרעה שהושרשה כאן, אנחנו כאן מסגרת לא רשמית לתמיכה במוצר זה או אחר, ואם ההתנהלות בפרומים רשמיים של החברות שאמורים לשרת לקוחות ששילמו ממיטב כספם למוצר היא כזאת כנראה שיש לזה סיבה. מצטער אני באמת לא זוכר את איך בנוי המדריך של ה LDS אבל שניכנסתי ל PDF ולחצתי על אןפציית ה FIND שכל ילד בכיתה ג' היום יודע להשתמש בה וחיפשתי STEP CLIMB הוא זרק לי לפחות 15 תוצאות
David Bendavid פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 דוד אתה מוזמן להציץ בפורםו NGX, גם פורום LDS אינו בכל העמוד הראשון כמעט כל שאלה או בעיה מתחילה ב: " עשיתי את התהליך ב FCOMM... הצצתי ה QRH ועדיין לא הבנתי איך...."ולא- בואו תלמדו אותי מהתחלה איך אני עושה נחיתת ILS אוטומאטית. זאת התרבות הרעה שהושרשה כאן, אנחנו כאן מסגרת לא רשמית לתמיכה במוצר זה או אחר, ואם ההתנהלות בפרומים רשמיים של החברות שאמורים לשרת לקוחות ששילמו ממיטב כספם למוצר היא כזאת כנראה שיש לזה סיבה. מצטער אני באמת לא זוכר את איך בנוי המדריך של ה LDS אבל שניכנסתי ל PDF ולחצתי על אןפציית ה FIND שכל ילד בכיתה ג' היום יודע להשתמש בה וחיפשתי STEP CLIMB הוא זרק לי לפחות 15 תוצאות מסכים איתך שהאידיאל הוא שכל אחד ידע לחפש ולמצוא את התשובה, לפני שירוץ לפורום - אבל שכח מזה, זה לא יקרה... לא פה, ולא בארץ אחרת. לא כל עוד כל אחד יכול להרשם לרשת והיא חופשית. נכון, אם מישהו היה כותב בואו תלמדו אותי מהתחלה איך אני עושה נחיתת ILS אוטומטית, הדרך הנכונה הייתה להפנות אותו לחומר כתוב, אבל לא כשהשאלה מאוד מאוד בסיסית ושטחית. ועזוב את זה, אני גם בעד שאנשים יקראו ויעמיקו, אבל גם לזה - יש דרך. אם מישהו כותב בצורה מתנשאת ומפנה למדריך בצורה הזו - הבנאדם לרוב לא יפתח מדריך, אלא יקבל עצבים ויסגור הכל. לעומת זאת, אם תגיב "נחיתת ILS היא דבר מאוד מורכב, שכדי לבצע אותה צריך להבין את הנושא לעומק. על מנת להבין אותו, ממליץ לך לקרוא מדריך מאתר החטיבה / IFS / גוגל / אנא עראף". זה מה שאני מנסה להעביר פה... לא מה, אלא איך.
אורח פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 דוד אתה מוזמן להציץ בפורםו NGX, גם פורום LDS אינו בכל העמוד הראשון כמעט כל שאלה או בעיה מתחילה ב: " עשיתי את התהליך ב FCOMM... הצצתי ה QRH ועדיין לא הבנתי איך...."ולא- בואו תלמדו אותי מהתחלה איך אני עושה נחיתת ILS אוטומאטית. זאת התרבות הרעה שהושרשה כאן, אנחנו כאן מסגרת לא רשמית לתמיכה במוצר זה או אחר, ואם ההתנהלות בפרומים רשמיים של החברות שאמורים לשרת לקוחות ששילמו ממיטב כספם למוצר היא כזאת כנראה שיש לזה סיבה. מצטער אני באמת לא זוכר את איך בנוי המדריך של ה LDS אבל שניכנסתי ל PDF ולחצתי על אןפציית ה FIND שכל ילד בכיתה ג' היום יודע להשתמש בה וחיפשתי STEP CLIMB הוא זרק לי לפחות 15 תוצאות מסכים איתך שהאידיאל הוא שכל אחד ידע לחפש ולמצוא את התשובה, לפני שירוץ לפורום - אבל שכח מזה, זה לא יקרה... לא פה, ולא בארץ אחרת. לא כל עוד כל אחד יכול להרשם לרשת והיא חופשית. נכון, אם מישהו היה כותב בואו תלמדו אותי מהתחלה איך אני עושה נחיתת ILS אוטומטית, הדרך הנכונה הייתה להפנות אותו לחומר כתוב, אבל לא כשהשאלה מאוד מאוד בסיסית ושטחית. ועזוב את זה, אני גם בעד שאנשים יקראו ויעמיקו, אבל גם לזה - יש דרך. אם מישהו כותב בצורה מתנשאת ומפנה למדריך בצורה הזו - הבנאדם לרוב לא יפתח מדריך, אלא יקבל עצבים ויסגור הכל. לעומת זאת, אם תגיב "נחיתת ILS היא דבר מאוד מורכב, שכדי לבצע אותה צריך להבין את הנושא לעומק. על מנת להבין אותו, ממליץ לך לקרוא מדריך מאתר החטיבה / IFS / גוגל / אנא עראף". זה מה שאני מנסה להעביר פה... לא מה, אלא איך. הכל זה הניסוח של השאלה. אם הוא היה כותב, בדקתי במדריך של המטוס ולא הצלחתי להבין, אז הייתי מגיב אחרת. ככה אני עושה, אם לא הצלחתי להבין מהמדריך ו/או גוגל, אז אפתח שרשור. עמית, שום דבר כאן לא אישי, אני מקווה שאתה לא נפגע.
amitkl פורסם יולי 7, 2012 מחבר דיווח פורסם יולי 7, 2012 דוד אתה מוזמן להציץ בפורםו NGX, גם פורום LDS אינו בכל העמוד הראשון כמעט כל שאלה או בעיה מתחילה ב: " עשיתי את התהליך ב FCOMM... הצצתי ה QRH ועדיין לא הבנתי איך...."ולא- בואו תלמדו אותי מהתחלה איך אני עושה נחיתת ILS אוטומאטית. זאת התרבות הרעה שהושרשה כאן, אנחנו כאן מסגרת לא רשמית לתמיכה במוצר זה או אחר, ואם ההתנהלות בפרומים רשמיים של החברות שאמורים לשרת לקוחות ששילמו ממיטב כספם למוצר היא כזאת כנראה שיש לזה סיבה. מצטער אני באמת לא זוכר את איך בנוי המדריך של ה LDS אבל שניכנסתי ל PDF ולחצתי על אןפציית ה FIND שכל ילד בכיתה ג' היום יודע להשתמש בה וחיפשתי STEP CLIMB הוא זרק לי לפחות 15 תוצאות מסכים איתך שהאידיאל הוא שכל אחד ידע לחפש ולמצוא את התשובה, לפני שירוץ לפורום - אבל שכח מזה, זה לא יקרה... לא פה, ולא בארץ אחרת. לא כל עוד כל אחד יכול להרשם לרשת והיא חופשית. נכון, אם מישהו היה כותב בואו תלמדו אותי מהתחלה איך אני עושה נחיתת ILS אוטומטית, הדרך הנכונה הייתה להפנות אותו לחומר כתוב, אבל לא כשהשאלה מאוד מאוד בסיסית ושטחית. ועזוב את זה, אני גם בעד שאנשים יקראו ויעמיקו, אבל גם לזה - יש דרך. אם מישהו כותב בצורה מתנשאת ומפנה למדריך בצורה הזו - הבנאדם לרוב לא יפתח מדריך, אלא יקבל עצבים ויסגור הכל. לעומת זאת, אם תגיב "נחיתת ILS היא דבר מאוד מורכב, שכדי לבצע אותה צריך להבין את הנושא לעומק. על מנת להבין אותו, ממליץ לך לקרוא מדריך מאתר החטיבה / IFS / גוגל / אנא עראף". זה מה שאני מנסה להעביר פה... לא מה, אלא איך. הכל זה הניסוח של השאלה. אם הוא היה כותב, בדקתי במדריך של המטוס ולא הצלחתי להבין, אז הייתי מגיב אחרת. ככה אני עושה, אם לא הצלחתי להבין מהמדריך ו/או גוגל, אז אפתח שרשור. עמית, שום דבר כאן לא אישי, אני מקווה שאתה לא נפגע. אני לא נפגע אבל מאיפה לכם שלא בדקתי במדריך בעזרת הFIND? או שלא חיפשתי באינטרנט? וכל זאת עוד לפני ששאלתי כאן. בסך הכל לא ניסחתי טוב את שאלתי.... בכל מקרה תשובה קיבלתי בפורום אחר. יש לי עוד 2 שאלות: 1.במקרה והFMC לא מחשב לי מה אני אמור לעשות? 2.כאשר אני מגיע לנקודת הSTEP פשוט צריך ללחוץ על כפתור הSTEP TO,לשנות את הגובה בMCP והוא יטפס לי לבד לגובה שהוא חישב לי?
אורח פורסם יולי 7, 2012 דיווח פורסם יולי 7, 2012 את טיסת ההדגמה שמגיע עם ה LDS עשית ? היא מגיע עם מדריך סופר מפורט מ C & D עד C & D , קראת אותו ? לא קראת ? תתחיל לקרא, כשתתקל במשהו לא מובן, שגר הודעה עם מספר עמוד ושורה ויותר מנשמח לסייע. את ה LDS יש לי מהשעה הראשונה שהוא שוחרר לאויר העולם. הדבר הראשון שעשיתי לאחר ההתקנה זה להדפיס את כל המדריכים שלו ולחפור בהם. מאחורי שולחן העבודה שלי יש ספריה, המדריכים המודפסים יושבים שם קבוע. לא זוכר משהו, פותח מחפש מוצא.