עבור לתוכן
Tal Malca

רזרבות

Recommended Posts

פורסם

אפשר לשנות במציאות באוויר את הרזרבות?

אני לא מדבר על כמות הדלק שיש במטוס

אני מדבר על שינוי ניהול הדלק,שפחות דלק יהיה מיועד לרזרבות(שוב כמות הדלק נשארת אותו דבר)

פורסם

בסימולטור הכל אפשרי.

במציאות צריך סיבה מספיק טובה לרדת מתחת לרזרבות הרשומות לפי נהלי חברה והרשויות.

פורסם

הגיוני שזה אפשרי,

למרות שאחרי שמגיעים לשיוט אני חושב שזה כבר לא ישפיע הרבה (או שלא יהיה אפשרי להשיג רזרבה שתבקש) בגלל שזה עבר את השלבים העיקריים הניתנים לשינוי בטיסה, בכל מקרה את הcost index תוכל לשנות תמיד כי עד כמה שידוע לי זה יחסי.

פורסם

אם הבנתי אותך נכון, אתה חושב שהמטוס "מייעד" כמות דלק מסויימת לרזרבה - נכון?

אז לא, זה לא קורה בפועל.

הוא טס לפי הנתונים שאתה מכתיב לו (CI, כח מנוע, גובה, מהירות, גרר וכו' וכו'), ומה שמוצג לך בעמוד progress זה כמה נשאר ביעד לפי החישוב של המחשב.

אין שום סיבה לשנות את זה, כי אם תשנה תקבל נתון שהוא בעצם לא נכון..

הנתון הזה משתנה בעצמו, כתלות ברוחות ושינויים כאלה ואחרים על הנתיב.

פורסם
אם הבנתי אותך נכון, אתה חושב שהמטוס "מייעד" כמות דלק מסויימת לרזרבה - נכון?

אז לא, זה לא קורה בפועל.

הוא טס לפי הנתונים שאתה מכתיב לו (CI, כח מנוע, גובה, מהירות, גרר וכו' וכו'), ומה שמוצג לך בעמוד progress זה כמה נשאר ביעד לפי החישוב של המחשב.

אין שום סיבה לשנות את זה, כי אם תשנה תקבל נתון שהוא בעצם לא נכון..

הנתון הזה משתנה בעצמו, כתלות ברוחות ושינויים כאלה ואחרים על הנתיב.

לא שמתי לב לתגובה שלך.

המקרה שלי היה שקיבלתי USING RSVFUEL בשלב די מוקדם של הטיסה,מה שעשיתי זה פשוט הלכתי ושיניתי את הרזרבות לקצת נמוך יותר (כמות הדלק כמובן לא משתנה)

וזה הסתדר,קיבלתי את ההודעה שוב רק כאשר עשיתי GO AROUND בקייב.

במקרה של USING RSV FUEL מה אני אמור לעשות?

פשוט להמשיך רגיל את הטיסה,תוך כדי מעקב צמוד אחרי הדלק?

פורסם

לך לדף הFMC ושנה.

לך לFERF INIT (אבל לדף ההתחלתי- לא זה של המהירויות נחיתה שיש כשאתה בשיוט אלא תגיע לדף שבו אתה מכניס את המשקלים, הרזרבות, מדפים (תלוי איזה מטוס)) ותשנה שם את הCI או את הRESEVES שלך...

פורסם

מטרת הנתון הזה היא להתריע לך כאשר על פי הצפי של מחשב הטיסה תגיע ליעד עם כמות דלק שהיא נמוכה מהחוקית.

מה זה כמות דלק חוקית? כמות דלק המינימלית איתה מותר לך לנחות ביעד, שלהישאר באוויר עם פחות ממנה כבר נהיה מסוכן (כמות דלק נמוכה).

מה שאתה הגדרת זה את כלל הרזרבות שלך, במצב שגרתי - כלומר, הכמות שאתה מתכנן שתישאר לך ביעד במצב שגרתי (ללא הולדים, הליכה לאלטרנייט, הליכה סביב וכו').

זו הסיבה שאתה מקבל את ההודעה לשווא.

פורסם

קצת קשה היה בהתחלה להבין,אבל הבנתי.

אני עובד על ידי אתר לחישובי דלק,אז כנראה הוא נותן לי כמו שאמרת את את כלל הרזרבות...

תודה רבה :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...