Zeev Bucki פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 מה קורה לוואטיל בזמן האחרון.בהמשך לשאר האירועים שהיו לאילת ולצפון הארץ שלא הופיעו בכלל טייסים והיו הרבה פקחים אז אני רואה כעת שממש אין בכלל טייסים ופקחים באירוע השבועי. מה הסיבה לריפיון וההחלשות בפעילות שלנו? אני רוצה לפתוח פה דיון תרבותי שיקיף את כל הסיבות לכך. בבקשה מנהלים טייסים ופקחים תגיבו כאן. בוקי זאב:4X-MJB
Noy Farhi פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 מה הסיבה לריפיון וההחלשות בפעילות שלנו? אחת הסיבות שאני לא עולה לפקח באירוע השבועי היא שאין מטוסים. זה כבר לא עניין של התמדה או פקחים = טייסים - זה הרבה יותר מזה... במקום שיהיה עומס של תנועות כמו שהיה בעבר (2008) אנחנו מתעסקים בלחפש טייסים שיבואו לטוס. אישית אותי מעצבן שאנחנו הפקחים / מדריכים נותנים ותורמים שעות של הדרכה ופיקוח מהזמן הפנוי ואת המינימום שאנחנו צרכים מהטייסים זה להקדיש חצי שעה של טיסה ביום שבת. לי אישית קצת נמאס לתת מעצמי כל כך הרבה בתחום הפיקוח ובסוף אף אחד לא מתכוון בכלל לבוא לטוס.
CaptainN פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אני מסכים עם נוי לגבי זה.. אחת הסיבות היא באמת הסיבה שלא רואים תנועה, בדרך כלל כשיש תנועה אז עולים לפקח אבל אין. חוץ מזה, לפעמים באירועים כמו באירוע הקודם ישנם טייסים שפשוט עולים לרשת לשדה שהם לא מכירים ללא דפיות ופשוט עושים שטויות, וגם כן כאלה שפשוט באים לאירוע והורסים אותו כאשר הם עולים לרשת לפני שהם בטוחים שהם מסוגלים לעבוד עם פיקוח ותנועה מסביבם.
Harel Dakar פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 לפי דעתי, אחת הסיבות שזה קורה, כי לטייסים משעמם. (בשיא הרצינות), אם כל שבוע יהיה רעיון אחר, דרום, צפון, יום רק של בן גוריון, וכל מני רעיונות כאלה ואחרים, זה יכול למשוך עוד טייסים להזכירכם, האירועים קמו בשביל להחיות את הנתיב לאילת, ובאירועים האחרונים אין בכלל אילת.. או אפילו תלאביב..
Noy Farhi פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 לפי דעתי, אחת הסיבות שזה קורה, כי לטייסים משעמם. (בשיא הרצינות), אם כל שבוע יהיה רעיון אחר, דרום, צפון, יום רק של בן גוריון, וכל מני רעיונות כאלה ואחרים, זה יכול למשוך עוד טייסים היי, אני לא רואה כמה משנה אם יש באוויר ת"א או פיקוח דרום. בסוף ת"א מכסה בדיוק את בקרת דרום. כבר היה לפני כמה ימים אירוע בצפון ולא היה תנועה. היום יש אירוע שבועי כללי וגם אין תנועה. וזה לא בגלל שאין פיקוח... כבר היינו במצב שיש שיא פקחים ואין מטוסים. עריכה* ראיתי שעשית עדכון לתגובה. אני לא חושב שאם יהיה מגדל אילת ת"א, דרום או כל עמדה אחרת זה יעזור. המצב הרבה יותר מורכב ממה שאנחנו חושבים. .
amir friedland פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אני חושב שבמקום להתלונן על כך שלא באים טייסים אפשר למצוא דרכים טובות להביא אותם... נכון הטייסים הפעילים בואטיל אשר טסים יום יום באירוע השבועי הוא קטן מאוד ,אבל אסור לשכוח שואטסים מורכבת מהמון חטיבות וחברות וירטואליות. אני בטוח שאפשר לצור קשרים עם חברות וירטואליות באירופה וחטיבות למינהם, וליזום אירועים ומטסים ,דברים שקורים על בסיס יום יומי באירופה... אז נכון ,אנחנו מרחק טיסה של 4 שעות ממרכז אירופה מה שעושה את זה בעייתי אבל אני בטוח שאם פרסום ותיאום טוב אפשר לעשות הרבה. נתחיל מזה שאם יהיה מישהו שלפני כל אירוע שבועי ידאג לפרסם ביורובוק משמרות מלאות על כל העמדות זה כבר התחלה טובה...
Noy Farhi פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אני חושב שבמקום להתלונן על כך שלא באים טייסים אפשר למצוא דרכים טובות להביא אותם...נכון הטייסים הפעילים בואטיל אשר טסים יום יום באירוע השבועי הוא קטן מאוד ,אבל אסור לשכוח שואטסים מורכבת מהמון חטיבות וחברות וירטואליות. אני בטוח שאפשר לצור קשרים עם חברות וירטואליות באירופה וחטיבות למינהם, וליזום אירועים ומטסים ,דברים שקורים על בסיס יום יומי באירופה... אז נכון ,אנחנו מרחק טיסה של 4 שעות ממרכז אירופה מה שעושה את זה בעייתי אבל אני בטוח שאם פרסום ותיאום טוב אפשר לעשות הרבה. נתחיל מזה שאם יהיה מישהו שלפני כל אירוע שבועי ידאג לפרסם ביורובוק משמרות מלאות על כל העמדות זה כבר התחלה טובה... מסכים איתך אמיר... אבל הפיתרון הוא לא רק אירועים. אנחנו צרכים תנועה פנים ארצית. לא יעזור לי שישי 30 מטוסים שממריאים ואחרי עשר דקות עוברים למרחב של קפריסין... אנחנו צרכים תנועה שתשאר באופן מלא מהמראה ועד הנחיתה בשטח ישראל. בכל מקרה אם כן יהיה אירועים עתידיים צריך לעשות אירוע שהנחיתה מתבצעת בישראל ולא להמריא מישראל... נתחיל מזה שאם יהיה מישהו שלפני כל אירוע שבועי ידאג לפרסם ביורובוק משמרות מלאות על כל העמדות זה כבר התחלה טובה - אני ואמיר פז עשינו את זה באופן מלא כל פעם לפני אירוע שבועי (לא יום לפני שבוע לפני) וזה לא עזר... הוספנו גם את כל המגדלים שת"א מכסה כך שהרשימה מאוד מכובדת.
amir friedland פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אני חושב שבמקום להתלונן על כך שלא באים טייסים אפשר למצוא דרכים טובות להביא אותם...נכון הטייסים הפעילים בואטיל אשר טסים יום יום באירוע השבועי הוא קטן מאוד ,אבל אסור לשכוח שואטסים מורכבת מהמון חטיבות וחברות וירטואליות. אני בטוח שאפשר לצור קשרים עם חברות וירטואליות באירופה וחטיבות למינהם, וליזום אירועים ומטסים ,דברים שקורים על בסיס יום יומי באירופה... אז נכון ,אנחנו מרחק טיסה של 4 שעות ממרכז אירופה מה שעושה את זה בעייתי אבל אני בטוח שאם פרסום ותיאום טוב אפשר לעשות הרבה. נתחיל מזה שאם יהיה מישהו שלפני כל אירוע שבועי ידאג לפרסם ביורובוק משמרות מלאות על כל העמדות זה כבר התחלה טובה... מסכים איתך אמיר... אבל הפיתרון הוא לא רק אירועים. אנחנו צרכים תנועה פנים ארצית. בכל מקרה אם כן יהיה אירועים עתידיים צריך לעשות אירוע שהנחיתה מתבצעת בישראל ולא להמריא מישראל.... מספיק שפעם אחת עשינו באירוע השבוע פעילות עם חברה אולימפיק , איר ברלין או כל חברה באירופה והיה מוצלח זה יביא לפה אחר כך הרבה טייסים. האירועים לא צריכים להיות כל הזמן רשמיים , מספיק שאתה לדוגמא כפקח תל אביב תמצא עוד שני פקחי גישה ומגדל לעלות איתם יום מסוים בשבוע תפרסמו בירובוק שבוע לפני תצור קשר לבד עם מנהל ב אולימפק עשית משהו גדול פה.. זה נקראב יוזמה.
Noy Farhi פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אני חושב שבמקום להתלונן על כך שלא באים טייסים אפשר למצוא דרכים טובות להביא אותם...נכון הטייסים הפעילים בואטיל אשר טסים יום יום באירוע השבועי הוא קטן מאוד ,אבל אסור לשכוח שואטסים מורכבת מהמון חטיבות וחברות וירטואליות. אני בטוח שאפשר לצור קשרים עם חברות וירטואליות באירופה וחטיבות למינהם, וליזום אירועים ומטסים ,דברים שקורים על בסיס יום יומי באירופה... אז נכון ,אנחנו מרחק טיסה של 4 שעות ממרכז אירופה מה שעושה את זה בעייתי אבל אני בטוח שאם פרסום ותיאום טוב אפשר לעשות הרבה. נתחיל מזה שאם יהיה מישהו שלפני כל אירוע שבועי ידאג לפרסם ביורובוק משמרות מלאות על כל העמדות זה כבר התחלה טובה... מסכים איתך אמיר... אבל הפיתרון הוא לא רק אירועים. אנחנו צרכים תנועה פנים ארצית. בכל מקרה אם כן יהיה אירועים עתידיים צריך לעשות אירוע שהנחיתה מתבצעת בישראל ולא להמריא מישראל.... מספיק שפעם אחת עשינו באירוע השבוע פעילות עם חברה אולימפיק , איר ברלין או כל חברה באירופה והיה מוצלח זה יביא לפה אחר כך הרבה טייסים. האירועים לא צריכים להיות כל הזמן רשמיים , מספיק שאתה לדוגמא כפקח תל אביב תמצא עוד שני פקחי גישה ומגדל לעלות איתם יום מסוים בשבוע תפרסמו בירובוק שבוע לפני תצור קשר לבד עם מנהל ב אולימפק עשית משהו גדול פה.. זה נקראב יוזמה. בעבר שהייתי חבר באולימפיק וירטואל סיפרתי להם על האירוע השבועי שיש בVATIL והם אמרו "וואו יוזמה יפה". שאלתי אותם למה אתם לא טסים בישראל - קיבלתי תשובה מאוד פשוטה "אנחנו לא אוהבים לטוס למקום שאין תנועה ואין אקשן במרחב. מצד אחד הם צודקים שצריך שיהיה מאתגר ועומס על הקשר מצד שני צריל להתחיל ממשהו. מאז הם פשוט לא בואו ואני לא רואה את זה קורא בזמן הקרוב. הלוואי ואני טועה ויהיה אירועים שיביאו אותם עלינו.
amir friedland פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 יפה.. אז מה הם ראוים היום לדוגמא כל טייס באירופה שפותח SERVINFO ? שאין שום עמדה פעילה.. צריך ליצור קשרים עם חברות וחטיבות לקרוא להם לבוא , כי הם לא יבוא לבד שהמצב כזה גרוע פה...
Tal Peleg פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 לפי דעתי, אחת הסיבות שזה קורה, כי לטייסים משעמם. (בשיא הרצינות), אם כל שבוע יהיה רעיון אחר, דרום, צפון, יום רק של בן גוריון, וכל מני רעיונות כאלה ואחרים, זה יכול למשוך עוד טייסיםלהזכירכם, האירועים קמו בשביל להחיות את הנתיב לאילת, ובאירועים האחרונים אין בכלל אילת.. או אפילו תלאביב.. להזכירך: viewtopic.php?f=1&t=40712 אירוע שהיו בו מקסימום 5 תנועות! אז לפני שאתה יוצא בהצהרות תבדוק משהו! שאני עולה לפקח מגדל בן גוריון או הרצליה ויש לי 2 תנועות שהם גם החניכים שלי זה בושה! שאמרתי לאיזה אסטוני אחד למה אתה אף פעם לא בא לטוס בישראל הוא אמר לי שבשביל מה לו לעשות את זה? זה הסיבה שאין תנועה! עם נעשה קצת יותר שתפ"ים עם חברות או חטיבות (ולא חסר חטיבות) CYPRUS AIR,AEGEAN,OLYMPIC,VACC CYPRUS ויש עוד הרבה! זה יגדיל את התנועות! כרגע אין לי בתור פקח מגדל למה להעלות לפקח
Noy Farhi פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 יפה..אז מה הם ראוים היום לדוגמא כל טייס באירופה שפותח SERVINFO ? שאין שום עמדה פעילה.. צריך ליצור קשרים עם חברות וחטיבות לקרוא להם לבוא , כי הם לא יבוא לבד שהמצב כזה גרוע פה... אז תיקח יוזמה ותפתח קשרים אם אותם חטיבות שאתה חושב שאפשר לעשות שת"פ איתם כמו אירועים.
amir friedland פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 וחוץ מזה כפקח ומדריך פיקוח , אני רואה המון פקחים שלא מפקחים באירוע שבועי... כמובן שזה יכול להיות מאילוצים מסוימים.. אני לא מצפה מאנשים עובדים לומדים וכוכ לבוא לפקח כל שבת אבל אפשר לעשות עוד קצת מאמץ...
amir friedland פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 יפה..אז מה הם ראוים היום לדוגמא כל טייס באירופה שפותח SERVINFO ? שאין שום עמדה פעילה.. צריך ליצור קשרים עם חברות וחטיבות לקרוא להם לבוא , כי הם לא יבוא לבד שהמצב כזה גרוע פה... אז תיקח יוזמה ותפתח קשרים אם אותם חטיבות שאתה חושב שאפשר לעשות שת"פ איתם כמו אירועים. יפה , אני בסהכ פקח מגדל... אז אם אני לא ימצא בקר תל אביב ? זה צריך להיות קבוצה של פקחיים..
Noy Farhi פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 יפה..אז מה הם ראוים היום לדוגמא כל טייס באירופה שפותח SERVINFO ? שאין שום עמדה פעילה.. צריך ליצור קשרים עם חברות וחטיבות לקרוא להם לבוא , כי הם לא יבוא לבד שהמצב כזה גרוע פה... אז תיקח יוזמה ותפתח קשרים אם אותם חטיבות שאתה חושב שאפשר לעשות שת"פ איתם כמו אירועים. יפה , אני בסהכ פקח מגדל... אז אם אני לא ימצא בקר תל אביב ? זה צריך להיות קבוצה של פקחיים.. אתה פקח מגדל אבל אתה יכול ליצור קשרים... אין שום קשר אם אתה פקח מגדל או פקח ת"א... S1 או INS+... אם צריך בקר ת"א בזמן שיש אירוע אבל אירוע מכובד ומקצועי אני מוכן לעלות לפקח.. זאת לא הבעיה שלי לעלות אתה יודע את זה... אם היה תנועה מכובדת תאמין לי שגם עכשיו הייתי עולה לפקח ת"א... זה צריך להיות קבוצה של פקחיים כשיהיה אירוע עם הרבה שת"פ תאמין לי שהפקחים ירשמו לבד. יום לפני אירוע צריך לעשות סקר בחטיבת VATIL ובחטיבה שמשתתפת באירוע ולראות באמת מי מתכוון להשתתף ומי לא.. _____________________ אירוע צריך להיות מקצועי ומכובד ולא סתם נהלים לאירוע נתיב ודפיות.. זה צריך להיות יותר מכובד כמו: מערכת סלוטים, חניות,נתיבים, תוכניות ועוד... והכי הכי חשוב לפרסם באתר הראשי של VATSIM תגובה של אמיר בעמוד 2 יפה , דבר איתי בפרטי מפה. את האירוע אתה צריך ליצור עם מנהל אירועים לא איתי... לגבי פיקוח תסמוך עלי שיהיה פקחים... ואם לא יהיה אז ת"א בטוח יהיה...
Tal Peleg פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 וחוץ מזה כפקח ומדריך פיקוח , אני רואה המון פקחים שלא מפקחים באירוע שבועי...כמובן שזה יכול להיות מאילוצים מסוימים.. אני לא מצפה מאנשים עובדים לומדים וכוכ לבוא לפקח כל שבת אבל אפשר לעשות עוד קצת מאמץ... שנינו יודעים אמיר למה אנחנו לא עולים לפקח! אני מעדיף לטוס פה מאשר לפקח: ולא לפקח פה:
amir friedland פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אז חבל שמתי שאין פיקח ויש הרבה במקום אחק אתה לא טס ולא מפקח מה אני גייד לך... אני לא אומר שכל שבת תבוא תתטוס ותפקח בישראל אבל מידי פעם אפשר לוותר לטובת החטיבה.
Tal Peleg פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אז חבל שמתי שאין פיקח ויש הרבה במקום אחק אתה לא טס ולא מפקח מה אני גייד לך...אני לא אומר שכל שבת תבוא תתטוס ותפקח בישראל אבל מידי פעם אפשר לוותר לטובת החטיבה. ויתרתי יותר מדי פעמים.
amir friedland פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אז חבל שמתי שאין פיקח ויש הרבה במקום אחק אתה לא טס ולא מפקח מה אני גייד לך...אני לא אומר שכל שבת תבוא תתטוס ותפקח בישראל אבל מידי פעם אפשר לוותר לטובת החטיבה. ויתרתי יותר מדי פעמים. אז אין לך מה לבוא בטענות לאף אחד עם אתה חושב שויתרת מספיק :?
Tal Peleg פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אז חבל שמתי שאין פיקח ויש הרבה במקום אחק אתה לא טס ולא מפקח מה אני גייד לך...אני לא אומר שכל שבת תבוא תתטוס ותפקח בישראל אבל מידי פעם אפשר לוותר לטובת החטיבה. ויתרתי יותר מדי פעמים. אז אין לך מה לבוא בטענות לאף אחד עם אתה חושב שויתרת מספיק :? זהו שאני כן בא בטענות כי אני כן יוותר כי אין לי למה להעלות לפקחחחחח! זה שאני נותן 3 שעות מהחיים שלי בשביל 2 תנועות עדיף שהם ינחתו ביונקיום בלי יותר מידי בילבולי שכל מיותרים לטייסים
amir friedland פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 העניין הוא שאתה עולהרק אם יש תנועה, וזה לא טוב אמרת בעצמך שאתה לא עולה בשביל 2 תנועות.. אז חבל. זה בעיה אתה צריך לעלות בשביל שתיהיה תנועה. נכון שאתה עושה את זה אין תנועה ואתה צודק, אבל בגלל זה לא לעלות יותר !?
Zeev Bucki פורסם אוגוסט 4, 2012 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 חברים אתם שמים לב שעד עכשיו שום מנהל בכיר לא הגיב פה לנושא החשוב הזה.וזה גם חלק מהבעיה. אין פה שום דוגמה אישית מהמנהלים אשר לא מופיעים לטוס באירועים או לפקח.אז אם למישהו מהם אין אפשרות כי הוא עסוק באותו זמן באירוע משפחתי או בעבודה לימודים ופרנסה אז זה מובן .אבל שאני רואה את אותו מנהל שבזמן האירוע הוא ממריא מבן גוריון וטס אל מחוץ לגבולות הארץ אז אני שואל היכן פה הדוגמא האישית.אני בטוח שאם טייסים היו רואים את המנהלים פה באירוע אז זה היה יוצר אצלם מוטיווציה וחשק לטוס.
Izik Bakshi פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 חברים, הדיון הזה חשוב ואני שמח שהוא עולה. אני חושב שהכל מתחיל ונגמר במה "מה מניע אתכם?" שאני עולה לפקח, אני לא עושה את החשבון "כמה תנועות יהיו לי?" זה לא מעניין אותי, אני עולה לפקח כי גם לפקח על מטוס אחד זה כיף, אני מסתפק בלשמוע תודה אחת, מטייס אחד - ואם יש יותר אז אדרבה. אני עולה לפקח גם כי חשוב לי שהמנוע של VATIL ימשיך להסתובב, ואני רואה את עצמי כבורג במערכת הזו. את התובנות האלה אני כותב לכם אחרי 10 שנים בתחביב, יש דברים שלוקח להם זמן לחלחל ולרדת למטה, אלו הם התובנות שלי, אומר לכם רק שההיסטוריה פה חוזרת על עצמה, שרשור בסגנון הזה הזה עולה כל כמה שנים כאשר דור של פקחים מתחלף. מציע לכם רגע שתעצרו ותשאלו את עצמכם "מה מניע אתכם?", האם זו כמות המטוסים? או הכיף בלשמוע "תודה על הפיקוח, להישמע".
guyshohat פורסם אוגוסט 4, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2012 אומנם אני לא חבר חטיבה ולא פקח בישראל אך יש לי כמה עצות. אותנו בחטיבה מלמדים - יותר פיקוח=יותר תנועה בשרשור הזה ראיתי שמתייחסים בעיקר לכמות התנועה ("למה לעלות בשביל 2 תנועות?") כאשר אנשים רואים את ישראל הרבה פעמים בVATSPY הם יגידו "וואלה כנראה ששווה לטוס לשם יש פיקוח". מה שאני מנסה להגיד זה גם אם אין תנועה תעלו לפקח - אנשים רואים פיקוח באים לטוס. הגישה של השרשור הזה זה "יש תנועה=יש פיקוח" דוגמא טובה לזה זה המרחב הקפריסאי - תראו כמה זמן בשבוע יש CTR ובגלל זה יש להם יותר תנועה... קפריסין לא יותר פופולרית מישראל בגלל שזה אי - היא יותר פופולרית בגלל שיש הרבה פיקוח.